حسین رضازاده : نمی توان با دوپینگ مخفیانه مقابله کرد

حسین رضازاده : نمی توان با دوپینگ مخفیانه مقابله کرد

حسین رضا زاده این روزها در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان سرگرم آماده سازی ملی پوشان ایرانی برای حضور هرچه بهتر در بازی های جهانی کره جنوبی است. مدیر تیم های ملی وزنه برداری در مورد شرایط اردو می گوید؛ «با تمرینات خوبی که ملی پوشان در اردوی اردبیل انجام دادند، به سطح آمادگی مطلوب رسیده اند اما دو ماه دیگر هم به تمرینات ادامه می دهیم. برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم. حالا هم اردوی دو هفته یی را در تهران شروع کرده ایم و امیدواریم ورزشکاران بتوانند به صد درصد آمادگی خود برسند.» به گفته رضازاده اردوی بعدی ملی پوشان وزنه برداری در چابکسر برگزار خواهد شد؛ اردویی که هر 9 ملی پوش حاضر در اردوی اردبیل نیز در آن شرکت می کنند. رسیدن به رکورد جهانی هدف اصلی برنامه ها و تمرینات در اردوی چابکسر است. اما برنامه های مسوولان تیم ملی و فدراسیون وزنه برداری برای جلوگیری از اتفاقات تلخ گذشته چیست؟ آنها چه برنامه هایی در نظر گرفته اند تا مانع از مثبت اعلام شدن نتایج آزمایش دوپینگ ورزشکاران شوند؟ حسین رضازاده در این مورد می گوید؛ «همه چیز در اختیار ورزشکار است و اگر فردی بخواهد مخفیانه دوپینگ کند کاری نمی توان کرد، به دلیل آنکه کادر فنی در تمرینات کنار وزنه برداران هستند نه در خوابگاه یا جای دیگر که آنها را زیر نظر بگیرند. با وزنه برداران ملی پوش صحبت هایی در این زمینه انجام داده اند تا اگر هر ورزشکاری دارویی را برای سرماخوردگی یا سردرد استفاده می کند باید با مشورت کادر فنی صورت بگیرد.» مدیر تیم های ملی وزنه برداری، سیدعلی حسینی ورزشکار دسته فوق سنگین کشورمان را از امیدهای کسب مدال مسابقات جهانی کره جنوبی معرفی می کند. حسینی در اردوی اردبیل موفق به ثبت رکورد شده است. او در حرکت یک ضرب وزنه 210 کیلوگرم و در حرکت دو ضرب وزنه 250 کیلوگرم را بالای سر برد و به همین دلیل از امیدهای کسب مدال تیم وزنه برداری کشورمان محسوب می شود. رضازاده در مورد سیدعلی حسینی اضافه می کند اگر دچار مصدومیت نشود، می تواند رکورد جهانی را بشکند. در دسته سبک وزن اما اوضاع متفاوت است. در حالی که در چند سال اخیر هیچ وزنه برداری به مسابقات جهانی اعزام نشده بود، این بار بهداد سلیمی که رکوردهای نسبتاً خوبی از خود در تمرینات ثبت کرده است، راهی مسابقات می شود. قرار گرفتن در بین پنج نفر اول مسابقات مقامی است که می توان برای سلیمی پیش بینی کرد. رضازاده در مورد حریفان اصلی کشورمان در دسته فوق سنگین می گوید؛ «رقبای جدی و اصلی ایران، چین، روسیه، آلمان، قزاقستان، بلغارستان، لهستان و کره جنوبی هستند. همه تیم ها با قدرت وارد میدان می شوند و هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.» مدیر تیم های ملی وزنه برداری کشورمان زمان رکوردگیری نهایی ورزشکاران را یک ماه قبل از اعزام به کره جنوبی می داند. به گفته او این رکوردگیری در مجموعه ورزشی آزادی انجام خواهد شد.
juvel - نروژ - اسلو
تو یه خود فروخته ای بیشتر نیستی / مرگ بر هر چی خود فروخته و خائن به ایران .
دوشنبه 23 شهریور 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
چطور دوباره مجبور شد وزنه بلند کنه تا دیروز که تو دبی تبلیغ میکرد.
دوشنبه 23 شهریور 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
تو یکی دیگه حرف نزن ابروی هر چی مرد بردی اون موقع واسه عربها تبلیغ میکردی گفتیم جمهوری اسلامی بهش نمیرسه عیبی نداره واسه عربها تبلیغ کنه ولی تو مراسم تنفیذ عنتری نژاد که بودی گفتیم این بابا اخرشه
دوشنبه 23 شهریور 1388

