سید حسن خمینی، آماج حمله و تهدید تیم رسانه‌ای کودتا

سید حسن خمینی، آماج حمله و تهدید تیم رسانه‌ای کودتا

شبکه جنبش راه سبز(جرس): به دنبال دیدار روز گذشته سید حسن خمینی و اعضای بیت امام خمینی با علیرضا بهشتی فرزند آیت الله بهشتی و مشاور ارشد میرحسین موسوی پس از آزادی او،و همچنین شکایت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی از روزنامه کیهان،حسین شریعتمداری و زیردستانش با استفاده از رسانه های دولتی به شدت سید حسن خمینی را آماج حمله و تهدید قرار دادند.

نماینده آیت الله خامنه ای در کیهان روز دوشنبه طی مطلبی به شدت به سید حسن خمینی نوه آیت الله خمینی حمله کرد و مدعی انحراف موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی شد.

شریعتمداری نوه آیت الله خمینی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی را تهدید کرد که در صورت پیگیری شکایت«با اسناد غیرقابل انکاری که در این دادگاه ارائه می کند، ضمن پرده برداری از برخی پلشتی های خیانت آمیز نسبت به ساحت مقدس حضرت امام، به وضوح نشان خواهد داد که برخی از جاخوش کردگان در مرکز یاد شده صلاحیت و لیاقت لازم برای حضور در این مؤسسه را ندارند.»

از سوی دیگر ساعتی پیش محمد جعفر بهداد از کارکنان روزنامه کیهان با انتشار مطبی مشابه در خبرگزاری ایرنا سید حسن خمینی را به «همراهی با یکی از حلقه‌های تصمیم گیری پشت صحنه» آنچه «آشوب های خیابانی» نامید متهم کرد و مدعی شد که«این روزها نشانه‌های دیگری از این رویکرد غلط در رفتار و تصمیمات نوه امام بروز کرده است.»

خبرگزاری وابسته به تیم احمدی نژاد همچنین از محمد خاتمی و محمد موسوی خوئینی ها را نیز به «همراهی با نقشه براندازانه دشمن» متهم کرد و نوشت«اینکه سید حسن خمینی با کسانی همچون محمد خاتمی و موسوی خوئینی‌ها نشست و برخاست سیاسی داشته باشد یا حتی در جلسات همفکری آنها برای پیشبرد اهداف انتخاباتی و فرا انتخاباتی مشارکت کند ، قابل ملامت نیست ، اما هنگامی که ثابت می‌شود این جماعت برخلاف سوابق سیاسی و اعتقادی خود با نقشه براندازانه دشمن همداستان و همراه شده‌اند ، دیگر نمی‌توان تداوم همپیمانی با این عناصر را توجیه کرد.»

خبرگزاری ایرنا در ادامهافزود« اگر سید حسن خمینی می‌داند که این افراد بیش و پیش از هرگونه دغدغه به ظاهر اصلاح‌طلبانه ، در واقع با ولایت فقیه و نظام ولایی دچار مشکل شده‌اند، در همنشینی و همگامی با آنها دچار خطای هولناکی شده است و اگر هنوز این واقعیت را درک نکرده ، باید کسانی را ملامت کرد که از ماموریت روشنگری نوه امام راحل در کوران یک فتنه پیچیده غفلت کرده‌اند ، در هر حال آنچه این نگرانی را افزایش می‌دهد تداوم پیوستگی وی با عوامل اصلی تحولات تلخ پس از انتخابات است.»

خبرگزاری دولت همچنین نوه آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی را تهدید کرد و افزودنسید حسن خمینی باید بداند که هر چه اعتبار و حرمت دارد، از جانب توجهات و هدایتهای خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز است، وگرنه از حیث شرایط عمومی نظیرسوابق مبارزاتی،علم،مدیریت و امثال آن ویژگی ممتازی در ایشان سراغ نداریم تا جایگاه فعلی‌اش را ناشی از آنها بدانیم.فرصت طلبان نیز نه از دانش و توانایی مدیریتی، بلکه صرفا از نوه امام بودن وی برای فریب افکار عمومی و مشروع جلوه دادن اقدامات خائنانه خود علیه اصول نظام و امنیت مردم بهره جسته‌اند. »

علاوه بر شکایت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی علیه کیهان دیدار روز گذشته سید حسن خمینی و خانواده آیت الله خمینی با دکتر علیرضا بهشتی پسر آیت الله بهشتی ساعتی پس از آزادی او از دیگر دلایل حمله شدید کودتاگران به سید حسن خمینی و بیت امام خمینی است.


