گلشیفته فراهانی هنگام دریافت جایزه جشنواره آزولوی ایتالیا - ویدیو و عکس

گلشیفته فراهانی هنگام دریافت جایزه جشنواره آزولوی ایتالیا

گلشیفته فراهانی ضمن انتقاداتی تند علیه محدودیتهای زنان گفت : نمی توانم بخوانم اما برایتان سوت می زنم

نمایی از شهر زیبای آزولو در ایتالیا محل برگزاری جشنواره
شهر آزولو در شمال ایتالیا، در گذشته پاتوق شاعران، نویسندگان، آهنگ سازان و هنرمندان بوده و این سنت هنری را همیشه در خودش داشته است.  

گلشیفته فراهانی در هنگام دریافت جایزه
بیست و هشتمین جشنواره بین المللی سینمای هنر  که در شهر بسیار زیبای  آزولو در شمال شرقی ایتالیا برگزار می شود برای دریافت جایزه " الئونورا دوزه" که همه ساله به یاد معروف ترین هنرپیشه زن سینمای ایتالیا در دهه 20 تا 40 قرن بیستم  به یک زن هنرمند  داده می شود " گلشیفته فراهانی" را انتخاب کرد .

گلشیفته فراهانی در حال سوت زدن بر روی سن
 " گلشیفته فراهانی" در هنگام دریافت جایزه  در حالیکه حجاب نداشت  به روی سن رفت و در حرکتی جالب توجه یک روسری به روی سرش انداخته و هنگام دریافت جایزه ضمن اشاره به محدودیت هایی که در ایران برای هنرمندان وجود دارد  گفت : زنان در ایران منجمله نمی توانند آواز بخوانند و بنابراین من امشب برای شما سوت خواهم زد!!

شهر ساحلی و زیبای آزولو، در گذشته محل اجتماع شاعران، نویسندگان، آهنگ سازان و هنرمندان بوده است و این سنت در این شهر، با برگزاری فستیوال سالیانه ای که کاملا در خدمت هنر است و جوایزی به آثار هنری برجسته می دهد ادامه یافته است.

جشنواره آزولو از پنج بخش اصلی تشکیل شده است: فیلم هایی درباره هنرهای سمعی و بصری، فیلم هایی درمورد هنرمندان، فیلم هایی درمورد لذت پرستی و هنر، فیلم هایی درباره رابطه رایانه با هنر و فیلم هایی که توسط اندیشمندان و یا موسسات بزرگ هنری ساخته شده اند.

جایزه الئونورا دوزه که نام خود را از بازیگر زن برجسته ای به همین نام که در دوران دهه ۲۰ تا ۴۰ میلادی در ایتالیا به معروفیت رسیده گرفته است، پیش از این به بازیگران برجسته دیگری در سطح بین المللی از جمله «اینگرید برگمن» ستاره سوئدی تبار قدیمی اهدا شده است.

امسال بابک پیامی کارگردان فیلم های چون «رای مخفی» و «سکوت میان دوفکر» رئیس هیئت داوران بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی سینمای هنر آزولو است.

دفتر جشنواره سینمای هنر آزولو در یک کنفرانس مطبوعاتی که در ماه ژوئیه گذشته برگزار شد، اعلام کرده بود که برنامه ها و تغییرات جدیدی به پیشنهاد بابک پیامی فیلمساز ایرانی در این جشنواره ایجاد شده است از جمله تاسیس یک سازمان غیر دولتی در جهت حمایت از فیلمسازان سانسور شده در سراسر جهان و هم چنین حمایت از فیلمسازان بدون مرز.

اضافه کردن یک بخش رسمی به جشنواره به عنوان «سینمای سانسور» از دیگر پیشنهادات این فیلم ساز ایرانی به دفتر جشنواره بوده است.

پیامی دررابطه با این تغییرات تازه در جشنواره به خبرنگاران گفت:« امسال با توجه به اعلام بخش سینمای سانسور، سمینارها و میزگردهایی با توجه به مسئله سانسور، دیکتاتوری و هنر برگزار خواهد شد

او در ادامه  این سخنان درباره حمایت جشنواره آزولو در به نمایش گذاشتن فیلم های سانسور شده و حمایت از فیلمسازان می گوید:«این فستیوال از امسال یک بخش رسمی را به سینمای سانسور اختصاص داده است . در طول سال نیز به فیلم هایی که در کشورهای مختلف به دلایل سیاسی و یا به دلیل محدودیت هایی که از جانب حکومت ها به فیلمسازان اعمال می شود سانسور می شوند توجه خاصی مبذول خواهد داشت

در جشنواره امسال هم چنین نمایشگاهی از کاریکاتورهای نیک آهنگ کوثر هنرمند ایرانی به نمایش در آمده است و فیلم کوتاه پیام پناهی، کارگردان جوان ایرانی با عنوان «فیلم اول» در خارج از بخش رقابتی به نمایش گذاشته خواهد شد.

گلشیفته فراهانی هنگام دریافت این جایزه درحالی که حجاب نداشت به روی سن رفت و با یک حرکت جالب توجه یک روسری به روی سر خود کشید. اوهنگام دریافت جایزه گفت که آن را به نمایندگی از طرف همه زنان ایرانی دریافت می کند.

فراهانی در یک نطق کوتاه ضمن اشاره به محدودیت هایی که در ایران برای هنرمندان به ویژه زنان وجود دارد گفت:« زنان در ایران نمی توانند آواز بخوانند برای همین هم من امشب برای شما سوت خواهم زد!!» او پس از چند ثانیه سوتزدن، روسری را از سر خود برداشت و سپس جایزه الئونورادوزه را دریافت کرد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

sheyvar - ایران - تبریز
احسنت به این شهامت و هنرت . شیر مادر حلالت و به امید داشتن ایرانی آزاد و آنطور که همه میخواهیم.
دوشنبه 23 شهریور 1388

ahoramazda - انگلیس - لندن
درود بر شرفت
دوشنبه 23 شهریور 1388

Haghighat_Talkhe - المان - کلن
سلام . گلشیفته جان جایزت بخوره تو سر هر چی جاهل بی دین و ایمانه
دوشنبه 23 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
باعث افتخاره. موفق باشی و سر بلند. درد و بلات بخورهدتو سر دلقک بزرگ محمد رضا شریفی نیا و نجفی و چاپلوسان رژیم جنایتکار ایران.
دوشنبه 23 شهریور 1388

asalmohsen - ایران - تهران
ببین گلی جان ممنون که حالا به اصطلاح توی جهان مطرحمون کردی ولی نیازی نیست که با حرفات ابروی مردم ایران رو ببری . هرکی فشار های اجتماعی رو تحمل کنه لااقل تو یکی نکردی . راستی چرا نمیتونی اواز بخونی ؟تو که همه کاری که دلت میخواست کردی اینم روش . شاید ایرانیهای خارج از کشور به خاطر حضورت در عرصه ی هنر توی امریکا دوستت داشته باشند ولی ما ایرانیها دیگه هنر ژیشه ی خوبه میم مثل مادر رو دوست نداریم و هرچقدر هم که در فشار باشیم(که از نظر من نیستیم) ابرو داریمون رو میکنیم . موفق باشی اینو میگم که یه سریا نگند حسود. من به یه بی حجاب که آبروی کشورم رو با حرکت های بی معنیش ببره حسودی نمیکنم.
دوشنبه 23 شهریور 1388

