کروبی در صورت ادامه انکارها افشاگری می کند

کروبی در صورت ادامه انکارها افشاگری می کند

روز آنلاین : یک منبع نزدیک به مهدی کروبی در گفت وگو با روز تاکید کرد که اعضای کمیته سه نفره قوه قضاییه که در بیانیه دیروز خود مستندات این کایندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مورد تجاوز در زندان ها را ساختگی دانسته اند، در جلسه خود با نامبرده شکی در مورد بروز تخلفات نشان نداده بودند.

وی با تاکید بر اینکه خطبه های نماز جمعه اخیر آیت الله خامنه ای عملا جهت گیری حوادث را مشخص کرد افزود: "اگرچیزی نیست چرا تک تک اعضای کمیته را دستگیر می کنید‌؟ اگر هراسی از اتفاقاتی که افتاده ندارید چرا در پی از بین بردن مدارک هستید؟ درجلسه آقای کروبی با کمیته سه نفره قوه قضاییه آنها از مدارک موجود متعجب شدند وفضای جلسه آنچنان مثبت بود که حاج آقا گفتند که حتما ترتیب اثر داده خواهد شد. اما بعد دیدیم که نه تنها بساط کمیته را جمع کردند بلکه تک تک افرادی را که درجریان پیگیری های آزارواذیت های رخ داده بودند را دستگیر کردند. "

به گفته این منبع: "برای کمیته سه نفره قوه قضاییه درجلسه هیچ شکی نبوده که تخلفاتی صورت گرفته است چرا که مدارک آقای کروبی اساسا قابل انکار نبوده است. اما ظاهرا جهت گیری بررسی ها نه ازجانب  قوه قضاییه بلکه از سوی مقامات عالی رتبه صورت می گیرد وعملا کمیته کاره ای نیست. درواقع اعتقاد ما این است که اینها برای برنامه آینده شان کار دارند. این موضوع از بالا هدایت می شود. این سه نفر جلسه خوبی داشتند."

وی خاطرنشان کرد: " آقای کروبی مدارک را درصورتی که این پروایی ها ادامه پیدا کند منتشر خواهند کرد. ازجمله اینکه به بیمارستان ها و پزشکان اعلام کرده اند که حق ندارند که گواهی درخصوص ضرب وجرح ها بدهند. درچنین فضایی مردم چطور جرات بکنند بگویند که به آنها جفا شده و یا مورد آزار واذیت قرار گرفته اند؟"

این منبع با اشاره به دستگیری ابراهیم امینی عضو کمیته پی گیری وضعیت آسیب دیدگان پس از انتخابات اظهار داشت: " دستگیری اعضای کمیته پیام مستقیم به مهدی کروبی است" و افزود: "دستگیری ابراهیم امینی نشان می دهد که نه تنها عزمی برای پیگیری تخلفات گسترده در جریان دستگیری ها وآزار واذیت افراد متخلف وجود ندارد بلکه اراده ای وجود دارد تا تخلفات یاد شده لاپوشانی شود. "

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
اینا که دارن انکار میکنن یعنی ا.ن که تو نماز جمعه گفت که اینا کار دشمن بوده یعنی که ..زیادی خورده ؟البته اون که همیشه زیادی میخوره ! این هم پدر ما رو در آورد از بس گفت افشاگری میکنم و نکرد! بجمب دیگه ! ما که میدونیم واقعا؛ اتفاق افتاده بگو که شهرستانیهایی هم که خبر ندارن با خبر بشن!
یکشنبه 22 شهریور 1388

