راهپیمایی روز قدس در تهران - عکس

راهپیمایی روز قدس در تهران

در بزرگترین راهپیمایی معترضان در سه ماه اخیر، ده‌ها هزار نفر در راهپیمایی روز قدس در تهران حضور یافتند و اعتراض خود را به دولت ایران نشان دادند.

هواداران دولت ایران پوسترهایی به رنگ قرمز در دست دارند

مخالفان دولت با نشانه های سبز در تظاهرات شرکت کردند

میرحسین موسوی، یکی از رهبران مخالفان دولت در تظاهرات شرکت کرد. خبرگزاری رسمی دولت ایران نوشته بود که هواداران دولت علیه او شعار داده اند.

مهدی کروبی، یکی دیگر از رهبران مخالف دولت مورد تشویق هواداران خود قرار گرفت.

محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران و از رهبران جناح اصلاح طلب هم در تظاهرات حاضر شد و بر اساس گزارش ها مورد حمله هواداران دولت قرار گرفت.

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان برای نخستین بار در حدود سی سال اخیر از امامت نماز جمعه روز قدس تهران باز ماند اما در تظاهرات حاضر شد.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، پس از حضور در میان تظاهرکنندگان پیش از خطبه های نماز جمعه سخنرانی کرد.

هواداران دولت پوسترهایی از آیت الله خامنه ای و آیت الله خمینی در دست داشتند.

گزارش های رسیده از تهران نشان می دهد که بر خلاف خیابان های دور دانشگاه تهران، در سایر خیابان های منطقه مرکزی پایتخت حضور مخالفان دولت چشمگیر بوده است.

منبع : بی بی سی

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
با سلام برای حمایت از مردم خوب ایران و اعتراض به خامنه ای دیکتاتور و احمدی مزدور- فردا شنبه در قرانکفورت - میدان گئوته Goetheplatz ساعت 17.00 مراسمی برگزار می شود- خواهشمندیم در این مراسم شرکت و به اطلاع دوستان بر سانید. درود بر ایران
جمعه 27 شهریور 1388

7-aseman - اتریش - وین
هواداران دولت با رنگ قرمز یعنی خونخوار هستند.ابله ها
جمعه 27 شهریور 1388

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
خوبه که رنگ دولت حسینى امام زمانى شده رنگ شمر و رنگ ما مخالفان شده رنگ اهل بیت! وگر نه تبلیغات دولتى چها که بارمان نمى کرد. مرگ بر خامنه اى جلاد، مرگ بر دیکتاتور، درود بر ایران دموکراتیک.
جمعه 27 شهریور 1388

fereshteh nejat - امارات - دبی
به به کاکو شیرازیه خودمون . دمت گرم
جمعه 27 شهریور 1388

kooroshdadgoo - اایران - شیراز
درود بی پایان به تمام مهین پرستان کشورم ایران از دوستان گرامی تقاضا دارم با معرفی یک فیلتر شکن پر سرعت وبا قدرت بالا مرا یاری نمایند هم اکنون با یک فقره فیلتر شکن درپیتی امدم اینجا و به خیلی از سایتها دسترسی ندارم همچنین اگر خبر جدیدی در خصوص اقای کروبی دارید فوری بیان کنید گویا خبری هست که خبرنگار یکی از شبکه های فارسی زبان آمریکا از گفتن آن منع شده بود تنها چیزی که توانست بگوید این بود که اتفاقی بسیار مهم افتاده که فردا همه خبردار میشوند ؟ با سپاس از همه شما ، آرزومند آرزوهای زیبایتان ...
جمعه 27 شهریور 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
رفسنجانی شریک دزد رفیق قافله
جمعه 27 شهریور 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
من که امروز صحنه هایی از قزوین ٬ مهاباد٬ اردبیل ٬ ارومیه ٬ ورامین٬ پاکدشت و نظر اباد وساوجبلاغ دیدم خیلی متاسف شدم چقدر تعداد مردم بی فرهنگ و نا اگاه زیاده . هنوز هم میگن مرگ بر امریکا٬ انگلیس ٬ اسراییل واقعا تاسف باره که اینها اصلا خبر ندارن چه بر سر جوانان ایران زمین اومد انگار اصلا تو این دنیا زندگی نمیکنن.
جمعه 27 شهریور 1388

juvel - نروژ - اسلو
مرگ بر رژیمه منفوره اسهالی و تمامه هوادارانش . مرگ بر خامنه ای و عنتری نژاده نیم متری .
جمعه 27 شهریور 1388

pejvakkkk - ایران - بیرجند
اینجور که عکسا نشون میده تو مسیر راهپیمایی آقای موسوی دور وبرش پر از طرفدارای دیکتاتوریه !!!!!!! چرا رفته اونجا ؟. شایدم من اشتباه میکنم
جمعه 27 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
زنده باد جمهوری ایرانی مرگ بر علی گدا و انتری و اکبر دزده
جمعه 27 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
زنده باد مبارزین راه ازادی. خامنه ای کجا بود؟ اون زپرتی از صندلی بلند بشو نیست. پیر مافنگی کثافت بالاخره کاری میکنیم زمینگیر تر بشه و گور لجنشو گم کنه و بره
جمعه 27 شهریور 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرانسیسکو
دوست عزیز، اصلا رفته باشه ، که چی‌ ؟ یعنی‌ اگه داره راه میره ، و بغلش طرفدار‌های احمدی نژاد هستند ، موسوی هم یهو شده طرفدار احمدی‌نژاد بعد این چند ماه ؟ یکم ظاهر بینی‌ و یا بهونه گیری و . رو بذرید کنار . او آمد تا در کنار مردم در روز قدس باشه ، و نشون بده که با مردم تا اخر . این حرفی که خودش قبل آمدن زده بود .
جمعه 27 شهریور 1388

