درگیری‌های خیابانی در مناطق مرکزی تهران

درگیری‌های خیابانی در مناطق مرکزی تهران

بنا به گزارشها خاتمی در این راهپیمایی مورد حمله موافقان دولت قرار گرفت

در حالی که دهها هزار نفر از مخالفان حکومت از ساعاتی پیش به تظاهرات در خیابانهای مرکزی تهران پرداخته‌اند، گزارش‌ها حاکی از بروز درگیری در برخی مناطق بین معترضان و موافقان دولت به همراهی نیروهای پلیس است.

خبرگزاری فرانسه از تهران گزارش داده است که میان تظاهرات‌کنندگان و موافقان دولت و پلیس در میدان ولی عصر درگیریهایی رخ داده است.

در همین حال رویترز نیز به نقل از شاهدان عینی از ضرب و شتم معترضان و بازداشت حداقل ده نفر از آنها خبر داده است.

ساعتی پیش یک شاهد عینی نیز که در میدان آزادی تهران حضور داشت به زمانه گفته بود که هزاران نفر از مردم در این میدان تجمع کرده و شعارهای ضدحکومتی سر می‌دهند.

بنا به برخی گزارشها سید‌محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران نیز پیش از ظهر امروز به جمع مخالفان دولت در راهپیمایی پیوسته بود اما با حمله گروهی از لباس شخصی ها ناچار به ترک محل شد.

برخی گزارشها نیز حاکی است که تظاهرات مخالفان در نزدیکی دانشگاه تهران ادامه دارد و درگیریهایی نیز در این منطقه رخ داده است، بنابر این گزارشها پلیس کلیه راههای منتهی به محل برگزاری نماز جمعه را مسدود کرده است.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور اسلامی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز بود که به نوشته ایرنا از "تحرکات مذبوحانه" مخالفان دولت خود در نیویورک برای ابراز مخالفت با حضور وی در مجمع عمومی سازمان ملل سخن رانده است.

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرگ بر دینتان خدایتان که اشغالگران پست ایران ما هستید و خون جوانان وطن نوشابه ی شما.
جمعه 27 شهریور 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
کروبی وموسوی کجا بودن پس؟
جمعه 27 شهریور 1388

batman_dost - ایران - چابهار
تنها ارزوی ماملت ایران ازادی ازادی جوان ایرانی باید ازاد باشه مرگ بر این ولایت دوروغ غ غ غ غ دیکتاتور (ما پیروزیم مقاومت شعار من است)
جمعه 27 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو - مرگ بر خودت که در پستی با احمدی نژاد برابری. پیرزن فسیل
جمعه 27 شهریور 1388

rezashah - استرالیا - سیدنی
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . ...ییدی ما را . اگه خودت تو نظام بودی بدتر از بسیج ها می کردی. افسوس که سودی الان برات نداره .خیلی افراطی هستی
جمعه 27 شهریور 1388

3.pehr - ایران - ایران
مرگ بر هر بسیجی فرست طلب و مزدور.
جمعه 27 شهریور 1388

darius mis - انکلستان - لندن
با جوانه ها نوید زندگی است .زندگی شگفتن جوانه هاست.
جمعه 27 شهریور 1388

Ezhaq - ایران - تهران
مرگ بر جمهوری (اسلامی) باز لباس شخصی ها آمدند روزی تمام آنها را به خاک سیاه می نشانیم زنده باد ایران آزاد
جمعه 27 شهریور 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
bluestar - ایران - تهران. تو یکی ببر صداتون مزدور بسیجی ...ق ٫ انقدر روت زیاد شده که میایی ایراد میگیری کاری ٫ با کامنتهای انحرافی ات کاری از پیش نمیبری امثال تو جایی توی این سایت ندارند برو جایه دیگه این این چرت و پرتها رو تحویل بده و در ضمن انقدر .... رهبر چلاقت رو نوش ..... که اون مغز بیمارته که فسیل شده.
جمعه 27 شهریور 1388