B 3 Da - آلمان - ا
این دختر حرف نداره . فقط نمیدونم چرا انقدر بد لباسه و صورتش رو اصلاح نمی کنه !
دوشنبه 23 شهریور 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
مرسی گلی خانم ٬ چه نماینده قابلی !!!!!!!!!!!!! آفرین برتو
دوشنبه 23 شهریور 1388

habibollah - ایران - تهران
امیدوارم که جایزت بخوره توسرکفتارپیر. گلشیفته جان دوست داریم.موفق باشی.
دوشنبه 23 شهریور 1388

farhad9821 - المان - برلین
مبارکت باشه
دوشنبه 23 شهریور 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
درود بر این دختر هنرمند براستی که در ایران قدر تو را نمی دانند
دوشنبه 23 شهریور 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
ازش خوشم میاد. یه زن ایرانی اصیل شجاع. موفق باشی و به تو افتخار میکنیم.
دوشنبه 23 شهریور 1388

sara.iran - ایران - تهران
گلی جون عزیزم این صورت پر مو چیه آخه؟رفتی اونجا آبروداری کنی یا آبرومونو ببری؟الان دیگه تو ایران دخترا از سن 12 سالگی بند میندازن البته به جز خانوم دماغا و خواهرای کماندو...توام یه دستی بکش به صورتت بد نیست
دوشنبه 23 شهریور 1388

rashin - ایران - ایران
مطلومیت زن ایرانی رو که شاید هرگز نشه در کلمات بیان کرد. اما کار گلشیفته قشنگ بود. امیدوارم که از زیر بار این همه تحقیر یک روز همه زنان آزاده ایران خلاص بشن و بتونن طعم آزادی و آزاد زندگی کردن رو بچشند. خیلی از ماها که در ایران زندگی می کنیم نمی دونیم آزادی چه طعمی داره. بخصوص خانم ها. راستی آزادی تلخه؟ گسه؟ شیرینه؟ شوره؟ چه مزه ای داره خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دوشنبه 23 شهریور 1388

yankee - سوئد - استکهلم
زن اینقدر پر مو . اه اه حالم بهم خورد
دوشنبه 23 شهریور 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
پاینده و سرافراز باشی گلشیفته جان.. درود به شیرزنان پر افتخار ایرانی. موفق و پیروز باشی. از مسئولین سایت سپاسگزارم.
دوشنبه 23 شهریور 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
Haghighat_Talkhe - المان - کلن . هی دو مواظب حرف زدنت باش .تازه دو روزه که تو این سایت امدی. مرد شور تو را ببرند با ان دین کثیفت را.بدبخت اگر گلشیفته فراهانی به ان دین اشغالی تو اعتقاد داشت رو سری سرش می کرد.و با این کارش به ادمهای مثل تو میست دهن کجی نمی کرد.این جایزه باید بخور تو سر هر چی احمق و جاهل مثل توکه به دین اعتقاد دارند.( تو دیگه از کدام جهنم دررفته ای پیدات شده؟).
دوشنبه 23 شهریور 1388

melissaca - امریکا - سانفرانسیسکو
چقدر سیفه صورتش.نمیتونه ه خودش برسه یکم؟؟؟؟؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

anita14 - هلند - دهانهاخ
خیلی بامزه است دست دارم گلی جان
دوشنبه 23 شهریور 1388

daiana - ایران - تهران
B 3 Da - آلمان - ا. باهات موافقم
دوشنبه 23 شهریور 1388

halind - کانادا - تورنتو
asalmohsen - ایران - تهران . خودت فهمیدی چی گفتی؟. تو ابروت به یه سوت بنده؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

halind - کانادا - تورنتو
asalmohsen - ایران - تهران . عجب طرز فکری!!!. منظورت از ؛ما ایرانیها دوستت نداریم؛ کدوم ایرانیان؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

باقلوا - ایران - ایران
تا وقتی هیچی نشدن و کسی نمیشناستشون باحجاب میشن و جانماز آب میکشن و در محیط ایران و مطابق با شرایط فعلی ایران ترقی میکنند و معروف میشن . ولی همینکه به یه جایی رسیدن و معروف شدن دیگه ایران بد میشه . دیگه بدرد نخور میشه ! دیگه غیر قابل تحمل میشه. شما اگه مخالف سیاستهای دولت هستی و اگه عرضه داشتی چرا چند سال پیش که هنوز معروف و جهانی نشده بودی وکسی نمیشناختتت از ایران نرفتی و خارج از کشور کار نکردی ؟! . معلومه عرضه نداشتی از صفر شروع کنی . با این کارای مسخره و تغییر لباس 180 درجه اییش نشون داد یه آدم عقده ای هست با 1001 کمبود و شخصیت تهی . با این دلقک بازی هاش آبروی خانومهای متشخص ایرانی رو برد .
دوشنبه 23 شهریور 1388

nasim_nana - فرانسه - استرازبورگ
افرین به هنرت وافرین به رفتارشعورت که باعث افتخار ایران ایرانی هستی وافرین به خودت که با شکوفا کردن این همه هنر در بیرون از ایران به جمهوری سرکوب گر اسلامی مشت بزرگی زدی افرین به تو گل بانو
دوشنبه 23 شهریور 1388

maziar1 - امریکا - لس انجلس
عسل محسن-تهران: دوست عزیز منظورت از بی ابرویی چیه؟ این چه کشوریه که با نحوه لباس پوشیدن شهروندانش بی ابرو میشه؟ تجاوز در روز روشن برای کسب ابروست؟ یعنی ما ایرانیها انقدر دون صفت هستیم که اگر خانمی را بدون حجاب دیدیم ابرومون میره؟ بهتره از مغزت در فکر کردن کمک بگیری و نه از پایین تنه ات. کجای کاری عمو؟ دزسته که هنوز تو قرن 14هجری هستی ولی حداقل ما ایرانیها 25 قرن سابقه تاریخی داریم و اگر ابروی از این مملکت رفته تمامش بخاطر حوادث 30 سال اخیر بوده.
دوشنبه 23 شهریور 1388

nasim_nana - فرانسه - استرازبورگ
asalmohsen - ایران - تهران تو انقدر نمی فهمی که مردم در ایران تهت فشار هستن یا نه وفکر می کنی که جمهوری اسلامی هنوز در خارج از ایران ابروی هم داره لطفا در مورد چنین هنر مندی که دردوبلاش بخور تو سر جمهوریه اسلامی نظر ندهاسترازبورگ
دوشنبه 23 شهریور 1388

khale sooske - امریکا - لاس و گاس
asalmohsen - ایران - تهران. از کدوم ابرو داری حرف میزنی؟ تو ایرانی از هیچی خبر نداری پس لطفا ساکت باش. چه میدونی اینور دنیا امثال شماهارو به چشم تروریست می بینن. در ضمن تویی که با حجابی کجارو گرفتی؟ حداقل من و امثال من حاظریم تو غربت جون بکنیم سختیو دل تنگیشو تحمل کنیم اما عین شما چاپلوسو پاچه خورا زیربار حرف زور نریم. که با اینهمه محدودیتی که تو کشور عقب موندمون هست بیای بگی : هرچقدر هم که در فشار باشیم(که از نظر من نیستیم) . دنیا داره هر روز پیشرفت می کنه ما هنوز به فکر حجابیم.
دوشنبه 23 شهریور 1388