hany - ایران - یزد
عاشقخاک وطن - ایران - تهران. عزیز چرا همه فکر میکنن شهرستانیا از هیچی خبر ندارن؟اصلاً اینجوری نیست از همین یزد میدونم خیلیا واسه روز جمعه مینی بوس گرفتن دارن میان تهران.چون توی شهرستانا امکان شناسایی و سرکوب خیلی زیاده بنابراین ماها تصمیم داریم بیام اونجا تا راحت تر بتونیم مبارزه کنیم.
یکشنبه 22 شهریور 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
دست آمریکا و اسرائیل درد نکنه که با تروریست‌ها در فلسطین،لبنان و افغانستان این طور بر خورد کرد.میدونید اگه آمریکا به افغانستان یا عراق حمله نمیکرد الان چه وضعی بود؟؟!!اگر اسرائیل این تروریست‌های سوسمار خور رو تار و مار نمیکرد چه دمی در میا وردند.همین سوسمار خور‌ها بودند که در زمان شاه عکس شاه ایران رو جلوی ایرانی‌‌ها پره میکردند!!! و در حال حاضر هم هر گونه توهینی به ما ایرانی‌‌ها میکنند.اصلا ایرانی‌ چش به اسلام!!! اسلام نه از زبون ما بوده و نه در تاریخ ما.این عرب‌های نازی پرست و نژاد پرست این سم رو به جامعه یه ما تزریق کردند.
یکشنبه 22 شهریور 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
فراخوان تظاهرات در لندن. . این آدینه 18 سپتامبر روز قدس است هم میهنان در داخل با تظاهرات اعتراض خود را به رژیم جنایت کار آخوندی اعلام خواهند کرد. به اطلاع هم میهنان میرسانیم همزمان و در هماهنگی با مردم داخل ایران تظاهرات در لندن از ساعت 6 تا 9 شب بر قرار خواهد شد شرکت هر چه بیشتر شما در این تظاهرات در زیر پرچم شیروخورشید به مردم داخل دلگرمی خواهد داد. خواهشمندیم این اطلاعیه را برای دوستان و آشنایان خود بفرستید. محل و روز تظاهرات:. تاریخ: 18 سپتامبر 2009 زمان: 6 تا 9. مقابل سفارت اشغالی ایران: روبروی هاید پارک، پرنسس گیت، کنزینگتون لندن، اس دبلیو 7. Princes Gate, Kensington, London SW7. نزدیکترین ایستگاه قطار زیر زمینی:های استریت کنزینگتون یا سآت کنزینگتون و یا نای تس بریج. Knightsbridge یا South Kensington یاHigh Street Kensington. اتوبوس شماره‌های:9 و10 یا 52.
یکشنبه 22 شهریور 1388

hamed-irooni - ایران - سیستان
(نیروی انتظامی یا سپاه پاسداران؟!) جالبه بدونین اکثر فرماندهان ارشد نیروی انتظامی فرماندهان سپاه هستند که طی حکمی مامور به خدمت در این نیرو شدند، که سردار احمدی مقدم و سردار رادان و اکثر فرماندهان انتظامی استان ها هم از این دسته هستند، اگه یادتون باشه چند سال پیش که سردار طلایی فرمانده انتظامی تهران بود برای شرکت در انتخابات شوراها استعفا داد که استعفای وی مورد تایید مقامات و فرماندهان این نیرو قرار نگرفت، و سردار هم طی مصاحبه ای اعلام کرد که پرونده کاری من مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و نیازی به تایید استفا از فرماندهان نیروی انتظامی ندارم. و اینطور که من شنیده ام طبق قانون یک پاسدار سپاهی می تواند مامور به خدمت در نیروی انتظامی شود ولی یک افسر نیرو نمی تواند وارد سپاه شود، با این حساب نیروی انتظامی هم به صورت غیر مستقیم یکی از اورگانهای تحت الامر سپاه است.
یکشنبه 22 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
روز قدس به گفته تلویزیون دولتی ایران ساعت 10 برگذار میشود ما باید سریع تر بریم تا ساعت 10ایران تبدیل به سبز بشه. به امید پیروزی
یکشنبه 22 شهریور 1388

arya generation - انگلستان - لندن
آقای کروبی شما چه افشا بکنید چه نکنید دست اینها برای همه رو شده است و کثافت کاریهایشان مثل خورشید روشن شده برای مردم تهران.. اما من خواهشم این است که برای شهرستانیها روشن کنید تا از خواب قیلوله بیدار شوند مخصوصا شهرستان اراک و یزد و کردهای با غیرت آخه تا کی سکوت تا کی بنشینید و کشته شدن تهرانیها را نظاره گر باشید ؟
یکشنبه 22 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
امروز یک اخوند سنی ترور شد و از طرفداران احمقی نژاد کثیف بوده. این مفتخوران و چرند کویان نظام و حامیانشان چاره ای جز نابود کردنشان توسط مردم نمی گذارند. لجن هستند و فقط با این بی شعوران قاتل باید مثل خودشون عمل کرد.کاش به اونروز نرسه ولی اگه برسه من مطمئنم خیلی از این بی وجودان مفت خور دیگه زر زر مفت نمی کنن.
یکشنبه 22 شهریور 1388