jamsil - کره - سئول
خاتمی زنده باد.
جمعه 27 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
میگم خاتمی بدون عمامه چه باحال شده
جمعه 27 شهریور 1388

mazear - اینگلیس - لیدز
bluestar - ایران - تهران. تو یکی ببر صداتون مزدور بسیجی ...ق ٫ انقدر روت زیاد شده که میایی ایراد میگیری کاری ٫ با کامنتهای انحرافی ات کاری از پیش نمیبری امثال تو جایی توی این سایت ندارند برو جایه دیگه این چرت و پرتها رو تحویل بده و در ضمن انقدر ... رهبر چلاقت رو نوش .... که اون مغز بیمارته که فسیل شده
جمعه 27 شهریور 1388

cheshm ghermez - ایران - یافت اباد
bluestar - ایران - تهران. فکر میکنم که تو خوشت میاد بهت بد وبیراه بگن.ول کن بابا برو پی کارت..
جمعه 27 شهریور 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران//یک کمی شرم وحیا هم خوب چیزیه؛ اسلام با وجود مدافعانی مثل شما احتیاج به دشمن نداره!
جمعه 27 شهریور 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
مرگ بر خامنه ای....مرگ بر احمدی نژاد ...
جمعه 27 شهریور 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
لطفا به رهبر پشمالوی آدمکش مان توهین نکنید:)
شنبه 28 شهریور 1388

Alireza88 - ایران - تهران
کاشکی همه شما دوستان بجای تفریح کمی هم در فکر مبازره مان بودید. یکی از کل این بلایا و مسائل فقط قیافه آقای خاتمی را میبیند. و دیگری با یک جمله بودن فعل و فاعل و دریغ ازاین در این چند ماه حتی یک نظری داده باشد مدام به تجریک دیگران مشغول است. دوست عزیز و گرامی من shayan2uk - انگلیس - هال . خواهش میکنم کامنت اول را هم بخوان و در چند ماه گذشته سیر نظرات این فرد را بررسی کن تا به اهداف بررسی و درست و دشمن را شناسایی کنی. زنده باد راه سبزمان
شنبه 28 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
اسلام با وجود دشمنانی مثل شما روز به روز پیشرفت میکنه. خدایا ممنون که دشمنان اسلام رو هالو آفریدی. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
شنبه 28 شهریور 1388

شاپرک - ایران - تبریز
این عکس که مال چند ماهه پیشه!
شنبه 28 شهریور 1388

sahelearam - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. چقدر ...... که به اعتقادات این مردم توهین میکنی .فکر کردی بچه های موج سبز برای اعتقاداتشون ارزش قائل نیستن .وقتی اینجا نیستی و از هیچی خبر نداری لطفا اظهار نظر نکن .امثال تو باعث شدن که به این نهضت انگ سکولار زده بشه .
شنبه 28 شهریور 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
bluestar - ایران - تهران مگه تو عکسARTEMIS-SW - سوئد - مالمو را دیدی که میگی پیر زن فسیل. خودت تو خانوادهت پیر ندارید نکنه همهتون جوان مرگ میشید!!! به جای افراطی بودن مخت را در همه جهات بکار بینداز. نترس کسی هم اسلامتو ازت نمیگیره انتیک اسلامی!!!
شنبه 28 شهریور 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران// اموزه هایت از اسلام رو بیشتر از این لازم نیست به رخمون بکشی، پیشرفت روز به روز اون و ارمغانش برای بشریت رو هم شاهد هستیم!
شنبه 28 شهریور 1388

khalije hamishe fars - ایران - خ
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. مرگ بر دینتان خدایتان که ... خیلی بی ادبانه و توهین امیز و مشکوک نظر میدی ...با این حرفات خامنه ای و احمدینژاد رو سفید کردی...متاسفم ...لطفا کورکورانه از ایشان طرفداری نکنید...پاینده باد راه سبز امید ...
یکشنبه 29 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.