farj00n - کانادا - ونکوور
asalmohsen - ایران - تهران . تا حدودی حرف دل منو زدی :) اما منم می خوام یک چیزهائی اضافه کنم ، گلی خانم منم بازیهاتو خیلی دوست دارم ، حتی وقتی از ایران رفتی گفتم شاید میره که یک روزی دست پر برگرده ! اما خیلی متاسفم که می بینم تو هم قاطی جماعت آدمهائی شدی که به خاطر عقده های دلشون کوچکترین ارزشی برای مردم ایران قائل نیستند و براشون مهم نیست چه بلائی سرشون بیاد فقط دنبال همون آزادی کاذب بی حجابی و آواز خوندن و می و مستیشون می خوان این نظام سرنگون بشه ، حتی اگر همه مردم ایران آتیش هم بگیرند براشون مهم نیست ! دختر خوب فکر می کنی برای این همه آدم بیگناه که سینه سپر کردن و تو خیابونها جمع شدن و جون دادن برداشتن یک تیکه پارچه از سرشون سخت بود ؟ آزادی یعنی چی ؟؟؟؟!!! کاش ما مردم ایران یک کم سطح شعور و فرهنگمون را بالا می بردیم تا بفهمیم اون آزادی که نداریم چیه ؟!! . در ضمن سعی کن این عادت تکون خوردن موقع صحبت را از سرت بندازی ، یاد دوران مدرسه افتادم که می خواستن ازمون درس بپرسن هی تکون می خوردیم تا یک کلمه جواب بدیم :)
دوشنبه 23 شهریور 1388

ewaz-pares - امارات - دبی
چرا هرچی هنربیشه های ما تا میرن خارج این شکلی میشن خیلی بیریخت شده گلشیفته با حجاب بود بهتر بهش میومد
دوشنبه 23 شهریور 1388

zoroye iran - اتریش - وین
افرین به تو ولی یه پیشنهادی داشتم این همه مو چیه اگه ابروهاتو وصورتتو ودستاتو بند و مومک میزدی بهتر نبود شما نماد سینمای ایران هستی
دوشنبه 23 شهریور 1388

sajadbj - آلمان - هامبورگ
یک زن جلف و با حرکات بی معنی من قبلا که تو ایران بود از کاراش خوش میومد ولی بااین کارهایی که میکنه آبروی ایران و اسلام رو توی کشور فرانسه که ضد اسلام هست می بره واقعا ننگ بر همچین زنان بی حجاب که بخواهند برای خنده یک سری آدم عجنبی کشورشان را مسخره و مایه خنده کنند من که واقعا خجالت کشیدم.
دوشنبه 23 شهریور 1388

sash - ایران - ایران
من کاری به این ندارم که این خانم تو فرنگ داره چه ..... می کنه اما از این ناراحتم که با این کارهاش لعن و نفرین شهدای هشت سال جنگ نصیب او خواهد شد افتخار من شهیدان مملکتم هستند نه افراد .... مثل این خانم....
دوشنبه 23 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
خیلی خوبه . ملت شریف ایران با شعار مرگ بر خامنه ای و خامنه ای حیا کن این ملت را رها کن میان تو خیابانها . ملت شریف ایرانی روز جمعه بهترین فرصت هست. تکلیف این حرامزادها را مشخص کنید یه دفعه برای همیشه درس خوبی به خامنه ای حرامزاده بدهید و اون لباس شخصیهای حرامزاده
دوشنبه 23 شهریور 1388

rashin - ایران - ایران
خیلی از دوستان سوراخ دعا را گم کرده اند. این حرکت گلشیفته هیچ ربطی به آبرو بردن از ایران و ایرانی نداشت. در کشوری که ما از بدو تولد عادت کردیم که مدام خودمون نباشیم باید هم چنین انتقادهایی از گلشیفته بشه. اون دختر جوانی است و قرار نیست نه مثل همه هنرپیشه هالیود باشه و نه قراره که نماینده اسلام باشه. اون هنرمند جوانیه که می خواد خودش باشه و این برای ما که در محدودیت رشد می کنیم در محدودیت نفس می کشیم کمی سخته. باور کنید همه این دنیای آرمانی که توی این سی سال توی مغز ما کردند سرتاپا دروغه. وقتی به سن من برسید می فهمید که چه کلاه گشادی سرتون رفته.
دوشنبه 23 شهریور 1388

DUSJUN - اسپانیا - مادرید
قئافه وحشی و ملوس. خوشم میاد اک اک بزور عمل زیبا نیستطبیعتی خوشگل.گربه پشمالوی من
دوشنبه 23 شهریور 1388

pari-dost - المان - هانوفر
به کوری چشمه بعضی احمق ها که نمی تونند پیشرفت زنان ایرانی را بینند و تا دهنوشون باز می کنند افکار عقب مانده و کثیف شان بیرون میریزه.به گلشیفته نازنین تبریک گفته و ارزوی سربلندی برای همه ایرانیان ازاده بخصوص زنان ایرانی دارم.
دوشنبه 23 شهریور 1388

azadeh_a63 - ایران - ایران
زن و مرد ما دارن تو خیابون کشته می شن بعد این خانم نگران حجاب و آواز خوندنه. فکر می کنم گلشیفته هم رفته جزء اون دسته هنرمندانی که مردم رو مدیون خودشون می دونن لابد فکر می کنه مردمی که قدر شو ندونستن حقشونه که این بلا ها سرشون بیاد . بدون که اگه شرایطی فراهم بشه و برگردی به ایران دیگه محبوبیت سابق رو نخواهی داشت. هنرمند های واقعی این روزهاست که خودشونو نشون می دن. مثل استاد شجریان استاد ناظری و خیلی های دیگه
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
درود صد تبریک بتو قهرمان قهرمانان بانوان ایران زمین.زنده وجاوید باشی.بانوان مانشان دادن پیشگامان راه ازادی بوده وهستند .نابود باد ارتجاع.نابودبادارتجاع سرمایداری بسرکردگی امریکا وانگلیس وروسیه.درود به همه جانباختگان راه ازادی.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
گلی جون تو باعث افتخار زنان ایران هستی .دوستت دارم
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
گلی نازنین مرسی ازت در ضمن اقای حقیقت تلخه بهتر نیست جایزه گلی جونم مستقیم بخوره تو سرتو که دیگه از جات بلند نشی مزدور.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
خاک عالم بر سرشما که از حجاب دفاع میکنید احمقها حجاب یعنی چی؟؟یعنی نوک دماغ بیرون اونم از قیافه و هیکل زشتتون هست که مجبورید خودتان رو باند پیچی کنید همون حجاب هست که باعث شده مردهاحریص چشم چران شوند وهزارویک جنایت هر اتفاق میافتد شما انقدر بپوشانید که کپک بزنید
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

