آزادی دکتر علیرضا بهشتی با وثیقه سنگین و دیدار حسن خمینی و مادرشان با وی پس از آزادی

آزادی دکتر علیرضا بهشتی با وثیقه سنگین
و دیدار حسن خمینی و مادرشان با وی پس از آزادی

کلمه : به گزارش خبرنگار کلمه دکتر سید علیرضا بهشتی فرزند شهید آیت الله بهشتی و مشاورارشد میرحسین موسوی نیمه شب گذشته پس از 5 روز بازداشت  با قرار وثیقه ! آزاد شد.

در پی آزادی دکتر بهشتی  جمعی از اعضای بیت حضرت امام(ره)  سحرگاه امروز به دیدار ایشان در منزل وی رفتند . در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ، مادر گرامیشان «همسر بزرگوار یادگار امام» و سید علی آقای خمینی  نیز حضور داشتند. 
 بیت حضرت امام(ره)  فریضه  نماز صبح  را  نیز در منزل دکتر بهشتی به جا آوردند.

علیرضا بهشتی آزاد شد/سید حسن خمینی به دیدار بهشتی رفت

پارلمان‌نیوز: فرزند شهید دکتر آیت الله بهشتی بعد از چهار روز حبس آزاد شد.

بر اساس گزارش‌های اولیه رسیده به پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، دکتر علیرضا بهشتی مشاور ارشد میرحسین موسوی و نماینده او در کمیته پیگیری حقوق بازداشت‌شدگان و آسیب دیدگان بعد از انتخابات که 18 شهریور بازداشت شده بود، نیمه شب گذشته آزاد شد.

از سوی دیگر شنیده می‌شود در آخرین ساعات روز پنجشنبه بعد از پیگیری‌های انجام شده به خانواده بهشتی اعلام شد که با سپردن وثیقه می‌توانند مقدمات آزادی فرزند شهید بهشتی را فراهم کنند که به دلیل ابلاغ دیر هنگام این تصمیم، تامین و سپردن وثیقه تا روز گذشته به طول انجامید.

در پی آزادی دکتر بهشتی، جمعی از اعضای بیت حضرت امام(ره) سحرگاه امروز برای دیدار با فرزند شهید بهشتی در منزل او حاضر شدند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، مادر گرامیشان «همسر بزرگوار یادگار امام» و سید علی خمینی حضور داشتند.

بیت حضرت امام(ره) فریضه نماز صبح را در منزل دکتر بهشتی به جا آوردند.

علیرضا بهشتی و محمد علی دادخواه آزاد شدند

آقای بهشتی سخنگوی کمیته پیگیری وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر است

بی بی سی : علیرضا بهشتی، سخنگوی کمیته پیگیری وضعیت زندانیان و آسیب دیدگان حوادث اخیر و مشاور میرحسین موسوی که چند روز پیش بازداشت شده بود، بامداد امروز از زندان آزاد شد.

محمد علی دادخواه، از اعضای موسس کانون مدافعان حقوق بشر و وکیل چند فعال سیاسی نیز امروز از زندان آزاد شده است.

آقای دادخواه به همراه عبدالفتاح سلطانی، از اعضای این کانون در تیر ماه امسال بازداشت شده بود.

آقای بهشتی با سپردن وثیقه نقدی دویست میلیون تومانی و پس از تحمل چهار روز حبس آزاد شده است. میزان وثیقه برای آزادی آقای دادخواه نیز پانصد میلیون تومان بوده است.

مرتضی الویری نماینده مهدی کروبی در کمیته پیگیری وضعیت زندانیان نیز در بازداشت به سر می برد و تا کنون خبری در باره او منتشر نشده است.

آقای بهشتی روز سه شنبه، هفده شهریور توسط ماموران امنیتی و با حکم دادستان جدید تهران بازداشت شد.

علیرضا بهشتی فرزند آیت الله بهشتی، اولین رئیس دیوان عالی جمهوری اسلامی پس از انقلاب ۱۳۵۷ است.

روز گذشته محمرضا جلایی پور، مسئول و سخنگوی 'پویش حمایت از میرحسین موسوی' هم که در حوادث بعد از انتخابات دستگیر شده بود، پس از ۸۲ روز در زندان با ۲۰۰ میلیون تومان وثیقه از زندان آزاد شد.