 ایرنا سید حسن خمینی را تهدید کرد: نوه امام مواظب خود باشد

ایرنا : سخنی در باره سید حسن خمینی
محمد جعفر بهداد:آنچه امثال نگارنده را به دادن هشدار به نوه گرامی امام عزیز ترغیب می کند ، دلسوزی و علاقه ای است که به نظام و شخص سیدحسن دارند و البته حفظ نظام در کنار سایر ملاحظات سیاسی و عاطفی واجب تر ، بلکه از اوجب واجبات است .
ملت ایران نسبت به اعضای خانواده و بستگان شخصیت های خدمتگزار و خوشنام ،‌همواره احترام ویژه قائلند و شاید بتوان گفت به نوعی امتیاز خاصی برای ایشان در نظر می گیرند . اعضای خانواده امام راحل نه تنها از این قاعده مستثنی نیستند ، بلکه به علت جایگاه آن عزیز سفر کرده در نزد ایرانی های قدر شناس ، از عزت و احترام مضاعفی برخوردارند . سالهاست که اعضای شریف بیت امام ( ره ) اعم از همسر مرحومه تا فرزندان و نوه های امام ، حرمت و قداست بی نظیری در میان ایرانیان دارند و این حرمت گذاری بدان جهت است که آنها را یار و همراه روزهای دشوار بنیانگذار جمهوری اسلامی و یا نماینده آرمان های امام خمینی می دانند .
اما معیار امام راحل مبنی بر " حال فعلی افراد " برای ارزیابی میزان پایبندی خوش سابقه ها به اصول و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ، قطعا" شامل حال اعضای خانواده و بستگان خود ایشان نیز می شود ، زیرا اگر به فرموده امام " حفظ نظام از اوجب واجبات است " ، بنابر این در صورت غفلت یا کژ تابی افراد مورد احترام نسبت به آرمان های اصیل انقلاب و نظام ، نمی توان حرمت آنها را بر حیثیت و اعتبار نظام – که خونبهای هزاران شهید و مرهون ایثارگری جوانان فداکار و گمنام این سرزمین است – مقدم و مرجع دانست .
مدت زیادی از حوادث سیاسی و آشوب های خیابانی بعد از انتخابات و اخبار آشکار و پنهان راجع به همراهی سید حسن خمینی با یکی از حلقه های تصمیم گیری پشت صحنه تحرکات مذکور نمی گذرد که این روزها نشانه های دیگری از این رویکرد غلط در رفتار و تصمیمات نوه امام بروز کرده است .
سید حسن خمینی ، یکی از فرزندان مرحوم سید احمد خمینی است که به علت شرایط سنی ، حوادث انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و تحولات سیاسی سال های پس از آن را عمدتا" از رهگذر مطالعه و شنیده ها درک کرده و ممکن است در فرایند ارائه اخبار یا تحلیل به ایشان قصور یاشیطنتی از سوی عناصر جاهل یا نفوذی صورت گرفته باشد . این واقعیت همواره وجود داشت که بعضی از اعضای بیت و دفتر امام به جناح سیاسی موسوم به چپ ( خط امام ) تمایل بیشتری داشتند ، اما آنها هیچگاه از اصول و مبانی نظام اسلامی نظیر حکومت دینی ، ولایت فقیه ، استکبار ستیزی و ... عدول و کم اعتنایی نمی کردند و گاهی سر بزنگاه برخی همراهان غافل یا کجرو خود را آنچنان مورد نهیب و عتاب قرار می دادند تا از این طریق خط کشی خود را با آن جماعت غافل یا نفوذی برای جامعه آشکار سازند .