madrid - ایران - قزوین
قزوینی ها فقط بلدن تو کوچه های پایین شهر چاقو کشی و هارت و پورت کنن ولی یه ذره .......( ببخشید) جگر ندارن
جمعه 27 شهریور 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
زنده باد مبارزین راه ازادی
جمعه 27 شهریور 1388

madrid - ایران - قزوین
آقایان من دیگه داشتم امروز سکته میکردم چهارتا کریزی رفتن راه پیمایی هی شعار میدن مرگ بر ضد ولایت فقیه خامنه ی خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است واقعا من شرم دارم از اینکه قزوینی ام ولی بگم من قزوینی نیستم الموتی ام و افتخار می کنم
جمعه 27 شهریور 1388

blueberry64 - ایران - تهران
بعد این همه حرف و حدیث و تبلیغ الان چی شد؟ به کجا رسیدیم؟ من که تغییری ندیدم. شایدم اشتباه میکنم. یعنی ملت ریختن بیرون که بگن ما اینارو نمیخوایم یا مثل انتخابات بگن همه مردم اومدن و حماسه کاشتن و ....؟؟؟
شنبه 28 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
دریای ساحل غم ندارد
شنبه 28 شهریور 1388

tara555 - ایران - تهران
ای کاش تصاویر بهتری گذاشته بودید تا همه بدونن چه جمعیتی به مخالفت از این دیکتاتورها اومده بودن. سبزها رو خیلی کم نشون دادین. من خودم توی راهپیمایی بودم. عالی بود. عالی و پر شور.
شنبه 28 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
بگذارید چند تا از ترفند های رژیم رو در روز قدس بگم - سر چهار راه ولیعص یک وانت پر از این پلاکاردهای قرمز به هر کسی سه تا و چهار تا پلاکارد می داد بعد جلو دانشگاه دوطرف خیابان رو داربست زده بودند تا مردم نتوانند از پیاده رو استفاده کنند بدین وسیله مردمی که پلاکارد به دست از سمت چهار راه ولیعصر می آیند اونجا متراکم بشوند و کلی دوربین صدا و سیما هم اونجا مستقر کرده بودند
شنبه 28 شهریور 1388

mehrdad85 - ایران - تهران
مزخرف محضه ...من خودم تمام روز توی خیابونها می گشتم اصلا حضوری از سبزها وجود نداشت ...به همین عکس هم اگر نگاه کنید تابلو که خیلی تار و بصورت فتو شاپیه!. موج سبز خشکید مثل هر سبزی دیگه. البته ناگفته نماناد که این حکومت لعنتی بد جوری توی پهنای باند دست برده ...یاهو و جی میل و بلاگفا اصلا باز نمیشن !!. بیشرفها !
شنبه 28 شهریور 1388

f1361 - ایران - تهران
توجه توجه**************. ایرانیان عزیز مقیم نیویورک. حالا نوبت شماست. چشم امید مردم ایران به شماست. تا به حال ما جنگیدیدم، تظاهرات رفتیم،گاز اشک آور خوردیم حالا شما باید یه پذیرایی مفصل از احمدی نژاد بکنید. با تجمع اعتراض آمیز جلوی سازمان ملل و با دست گرفتن پارچه های سبز نشون بدبد این مردک رییس جمهور ما نیست. چشم امید ما به شماست....
شنبه 28 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
یه سوال دارم چرا تلویزیون جمهوری اسلامی موسوی کروبی حتی خاتمی رو نشون نداد؟؟؟؟
شنبه 28 شهریور 1388

pejvakkkk - ایران - بیرجند
kamran1011 - آمریکا - سان فرانسیسکو . منظورم این بود که احتمالا داره اونجا فحش میشنوه میامد وسط طرفداراش تا طرفداراشم با دیدن رهبر واقعیشون بیشتر دلگرم میشدن
شنبه 28 شهریور 1388

jamsil - کره - سئول
گنه های زالو صفت.
شنبه 28 شهریور 1388

armita.m - ایران - تهران
بابا این موسوی وخاتمی عزیز کی میخوان یاد بگیرن که مثل کروبی بموقع و در میان طرفدارانشون حاضر بشن. آخه یکی نیست بگه شما که متعلق به خودتون نیستین متعلق به مردمین. پس به خودتون بها بدین.
شنبه 28 شهریور 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
mehrdad85 - ایران - تهران ...فکر کنم یا طرفدار رژیمی که مثلا با این سبک حرف زدن رد گم کنی یا این که خوب چشمات وباز نکردی!!!! هم فیلمبرداری شده و میشه ثابت کرد که چقدر جمعیت سبز زیاد بوده هم چند تا ا ز فامیلهای من در این تظاهرات بودند و تعریف کردند که چه جمعیتی بود . هم بعضی از کامنتهای دوستان در همین سایت ..حالا چی میگی؟؟؟!!!!
شنبه 28 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.