احمدی نژاد از آیت الله صانعی شکایت کرد

احمدی نژاد از آیت الله صانعی شکایت کرد

خبرگزاری های ایرنا و فارس اعلام کردند که دفتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری ایران، از آیت الله صانعی به دلیل «ایراد سخنانی توهین‌آمیز» شکایت کرده است.

پیش از این رسانه‌های و سایت‌های طرفدار محمود احمدی‌نژاد، آیت الله صانعی را متهم کرده بودند که به وی نسبت «حرام‌زداگی» داده است و برخی از آنها هم مانند سایت رجا نیوز به طور تلویحی خواستار مجازات این مرجع تقلید شده بودند.

در پی نسبت دادن این اتهام از سوی رسانه‌های هوادار آقای محمود احمدی‌نژاد دفتر آیت الله صانعی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «آنچه در انتهای سخنرانی حضرت آیت الله العظمی صانعی آمده است ناظر به حکایتی است که معظم له در اواسط سخنرانی آن را نقل نموده و هیچ ارتباطی به اشخاص و آنچه شما بیان نموده‌اید نداشته و ندارد و در کل درتضاد با آن می‌باشد.»

آیت الله صانعی از جمله مراجعی است که در برابر رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد به شدت واکنش نشان داده است.

در سخنرانی‌ای که آیت الله صانعی در مردادماه امسال در گرگان انجام داد و فیلم آن در اینترنت منتشر شد، این مرجع تقلید ضمن حمایت قاطع از میرحسین موسوی، عاملان و مسببان قتل‌ها و شکنجه‌های روزهای اخیر را به عذاب ابدی در جهنم مبتلا دانست.

وی همچنین در این سخنرانی تصریح کرد که حرف میلیون‌‌ها نفر را که معتقدند در انتخابات تقلب شده است، نادیده می‌گیرند و حرف و نظر یک نفر را ارجح می‌شمارند که  این امر به گفته وی در تعارض با روش پیامبره اسلام و خلاف عقل است.
 
آیت الله صانعی در این سخنرانی با انتقاد شدید از مسئولان جمهوری اسلامی، اظهار داشت که «قلب» فرزندان مردم را درخیابان «نشانه» گرفتند، یا در بازداشتگاه کشتند و گفتند «مننژیت» گرفته یا «بیماری مسری» آمده است.

وی همچنین رسانه‌های جمهوری اسلامی را به دروغ‌پردازی متهم کرد و از مخاطبان خود خواست از این رسانه‌ها اطلاعات نگیرند.

آیت الله صانعی در بخشی از  این سخنرانی با اشاره به سرکوب‌های پس از انتخابات گفته بود: «به قدرتت نناز؛ ما آن قدر از این قدرت‌ها دیده‌ایم که ذلیل شده‌اند؛ گریه می‌کردند.»


احمدی‌نژاد با استناد به خبر دروغ از آیت‌الله‌ صانعی شکایت کرد

پارلمان‌نیوز: دفتر حقوقی ریاست‌جمهوری با استناد به خبر دروغ و تحریف شده رجا نیوز از آیت الله صانعی شکایت کرد.

فارس در این رابطه گزارش داد که یک منبع آگاه در ریاست‌جمهوری گفت: در پی سخنرانی توهین‌آمیز آقای(آیت الله) صانعی در یکی از مجالس علیه رئیس‌جمهور، دفتر حقوقی ریاست‌جمهوری، شکایتی علیه ایشان تنظیم کرده است.

وی افزود: شکایت تنظیم شده تقدیم دادگاه ویژه روحانیت خواهد شد.

گفتنی است پیش از این دروغ بودن این ادعا با انتشار فایل صوتی و نیز متن کامل بیانات آیت الله صانعی بر ملا شده بود.

nasim irani - اتریش - وین
سلام به مسولین سایت... احمدی ... نژاد غلط زیادی کرده که می خواهدازحقیقتی که صانعی گفته شکایت کند؟اگرقرارباشدازکسی شکایت صورت بگیرد آن شخص خوداحمدی ... نژاد است که هفتادملیون ازاین مزدورصهیونیست شاکی هشتند.به جرم آدمکشی ودزدی ودورغگویی ورشوه خواری وهرچه کثافت دراین دنیااست..راستی مخالفین اسلام بدوید وبامزخرف گویی درمورداسلام که هیچی نمی دانیدمشغول یاوه گویی شوید.بخصوص ان تیمس ازسوید که درکزافه گویی دست انتری....نژاد راازپست بسته است...بدوید الان دیرمی شود.
دوشنبه 23 شهریور 1388