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
خودش اینکاره بوده وارده .
دوشنبه 23 شهریور 1388

aydak - سوئد - مالمو
تو برو با کودتا چیا همکاری کن که حالا دیگه جزو منفورترین ها هستی...
دوشنبه 23 شهریور 1388

basijy_rahbar - ایران - تهران
تو یه خائن پست هستی.مثل خامنه ای و انتری نژاد..پا گذاشتی روی خون همان جوانانی که برا توی گاو هورا میکشیدن.ننگ بر تو
دوشنبه 23 شهریور 1388

anonymous - هند - دهلی
بوی کباب به دماغت خورده. نه جانم ، خر داغ کردن. هر چقدر هم که دستمالت مخملین باشه به موقش مثله یه اشغال میندازنت بیرون گنده بک.
دوشنبه 23 شهریور 1388

ashoor - ایران - تهران
حیف از اون افتخاری که مفت از دست دادی . من شرمنده ام که زمانی با کامنت تو این سایت ازت دفاع میکردم .
دوشنبه 23 شهریور 1388

iranianfarshad - ایران - تهران
زهره داشتن و پهلوانی کار به زور بازو و قدرت ندارد بلکه یک ذره بیضه میخاد که متاسفانه این آقا فاقد آن بود و به قاعده همین دستمال کشی ها این متقلب دوپینگی هم محبوب متقلبان حکومتی شده و بجای نون از بازوی خویش خوردن نون ....کشی و نوکری میخورد.
دوشنبه 23 شهریور 1388

world cup - ایران - تهران
برو گمشو مردتیکه دوبینگی مزدور خود فروخته ی بیشرف تو همه ی افتخارات و ارزشهات و بهلوانی را فروخی تبه اولش به عربها بعدش به این حکومت کثیف خاک بر سرت تو ارزش کلمه ی بهلوان را نداری کاش یه زره مثل تختی خدا بیامرز بودی تو گاو اون هم نیستی خود فروخته بچه ها از این به بعد حال امثال این مزدور را بگیریم مثل شریفی نیا مجید مضفری ده نمکی احمد نجفی اکبر عبدی و..... فیلمهایی که اینه توش بازی یا کارگردانی میکنند را نبینیم همشون کثافت مزدورند
دوشنبه 23 شهریور 1388

emperatur - اکراین - پلتاوا
خود فروخته ی کثیف. خودتم دوپینگی بودی بدبخت کلی پول داد اسمتو از لیست دراوردن.
دوشنبه 23 شهریور 1388

taktazan - ایران - کرج
هر بیضه کروبی به هیل مفت خور ادم فروش تو می ارزه
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
از فضولات رضا زاده:احمدی نژاد قویترین مرد سیاسی دنیاست!!!تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
من رضازاده را مایه افتخار ورزش ایران میدانم و به خاطر افتخاراتی که برای ما اورد و تاثیری که در پیشرفت وزنه برداری ما داشت ازش خوشم می اید. در المپیک سیدنی و اتن برای ما طلا اورد و پرافتخارترین وزنه بردار تاریخ ماست. چنین افرادی شایسته تشویق هستند. من عقاید سیاسی و مذهبی او را یک مسئله شخصی میدانم که هر چه باشد تا آن حد نیست که باعث نادیده گرفتن تاثیر مثبتش در ورزش ایران شود. از کار تبلیغاتیش با اژانس های املاک هم خوشم نیامد ولی ورزشکار بزرگی هست و من امیدوارم باز هم مثل او در فوق سنگین که همیشه نفطه ضعف ما بوده داشته باشیم.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

33pooles - المان - دورتموند
خرس هم قوی هست ولی با یک حلقه در دماخش مثل موش میشه . حالا مردم حلقه تو دماخت کنن یا ....نمیدونم
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.