پاسخ کفاشیان به انتقاد بی سابقه مایلی کهن : کنفدراسیون این آدم عصر حجر را قبول دارد

پاسخ کفاشیان به انتقاد بی سابقه مایلی کهن :
کنفدراسیون این آدم عصر حجر را قبول دارد

ششمین هفته از لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که شاهد انتقادات بسیاری از نحوه عملکرد داوران بودیم.

عملکرد ممبینی داور مسابقه دو تیم سایپا و مقاومت سپاسی شیراز اعتراض شدید تماشاچیان را به دنبال داشت.محمد مایلی کهن در پایان مسابقه تندترین انتقادات ممکن را نثار عنایت کرد. سرمربی سایپا خطاب به فدراسیون فوتبال عنایت را «یک آدم عصر حجر» خواند و گفت فدراسیون فوتبال «یک آدم عصر حجر» را رئیس کمیته داوران کرده است. این اظهارنظر به فاصله یک روز، واکنش علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را در پی داشت.

کفاشیان در پاسخ به مایلی کهن می گوید؛ «همین آدمی که مایلی کهن او را مربوط به عصر حجر خوانده، مورد تایید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست و در کلاس های داوری تدریس می کند. در ضمن عنایت به زبان خارجی و قوانین داوری هم به خوبی مسلط است.»

اما مسعود عنایت هم بیکار ننشسته. رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد انتقادات مدیرعامل استقلال اهواز می گوید؛«اصلاً این آقا صلاحیت باشگاهداری دارد؟ کدام مرجع ذی صلاحی به او اجازه داده در این مملکت باشگاهداری کند و جوانان این کشور را تربیت کند؟ شفیع زاده غیر از پول چه دارد؟ اخلاق و شخصیت خوبی دارد؟ البته فکر می کنم با صحبت هایی که درباره داوری انجام داده به این سوال پاسخ داده است.»

borj - ایران - بوشهر
حالم از مایلی کلنگ بهم میخوره ولی داوری تو ایران فقط بدرد بازیهای کوچه پس کوچه ها می خوره.نمونش پنالتی دیشب که به نفع پرسپولیس گرفته شد پای دو بازیکن اصلا با هم هیچ برخوردی نداشت.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

keykhosro - ایران - شیراز
ایرانی دلیر " به احترام ستار خانها و باقر خانها و تمامی کسانی که پیش از این در راه آزادی این سرزمین خون دادند " روز قدس را با حضور خود سبز کن.... گام بعدی صبح عید فطر
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
borj - ایران - بوشهر . برج زهر مار من فقط گلای پرسپولیس و شاهین و دیدم .اگه اون پنالتی نبود پس گل دوم شاهین رو چی میگی که اون خطا هم بازیکنها اصلا با هم هیچ برخوردی نداشتن.چشماتو باز کن و خوب ببین!. اون خطایی که پشت هیجده پرسپولیس گرفتش و منجر به گل دوم شاهین شد رو میگم.خوب دقت کن!
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
borj - ایران - بوشهر . بشین برجو دور برداشتی کسی چیزی بهش نمیگه تمام بازی رو حق وردی خراب کرد برای نقطه چین بازیکنهای بوشهری خودت زدی به .. با اون تیم غراضه ات ارزش کل کل هم نداره حتی پرسپولیس سرورته برجو برجو سوراخ .
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
اینجا مسأله مایلی کهن یا مایلی نو نیست. در این دوران وانفسا در کشور آنارشیستی ای که هر کسی بدون کوچکترین اطلاعی در زمینه تخصصی فقط به خاطر آن که ریش می گذارد و تسبیح دست می گیرد و در حضور مردم هفده بار دولا راست می شود، که اگر در قزوین بود جرأت این کار را نداشت، و به لفت و لعابی می رسد و کلی پول و ثروت به جیب می زند، چرا آنهائی که آمادگی عوام فریبی دارند از این سفره پهن بی بهره باشند. خدا را چه دیدید اگر انقلاب واقعی در ایران صورت گرفت شاید این عده خائن طرفدارِ حزب باد، همانطور که بسیاری بعد از شورش 57 ادعا کردند که از جنایات رژیم شاه آگاهی نداشتند و با این حقه توانستند خود را به رژیم اسهالی بچسبانند و به عرش اعلا برسند، مانند اسلاف ناخلفشان همان شیوه را پیش بگیرند. اما فعلاً دم را غنیمت است.
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

borj - ایران - بوشهر
alireza-perspolisi.اگه ممکنه لطف کن ترجمه حرفاتو بنویس.تو تهران 2-2 مساوی کردن اونم جلوی 70000 تماشاگر خودی و با پنالتی مفتی واقعا جای کل کل کردن هم باقی می ذاره!!؟؟
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.