samaneh_mx - اتریش - وین
farj00n - کانادا - ونکوور.خیلی قشنگ نوشتی. من موفق حجاب و محدودیت نیستم.اما زن ایرانی سمبل وقار و شخصیته.و ایشون به عنوان هنرمند موفق زن ایرانی به جای بها دادن به تفکر و شخصیت زن با مسخره کردن روسری و همچنین کشور خودش همه را زیر سوال برد.اگر هنرپیشه ای با سیاست کشور خود ش مشکل دارد راهها و جاهای دیگه ای هم برای گفتن هست.نه موقع گرفتن جایزه در مقام زن ایرانی......
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

ashoub_uk - انگلستان - لندن
سلام دوستان غرض از نوشتن این مطلب توصیه به چند تا از دوستان از جمله :azadeh_a63 - ایران - ایران - sajadbj - آلمان - هامبورگ - farj00n - کانادا - ونکوور - asalmohsen - ایران - تهران بود که به این دوستان بگم که شما که منظور این هنرمند رو نفهمیدید لاقل چیزی هم نمی‌‌نوشتید و ساکت میشدید بهتر بود ،عزیزان ایشان از اینکه روسریشان رو سرشون گذاشتن و آواز نخواندند ،این نبود که آدا در بیارن و یا ابروی ایران رو ببرن ،بلکه این بزرگترین اعتراضی بود به حکومت مستبد ایران که زنان مظلوم ایران زمین رو از داشتن همهٔ آزادیها ممنوع کرده و همچنین بزرگترین احترام به شیر زنان ایران زمین بود که به خاطره اینکه زن ایرانی‌ مجبور حجاب سرش باشه و حق آواز خوندن نداره روسری کرد سرش و آواز نخواند.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

wildpiony - هند - بمبیی
اینجا کامنت یه سریا رو که میخونم واقعا خندم میگیره...آخه این دختر جوون که همیشه تو محدودیت نفس کشیده کجاش جلف و بی آبرو بود؟ asalmohsen شما هم بهتره از طرف خودتون فقط صحبت کنید...ما از یه طرف به احمقی نژاد فحش میدیم از یه طرف میگیم حجاب چی شد؟ اونایی که این چرت و پرتارو میخوان بگن خوبه که تو همون جامعه ی اسلامی با ریاست ا.ن زندگی کنند
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

majid_r82 - امارات - شارجه
اصلاًو ابداً مخالف گلشیفته نیستم ولی خوب بود کمی آبرو داری می کرد آخه توهمون کشور به عقیده خودش خیلی بد ایران بابا و آبجیش دارن خوش میگذرونن
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

fall - ایران - تهران
این چرا پشماشو نزده !؟ آبروی ایرانی ها رو می بره با این همه کرک و مو و پشم صورتش . آخه دختر جون یه کمی شیک باش
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

amishka - اذربایجان - باکو
کاش یه جایی پیدا میشد که این افرادی که هنوز طرز تفکر 1400سال پیش رو دارند رو میبردن اونجا تا فقط با کسایی که مثل خودشون فکر میکنند برخورد داشته باشن افرادی مثل :sash - ایران - ایران...sajadbj - آلمان - هامبورگ ....باقلوا - ایران - ایران .asalmohsen - ایران - تهران... کاش میشد اما نمیشه .با تاسف
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

melissaca - امریکا - سانفرانسیسکو
daiana - ایران - تهران . B 3 Da - آلمان - ا. باهات موافقمsamaneh_mx - اتریش - وین . farj00n - کانادا - ونکوور.خیلی قشنگ نوشتی. من موفق حجاب و محدودیت نیستم.اما زن ایرانی سمبل وقار و شخصیته.و ایشون به عنوان هنرمند موفق زن ایرانی به جای بها دادن به تفکر و شخصیت زن با مسخره کردن روسری و همچنین کشور خودش همه را زیر سوال برد.اگر هنرپیشه ای با سیاست کشور خود ش مشکل دارد راهها و جاهای دیگه ای هم برای گفتن هست.نه موقع گرفتن جایزه در مقام زن ایرانی..... . . با همتون موافقم
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

sankari - فندلاند - تامپره
asalmohsen - ایران - تهران . تو یامریضی یا بی اطلاع .کدام ابرو کدام حیثیت؟توایران نشستی واز ابرو حرف میزنی .بیا بیرون انوقت می فهمی وجه جهانی تو در چه حداست و وقتی که پاسپورت ایرانی تومی بینند باچه دیده ایی بهت نگاه میکنند.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

sadeghkhan - کانادا - کانادا
من نمی دونم چرا همیشه ایرانیها انتظار دارن هر آدمی در هر درجه ای که هست دارای پرواز روح باشه ! این یک هنرپیشه است که انتظار زیادی ازش نمیره که رفتار پیچیده ای داشته باشه ، مگر یک فیلسوف روی استیج رفته ؟!!!!! از این خانم بیشتر از این انتظار نمیره ! سر چی دعوا می کنید شماهااااااااااااا
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

simply_blue85 - عراق - اربیل
خیلیا هستن که باید جوابشونو داد ولی کلی بگم اینه که اولا به این زن باید افتخار کرد؛ دوما از این که ارایش نکرده حتما یه دلیله مهمتر از ارایش برا این کارش داشته؛سوما اره اون عقده ای هستش مثل تمام ایرانیهای داخل و اگه کسیهم میگه من عقده ای نیستم چیزی از ازادی حالیش نیست و تو گوش فیل خوابیده؛ زنده باد هر کی چیزی حالیشه
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
khale sooske - امریکا - لاس و گاس . فعلا تو اونجایی امثال شماها رو تروریست میدونن بیچاره ها از کدوم زندگی اونجا حرف میزنید زندگی که هزار برابر بدتر از زندگی افغانیها تو ایرانه تو سری خوردید نفهم شدید . بله کارش کار جالبی نبود مسخره و بچه بازی حالا رفتی سوت زدی چی شد کی میگه خانمها تو ایران نمیخونن شاید ادمهای عادی لباس پوشیدنشون تو ایران یه ذره سختگیرانه باشه اما امثال این خانوم هر طور که مایل هستن لباس میپوشن ازادی به اینطور لباس پوشیدن و سبک بازی ؟
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
کسانی که فکر می کنند بدون سر کردن روسری یا چادر آبروی ایران می رود خود بی آبرو هستند. آبروی ما وقتی رفت که این عتیقه های تاریخ پای نحسشان را در ایران گذاشتند و با اجبار روسری سر زنان ایرانی کردند اما در خفا خود با خواندن صیغه که من آن را فحشای اسلامی می دانم زنان روسری و چادر به سر را درآغوش گرفتند و می گیرند و به ریش فریب خوردگانی که فکر می کنند سر کردن چادر و روسری باعث حفظ آبروی مملکتی می شود می خندند. خانم گلشیفته فراهانی، هنرمند عزیز به شما تبریک می گویم که ماهیت این رژیم را برملا کردید و ایران و ایرانی واقعی را به مردم شناساندید تا ما را حیوانات قبل از تاریخ تصور نکنند. این مثل معروف را فراموش نکنید که می گویند: تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود. زنده باد ایران و ایرانی با فرهنگ و فهمیده.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