shekvegar - ایران - تهران
بدا بر حال من و تو ..! توی اروپا همجنسبازها در پارلمان نماینده دارند و از حقوق شهروندی برخوردارند اما در این ویرانه بخاطر بدوی ترین و بدیهی ترین حقوق انسانی و شهروندی باید خون بدیم و حرص بخوریم . دوستان . من و شما با این کامنتهایی که اینجا و اونجا میذاریم قبل از هر چیز ثابت میکنیم که دچار بیماریهای روانی شدیم . افسردگی سرخوردگی یاس تنفر کینه میل به قتل و ... اصولا چرا باید به حکومتی ها و مردم مذهبی و عوام فحش بدیم ؟! از دیدگاه کل نگر اصل این قضیه( فحش دادن) باطله اما وضعیت دموکراسی در ایران بقدری پایینه که حرف منطقی را تبدیل به دشنام و بداخلاقی میکنه .. باز هم دارم سر درد میگیرم .. همچنان خسته ام اما امیدوار ..
یکشنبه 22 شهریور 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
درود به جناب کروبی ما هم در 18سپتامبر در اینجا هم همصدا با ملت ایران به رژیم منفور اسهال بنمایندگی از طرف ملت ستم دیده متحد شده و تا ریشه کن شدن رژیم اسهال و مزدوران اعتراظات را ادامه خواهیم دادو به ریش خامنه ای شیره ای پفیوز و دکی جنایتکار احمق و مزدوران پست بیشرف ترررررررر دیگری خواهیم زد.زنده باد آزادی و آزادیخواهان موج سبز که ریشه رژیم را با اتحاد ملی از خاک میهن بیرون آورده و برای نابودی رژیم و ملاهای مفتخور ذره ای عقبنشینی نخواهیم کرد و مرگ بر رژیم منفور فاسد اسهالی و گدا علی شیره رهبر مزدوران متجاوز دزد بیناموس احمق عقده ای پست بیسواد پفیوز بیشرف...............
یکشنبه 22 شهریور 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
آقای کروبی عزیز این خامنه ای خودش عامل جنایتها و فسادهای انجام گرفته هست و خودش هم در مقام قدرت هست شما چطور انتظار دارید که او به جنایاتش و جنایتهای مزدورانش اعتراف کند و سر از جنایات مزدورامش بر دارد؟اینان تا میتوانند این جنایات را کتمان میکنند مگر روزی که این جنایتکاران دستگیر شوند آنگاه همه این تجاوز ها آشکار تر از پیش رو خواهد شد،کروبی عزیز خدا حفظت کند ،بهشت زیر پای تو باد
یکشنبه 22 شهریور 1388

شب قطبی - امارات - دبی
این شیخ اصلاحات خیلی داره تند میره.با این تند رویها نمیشه کاری از پیش برد.از همان اولش این شیخ عزیز تندرویهاشو نشان داده.هنوز واسه انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری کسی ثبت نام نکرده بود این شیخ عزیز داشت سفرهای تبلیغاتی ترتیب میداد.هنوز تو توهم هفت میلیون رای دوره قبلیه.با این تندرویهاش داره جنبش سبز و شخص میر حسین رو به چالش میکشونه. این شیخ عزیز هنوز ساده اندیشه.
یکشنبه 22 شهریور 1388

Pooneh_Khuzestan - ایران - تهران
دوستانی که می گن شهرستانی ها یه تخته شون کمه و دیرتر از تهرانی ها می گیرن چرا فکر می کنید شهرستانی ها کمتر از شما می فهمن؟. مثل اینکه حواستون نیست که روز 23 خرداد شهرستانی ها هم همراه با تهرانی ها به خیابون ها اومدن و اعتراض کردند. اولین نفری هم که کشته شد دانشجویی از اصفهان بود. لطفن این قدر خودتون رو بالاتر از بقیه ندونین.
یکشنبه 22 شهریور 1388

Pooneh_Khuzestan - ایران - تهران
قبل از این که کروبی افشا کنه مردم خودشون افشا کردنو این چیزها رو می دونستن. کروبی اگه تو غیرت و شرف داشتی تو این سی سال که پولت همیشه آماده بود باید افشاگری می کردی . نه حالا که دنبال قدرتی. فکر کردی مردم نمی دونن که شما همه تون از یه کرباسین و برای ابقای جمهوری اسلامی تلاش می کنین؟ ما دیگه آخوند و جمهوری اسلامی نمی خوایم
یکشنبه 22 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
برای فهمیدن ما حتیاجی به افشاگری نیست دیگه . فکر میکنم کسی که برای حکومت کس دیگه آدم میکشه از هیچ جنایت و تجاوز دیگه ای شرم نمی کنه . من یقین دارم که اینها تمام این کثافتکاریهایی که تا به حال حدس می زدیم رو انجام داده اند . زنده باد جنبش سبز . روز قدس به این گنده باقالی نشون میدیم که ملت ماییم نه اون 4 تا لباس شخصی
یکشنبه 22 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
hany - ایران - یزد . دوست من قصد توهین نداشتم. منظورم آدمای مسن هست که همش پای تلویزیون این رژیم میشینن و به اخبار واقعی توجه ندارن. خوب مسلما؛ نسبت تعداد این افراد تو تهران کمتر از شهرستاناس.ولی بازم ممنون از همیاری سبز همه شهرستانیها.این کشور همه ماس. پس همه باید برای نجاتش تلاش کنیم . به امید ایران آزاد
یکشنبه 22 شهریور 1388

