توضیحات همسر جواد امام در خصوص آزادی همسرش و ربوده شدن دخترش

توضیحات همسر جواد امام در خصوص آزادی همسرش و ربوده شدن دخترش

جواد امام مسئول ستاد انتخاباتی شهر تهران مهندس میرحسین موسوی بعد از ظهر روز سه‌شنبه آزاد شد.

همسر جواد امام در گفت وگویی  با اعلام این خبر ،گفت: آقای امام بعد از ظهرروز سه‌شنبه با قرار وثیقه آزاد شد.

وی افزود: ایشان از لحاظ جسمی در شرایط مناسبی به سرمی‌برند و با مشکل خاصی در دوران بازداشت مواجه نبودند. در عین حالی که از برخورد در ایام بازداشت هم اظهار رضایتمندی داشتند. البته تنها و مهمترین گله‌مندی ایشان، نحوه و دلیل بازداشت بود.

همسر جواد امام با بیان اینکه در طول بازداشت جواد امام، فشارهای بسیاری بر خانواده به دلیل عدم حضور ایشان وارد شده است، تصریح کرد: با توجه به سوابق خانوادگی، سوابق دوران دفاع مقدس، عملکرد گذشته ایشان در طول مسئولیت‌های‌شان و پیوندهای آقای امام با نظام و انقلاب، دستگیری ناگهانی ایشان برای ما بسیار سخت و عجیب بود.

وی ادامه داد: البته سخت ترین مساله این بود که نمی‌توانستیم خود را راضی کنیم که به چه دلیل ایشان را دستگیر کرده‌اند. اما سخت‌تر از این مساله این بود که فردی با چنین سابقه و پایبندی به آرمان‌های نظام به اتهام مقابله با ارزش‌های انقلاب دستگیر شده است.

همسر جواد امام در خصوص اخبار مبنی بر دستگیری دختر وی در روزهای گذشته با تاکید بر اینکه ربوده شدن و دستگیری ایشان کاملا منتفی است، گفت: دختر بنده در اقدامی ماجراجویانه و با توجه شرایط خاص روحی و روانی ناشی از دستگیری پدرش که موجب نگرانی خانواده و بنده شده بود،‌ چنین اقدامی را کرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام دخترم موجب شد بنده به عنوان یک مادر پیگیری‌هایی را انجام دهم و به دلیل نگرانی از وضعیت ایشان اقدام به اطلاع رسانی کنم که البته بعد از مدتی متوجه شدم، دخترم در یک اقدام ماجراجویانه‌ی کودکانه دست به کاری زده که باید اینجا اعلام کنم، بحث دستگیری یا ربوده شدن دخترم، کاملا منتفی است.

همسر جواد امام با بیان اینکه متاسفانه اقدام و مصاحبه من به عنوان "مادر"، واکنش احزاب و رسانه‌ها را در پی داشته است، اظهار کرد: من به عنوان مادر و از روی نگرانی اقداماتی برای پیگیری وضعیت دخترم انجام داده‌ام و برخی از دوستان و نزدیکان نیز از روی خیرخواهی، واکنش‌هایی را به دلیل وضعیت خانوادگی ما از خود نشان دادند، که موجب خبری شدن این مساله و کشیدن آن به مطبوعات شد.

وی خاطر نشان کرد: البته در اینجا باید از تمام عزیزان و دوستانی که درگیر این ماجرا شده‌اند و به جهت عواطف انسانی و اعتقادی موجبات ناراحتی آنها بوجود آمد، عذرخواهی ‌کنم.

همسر جواد امام با تاکید بر اینکه دخترم فکر می کرده با این کار شاید کمکی به پدرش بکند، تصریح کرد: من هم در طول این مدت به دلیل شرایط خاص اقداماتی را انجام داده‌ام که این مساله بعد خبری پیدا کرده و موجب ناراحتی بنده و افراد دیگری شد، که باید به دلیل شرایط بوجود آمده نیز عذرخواهی کنم. البته با توجه به این مسائل دیگر این مساله را پیگیری نخواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: از تمامی مسئولان و خادمان به انقلاب و امام که از این مساله متاثر شده بودند، و از کسانی که در طول این مدت من و خانواده‌ام را یاری کرده‌اند، تشکر می‌کنم و در اینجا اعلام می‌کنم؛ پیشاپیش هرگونه گمانه‌زنی در خصوص این ماجرا و اخباری که از قول من و یا دخترم در این رابطه منتشر می‌شود را، تکذیب می‌ کنم.

flora_germany - آلمان - دوسلدورف
یکی‌ به من بگه این حرفها یعنی‌ چی‌؟؟؟.
جمعه 27 شهریور 1388

maliheh_uk - انگلستان - لندن
عقلشو از دست داده اینا همشون خائن به مردم هستن .جالبه با 1 هفته قبلش 720 درجه فرق داره دیگه شوهرو دخترت ازاد شدن از چی می ترسی که چرتو پرت میگی
جمعه 27 شهریور 1388