sankari - فندلاند - تامپره
alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس . چشم بسته غیب میگی تو اصلا امدی اینور که ببینی چه خبره.اگه افغانها در ایران مشکل داشته اند تنها به خاطر رعایت نشدن حقوق پناهندگی از طرف جمهوری ولایت فقیه بوده.ولی اینجا حسابش فرق میکنه.اگه ادمهای تحصیل کرده و سرمایه داران ایرانی از اینجا به ایران برگردند امثال تو از فلاکت نجات پیدا میکنند.اینجا ایرانیها در کمال خوشبختی زندگی میکنند مگر اینکه خودشان ادمهای نورمالی نباشند که دراین صورت این دسته از ادمها هر جا که باشند مشکل دار خواهند بود.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

zolm setiz - آلمان - کلن
وای از دست شما مردم.یعنی واقعا فکر میکنید آبرو به صورت اصلاح شده و این چیزاس.هنرش را نمی بینید ساده گیش را شهامتش را.شما نه ولی گلشیفته حتما می دونه منظور سهراب از این شعر چیه:ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

ionel - ایران - اهواز
من یک بختیاری هستم فکر می کنم این قوم نی تواند مظهر ایران یاستان باشد حجاب هم یک رسم کهن در زمانهای کهن برای در پستوی جهل ونادانی نگه داشتن بوده است اما باکنکاش در این قوم هرگز حجاب را به این شیوه مسخره نمی یابیم اما به امثال گلشیفته افتخار خواهیم کرد چرا که مبارز ازادیخواه برای هدفش وملتش مبارزه میکندو نه برای نان و سمتش
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

عرشیا - ایران - تهران
چرا اینقدر این دختر بی سیلقه است به نظر من با فرم مانتو بهتر بودی حداقل در ایران جیبت پر از پول بود بی سرو ته سالی 15 تا فیلم بازی می گردی
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

عرشیا - ایران - تهران
چرا اینقدر این دختر بی سیلقه است به نظر من با فرم مانتو بهتر بودی حداقل در ایران جیبت پر از پول بود بی سرو ته سالی 15 تا فیلم بازی می گردی
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا من کاری به حجاب و دین ندارم ولی انسان باید وقار و شخصیت داشته باشه راستش کم کم داره به این عربها حسودیم میشه اونها وقتی میاند غرب یه جور تیپ میزنند که انگار تو غرب بزرگ شدند و وقتی برمیگردند به کشورشان یه جور لباس عربی میپوشند که انگار هیچوقت کت و شلوار نپوشیدند ...بابا میخوای بی حجاب باشی باش ولی چرا آبروریزی میکنی سوت بلبلی میزنی جلوی اینهمه آدم روسری بر میداری مثلا میخوای چه چیزی رو ثابت کنی..
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

daiana - ایران - تهران
melissaca - امریکا - سانفرانسیسکو. farj00n - کانادا - ونکوور اون قشنگ نوشته به من چه ربطی داره متوجه منظوت نشدم
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

عاشق وطن - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران . (راستش کم کم داره به این عربها حسودیم میشه اونها وقتی میاند غرب یه جور تیپ میزنند که انگار تو غرب بزرگ شدند و وقتی برمیگردند به کشورشان یه جور لباس عربی میپوشند که انگار هیچوقت کت و شلوار نپوشیدند . ) تو انگار یه جورایی شیرین میزنی یا اینکه داری تبلیغ هموطنان عربتو میکنی. تو که همش به غربیها و طرز ارایش و لباس پوشیدنشون ایرادات جدی همراه با ناسزا میگی وسعی داری خودتو مثل اخوندا نماینده خدا روی زمین نشون بدی چطور یه دفعه عربها که مثل غربیها بشن خوبن و ادم بی الایشی مثل گلشیفته برات مایه ابروریزی شد !!؟ با دیدن تصاویر غربیها میگی مشکل جنسی دارن و خیلی هارت و پورتهای دیگه ولی حالا به جای دیدن هنر دختر بی الایش ایرانی دنبال چیزی برای ارضای چشمای نا پاکت هستی؟ با این اظهار نظر سفیهانه حسابی دستتو رو کردی. حالم از موجودات کثیفی مثل تو که ایران عزیزمان را به گند کشیدن بهم میخوره. دوستان این جرثومه دین اسلام اخوندیست.به امید داشتن ایرانی پاک شده از هر نوع الودگیهای اینچنینی.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

atoosairan - بلژیک - کنوکه
. asalmohsen - ایران - تهران. چقدر بدبختی!!!
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

manis - انگلیس - شفیلد
حالا چرا اینقدر تکون میخورد؟؟؟؟؟؟.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

cute_mind - امارات - دبی
زیباست.واقعا هنرپیشه مقتدریه.من دوسش دارم موفق باشی.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

atoosairan - بلژیک - کنوکه
من که بهش افتخار میکنم.در ضمن خیلی هم بانمک و جذابه.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

zibaye_khofte266 - ایران - تبریز
چرا ابروهاشو بر نداشته؟. اصلا شبیه دخترهای تهرونی نیست. به نظر من همین سادگیش که خوشگلش کرده
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
عاشق وطن - ایران - تهران . راستش فکر کنم خودت هم نفهمیدی چی گفتی ...حرفهایت بی ارزش تر از آن بود که جوابی به آن بدهم ولی یه جمله میگم هر چند برای امثال تو فهمیدنش دشوار هست هر چیزی خوب باشد خوب است چه غربی چه ایرانی و هر چه که بد باشد بد است چه غربی چه ایرانی ....این رفتار گلشیفته فراهانی {سوت زدن و روسری برداشتن به این شکل یعنی مسخره کردن حجاب و فرهنگ ایرانیها و مسلمانها توسط یک دختر ایرانی مسلمان } زشت بود حالا اگر دوست نداشت روسری داشته باشد از همان اول بدون روسری میامد ....راستش من هم از امثال تو آدمهای بی هویت حالم بهم میخوره ....
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
عاشق وطن - ایران - تهران . در ضمن انتخاب آیدی عاشق وطن توسط امثال شما بی هویتهارو توهین به خودم میدونم تو باید آیدی عاشق غرب رو برای خودت انتخاب میکردی...
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
*پسر شجاع* - ایران - تهران خیلی شرو ور می گی.پاک ازت نا امید شدم.من تا الان فکر می کردم که تو یک انسان دین دار ولی ازاده هستی. ولی حالا متوجه شدم که تو هیچ شانسی نداری که بخواهی یک انسان باشرف و ازاده باشی.(حیف ازاون پدر بزرگ ازاده و با خردت که نوه اش این جوری از اب درامده است)برایت خیلی خیلی متاسفم. لیاقت شماها همان احمدی نژاد هستش و جمهوری اسلامی و ولایت فقیح. دور و بر رنگ سبز هم خط بکش یعنی فرا موشش کن چرا که همچی تمام شد و رفت پی کارش.موسوی هم سازش کردوکوتاه امد خبرش را به همین زودیها می شنوی.بروید و یک جورای با همین رژیم کنار بیاید. تو ضمینه دین و اعتقادات که با هم دیگر مشکلی که ندارید.ما بقیه اش هم حل می شود.پس برو حالش را ببر.(خلایق را هرچه لایق)
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