اینکه سید حسن خمینی با کسانی همچون محمد خاتمی و موسوی خوئینی ها نشست و برخاست سیاسی داشته باشد یا حتی در جلسات همفکری آنها برای پیشبرد اهداف انتخاباتی و فرا انتخاباتی مشارکت کند ، قابل ملامت نیست ، اما هنگامی که ثابت می شود این جماعت برخلاف سوابق سیاسی و اعتقادی خود با نقشه براندازانه دشمن همداستان و همراه شده اند ، دیگر نمی توان تداوم همپیمانی با این عناصر را توجیه کرد . اگر سید حسن خمینی می داند که این افراد بیش و پیش از هرگونه دغدغه به ظاهر اصلاح طلبانه ، در واقع با ولایت فقیه و نظام ولایی دچار مشکل شده اند ، در همنشینی و همگامی با آنها دچار خطای هولناکی شده است و اگر هنوز این واقعیت را درک نکرده ، باید کسانی را ملامت کرد که از ماموریت روشنگری نوه امام راحل در کوران یک فتنه پیچیده غفلت کرده اند ، در هر حال آنچه این نگرانی را افزایش می دهد تداوم پیوستگی وی با عوامل اصلی تحولات تلخ پس از انتخابات است . اگر چه از سید حسن انتظار می رفت بلافاصله پس از موضع گیری های موهن میرحسین موسوی در باره آرمان های فلسطین یا دروغگو نامیدن " حکومت " در برنامه زنده تلویزیونی واکنش غیرتمندانه نشان دهد ، اما از او لااقل این توقع وجود داشت که آئین معنوی احیا را در حرم مطهر حضرت امام ، آنهم به خاطر کسی مثل محمد خاتمی لغو نکند . این رفتار های سید حسن خمینی نشانه خوبی نیست و بیش از هر کس به اعتبار خودش در نزد ملت ایران لطمه می زند ، و گرنه اصول و آرمان های امام عزیز با این نوع تصمیمات و رفتارهای نسنجیده مخدوش نشده و نخواهد شد .
مرحوم حاج سید احمد خمینی در دوره پس از رحلت امام هیچگاه اجازه نداد روابط و رفاقت قدیمی اش با چپ های راست شده ، از ارادت و اطاعت او نسبت به ولایت فقیه و رهبری بکاهد ، بلکه دقیقا" وقتی همین رادیکال های تجدیدنظر طلب از او توقع داشتند تعادل نظام را به نفع مقاصد باندی آنها به هم بزند ، وارد صحنه می شد و با دفاع جانانه از رهبری و نظام ولایی آنها را ناکام می ساخت ، چنانچه مطلبی به این مضمون از یادگار امام باقی مانده که ؛ هر کس ادعا کند خط امامی است ، اما از آیت الله خامنه ای پیروی نکند ، دروغ می گوید .
این سخن مرحوم حاج احمد ، در واقع بیان یک معیار است و کسانی که تلاش می کنند تا به نحوی مستقیم یا غیر مستقیم پای فرزندش را به عرصه احیای سکولار یزم ، بازسازی گروهک نهضت آزادی ،‌ تطهیر دانشگاه آزاد و مشروعیت بخشیدن به اقدامات ضد انقلابی بازکنند ، نه تنها ارادتی به امام و خانواده اش ندارند ، بلکه در صدد بدنام کردن و به موزه راندن آموزه ها و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و انتقام گیری از نظام ولایی هستند .
سید حسن خمینی باید بداند که هر چه اعتبار و حرمت دارد ، از جانب توجهات و هدایتهای خمینی کبیر و خامنه ای عزیز است ، وگرنه از حیث شرایط عمومی نظیرسوابق مبارزاتی ، علم ، مدیریت و امثال آن ویژگی ممتازی در ایشان سراغ نداریم تا جایگاه فعلی اش را ناشی از آنها بدانیم . فرصت طلبان نیز نه از دانش و توانایی مدیریتی ، بلکه صرفا" از نوه امام بودن وی برای فریب افکار عمومی و مشروع جلوه دادن اقدامات خائنانه خود علیه اصول نظام و امنیت مردم بهره جسته اند .
در هر حال آنچه امثال نگارنده را به دادن هشدار به نوه گرامی امام عزیز ترغیب می کند ، دلسوزی و علاقه ای است که به نظام و شخص سیدحسن دارند و البته حفظ نظام در کنار سایر ملاحظات سیاسی و عاطفی واجب تر ، بلکه از اوجب واجبات است .
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