Telmira - ایران - تهران
یعنی موضوع انقدر رسواکننده بوده که اینها مجبور شدن مادر رو به انکار موضوع در قبال آزادی همسرش مجبور کنند.
جمعه 27 شهریور 1388

aghozdar - ایران - تهران
اولا خر خودتی و اگر حرکتی را شروع کردی یا به اخر برسون یا خفه شو و از این اراجیف ها نباف .تو گفتی و ما باور کردیم .حتما نیمه های شب لت و پار شده دخترت هم نزدیکی های بهشت زهرا پیدا نشده بلکه اون شخص یکی از خواهران حزب ا.....بوده که توسط این اغتشاش گران به اون روز افتاده بوده.
جمعه 27 شهریور 1388

iranianfarshad - ایران - تهران
شوهر در اثر بازجویی و گفتمان با بازجوهای فهمیده متنبه شده و به اشتباهاتش پی برده و آزاد شد. موضوع بازداشت دختر و کشیدن چادر از سرش هم چون مستندهای صدا و سیما از کار درآمد و مادر هم از روی احساسات حرفی زده بود خلاصه شکر که اینها هم به راه راست هدایت شدند و از نظام رفع ستم شده و حکومت اسلامی رو سفید از کار درآمد
جمعه 27 شهریور 1388

negaran - ایران - اصفهان
دروغگو آخرش رسوا میشه این یکیش!!!. چندتا از کلیپهایی که به نام کهریزک منتشر شد دروغ از آب دراومد...
جمعه 27 شهریور 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
flora_germany - آلمان - دوسلدورف. یکی‌ به من بگه این حرفها یعنی‌ چی‌؟؟؟. (( یعنی اینکه یه دفعه دیگه چیزی به مطبوعات بگی هرچه دیدی از چش خودت دیدی__ ساکت شو))
جمعه 27 شهریور 1388

zananeh - دانمارک - اهوس
flora_germany - آلمان - دوسلدورف ـــــــــــــــــ یعنی اگه خانم خودش خفه نشه؛ میان کل خانواده رو خفه میکنن. (ولی این دیگه آخرشه. این خانم باید علی رغم میل اینها با رسانه های دیگه ارتباط برقرار کنه و آبرو براشون نذاره)
جمعه 27 شهریور 1388

Alireza88 - ایران - تهران
این قطعاْ یک بازی و کاری بوده که باید در قبال آزادی همسرش انجام میداده. تا بدین ترتیب آنها بتوانند سوء استفاده شان را بکنند و القاء کنند که اکثر این موضوعات دروغ است.
شنبه 28 شهریور 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
ترسیدی مگه نه؟خوب معلومه اگه ایندفعه این بچه رو ببرند مثل بقیه می کنند من به او حق میدم چون اون اشغالها مجبورشون کردند که اینارو بگن
شنبه 28 شهریور 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
دوستان یک کم عقلتون رو به کار بندازید. طرف از توی همون ماشینی که دستگیرش کردند با موبایل خودش زنگ میزنه و میگه چادر منو کشیدن و منو دستگیر کردن. مگه ممکنه؟؟! طرف رو وقتی دستگیر می کنند همه وسایلشو ازش می گیرن و بعد از چندین روز شکنجه شاید بهش اجازه بدن یک زنگ به خانواده اش بزنه و بگه هنوز زنده است و هیچ حرف دیگری هم نمیتونه بزنه. بعد هم هر وقت بخوان ولش کنند (البته اگر هنوز زنده باشه) رسما از زندان آزادش می کنند چرا ببرندش توی بهشت زهرا ولش کنن. جریان این یک نفر با همه دستگیرشدگان متفاوت بود و فکر می کنم راست میگه که خودشو گم و گور کرده و این تلفن ها رو زده تا جلب توجه کنه.
شنبه 28 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
من ابدا حرفهای این بنده خدا رو باور نمیکنم ولی بهش حق میدم از ترس جون خودشو همسرشو دخترش باید اینا رو میگفت!
شنبه 28 شهریور 1388

armita.m - ایران - تهران
این خانم باید شجاعت رو از مادر اشکان سهرابی یاد بگیره که حاضر نشد پسرش رو بفروشه. باعث شرمندگیست. از خون جوانان شرمت باد.
شنبه 28 شهریور 1388

Telmira - ایران - تهران
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی – جاکارتا-شما اسمت مشکوک میزنه از جنس همونایی که مردمو میزنن و حیدر حیدر میکنن. سوتی هم که میدن مجبورن سناریوی جدید بسازن و از طریق 20:30و کیهان تحویل مردم بدن بعد هم بگن آی مردم دیدین شایعه یود چرا باور نمیکنین؟!!!. باشه بابا باور کردیم...ولی خودمونیم این دختر به گفته مادرش تحت شرایط سخت روحی ناشی از بازداشت پدرش بر اساس اتهامی پوچ ؛تصمیم میگیره که خودش خودشو بدزده و توی اتاق با گربه حبس کنه و شب تو بشت زهرا ول کنه تا باباشو آزاد کنه!دمش گرم. بازم نشون میده که چقدر این دختر فریادرسی نداشته از اونجاکه قوه قضاییه عملا عامل کودتاچیاس. هرچی بگید رسوایید. ان شا الله!!!
شنبه 28 شهریور 1388

aghakian - ایران - تهران
آخ که در این مدت چقدر دروغ از این جنبش توهم بار سبز دیدیم خیلیها را من دیدم به خاطر دروغهای این جنبش به سادگی خودشون و دروغگوها لعنت میفرستند و از این جنبش موهومی جدا شده اند. راستی عید فطر مبارک نماز روزه روزه داران واقعی قبول امیدوارم خدا به همه چه جنبش سبز و چه مردم عادی و مسولین توفیق ادامه دادن در راه درست را عنایت فرماید ودشمنان ایران اسلامی را چه خودی و غیر خودی را به راه حق و حقیقت نزدیک کند ایران پاینده باشی ایرانی سرزنده باشی دشمنان ایران سرنگون و خوار باشید
شنبه 28 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.