کارشناسان با قبول فرزند توسط التون جان مخالفند

کارشناسان با قبول فرزند توسط التون جان مخالفند

التون جان و دیوید فیشر بر اساس قانون جدیدی که برای زوج های همجنسگرا وضع شده است، ازدواج کرده اند

التون جان درصدد است کودکی اوکراینی را به فرزندی قبول کند اما تصمیمش با مخالفت برخی کارشناسان مسائل کودکان، مواجه شده است.

این خواننده مشهور بریتانیایی، که به تازگی بر اساس قانون جدیدی برای زوج های همجنسگرا، با دوست پسرش دیوید فیشر ازدواج کرد، در جریان سفری به اوکراین و مراجعه به یکی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و یتیم، کودکی چهارده ماهه را برای فرزندی انتخاب کرده است.

التون جان در کنفرانسی مطبوعاتی گفت همواره با پیشنهاد فیشر برای قبول کردن کودکی به فرزندی مخالفت می کرده است.

التون جان گفت: "من 62 سال سن دارم و به خاطر سفرهای زیادی که برای اجرای برنامه می کنم و سبک زندگی که دارم، فکر می کردم که شاید به بچه اجحاف شود."

اما او گفت پسربچه ای به نام "لو، قلبش را ربوده است" و دیدن این کودک باعث شده فکرش را عوض کند.

مادونا، خواننده آمریکایی، آنجلینا جولی و همسرش برد پیت، بازیگران سینمای هالیوود، از جمله افراد مشهور و خبرساز هستند که برای قبول کردن کودکی به فرزندی به کشورهای جهان سوم رفته اند.

مخالفت کارشناسان

آنا فوچتوانگ، مدیر اجرایی سازمان خیریه "هر بچه ای"(Everychild)، به برنامه رادیویی تودی در بی بی سی، گفت: "من مطمئنم التون جان با بهترین انگیزه درصدد انتخاب کودکی یتیم است تا به فرزندی قبول کند. اما آنچه ما می دانیم این است که شمار کودکان بی سرپرست و یتیمی که در مراکز مختلف نگهداری می شوند در اوکراین رو به افزایش بوده است."

خانم فوچتوانگ معتقد است خانواده های بی بضاعت اوکراین به امید این که فرزندانشان توسط شخصیتی خبرساز و پولدار به فرزندی قبول شوند و آینده ای خوب داشته باشند به طور روز افزونی آنها را به مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست می سپارند.

او گفت: "در واقع بعد از تلاش مادونا برای قبول کردن کودکی اوکراینی به فرزندی و جنجال خبری که به راه افتاد، شمار کودکانی که توسط خانواده های آنها به این طور مراکز سپرده شدند، شدیدا افزایش یافت. برای همین ما فکر می کنیم که آنچه التون جان می خواهد انجام دهد، مشکل ساز نیست بلکه نحوه ای که انجام آن را دنبال کرده، مشکل ساز بوده است."

التون جان در کنفرانس خبری گفت: "هفته گذشته یکی از اعضای قدیمی گروه موسیقی که با من همکاری دارد، درگذشت. او فقط 52 سال داشت. خیلی ناراحت شدم چون او هم نبوغ داشت و هم پدری جوان بود. چه فرصتی بهتر از این که من جای خالی او را با کسی پر کنم که می توانم به او آینده ای بدهم."

التون جان دو سال پیش همراه با بنیادش که برای مبارزه با ایدز فعالیت می کند، به اوکراین سفر کرده و در میدان اصلی کیف، پایتخت این کشور کنسرت مجانی داده بود. دهها هزار نفر برای تماشای این کنسرت حاضر شده بودند.

گسترش ایدز در اوکراین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی پرشتاب ترین است.

siavashoma - انگلستان - منچستر
درست نیست چون ممکنه بچه گرایشات گی پیدا کنه. یا اینکه در اینده ... گیجه بگیره.
دوشنبه 23 شهریور 1388

Ezhaq - ایران - تهران
عجب! بچه باز...
دوشنبه 23 شهریور 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
گیریم بچه را قبول کرد کی به بچه شیر میده خودش یا دیوید
دوشنبه 23 شهریور 1388

juvel - نروژ - اسلو
حالا چه تهفه ای هست این مرتیکه همجنسباز . این و عنتری خوب زوجه خوشبختی در کناره هم میشند .
دوشنبه 23 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
بابا بجای اینکه ازاوکراین بچه بیارنن بهتره احمدی کوتوله خودمونو سرپرستی کنن هم مارو از شرش نجات دادن هم خودش و هم دیوید جون حال احمدی رو هم میارن جا.اینجوری بهتر نیست.
دوشنبه 23 شهریور 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
زندگی خصوصی خودشه دوست دارین کسی به زندگی خصوصی شما گیر بده ؟ اینه دموکراسی که بهش اعتقاد دارید ؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

keykhosro - ایران - شیراز
ایرانی دلیر " به احترام ستار خانها و باقر خانها و تمامی کسانی که پیش از این در راه آزادی این سرزمین خون دادند " روز قدس را با حضور خود سبز کن.... گام بعدی صبح عید فطر
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

nargesR - ایران - تهران
بنظرمن همجنس بازی نوعی بیماری است و بیمار اجازه ندارد که بچه ای را هم به این گرداب بکشاند. و با ukguy4u - بریتانیا - لندن مخالفم. معنی دمکراسی این نیست که بیماران روحی در جامعه ازاد باشند!
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.