مبین.رشت - ایران - رشت
روح بهشتی دلاور شد باد روح امام خمینی شاد،مرگ بر خامنه ای خونخوار،مرگ بر احمدی نژاد،خدایا تا کی صبر میکنی ،چرا به آنچه که در کتابت قران وعده دادی عمل نمیکنی؟
یکشنبه 22 شهریور 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
مرگ بر هر چی اخوند
یکشنبه 22 شهریور 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
خدت رو شکر دیگه داشتم دق می کردم. لعنت به تو خامنه ای
یکشنبه 22 شهریور 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
روز قدس فراموش نشه!!!!!!!
یکشنبه 22 شهریور 1388

jila_Norway - نروژ - اسلو
شما چقدر ساده هستید پدر همین آقای بهشتی‌ که شما بهش میگید شهید مسؤل کشتار مردم ایران و همین به اصطلاح شهید بود که مسیر انقلاب ایران رو عوض کرد و خود ایشان بود که گفت جمهوری اسلامی آری یا نه. شما مردم چرا حافظه تاریخی‌ ندارید؟!! مگه امام خمینی کم آدم کشت که شما میگید روحش شاد. واقعا متأسفم
یکشنبه 22 شهریور 1388

Anderanik - سوئد - اسطکهلم
سوئد اسطکهلمنروژ ، دقیقا با شما موافقم.مرگبار هرچی‌ آخونده،مرگ بر هر کی‌ که دنبال حفظ نظام،همین آقای بهشتی‌ کشور مارو به دست این جنایت کارا داده.اگر اون هم نمیمرد بهتر از اینها نبود.لعنت به رژیم اسلامی در تما میت و کلیات.یادتون باشه اینا باید قربانی بشن تا ما بتونیم ایرانو پس بگیریم.شما ها فکر می‌کنید کسانی‌ که الان زندانی هستن بهتر از اینا هستن؟؟نه خیر.سگ زرد بردار شغاله.فقط ایران آزاد و یه رفرندم بدون اسلام.
یکشنبه 22 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
امیدواریم ایشان صحیح و سلامت باشند واقعا ْ انگار این دولت کودتا با این بچه معروفا کار زیادی نمیتونه بکنه شکر خدا . امیدواریم همیشه سلامت باشی و یاور مردم ستم دیده . زنده باشی
یکشنبه 22 شهریور 1388

M.P - ّایران - تهران
سلام. مبین_رشت . من تا حالا در این جا پیغام نگذاشته بودم ولی‌. بخاطر جملهٔ آخرت که نوشته بودی "چرا خدا به وعده ا ت عمل نمیکنی‌" من رو احساسی‌ کرد. و خواستم از این حس قشنگ و انسا نیت تشکر کنم.
یکشنبه 22 شهریور 1388

Anderanik - سوئد - اسطکهلم
اگر فکر می‌کنید با ررز فکر موسوی میتوانید به آزادی و رفاه برسید سخت تو اشتباهید.انگار خبر ندارید که خمینی جنایتکار ساله ۶۲ تا ۶۷ خاوارن رو برای ما ساخت .جوونای چون گل مارو کشت،به دخجتری ما تجاوز شد تا به بهشت نرن.اینه آخوند....حالا باز می‌خواهید دنبال روی آخوند صفت باشید؟؟؟کردار نیک،پندار نیک،گفتار نیک،پرچم شیر خورشید ایران .زنده با د‌ای دلیرانه ایران زمین.
یکشنبه 22 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
دوستان دیگه نمیگیم روز قدس میگیم روز ایران
یکشنبه 22 شهریور 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
یکی از شرایط واسه کاندید شدن ریاست جمهوری اینه که سابقه کیفری یا حقوق نداشته باشه.یعنی طرفی که میخواد کاندید بشه از در دادگاه و کلانتری رد نشده باشه.با این روند بازداشت کردنها افرادی که بازداشت میشوند خواه یا نا خواه دارای سابقه کیفری میشوند.پس نتیجه میگیریم که احمدینژاد و سپاه از الان دارند واسه چهارسال دیگه نقشه میکشند.به خیال خودشون سیاست کاملی رو دارند اجرا میکنند.ولی خیلی غافلند.اونا فاکتور اصلی یعنی حمایت مردمی رو نادیده گرفتند.هنوز خیلی های دیگه هستند که باید بازداشت بشوند.
یکشنبه 22 شهریور 1388

