میشائیل نیاورانی، بازیگر و کمدین ایرانی الاصل تلویزیون اتریش با شال سبز - عکس

میشائیل نیاورانی، بازیگر و کمدین ایرانی الاصل تلویزیون اتریش با شال سبز در برنامه تلویزیون اطریش

میشائل نیاورانی، بازیگر و کمدین ایرانی الاصل تلویزیون اتریش در جدید ترین شوی پر بیننده جمعه شب ها به اسم Was gibt es Neues با شالی سبز ظاهر شد!.

با تشکر از کاربر گرامی ali-vienna

bluestar - ایران - تهران
تیپ و قیافش داد میزنه ایرانیه.
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
حتی در اکثر کمدیهایی که اجرا میکنه به نوعی سعی تو بهتر کردن فرهنگ ایرانیها بخصوص اون گروهی که خارج از ایرانند تلاش میکنه. رگ ایرانی بودنش از طرف پدرش رو هم هیچوقت انکار نکرده. من که کارهاش رو خیلی دوستش دارم.
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

beomidepirozi - ایران - تهران
دوستت دارم ایران دوستت دارم ایرانی به امید پیروزی موج سبز بر حکومت دیکتاتوری اقای ا.ن
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
دمت گرم
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
ali-vienna. علی جان دمت گرم خیلی با حالی.قابل توجه هم وطنهای عزیز نیاورانی یکی از بهترین کمدینهای تئاتر وسریال و سینمای معروف اتریش می باشد که سریالهای بسیار زیبای بازی کرده است. و اخرین فیلم سینمای که بازی کرده به نام Salami Aleikum می باشد.و فروش بسیار خوبی در کشور اتریش و المان داشته است. و اینهم گوشه ای از اخرین فیلمی که بازی کرده https://www.tv1.at/view/5372/Salami-Aleikum---Trailer---de.
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

ali moosavi - ایران - ایران
پرچم سه رنگ شیروخورشید نشان همیشه برافراشته باد.ما ایرانی هستیم. ...ماهستیم...
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

Kaweh - آلمان - مونیخ
دمش گرم من خیلی خوشم ازش میاد کاستهاش رو هم دارم
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
خدا پدر انقلاب 57 را بیامرزه که چه کسانی رااز بغل خودش به نون ونوایی رسوند که هنوز مشغول لفت ولیس هستند برای مثال ساکنین محترم خیابان جمشید که به مدارج عالی مملکتی دست پیدا کردندو هنرمندانی از قبیل ابی وشهره وخواهرش شهرام که هنوز بعداز 35 سال درحال نشان دادن مکان دوست ودشمن هستندو اقای بهروز وثوقی که بااصرار سعی درنمایش فیلمهای کیلویی ولمپنیسم خود دارد واز انسوی دنیا به مثابه گذشته جوانان را به سمت جنایت - دزدی وتعصبات ناموسی سوق میدهد. امیدوارم اینبار شال سبز ریسمانی برای بالارفتن از اعتماد مردم نشود .
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ . خیلی بو ف....ی.فقط همین را بهت بگم کسی که جنایت و دزدی میکندو مردم را به فساد وتعصبات ناموسی سوق میدهد کسی نیست به جز دین تو وان رهبر اوران گوتال جناب هالو .کسانی هم که از خیابان جمشید بیرون امدندرفتند چادر به سر کردندو با یک مشت اخوند ریختند رو هم و ثمره کارشان هم فرزندانی مثل تو بوده است.سعی کن عقدهایت را در این سایت. خالی نکنی به من و به هیچ کس ربطی نداره که تو از خیابان جمشید بیرون امده ای.این مشکل تو هستش مشکل ما که نیست.برو جای دیگه الله روزیت. را بدهد.اینجا دهن باز کنی همه حالت را جا می اوند.پس به خودت لطف کن و خ...ه بمیر.تمام
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
اینم چند تا از کارش https://www.youtube.com/watch?v=UI1iPuHgwhs . . https://www.youtube.com/results?search_query=Persisch+%26+%C3%96sterreichischesearch_type=aq=f .
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

lavita - اوکرایین - کیف
اخر اتریش با ط هست یا با ت:D
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