siavashoma - انگلستان - منچستر
کشورمون داره داغون میشه و اینها دنبال قدرت طلبی خودشونند. وای بر ما ملتی که گیره یک مشت بی شعور و بی کلاس افراطی افتادیم و بد تر از ان معدود کسانی که کورکورانه از انها دفاع می کنند
دوشنبه 23 شهریور 1388

world cup - ایران - تهران
درود بر سید حسن خمینی که اصلا شبیه بابا بزرگ فلان فلان شدش نیست و خوب حال خامنه ای دور و بریاش راگرفته آفرین
دوشنبه 23 شهریور 1388

شب قطبی - امارات - دبی
این شریعتمداری عقل کل مطبوعاته.خاک بر سرش کنند.بی حرمتی هم حدی داره.گستاخی هم مرزی داره.لابد این روزنامه رو گذاشتند که به تنهایی حافظ انقلاب باشه.بح جای روزنامه اعتمادملی باید در این خراب شده کیهان رو می بستند.کیهانه دیگه.پارتیش کلفته.بدبخت ملت ما که چه روزنامه هایی رو باید بخونند.
دوشنبه 23 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
کشورمون داره داغون میشه و اینها دنبال قدرت طلبی خودشونند. وای بر ما ملتی که گیره یک مشت بی شعور و بی کلاس افراطی افتادیم و بد تر از ان معدود کسانی که کورکورانه از انها دفاع می کنند
دوشنبه 23 شهریور 1388

aghozdar - ایران - تهران
چهار روز دیگر شریعتمداری اعلام میکند که او نوه امام هست و چند سال دیگر هم حتما مدعی میشود که اصلا خود امام هست .نوه امام که یک معمم هست و در بیت امام بزرگ شده علم ندارد ولی حسین شکنجه گر که یه عمری توی زندانها به شکنجه جوانان مشغول بوده و هست صاحب فقاحت شده.
دوشنبه 23 شهریور 1388

احتراز - آلمان - دورف
فقط پس این لاش خورها خودشون بر میان
دوشنبه 23 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
این نوه ی خمینی اگر یه تار موش به اون پدر بی عرضش رفته باشه دیگه هیچی . ولی اگر واقعا مرد باشه باید جلوی خامنه ای و انتری نژاد را بگیره تا لااقل برای خودش یه کسی بشه
دوشنبه 23 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
این خبر گذاری ایرنا کی هست که میگه سید حسن خمینی مواظب خودش باشه مگه میخواد ......... بخوره
دوشنبه 23 شهریور 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
من فکر می کنم تمام جنائیتهای قبلی کار خود رژیم است- مثل بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی- میگند مقداره موادمنفجره انقدر زیاد بوده که یا از طرف ارتش و یا از طرف سپاه بوده است- قتلهای زنجیرهای- کشتن احمد خمینی- و دیکتاتوری بعد از انتخابات- یعنی یه گروه کودتا که در سپاه باید باشند- مسبب تمام این جنایات هستند-اکثر وزرا ویا استاندارها یا سپاهی هستند یا با سپاهدر ارتباط هستند- نمام مراکز بزرگ اقتصادی در اختیار سپاه هست- سپاه بزای خودش شده همه چیز- و بقیه هم اجازه نفس کشیدنندارند- راستی یه سوال- مهدی هاشمی از سفر انگلیس بر گشت-
دوشنبه 23 شهریور 1388

irani bidar ast - هلند - اترخت
یکی پیدا شه یک شیشه نوشابه ای دسته بیل اندونزیایی یا باتون و بادمجون تو ک.. این مرتیکه حرامزاده حسین شریعتمداری بکنه شاید مرض پاچه گیری و هاریش بر طرف شه و یک کم دهن کثیفشو ببنده مرتیکه روانی حرامزاده. مرگ بر خامنه ای و هر چی مزدور
دوشنبه 23 شهریور 1388

shekvegar - ایران - تهران
شمارش معکوس این حکومت فاشیستی آغاز شده . صدای تیک تیک عقربه هاش هویداست . خسته ام اما امیدوار ...
دوشنبه 23 شهریور 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
من نمیگم خمینی آدم خوبی بود نه!. اما همونم باز سگش می ارزید به خامنه ای. اگه کتاب ((قلعه ی حیوانات)) رو خونده باشید می بینید که رهبر داره همون کاری رو می کنه که ناپلپون توی قصه کرد. روز قدس فراموش نشه!!!!!!!!!
دوشنبه 23 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
اینا به خودشون هم رحم نمیکنن / بعد این پاچه خاران چه توقعی دارن.....؟؟؟؟. همتون سر و ته یه .... هستین..... اصولا کسی که......کار کردن 8 ساعت در روز رو نداره / میره ملای دولا میشه....
دوشنبه 23 شهریور 1388