p.h - هند - پونه
شب قطبی - امارات - دبی .. این شیخ عزیز اسمش کروبیه ، اون شیخ عزیز شما اسمش یه چی دیگس .. اشنباه نکن برادر با ایمان و بسیجی ... خاک
یکشنبه 22 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
بهر حال باید بوسید دستان مردان وزنانی را که برای آزادی وطن آنچه دارند را به میان می آورند. دیدار ما در روز ایران
یکشنبه 22 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
هر چند اینها اینقر جنایتکار و دروغگو هستند که برای ما افشاگری لازم نیست ولی کروبی نبایداتلاف وقت کند و هر چه میتواند افشاکری کند و پته این متجاوزین را روی اب بریزد. هنوز نا اگاهانی هستند که باید تفهیم شوند و به صف مردم بپیوندند و بی طرف خود را نشان ندهند. غیرت هر ایرانی با ابرو جنایات این رژیم را دانسته قبول نخواهد کرد.
دوشنبه 23 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
شب قطبی - امارات - دبی . خیلی سعی کردی خودتو خوب نشون بدی ولی یه جاهایی دم خروست پیدا میشه.بسیجی چاپلوس پاچه خوار
دوشنبه 23 شهریور 1388

amidjan - ایران - تهران
درود. بچه ها بیایید یک بار دیگر به تمام این سردمداران نظام دیکتاتوری بگیم که جنبش سبز هنوز هم زنده است بچه ها اطمینان داشته باشید که از ترس روز جمعه و 25 خردادی دیگر بر اندام دیکتاتورها لرزه افتاده است بهترین نمونه کاریکاتور شیر لرزان بود که به نظر من بهترین کاریکاتور در این مدت بود و گویای تمام پشت پرده کودتا چیان است بچه ها ما به کروبی و موسوی کاری نداریم ما برای خودمان و بخاطر ایران و فرزندانمان هست که 25 خرداد را آفریدیم یک بار دیگر در روز جمعه 27 شهریور حضور سبز داشته باشیم یا الان یا هیچ وقت دیگر ! خوب توجه کنید یا الان یا هیچ وقت دیگر . این توپ و تشرهای قبل از جمعه هم برای ترساندن جنبش سبزه . نترس ای ایرانی ای جوان دلاور ایرانی همه با هم با بلندترین فریادمان که همان سکوت است.
دوشنبه 23 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
کروبی تو منتظر چه هستی ؟ این حرف معنایی جز این ندارد که داری از این اسناد صرفا بعنوان سپر بلا و سلاح دفاعی علیه حملات احتمالی پسر عموهای سابق حکومتی استفاده کنی و چنانچه ندی به تو نرسد از افشاگری هم خبری نخواهد بود!!!!!! احقاق حقوق ملت نیاز به تفکر ندارد و نباید اتلاف وقت کرد. شماها از ریز و درشتتان در وهله اول به حفظ این نظام سرظانی و منافع شخصی خودتان و اعضای خانواده و فامیل فکر می کنید تا به مردم. جمهوری اسلامی یک عبرت بزرگ برای ایرانیان بود و هست و ما این نحوست اسلامی و جنایاتی را که شما ملاها و حکومت شرور و انسانستیز دینی تان مرتکب شدید را به فرزندانمان منتقل کرده و از آنان خواهیم خواست سینه به سینه جنایاتتان را با آیندگان بازگو کنند تا آیندگان نیز بدانند اسلام یعنی چه تا کلاه اد اسلامیت بر سرشان نرود و فریب یک مشت ملای حرامزاده زن باره و دزد و قاتل و دروغگو و فاسد را نخورند. اسلام کثیف ترین شریعت ساخته و پرداخته دست بشر است.
دوشنبه 23 شهریور 1388

tara555 - ایران - تهران
شب قطبی-امارات-دبی- تو بهتره مثل خرس قطبی بخوابی و اینقدر زر نزنی. دیگه هم حق نداری به کروبی بگی شیخ عزیز . شیخ عزیز تو علی یه دست گداست. اونی هم که شیخ عزیز تو رو به چالش میکشونه تندروی های خودش و حماقت های رئیس جمهور احمق تر از خودتونه بچه بسیجی.
دوشنبه 23 شهریور 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
بابا کروبی هم ایرانیه و هموطن من و شما به خود بیایید . امروز فقط پولنویسی . روز قدس فراموش نشه
دوشنبه 23 شهریور 1388

آرسام - ایران - تهران
جای تعجب است یک از نفر از آن کمیته سه نفری خود اژه ای بود مگر میاد خودشو خراب کنه . یعنی اینکه شکایت دزد پیش دزد برده شد
پنج‌شنبه 26 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.