azadeh_a63 - ایران - ایران
نمی دونم چرا همه ما ایرانی ها تو خونمون دیکتاتوری هست!! کسی که مثل ما فکر نمی کنه رو اصلا آدم حساب نمی کنیم که به اعتقاداتش احترام بذاریم. از شمایی که خارج از ایران زندگی می کنید و طمع دموکراسی رو چشیدید بعیده!! گلشیفته می تونست اصلا روسری سر نکنه و از اجبار در حجاب و سانسور و . انتقاد کنه ولی نباید اعتقاد یه عده ای رو مسخره کنه. مگه مشکل ما با احمدی نژاد و بقیه آقایون این نیست که عقیده مخالف رو قبول ندارن و خودشونو برتر از همه می دونن. ما نباید برای دفاع از عقیدمون به بقیه بی حرمتی کنیم وگرنه با احمدی نژاد فرقی نداریم جز اینکه اون زور داره و ما نداریم
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وین. مثلا چون گفتیم که گلشیفته خانم کار خوبی نکرد سوت زد یا با روسری آمد و جلو اینهمه آدم روسزی رو برداشت آزاده نیستیم اتفاقا من به بی حجابی او اعتراض ندارم ولی از اینکه جلو اینهمه آدم باعث تحقیر بسیاری از هموطنان و مسلمانهایی که اعتقاد به حجاب دارند شد ناراحت شدم من خودم مخالف حجاب اجباری هستم و برای زنهایی که در ایران با حجاب اجباری مبارزه میکنند ارزش قایل هستم ولی اینکه یک نفر که در ایران هم راحت بود هر کاری که دوست داشت انجام میداد ولی وقتی به آن طرف آب رسید ادای عقده ایها رو در میاره تا براش دلسوزی کنند واقعا به همچین فردی چی باید گفت ...راستش ما هنرپیشه زن داشتیم که حتی فیلم سکسش همه جا پخش شده ولی کسی با او کاری نداشته حالا این خانم این اداها رو در میاره ....در ضمن موسوی بهانه است و مردم راه خود را ادامه خواهند داد با موسوی یا بی موسوی اگه موسوی هم رییس جمهور شد حداکثر بعد از 8 سال باید تشریف ببره و کسی دیگه در یک اتنخابات آزاد رییس جمهور بشه ولی آنچه که مسلم است عمر حکومت دیکتاتوری مثلا دینی در ایران پایان یافته...
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

khale sooske - امریکا - لاس و گاس
sankari - فندلاند - تامپره. ممنون دوست عزیز. خوب بهش حق بده این تو خواب شبشم نمیتونه اینورارو ببینه. alireza-perspolis - ایران - بندرعباس . تقریبا تمام چیزایی رو که باید میدونستی این عزیز بهت گفت اما تو کشوری که تو داری ازش دم میزنی با اون همه سخت گیری اما منبع فساده از بچه ی 4 سالش بگیر که پشت در یا تو کمد در حین امپول بازی پیداشون می کنی تا اون گنده حجاب داراش که زیر چادر هزار .. می خورن. حد اقل اینجا اگه مردمش ازادن جنبشم دارن. به قول خودت: (امثال این خانوم هر طور که مایل هستن لباس میپوشن ازادی به اینطور لباس پوشیدن؟) . منظورت چه جور لباس پوشیدن؟ یه جور حرف میزنی انگار لخت بود. اما بنا به حرف خودت امثال این خانوم هر طور که مایل هستن می تونن لباس بپوشن پس می تونست لباس لختی هم بپوشه اما 1 بلیز شلوار ساده پوشید پس ادم سالم این هست که از ازادیش سو استفاده نمی کنه.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران . . پسر بی جیره و مواجب و تهی مغز رژیم! حال همه داره از این اسلام مزخرف تو و این دری وریهای اسلامیت بهم میخوره! مرده شور ببره این اسلام و پیامبر و امامان دجالت رو که هر کس هر کاری میخواد بکنه مشتی عقب مونده ذهنی مثل تو به خودشون اجازه میدن که بگن منطبق با اسلام هست یا نیست! حجابش خوب بود یا بد بود! لباسش خوب بود یا بد بود! آخه بتوچه عقب مونده اسلامی! مگه از تو نظر سنجی کردن که فوری تو هر مسئله ای هیکل..رو میندازی وسط!. تا چشمات از حدقه در بیاد! امثال گلشیفته و شیرین نشاط افتخار ایران و ایرانی هستند. افتخار شما بسیجی ها بی مغز هم آ..ت الله سید خلی گدا ولی امر معتادان جهانه! برو با همون حال کن!
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

Upsy Daisy - انگلستان - لندن
این *پسر شجاع* چرا همیشه تو مطالبش ضد و نقیض دیده میشه ؟ معمولا هم اظهار نظراش بد و بیراه براش داره. خوب بنده خدا اول ببین چی داری میگی بعد تایپ کن. تو به ایرانی توهین میکنی و انتظار داری حرف درشت نشنوی؟ از طرفی معلومه خیلی اطلاعاتت ضعیفه چون از اعرابی که از نظر فرهنگی و پوشش اینورا از همه کلاس پایین تری دارن داری تعریف میکنی!
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