dkdk - دانمارک - اسلیش
الحق والانصاف که یکی از دیگری پدرسوخته ترید.بخدا عده ای مردن و مرگ را فراموش کرده اند.یادشون رفته همه روزی خواهند مرد و انوقته که نامه اعمال سیاهشان را بدستشان خواهند داد.و انگاه از خداوند ملتمسانه میخواهند که یک شانس برگشتن بدنیا را خدا بد به انها.اما هرگز اتفاق نخواهد افتاد و در دوزخ کارهای بدشان خواهند سوخت.
دوشنبه 23 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
این مملکت شده فقط شکایت در شکایت . درش رو باید گل گرفت . در ضمن nasim irani خیلی از مردم از اسلام زده شده اند چون فکر میکنند اسلام این است که دارند می بینند ..منم از ناسزا گوئی خوشم نمیاد ولی مردم چیزی که می بینند و حس می کنند باور دارند
دوشنبه 23 شهریور 1388

jojoye-man - انگلستان - نیوکاسل
زنده باد صانعی !!!!
دوشنبه 23 شهریور 1388

tara555 - ایران - تهران
همینش مونده بود که این بوزینه با مرجع تقلید هم در بیفته. با ابن کارا گور خودشو زودتر می کنه ، هم گورخودش و هم گور رهبر یه دستش.
دوشنبه 23 شهریور 1388

keykhosro - ایران - شیراز
روز قدس روز تپیدن قلبهای سبز ، روز تجلی دوباره حضور پر امید همه هستیم تا آخرین نفس
دوشنبه 23 شهریور 1388

Fernando - آمریکا - یوتا
این ج... نژاد بسکه دروغ میگه خودش هم باورش شده که راست میگه!! و از طرفی فکر میکنه که همه دروغ میگن الا خودش و علی گالیله. اگر دادگاه عادلی وجود داشت اول انتری نژاد و علی چلاقه رو محکوم به اعدام میکرد
دوشنبه 23 شهریور 1388

سنجاقک - انگلیس - ا......
این ... احمدی نژاد که میخواد از همه شکایت کنه یک مرد پیدا نمیشه این ... را سرجاش بنشونه
دوشنبه 23 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
ما اهل کوفه نیستیم https://sobhefardaa.wordpress.com/2009/09/14/ashoora_lesson_1/
دوشنبه 23 شهریور 1388

albalooo - ایران - تهران
احمدی نژاد ... خورد مادر...
دوشنبه 23 شهریور 1388

TNTtnt59 - ایران - تهران
شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیر می کشه
دوشنبه 23 شهریور 1388

bache mahal - بلژیک - هاممه
بابا جمشکن صانعی کی احمدی نژاد کی من هیچکدوم را قبول ندارم 30 ساله همه رو شناختیم همه ........
دوشنبه 23 شهریور 1388

nahiliتهران - ایران - تهران
خوب اینکه احمدی نژاد دوچاره بیماریه روان پریشیه که شکی نیست لابد بازهم توهم زده
دوشنبه 23 شهریور 1388

90min - ایران - ابادان
. محض اطلاع دوستان عزیز قاتل سریالی زنهای ماهشهر بنام حاج حکیم حیدری که 10/6/88 دستگیر شده بود ابتدا به قتل 3 نفر اعتراف کرد ولی بعد از چند روز بازداشت به قتل دختر دیگری که جنازه ان هنوز پیدا نشده اعتراف و سپس در 16/6 /88 در زندان مرد/لازم به ذکر است که ان دختر دانشجو و از فعالان دانشگاه ازاد ماهشهر بوده است. پیدا کنید پرتغال فروش را. 100٪ واقعی .
دوشنبه 23 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
nasim irani - اتریش - وین . دوست عزیز. من یک مسلمان هستم. دنبال یاوه گویی هم نیستم. شما گفتید مخالفین اسلام که هیچی نمیدانند.من به عنوان یک ناظر بی طرف از شما که کلی کتاب خوندی و میدونی میخوام به من چندتا کتاب معرفی کنی که منم با نظر شما موافق بشم. دلم میخواد یک کتاب معتبر از اسلام نام ببری که توش وحشیگری و رفتار ضد بشر نباشه! اونا نادان. شما که دانا هستی به من بگو!!! اگه نتونستی بهم بگو که من چندتا کتاب بهت بگم که بخونی!
دوشنبه 23 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
nasim irani - اتریش - وین . مثلا" بمن بگو بعد از اینکه در خیبر کنده شد چه اتفاقی افتاد؟چی میدونی راجع به این قضیه؟ یا مثلا بگو که جریان استفاده از داروی نظافت در روز عاشورا چیه؟اگه جواب اینا رو دادی میفهمم که یه چیزایی خوندی!!!
دوشنبه 23 شهریور 1388