MBJI - ایتالیا - رم
رجب رینگو شهر.... حمید تن تن خوب حالتو سرجاش اورد. من دیگه چیری بهت نمیگم جز اینکه... ...ر.. ...
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران. کامنتها و لینکهایی هم که تو میذاری داد میزنی مامور رژیم هستی! حالم از شما بسیجیهای نوکر خمینی و خائنه ای به هم میخوره!
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
RajabRingo - سوئد - گوتنبرگ. .....به شقیقه جه ربطی داره ٫ شال سبز این آقا حکایت از همراهی وی از جنبش سبز مردم ایران داره نمیدونم که ربطش با هنرمندان زمان شاه چیه که با شورش ننگین 57 آواره ینگه دنیا شدند و چیزی جز خواری و خفت و غربت نصیبشان نشد ٫ مطمئنم اونی که از به مال و منالی رسید امثال توی کاسه لیس و مزدور است که با دیدن اتحاد مردم و هنرمندان از سراسر دنیا جاتونو خیس کردید که مبادا روزی برسد از ..... بدار آویخته شید.
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

zoroye iran - اتریش - وین
خدا بیامرزه پدرشو ادم باحالی بود . نیاورانی یکی از محبوبترین چهرهای سینما و تلویزیون اتریشه و مردم خیلی دوستش دارن و مادرش اتریشیه
جمعه 27 شهریور 1388

said777 - اتریش - وین
مرسی دمت گرم
جمعه 27 شهریور 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
hamidTANTAN - اتریش - وین ببخشید مثل اینکه سو تفاهم شد و شما منظور مرا بد متوجه شدید. اگر قرار باشد من رهبری داشته باشم رهبر من کسی نیست جز رضا پهلوی واگر قرار است دینی داشته باشم ان دینی نیست به جز زرتشت و اگر قراراست با کسی هموطن باشم باهمه ایران هموطنم به جز تو ...که مغز کوچکت که به اندازه ..از درک نوشته به این سادگی عاجزی و دهان ..باز میکنی وانچه لیاقت خودت .. هست را به بقیه نسبت میدهی..قابل توجه MBJI - ایتالیا - رم توهم مثل اینکه از..برلوسکونی هستی .
جمعه 27 شهریور 1388

ali-vienna - اتریش - وین
تشکر حمید جان! دوستان، ایشون همچنین یک فیلم با روانشاد فریدون فرخزاد به اسم I love Vienna بازی کرده که اون هم بسیار زیباست! فرخزاد در اون فیلم در نقش یک حزب اللهی است که در تهران معلم آلمانی بوده و به اتریش میاد و اینجا عاشق یک زن اتریشی میشه و.... RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ . نیاورانی کسی نیست که از الان مخالف رژیم باشه، همیشه بوده و در برنامه های خودش هم زهر خودش را به این رژیم زده! کسی بود که اگر مثل فرخزاد نبود (که نیست)، دست کم اون موقع که همه میترسیدند حرف بزنند سعی کرد پا به پای فرخزاد بیاد!. برای دوستانی (در اتریش) که فیلم I love Vienna را ندیدند: کتابخانه مرکزی وین این فیلم را به صورت DVD داره، حتماً ببینید!
جمعه 27 شهریور 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
shayan2uk - انگلیس - هال - مقصود این است که فقط افراد فرصت طلب در انقلاب 57 به جاه و مقام و ثروت رسیدند الباقی یا در کشور اسیرند یا اواره دنیا واین انقلاب شوم برای بعضی از هنرمندان نه تنها شوم نبود بلکه بسیار شیرین بود چرا چون تاریخ مصرفشان در همان سال 57 تمام بود اما از برکت این انقلاب هنوز این دوستان در اوج خود را می بینند لازم به ذکر است که الویس پریسلی و مایکل جکسون رویهم 20 سال در اوج بودند با همه محبوبیتشان وجدیدا مد شده برای خود نمائی شال سبز استفاده میکنن در صورتیکه ما با کل نظام مخالفیم اول انقلاب هم شوخی شوخی مثل شال سبز جمهوری اسلامی را دور گردنمان انداختند تا خفمون کردند در خاتمه باید بگویم. انچه میگویم بقدر فهم تست ...... مردم اندر حسرت فهم درست .
جمعه 27 شهریور 1388