iranianfarshad - ایران - تهران
مژده که کیهان شماره دو در راه است گویا میخواهند صفار هرندی وزیر ارشاد دولت نهم و شاگرد شریعتمداری را سرپرست روزنامه اطلاعات کنند تا این قلم بمزدان بیشتر بتوانند با کاغذهای دولتی در مدح و ثنای ولی فقیه صفحه سیاه نمایند
دوشنبه 23 شهریور 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
فردا تو کیهان مینویسه سید حسن خمینی در بچه گی عوض شده و او نوه خمینی نیست بلکه انتری نوه خمینی است!! خامنهای هم پدر خواندهاش .
دوشنبه 23 شهریور 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
ایران سرافراز - ایران - اصفهان . تو تاپیک دیگری از نام ونشان شیخ شجاع پرسیده بودی . مخارجشو که بنده خدا مثل شیر نر گفت از شهرام جزایریها گرفته حالا از تو یه سوال دارم تو دستت تو سفره کدام نجا....ی درازه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. قربون خدا بشم که مهدی شجاع شده هیچکاره و توی بی سواد تازه به دوران رسیده که همین مهدی کروبی تو نون و آب رسوندن به توی گ....د چقدر زجر کشیده تا این انقلاب بدبو را به توی نون به نرخ روز خور هدیه کنه شده سربار و دیوانه وووووووووووو. آخه دلقک اول کمی فکر کن بعدش...... بزن . همان بهتر دوستان سایت جواب توی احمق را نداده بودند چون یاد گرفته ایم جواب ابلهان خاموشی است . ولی ما هم از همین غیرت کربی ایرانی الاصل در وجودمان هست . در مورد شغلش هم :برای تو و امثال تو میگم باشه شغلش این نیست که برای پول و مقام هر کاری کنه شغلش حکومت بر دلهای جوانان ایرانه و رپیس حزب اعتماد ملی که این انقلاب چه برود و چه بماند مهدی کربی (مهدی (ع) ) نیز در دل و جان ماست چه در ظاهر بمیرد چه بماند . به طور جدی میگم هرکسی بخواد در مورد کربی با غیرت یک سر سوزن بدگویی کنه با من نه با همه مردم ایران طرفه
دوشنبه 23 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
اینترنت ندیده خونتو کثیف نکن برای ایران سرافراز این مزدور مثل ارباباش میمونه میترسه اگه.....نزنه ماها فکر کنیم لاله. بهتره ایران سرافراز اسمتو عوض بذاری ایران سرافکنده.
دوشنبه 23 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
جنایات خمینی گور به گور شده اول دودمان سید احمد شیره ای را سوزاند و فنا کرد و اکنون دامان نوادگانش را گرفته. خداوند بزرگ خلاصه با دستان کثیف و خون آلود سران همین رژیم نامشروع و کثیف اسلامی پرده از جنایات حکومت ننگین اسلامی برداشت و آبروی اسلام استفراق اسلامی را در نزد همگان برد.
دوشنبه 23 شهریور 1388

keykhosro - ایران - شیراز
ایرانی دلیر " به احترام ستار خانها و باقر خانها و تمامی کسانی که پیش از این در راه آزادی این سرزمین خون دادند " روز قدس را با حضور خود سبز کن.... گام بعدی صبح عید فطر
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
آثار امام خمینی:رساله:چگونه به دختر شیرخوار از عقب تجاوز کنیم!!تحریرالوسیله:ولی فقیه همون خداست اطاعتش واجبه!!!. این آثار باید حفظ و نشر بشوند؟؟؟؟خرابیم!
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
world cup - ایران - تهران . دوست عزیز آقای خامنه ای زمانی که آقای خمینی زنده بود هیچ کاره بود همه اینها در زمان امام هیچ کاره بودن همین جنتی و مصباح و یزدی و اون خزعلی اینها اصلا کاره ای نبودن اینها همان کودتاچیانن و افرادی که از یاران آقای خمینی بودن در حاشیه
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
امروز فردا برای خیلی ها روشن خواهد شد که خامنه ای ودارو دستش هیچ ارتباطی با جمهوری اسلامی 30 سال پیش ندارند.حاضرم قسم بخورم .این مصباح وخامنه ای در سال رهبری خمینی خرابکاری میکردندوقتی به تاریخ 10 سال اول نگاه میکنم رد پای کثیف خامنه ای ومصباح را میبینم .خواهشن به کتاب ولی فقیه خمینی رجوع کنید بعد به کتاب ولی فقیه مصبا ح نگاه کنید .خمینی تحت تاثیر خرابکاری های مصباح وخامنه ای اشتباهاتی کرد. اگر به قانون اساسی نگاه کنید خواهید دید در موارد بسیار زیادی خامنه ای ودارودسته اش. تخلف کرداند .بنده در جهت تایید یا تکذیب خمینی رجایی باهنر بهشتی و دیگران ننوشته ام
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

33pooles - المان - دورتموند
اگر اخوندی دزدی کرد نگوید اخوند دزدی کرده بگوید یک دزد اخوند شده .از سخنان خود خمینی در سال 63
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.