hossein329 - ایرون - تهرون
کسانی که آن فیلم را دیدند میدوند که راست این که شما میگید دروغ پس لینک فیلم را بگذارید تا همه واقعیت را ببینند ........ پس نظرتون را به بقیه تحمیل نکنید ..البته شما که نظر های مخالفتون را هیچوقت نمی گذارید
--------------------------
کاربر گرامی
فیلم مورد نظر شما در سایت موجود است لطفا به لینک زیر مراجعه کنید

https://www.iranianuk.com/article.php?id=40613

با تشکر
دوشنبه 23 شهریور 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
به ت..م صانعی که شکایت کرده ...زیادی خورده شکایت کرده ..ت..م صانعی هم نمیتونه بخور
دوشنبه 23 شهریور 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
nasim irani - اتریش - وین تو که از خوبی هایی اسلام میدونئ بگو تا ما هم بدونیم
دوشنبه 23 شهریور 1388

coolboy - ایران - ایران
احمدی نژاد راست میگه حقشه شکایت کنه اگه مادرش یه خطایی کرده که نباید این بدبخت جورشو بکشه یا جار بزنن که فلانی بعله!. حالا دری به تخته خورده ایشون رییس جمهور شده که نباید همه اسرار خانوادگیش فاش بشه..................... احمدی جون حال کردی چه دفاعیاتی ازت کردم ایشالا خودم تو دیوان لاهه هم ازت همینجوری قرص و محکم دفاع می کنم
دوشنبه 23 شهریور 1388

mah1 - ایران - تهران
اینا حرفایه میلیونها ایرانیه! کدوم دادگاه باید حاضر شیم؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
nasim irani - اتریش - وین. هل نشو فرزندم. امروز کاری به کارت ندارم. :-)
دوشنبه 23 شهریور 1388

experthoney - بحرین - بحرین
حالا دیگه کسی حقیقت هم نمیتونه بگه.
دوشنبه 23 شهریور 1388

shekvegar - ایران - تهران
اقای صانعی نیز همچون محسن کدیور شیرین عبادی و هاشم آقاجری و دکتر سروش علی رغم روحیه تدین لیبرال بارها بر تحجر رادیکال شوریده اند . صرف نظر از اینکه ایشان در اوایل انقلاب کمکهای شایانی به حکومت اسلامی داشته است این اقدام اخیر ایشان قابل ارزش و احترام است . بقدری در این جامعه قحط دموکراسی است که ما مجبوریم ناگزیر به افراد مذهبی نقاد نیز متوسل بشویم . امان از این بی کسی . خسته ام اما امیدوار .
دوشنبه 23 شهریور 1388

farshid15391 - ایران - تهران
مرگ براین دولت ونظام آشغال
دوشنبه 23 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
مادر احمدی نژاد باید شکایت کنه که او هم بهتر از هر کسی می دونه اون شب توی قفس گوریل چه بلایی سرش اومده
دوشنبه 23 شهریور 1388

babrmazandaran1 - ایران - مازندران
مرسی بابا!! صانعی خوب موی دماغ مموتی شده.
دوشنبه 23 شهریور 1388

hany - ایران - یزد
خیلی جالبه که ا.ن هنوز بهش نگفتن حرامزاده خودش میگه گفتن.حتماً اینجور احساسی داشته که بر ملاش میکنه.میگن چوب رو که برداری گربه دزده حساب دستش میاد قضیه همینه.خودش میدونه چیکارست.
دوشنبه 23 شهریور 1388

juvel - نروژ - اسلو
حالا ناراحت شدن نداره که عنتری / یه کسانی هم حرام زاده هستند . مثلا صاحبت همون خامنه ای / ببین اصلا از اینکه حرام زادست ناراحت نیست . تو هم حالا اینقدر داغ نکن /هلو ناراحت میشه ها....
دوشنبه 23 شهریور 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
dkdk - دانمارک - اسلیش..... هیچ فکر اینو کردی که این فلان فلان شده ها بخوبی به کشک بودن روز اخرت و نامه اعمال اگاهند و با خیال راحت در کار شیره مالی به سر مردم هر رقم که دلت بخواهد ما را سره کار می گذارند. . در هر صورت پاینده باد مام میهن. میهنی که در این سالهای سیاه به دست عرب و عجم و خودی و اجنبی مورد تجاوز قرار گرفته. شرم باد بر همه ما ایرانیهای بیتفاوت.
دوشنبه 23 شهریور 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
امروز فقط پول نویسی
دوشنبه 23 شهریور 1388