Fernando - آمریکا - یوتا
بذار خودشون هم مزه حبس رو بچشن تا یه ذره چشماشون باز بشه. تازه این که باباش آخوند کله گنده بود. دلم برای اون کساپی میسوزه که نام و نشانی ندارن. نه کسی برای پیگیری کاراشون و نه وثیقه ای 200000000 تومانی. اینم بگم که بابای امثال اینها اگه اون اوایل بدست خود این رژیم ترور نمیشدن الان برای خود اینها شاخ میشدن و اگر هم به قدرت میرسیدند بدتر ااین علی چلاقه بودن چون ذات آخوند کثیفه و نمک نشناس. این جماعت عمامه به سر هرگز قدرشناس و خدمتگذار مردمی که روی کار آوردنشون نبودن و در عوض تا تونستن از ما کشتن و حبس کردن و زندانی کردن.مرگ بر آخوند
یکشنبه 22 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
jila_Norway - نروژ - اسلو.امروز ما به این حرفها فکر نمی کنیم.دشمن ما مشترک است وما دوست داریم با هم در یک سنگر بجنگیم.گذشته ها گذشته آینده مهم است.اگر قرار باشد هر که چیزی گفت بر علیهش حرف بزنیم که باید جمع کرد کاسه کوز رو
یکشنبه 22 شهریور 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
مبین.رشت - ایران - رشت. "خدا وضع هیچ قومی را دگرگون نمی کند مگر آنکه خود وضع خویش را دگرگون سازند.". "خدا بلند کردن صدا به بدی را دوست ندارد مگر آنکه از کسی به وی ستم رسیده باشد". پس همگی در روز قدس:مرگ بر خامنه ای.مرگ بر روسیه.مرگ بر سوریه.مرگ بر ولایت وقیح.
یکشنبه 22 شهریور 1388


S06 - سوئد - بو روس
سلام. دعا کنیم فقط مملکت درست شه.
دوشنبه 23 شهریور 1388

sotedelan - هلند - المیره
اندرانیک.سوئد.استکهلم با سلام با نظراتت کاملا موافقم.ولی ازیاد نبایدبرد نسلی که الان هست انموقع رو بیاد نداره .یعنی بهتر بگویم جوانان امروز کودکان دیروز هستندکه شما بی مقدمه سعی درمحکوم کردن نظرییاتشون را دارید.درسته که نسل کشی دهه60 در دوران نخست وزیری جناب موسوی بود که انروزها را زبان به دهان گرفته تا اربابانش که یک مشت اخوند یک لاقبا بیش نبودند هر ظلم وهرجنایتی را نسبت به زندانیان بالاخص زندانیان سیاسی اعمال کنند وان فضاحت راببار بیاورنند.بیاد داشته باش که این جوانان پروسه دهه60 را در هیچ کتابی و یا از زبان هیچ معلمی نیاموختنندونشنیدند .زیاد خرده مگیرید.چرا که این نوجوانان و جوانان نیتی جز ازادی وازادی خواهی وهدفی جزگسستن یوغ اسارت 30 ساله ملائی را در ذهن ندارند.به امید روزی که مردم ایران .به خواسته هاوحق خود دست یابند و فریب کسانی از قماش ولایت کثیف ملائی را نخورنند هال چه با هاله نور باشه وچه حریر سبز تور زنده باد ایران .وپاینده راه شهدای نسل ازادی ایران
دوشنبه 23 شهریور 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
مبین.رشت - ایران - رشت . احساساتی نشو! گور بابای هر چی آخونده. همشون فکر کولی گرفتن از مردم و پر کردن جیباشون هستند. خمینی هم سر دسته همه این آشغالها بود.
دوشنبه 23 شهریور 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
jila_Norway - نروژ - اسلو . . الحق والانصاف درست گفتی گور پدر هر چی ملا
دوشنبه 23 شهریور 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
masih - ایران - تهران. باید هدف و آرمان مبارزه مشخص باشه. شاید برای تو برکنار شدن احمدی نژاد و چند تا آخوند مهم باشه ولی برای امثال ما هدف برقراری یک سیستم مردمی و فرا دینی است که هیچ آخوندی نتونه از اون برای منافع خودش و دارو دستش سوء استفاده کنه. در ضمن از گذشته باید عبرت گرفت چون گذشته چراغ راه آینده است.
دوشنبه 23 شهریور 1388

keykhosro - ایران - شیراز
روز قدس روز تپیدن قلبهای سبز ، روز تجلی دوباره حضور پر امید همه هستیم تا آخرین نفس
دوشنبه 23 شهریور 1388

bache mahal - بلژیک - هاممه
همشون با خون مردم وضو گرفتن وباید محاکمه بشن ....
دوشنبه 23 شهریور 1388