impudent - ونکوور - کانادا
خوب RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ تو که مغز کل هستی و هنوز داری از... پهلوی مخصوصا این تاباله رضا میخوری وقتی میخواهی اظهار نظز کنی پیرامون ...دیات خودت کمی مغز تو کار بنداز .بعد از 30 سال هنوز تو خواب پهلوی هستی . راستی از اسمت معلوم است که چه ارسن لو پنی هستی رینگو ...بزار برات کمی بخونم از زمان پهلویت . بند تومبون . رینگو رفت منه کافه دید چراقا همه اف بد تفنگشو بکشید گفت رجب رینگو کجاست ما میخو اهیم فرار کنیم و کارمونو بدیم به رجب رینگو .. حا لا تو داری حالشو میبری ...
جمعه 27 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
دمت گرم زنده با شی
جمعه 27 شهریور 1388

jamsil - کره - سئول
دوستتان داریم.
جمعه 27 شهریور 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ تو یک چیزی گفتی که دهن من را بستی. (رضا پهلوی)اخه رجب رینگو ی عزیز این چه وضع کامنت گذاشتنه؟حالا من از درک منظور شما عاجز بودم.بقیه دوستان چی؟سعی کن خیلی راحت و اسوده یک مطلبی را بنویس و نظر بده .و انقدر نه ما را و نه خودت را نپی چان .اخه عزیز دل من اون چیزی که تو نوشتی برای ما این معنا را داشت که. پنداری امروز صبح که از خواب بیدار شدی یک سر رفتی پیش رهبر و یک دست. کله پاچه زدی و بعدش امدی در اینجا نظر دادی.در هر صورت من را ببخش این. جور که ازت پیداس من و تو در یک جبه مشترک قرار داریم.پس بهتر که با هم به دوستی و راهمان که همان در جستجوی راه ازادی می باشد ادامه بدهیم.موفق باشی.(درود بر رضا پهلوی)
جمعه 27 شهریور 1388

nasim1 - انگلیس - لندن
RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ . معلوم که ادم عمیق و روشنی هستید.اما اگه نظرتونو روشنتر ارائه بفرمایید باعث سو تفاهم نخواهد شد.از دوستان هم دلخور نشو لطفا .در این شرایط. همه زخم خورده هستند و ناراحت.یک توضیح کوتاه موجب رفع سوتفاهمات میشه.بهتر از جبهه گیری و توهین به همدیگست.به اندازه کافی بهمون اهانت میشه.کاری نکنید بسیجیهای بی ارزش به ریشمون بخندند.وقت همدلی دوستی و رفاقت.تو که مرهم نئی زخم دلم را نمک پاش دل ریشم چرایی.
جمعه 27 شهریور 1388

3.pehr - ایران - ایران
مرسی خوش تییییییییپ.
جمعه 27 شهریور 1388

lshahinl - ایران - ارومیه
عزیزم اتریش نشستن و شال گردن انداختن خیلی آسونه.. خیلی بی معنی هست وقتی کسی که اصلا تو شرایط زندگی در ایران نبوده و درک نکرده چی می شه می یاد ابراز همدردی می کنه..
جمعه 27 شهریور 1388

wildpiony - هند - بمبیی
rajabringo دوست عزیز منم کامنت اولتو خوندم فکر کردم ازاین جانم فدای رهبری هایی...اما بعد متوجه شدم که نه شما هم از مایین.. دوست عزیزم nasim1 شما خیلی قشنگ گفتین.. hamid TANTAN شما هم خیلی بامزه نظر اول مارو شرح دادین...مزسی
جمعه 27 شهریور 1388

First Lady - اتریش - وین
ایرونئ های اتریش که انقدر از این اقای نیاورانئ طرفداری میکنین . این که این اقا بعد از سه ماه جنجال تازه یه بار با یک شال سبز توی برنامه ی که هر هفته هم پخش میشه ضاهر شده خیلی مهمه؟؟؟اگه واقعا ایران و ایرونی انقدر براش مهم بودن با این نفوذی که داخل ایرانی های اینجا داره حداقل یکبار توی تضاهرات بعد از انتخابات در وین شرکت میکرد و بقیه رو هم در شرکت کردن تشویق میکرد.واقعا که
جمعه 27 شهریور 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
impudent - ونکوور - کانادا - چند کلمه هم از ....شنیدیم معلومه بد جوری......مطمئنم شماهم از ساکنین محترم خیابان گمرک بوده اید و بدلیل تبحردر.....عازم کانادا شدید تا دوره تخصصی را در انجا ادامه دهید و در کنار ان به حرفه پر در امد ادمفروشی مشغول باشید نکبت ....ه بزودی برای امرار معاش باید .....
جمعه 27 شهریور 1388