mah1 - ایران - تهران
alireza.ch یه مدته کم میام :-)))) چی شده گیر دادی به این نسیم؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
خود حرامزادش(دکی)تا دیروز با افتخار میگفته که فرزند خامنه ای چلاق شیره ای است .خوب آیت الله صانعی هم حرف حساب زد و گفت حرامزاده.البته جنایتکار متجاوز بیناموس و دزد و بیشزف و پستفطرت و وطنفروش و احمق و .............را هم بهش نگفت چون اونها را خودش قبول داشته و حرامزادگی را بتازگی قبول کرده بوده.
دوشنبه 23 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
صانعی یک نفر نیست اگر میخواهد شکایت کند باید از مییلیونها انسان حقیقت جوشکایت کند.غلطای زیادی نکن میمون معلومنیست حکومتت به سر سال برسد یا نه.
دوشنبه 23 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
کم کم فرق بین آخوندای درباری و آخوندای مردمی معلوم میشه
دوشنبه 23 شهریور 1388

Alireza88 - ایران - تهران
سلام و درود بر مرجعیت عالیقدر آیت الله العظمى صانعی
دوشنبه 23 شهریور 1388

nasim irani - اتریش - وین
alireza.ch - سوییس - نوشاتل . سلام به مسولین سایت..علی رضایادم می آیدبهت گفته بودم یک لطفی بکنی و...شی!!یادت نیست؟؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
mah1 - ایران - تهران. :-) آخر این خواهر عزیز در جریان نیست که در اسلام زن نه حق مرجع شدن دارد، نه حق ادای شهادت دارد و نه حق خروج از خانه بدون اذن شوهر. حالا در اروپا به لطف آزادی که این کفار نجس فراهم کرده اند ایشان آزادی یافته که حتی با نامحرم تبادل افکار کند :-) من خواستم فقط کمی به ایشان گوشزد کرده باشم که برای مسلمان بودن لازم است نخست از همسر محترم اجازه بگیرد که آیا مجاز است از رایانه استفاده کند یا خیر :-)
دوشنبه 23 شهریور 1388

shablizim - انگلیس - لندن
نمیدانم چرا دارودسته احمدی نژاد در دولت اصرار دارند بگویند احمدی نژاد حرامزاده است!!
دوشنبه 23 شهریور 1388

mah1 - ایران - تهران
:-)))))).... alireza.ch به نظر بدجوریم دوست داره! بعد از سلام و صلوات به مسولین حاله شما رو هم پرسیده :-))..چه خوبه همیشه یکی به یاده ادم باشه!
دوشنبه 23 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
بابا بخدا صانعی بیگناه خود احمدی پفیوز گفت بچه خامنه ای چلاقه خودش اعتراف کرده حرومیه.صانعی بی تقصیره.
دوشنبه 23 شهریور 1388

nasim irani - اتریش - وین
alireza.ch - سوییس - نوشاتل . سلام به مسولین سایت...اول آن اسلامی که توازآن صحبت می کنی اسلام نیست که دین ساخته وپرداخته ذهن تو وامثال انتری فاحشه نژاد است..من مومن به خداوندسبحان هستم وهیچ کتابی راغیرازقرآن باورندارم. زیرا مال عده ایی دکان سازاست که قدرت انسان بودن راازآدمی می گیرد واورامطیع غیرخدامی سازد.من فقط به خدای بزرگ وخالق جهان وجهانیان ایمان دارم فهمیدی نفهم.نیازی هم نیست ازکسی اجازه بگیرم واگرروزی خیال ازدواج داشتم حتما باانسان روشن وآزاده ایی که به حقوق زن همان احترامی رادارد که خداوندفرموده!توبروفکری واسه عقب ماندگی ذهن معیوبت بکن که خیلی مریض احوالی!
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

آرسام - ایران - تهران
بخدا این میمون احمدی نژاد دیوانه است این روانژریش است به خدا
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

آرسام - ایران - تهران
عاشقخاک وطن - ایران - تهران. دوست عزیز من با شما موافقم من هم کتاب زیاد خواندم به خدا سوگند یک بار هم بدون خون و خونریزی و جنگ و جدل نخواندم شما درست میگوپید همینطور است
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.