کمک ده میلیاردی دولت به مدیر خبرگزاری فارس

کمک ده میلیاردی دولت به مدیر خبرگزاری فارس

یک منبع آگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «بنا به دستور محمود احمدی نژاد دولت برای کمک مالی به یک خبرگزاری (فارس) ، مبلغ ده میلیاد ریال به حساب شخصی مدیر عامل این خبرگزاری واریز نموده است»
 
این مقام مسوول در وزارت ارشاد به خبرنگار رویداد گفت: «طبق روال گذشته و آیین نامه های دولتی ما به هیچ عنوان اجازه نداریم مبالغ کمک را به نام افراد واریز کنیم و این مبالغ باید به اسم موسسه و یا سازمان مربوطه واریز شود. اما در این مورد روندی کاملا غیر قانونی دنبال شده است.»
 
وی اضافه کرد: «جالب اینکه مراحل صدور دستور و پرداخت پول در مدت یک روز انجام گرفته است. سرعت عملی که در نوع خود بی نظیر است.»
 
این مقام در پاسخ به این پرسش که آیا به دیگر خبرگزاری های هم کمک های مشابهی شده است اظهار داشت: «تنها چند مورد کمک که ارقام ان قابل مقایسه با کمک به خبرگزاری مذکور نیست. مبالغی در حدود 5 میلیارد ریال به حساب مدیران سایت های «ج.ن» ، «ر.ن» و همچنین سایتی که در انتخابابت از دولت حمایت می کرد پرداخت شده است».

has.danmark - دانمارک - کپنهاک
صحنه تکاندهنده سیلی‌ زدن یک پاسدار به جانبازی که پسرش را کشته اند. https://www.unity4iran.com/2009/09/blog-post_7336.html.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

ali moosavi - ایران - ایران
دوستان ایرانی با نشان دادن ایرانی بودنتان به این حکوت اعلام میکنید که دیگر جایی در ایرانمان ندارند .و باید بروند.....ایران و ایرانی برقرار پرچم سه رنگ خورشید نشان همیشه برافراشته باد ....ماهستیم...
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

778899 - ایران - شیراز
خرید یک میلیارد تومان استخوان برای سگهای هار خبر گزاری کودتا.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

taha110 - ایران - تهران
چرا اسم خبرگزاری فارس را آوردید ولی سایت های دیگه را نگفتید؟
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
کثافت انتری نژاد
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
مرگ برخامنه ای دیکتاتوروادمخوارواحمقی نژاد سپورچیان صهونیست تیرخلاص زن بیریخت وقواره.کارکنان خبرگزاری وهمه همدستان رژیم باید بدانن این مملکت باید بدستور مردم اداره شود.وخمینی قاتل هم اینرا خوب فهمیده بود میگفت میزان رای مردم است.یادشان بخیردرروزهای انقلاب چقدرزیبا خبرگزاری پارس درکنارمردم بودن.یادتان باشداگردرکنار نباشید زندگیتانرا باختید.درودبه همه جانباختگان راه ازادی.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
gol222 - سوپد - هلسینگبوری. روزهای زیبای انقلاب یا سیاهترین دوره ی تاریخ ایران؟؟؟. شورشی که با ...امام امام کردن همه ی گروهها اغاز شد//بدون استثنا!!!. و این نتیجه اش بود تاریکی ظلمت قتل جوانان اعتیاد فحشا. قطع دست و پا سنگسار فرار مغزها و اوارگی میلیونها ایرانی!!!!!!
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
تازه گند کاراش داره میزنه بالا میمون بلد نیست رشوه هم بده
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

samavat - ایران - شیراز
«ج.ن»=جهان نیوز . «ر.ن»=رجا نیوز
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.