عاشق وطن - ایران - تهران
. lshahinl - ایران - ارومیه دوست عزیز چرا به حمایت دیگران چنین جوابی میدی؟ حالا ما که ایران هستیم در حمایت از این جنبش چه اندازه فعالیت میکنیم که از هموطنان خارج از ایران انتظار داری؟ امثال این اقا میتونن اصلا یادی از ایران نکنن و محبوب باشن. با حمایت هر چند اندک اونا ما دلگرمتر میشیم. درود بر همه ایرانیان نوعدوست و میهن پرست. به امید پیروزی مردم ایران.
جمعه 27 شهریور 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
impudent - ونکوور - کانادا اول از همه سعی کن هیچ وقت، تاکید می کنم هیچ وقت گنده تر از دهنت حرف نزن.دوما در زمان شاه ایران چی کم داشت که فکرمیکنی نباید حسرت ان موقعها را خورد؟ بهترین زمان و روزهای که ایران در کل تاریخ خودش دیده درست در زمانی است که شاه فقید اداره. کننده کشور ایران بوده است.و برای اثبات حرفم فقط کافی است نگاهی کنی به تاریخ وبه اینکه بعد از رفتنش چه بر سر ایران عزیزمان امده است.ایا تو میتوانی الان ایران را با ان زمان مقایسه کنی؟تنها افتخار ما ایرانیان فقط همان زمان بوده.حال تو می خواهی همان چند صبا را هم به زیر سوال ببری؟پس دیگه به غیر از چند کتاب و یک کورش ما چه داریم که به ان بنازیم و افتخارکنیم؟
جمعه 27 شهریور 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ . میشه ،این دفعه را بی خیال بشی.من که گفتم اشتباه کردم.یعنی بد فهمیدم.باز هم توضیح بدم؟ د، اخه یک خط چیزی میزی بنویس که لااقل وجدانمان راحت شود.ولی تو هم بد کاری کردی که به این هنر مندان بی احترامی کردی.(موفق باشی دوست دار تو حمید تن تن) >>>wildpiony - هند - بمبیی دوست خوبم از اینکه شما هم مثل من در رابطه با ان کامنت . کذایی دوچار اشتباه شدید ممنونم.>>>nasim1 - انگلیس - لندن از شما هم بخاطر مطلب خوبی که نوشتید تشکر می کنم.و در جواب گفته شما. من هم این کامنت را برای رفع سو تفاهم دراینجا گذاشتم.بقیه اش را من،دیگه نمیدونم چی بگم.
شنبه 28 شهریور 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
hamidTANTAN - اتریش - وین . من عذر شما را پذیرفتم و به شما حق میدهم مظمون متن من باعث سوتفاهم شد و اما در مورد هنرمندان اشاره کردی بطور خلاصه بگم اینه که من تمام حوادث جنائی در ایران را دنبال میکنم 90 درصد قتلها ئی که اتفاق میافتد به سبک و سیاق فیلمها ئی که از ماهواره پخش میشود انجام گرفته و اکثر جوانان ما به چاقو مسلح هستند و هنوز تحت تاثیر قیصر و ممل امریکائی و گوزنها هستند حال خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل . به امید پیروزی ....
شنبه 28 شهریور 1388

lshahinl - ایران - ارومیه
عاشق وطن - ایران - تهران . عزیزم این آقا فارسی حرف زدنشم بلد نیست. باز به هر حال شما رو قبول دارم ولی خیلی ها اونور شیرن!
شنبه 28 شهریور 1388

مانفرد - ایران - بندر
بابا دمت گرم ولی گمونم اسمش میشاپیل رشتی باشه
دوشنبه 30 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.