fall - ایران - تهران
khale sooske - امریکا - لاس و گاس. چقدر تو بی کلاسی
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
نظر اسلام و پیامبر و امامان در مورد زن - قسمت اول:. 1ـ پیغمبر (ص) فرمود: زن از ضلعی کج افریده شده. اگر بخواهی راستش کنی؛ انرا می شکنی و اگر بخواهی بهمان حالت از ان بهره بر؛ بهره می بری و او هم کج باقی مانده است.(وسائل الشیعه). 2ـ امام صادق (ع) فرمود: به زنان محبت علی(ع) را الهام کنید و انان را ابله و پاکدل واگذارید.(وسائل الشیعه). 3ـ امیر المومنین(ع) فرمود: سوره یوسف را به زنان خویش تعلیم ندهید و برای ایشان قرائت نکنید که در ان سوره فتنه هاست.(وسائل الشیعه). 4ـ زمانی که رسول خدا(ص) اراده جنگی می نمود؛ همسرانش را جمع می کرد و با انان مشورت می فرمود و سپس بر خلاف گفته و رای انها عمل می کرد.(وسائل الشیعه). 5ـ رسول خدا(ص) فرمود: زنان عورتند و بیهوده گفتار؛ چون عورتند در خانه ها پنهانشان کنید و گفتار بیهوده انان را با سکوت خود چاره کنید.(بحار الانوار). 6ـ پیغمبر(ص) فرمود: مثل زن صالح؛ حکایت کلاغ اعصم است که دسترسی بر ان نزدیک به محال است.(وسائل الشیعه)
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
sajadbj - آلمان - هامبورگ. آبروی ایران و ایرانی را شما عرب زادگان بی وطن برده اید! اسلام نکبت بار مگر آبرویی هم در این دنیا دارد؟ 1400 سال توحش و جنایت و نکبت و فقر و فحشا و جنگ کل آبروی نداشته دین سراسر رذالت اسلام است! تو مامور رژیم در فرانسه چه غلطی میکنی؟ مشغول صدور کثافت اسلامی به فرانسه هستی؟ میخواهید فرانسه را هم مثل گداخانه بزرگ خاورمیانه کنید؟ مرده شور ببره این دین سراسر رذالت و جنایت را که به هر کاری کار داره! اونوقت میگن چرا دموکراسی در مورد ما رعایت نمیشه و چرا به مسلمانان توهین میشه! شما خر مقدسان اسلامی لیاقت زندگی را هم ندارید چه برسد به آزادی و دموکراسی! از پیامبری شارلاتان و مذهبی جعلی و امامانی دجال و ضد زن چنین پیروان فرومایه ای چون تو هم بیرون میاید! ملت ایران بزودی این طاعون ضد بشری را از کشور خود ریشه کن خواهد کرد و شما کاسه لیسان عرب هم به سرنوشت صدام دچار خواهید شد! ننگ به ذات خبیث امثال تو بی وطن!
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . هر وقت تونستی یک کامنت مثل آدم بنویسی آنوقت از آدمیت حرف بزن...
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Upsy Daisy - انگلستان - لندن . اتفاقا من ضد و نقیض حرف نمیزنم ولی مخالف افراط و تفریط هستم نه به بی بندباری و عیاشی غربی اعتقاد دارم {مانند جشن لندن } و نه به اسلام طالبانی و ریش و پشم اعتقاد دارم و برای همین از دو گروه انتقاد میکنم که تو آنرا ضد ونقیض میدانی چون از نظر امثال شما باید طرفدار یکی از این دو گروه بود ولی گروه سومی وجود دارد که میانه رو هستند یعنی هم اخلاقی و طرفدار معنویات هستند و هم دنبال رفاه و مادیات از راه درست هستند که من طرفدار این گروه هستم ...در مورد عربها هم منظور من عربهای حاشیه خلیج فارس بود نه عربهای آفریقا چون ما با عربهای حاشیه خلیج فارس ارتباط داریم نه با عربهای آفریقایی...
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
sankari - فندلاند - تامپره . نگفته وضعیتتون روشنه بدبختی اینه هر کس رفته اونور نرمالی از خودش نشون نداده فلاکت سراسر وجودتونه خبر نداری جناب سرمایهدار . hale sooske - امریکا - لاس و گاس. وقتی مثل شما درمونده شدم فکری برای اومدن میکنم بدبخت بیچاره های دستشویی شور وقتی تو کشور خودم دارم زندگی میکنم لزومی نمیبینم از غریبه تو سری بخورم نوشجونتون . منظور من اونجا نبود منظورم لباس پوشیدن این خانم و هنرمندهای خانم دیگه تو ایران بود که واقعا پوششون ازاده کسی هم بهشون کاری نداره وقتی نمیگیری کی چی میگه پس لطفا ساکت دم میزنم از ایران تا تو بیشتر بسوزی بهر حال وطنمه دوستش دارم کاریهم به حکومتش ندارم از نظر فساد کجا فساد نیست که تو ایران باشه اونجا و اینجا نداره تنها تفاوت اونا با اینا در اینه که اونجا از دلخوشیشون میکنن اینجا اول بخاطر پول بعدا هم که وضعشون خوب شد برای دلخوششون بعضیهاشون هم که مسافر اونور میشن !
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

Upsy Daisy - انگلستان - لندن
*پسر شجاع*ببین پسر خوب مشکل همینه که تو فکر میکنی چیزی که از نظرت درسته باید بشه .این خودخواهیه.ادما بخاطر شخصیت منحصر بفردشون طرز فکرهای متفاوتی دارن که فکر میکنن اگه دنیا اونجور که اونا فکر میکنن بشه حتما ایده اله. اگه اینطور بشه دنیا حسابی هرج و مرج میشه. دموکراسی اینه که به معنای واقعی و ضمن احترام گذاشتن به حقوق دیگران اظهار نظر کنیم. این کار معمولا تو کشورهایی مثل ایران اتفاق نمیفته چون همیشه مردم سرکوب شدن هر کسی میخواد فکر و نظر خودشو به کرسی بنشونه اونم اکثرا با زور و توهین و تحقیر دیگران. اگه دقت کنی ناخواسته داری تبعیت از اعمال و رفتار کسانی میکنی که میخوان به زور حکومت اسلامی تو ایران ایجاد کنن...
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

Upsy Daisy - انگلستان - لندن
...و اینجاها برنامه هایی از همون کشورهای عرب خلیج فارس نشون میدن که نشون میده چقدر متحجر و عقب مونده هستن. زناشون بدبخت ترین زنها هستن بعد چطور میتونن بیان اینورا و به قول شما تیپ بزنن !!!! اونم وقتی حق رانندگی و رای دادن ندارن !!!؟ اونایی رو هم که دیدی یه سری معدودی خواننده و ادم معروف هستن که اکثرشون خارج از کشورشون زندگی میکنن.اینی که شما میگین بیشتر برای ایرانی های وابسته به جمهوریه اسلامی که میان اروپا صدق میکنه.هر چند اینو قبول دارم که همه ملیتها و حتی اعراب با سابقه نه چندان خوبشون اونقدر خودشونو قبول دارن که ملیتشونو مخفی نکنن و به هموطنانشون توهین نکنن. امیدوارم هموطنان عزیزم در همه جای دنیا موفق و سربلند و نوعدوست باشن.
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

wildpiony - هند - بمبیی
وااااااای اینجا چه شیر تو شیریه...من کامنتا رو دقیق نخوندم.. اما fall نمیدونم از کجا جنابالی کلاس دیگران رو تعیین نکن لطفا..*پسر شجاع* - ایران - تهران شماهم من نفهمیدم بلاخره تو کدوم جبهه ای!!! اه اه اه به نظرت واقعا عربا خوب لباس میپوشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ zebelkhan خیلی قشنگ گفتی...
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران . . برای آدم مثل آدم مینویسن نه برای تو ... بسیجی هفت جط مارمولک! خیلی جالبه که تو بسیجی ا...گ به همه بدون استثنا حمله میکنی و تا کسی بهت اعتراض میکنه مثل دیوانه ها عکس العمل نشون میدی! خوبه ده نفر دیگه برای تو کامنت گداشتن و هیچ کس نفهمیده خط فکری تو چیه! البته من خوب دستت رو خوندم برای همین اینقدر عصبانی هستی! تو یکی از ماموران نه چندان کار بلد رژیم هستی که مدتی است وظیفه انحراف افکار را در این وب سایت بعهده تو گذاشتن و کار تو مشغول کزدن دیگران برای انحراف ار موضوعات اصلی از جمله نفرت رو به رشد مردم از اسلام نکبت بار است. ولی کور خوندی! من و دیگران با تو بقیه مزدوران رژیم مثل (بلو استار) مبارزه خواهیم کرد عقده ای عقب مونده مذهبی!
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Upsy Daisy - انگلستان - لندن . راستش من نفهمیدم از کدوم حرف من شما معنای دیکتاتوری فهمیدید اتفاقا من در کامنت بالا منظورم این بود 1-گلشیفته خانم من به اعتقاد شما به بی حجابی احترام میگذارم 2-گلشفته خانم شما هم به کسانی که به حجاب اعتقاد دارند احترام بگذارید و حجاب آنها را مسخره نکنید ....فکر کنم این دو درخواست من بیشتر احترام به دموکراسی بود نه دیکتاتوری ....در مورد عربهای خلیج فارس بیشتر تبلیغات منفی هست این عربعا چه زن و چه مرد آنقدر پول دارند که هر طور که دوست دارند زندگی میکنند چه زن و چه مرد ولی با احترام به سنتهای خودشان و حکومتهای آنها هم بهترین زندگی را برای مردم خود فراهم کردند حتی بهتر از اروپا.....
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