90min - ایران - ابادان
. محض اطلاع دوستان عزیز قاتل سریالی زنهای ماهشهر بنام حاج حکیم حیدری که 10/6/88 دستگیر شده بود ابتدا به قتل 3 نفر اعتراف کرد ولی بعد از چند روز بازداشت به قتل دختر دیگری که جنازه ان هنوز پیدا نشده اعتراف و سپس در 16/6 /88 در زندان مرد/لازم به ذکر است که ان دختر دانشجو و از فعالان دانشگاه ازاد ماهشهر بوده است. پیدا کنید پرتغال فروش را. 100٪ واقعی .
دوشنبه 23 شهریور 1388

monarchy - نروژ - اسلو
tedelan - هلند - المیره. با jila_Norway - نروژ - اسلو موافق هستم. اگر اطلاعات ندارند پس بیخود میکنند داد میکشند. سال 57 هم گفتند نفهمیدند. این نفهمی ما ایا هی باید تکرار بشه؟ بابا باید کار اساسی و از پایه درست بشه. نه این که چون خامنه ای بده پس حتما کروبی و موسوی و رفسنجانی و.. خوبن. پس ما کی میخواهیم ادم بشیم؟ ای خاک بر سر ما در این قرن 21. مرگ بر محمد و خاندانش و اسلام و هر کی که به اخوند فکر میکنه!!!!
دوشنبه 23 شهریور 1388

gogoli - ایران - تهران
Anderanik - سوئد - اسطکهلم----اینا باید قربانی بشن تا ما بتونیم ایرانو پس بگیریم.شما ها فکر می‌کنید کسانی‌ که الان زندانی هستن بهتر از اینا هستن؟؟نه خیر.سگ زرد بردار شغاله.----- حالت خوبه؟ اینا قربانی بشن که تو ایران رو پس بگیری؟ تا حالا کجا بودی؟
دوشنبه 23 شهریور 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
سال 1357 ( 1979 ) سالی بود که تاریخ قراردادهای نفتی بین ایران و شرکتهای نفتی امریکایی و انگلیسی ( که قراردادهای استسماری بود و تا دسته به ملت ایران لطف شده بود ) به پایان میرسید و شاه سابق اعلام کرده بود که شرایط قراردادها باید بصورت اساسی در جهت سود بیشتر به ایران تغییر یابد. ( فایل صوتی سخنرانی شاه در این مورد در اینترنت بخصوص در سایت " یو تیوب " مجود میباشد.) حالا شما برید شهید بدید و بنوسید بحساب انقلاب اسلامی . ای زرشک.
دوشنبه 23 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
بابا با هم دعوا نکنید یادتون نره هدف مشترک ما ازادی وطن از دست این مزدوران است .مرگ بر تک تک مزدوران.
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

Anderanik - سوئد - استکهلم
هلند المیر باهات افقم ،من هم منظورم بزرگترهست که یکبار دیگه گول نخورن،من جوونای امروز رو خیلی‌ بهشت میبینم اونا از موسوی گذشتن،اما یکسری لابی تو خارج از کشور هنوز دنبال شبه آخوند هستن.و در جواب گوگولی باید بگم که ؛آره اینا باید قربانی بشن چون اینا یه آخوند دیگه میخوان بیارن،و ماهم اینو نمیخواهیم .فراموش هم نکن ماها خارج از ایران از همه نظر راحت هستیم و غصهٔ ما شما هستید و بس.اگر ایران آزاد هم بشه خیلی‌ از ماها به طور دائم تو ایران زندگی‌ نخواهیم کرد....
سه‌شنبه 24 شهریور 1388

gogoli - ایران - تهران
Anderanik - سوئد - استکهلم. -----آره اینا باید قربانی بشن چون اینا یه آخوند دیگه میخوان بیارن---- بابا حداقل ظاهر رو رعایت کن. ضمنا خواهش میکنم اگه هنوز نیومده به فکر خونریزی هستین از این نظر هم بیخیال ایران بشین و از این یک نظر هم راحت باشین!
چهار‌شنبه 25 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.