Gergesho - ایران - بوشهر-کنگان
خاک بر سرت- آبروی هرچه ایرانی بود بردی- یادت باشه که با این کارت از چشم همه افتادی
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

م ر - ایران - تهران
ضمن سلام خدمت تمامی دوستان به عرض برسانم این بحث هایی که شما دوستان با یکدیگر میکنید بنظر من ‏خیلی اشتباه است چون هرکس عقاید خودش را میخواهد مطرح کند شما برای یک روسری سر کردن این خانم ‏یا در آوردن آن حرفهایی بهم رد و بدل کردین که در خور و شخصیت یک ایرانی واقعی نیست ما اصل قضیه ‏را فراموش کردیم و به فرع چسبیدیم حالا اون خانم دوست داشت حجاب داشته باشد یا خیر اون دیگر بستگی ‏به عقیده و طرزتفکر خودش است و من هم فکر نکنم با این رفتار آبروی آن دسته از خانمها حالا چه خیلی ‏معمولی و یا کسانی که خیلی عمیق به حجاب اعتقاد دارند رفته باشد هرکسی آرمان و هدفش اگر واقعی باشد با ‏این مسائل نه سست میشود و نه آبرویی از آن میرود . الان شاید بعضی ها کلمه واقعی آزادی را واقعا متوجه ‏نشده و حس نکردند که آزادی یعنی چه ؟ ادامه‏ ......
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

م ر - ایران - تهران
‏ شاید افراد آزادی را تنها همین در حجاب و و یکسری مسائل دیگر از نظر وضع وگشتن ظاهری خلاصه ‏کنند . ولی بنظر من مقام و منزلت انسان بالاتر از این بحث هاست و آزادی را باید در عمل و کردارمان ‏داشته باشیم . آزادی یعنی آزادی بیان ، آزادی انتقاد ، آزادی احقاق حق ، آزادی یعنی مقابله در برابر بی ‏عدالتی ها و ناملایمات ظلم و ستم مسئولین . آزادی یعنی این . آزادی یعنی افکار من هم مورد بررسی قرار ‏گیرد نه فقط افکار تعدادی که اجازه دارند . من از دوستان میخواهم بیشتر با هم در این مسائل صحبت کنند و ‏برای هم جبهه نگیرند واگر ما بخواهیم یک آزادمرد یا زن واقعی باشیم و بتوانیم از آرمانها و اهدافمان بخوبی ‏استفاده کنیم باید متحد و پذیرای انتقاد از دیگران را داشته باشیم وگرنه چه فرقی بین ما و کسانیکه الان ما در ‏برابرشان به مقابله ایستاده ایم و دیگر تحمل این همه ظلم و ستم را از آنها نداریم . ‏ادامه .....
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

م ر - ایران - تهران
‏ یادتان باشد ما یک ایرانی هستیم و ایرانی یعنی کشوری که قدمت بسیار تاریخی دارد و برای این چیزهای پیش ‏پا افتاده و منحصر به شخص خودش را درگیر نمیکند و بهانه هم به دست مخالفین نمیدهد که آنها با عوام فریبی ‏ادعا کنند که تمام کسانیکه جنبش سبز را راه انداخته اند فقط دنبال بی بندباری و آزادی نامشروع هستند . ما ‏نباید این اجازه را با این بحث بکنیم ، ما آرمانمان بالاتر از این بهانه های آنها است . پس یکدل و یکصدا بدون ‏تحقیر و متهم کردن یکدیگر به عقاید اصلیمان که آزادی واقعی است فکر کنیم و در راهش حتی اگر شده ‏جانمان را هم فدا کنیم . همانطور که امام حسین ع فرمود : اگر دین نداری آزاده باش . ما میخواهیم با این ‏جنبش به خامنه ای و دولت غیر مشروعش بگوییم که ما هم دین واقعیمان را میخواهیم و هم میخواهیم آزاده ‏باشیم . حال نمیدانم دوستان چه برداشتی در مورد حرفهایم میکنند .‏
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

م ر - ایران - تهران
‏. ولی من اعتقاددارم که انسان باید باواقعیت ها زندگی کند و درکنار واقعیتها از زیبایی زندگی که خداوند به آن ‏عطا کرده لذت ببرد آنطور که شایسته اوست . و در مورد خانم فراهانی حالا یا روسری سر کرده بعد در ‏آورده این میل شخصی خودش است و فکر نکنم با این کار آبرویی از خانمهای معتقد به چادر یا ایران رفته ‏باشد . ولی در مورد بعضی از حرفهایش که در ایران زنان نمیتواند بخوانند بجایش سوت میزنم و در عوض ‏بعداز گرفتن جایزه آن آقا را میبوسد خوب این نشان دهنده شخصیت درونی این خانم است بنظر من با این عمل ‏شخصیت خودش را بیشتر زیر سوال برد تا بخواد آبروی ایرانی را ببرد و این را هم بگم از اینجور اتفاقات ‏برای تمام کشورها وجود دارد و می افتد پس یک مسئله خیلی عجیبی نیست . امیدوارم که با حرکت هدفمند و ‏یکدلی به آرمانهای خودمان دست پیدا کنیم و پیروز از میدان بیرون بیاییم و کسانیکه به اسم دین و اسلام ‏هزارجنایت و کثافکاری میکنند رسوایشان کنیم . بامید پیروزی جنبش سبز و حضور در راهپیمائی روز آزادی ‏ایران نه غزه نه لبنان پیروز و موافق سربلند باشید .‏.
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
م ر - ایران - تهران . دوست عزیز بحث بر سر اعتقاد به بی حجابی این خانم نیست راستش من خودم هم اعتقاد زیادی به حجاب ندارم بحث بر سر این است که این خانم با روسری روی سن آمد و مانند عقده ایها روسری رو جلو ی اینهمه آدم برداشت که با این کار در حقیقت به کسانی که اعتقاد به حجاب دارند بی احترامی کرد اگر واقعا به حجاب اعتقاد نداره از همون اول مثل بقیه بدون حجاب و روسری میامد ...
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
Gergesho - ایران - بوشهر-کنگان لطف کنید از طرف ما نظر ندهید.اگر امثال تو فکر ابرو بودن طرفداری این عربهای بیهمه چیز را نمیکردی که ایران را با 5000 سال قدمت تاریخی به خاک و خون کشیدند و زنان شیر دلی مثل ایشان را در ایران در تنگنا قرار میدهند که وقتئ بیرون میایند جقدر از ازادی لذت میبرند که شماها حتی ان را هم را نمتوانید ببینید
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.