سفیر جدید بریتانیا در ایران با محمود احمدی‌نژاد دیدار کرد

سفیر جدید بریتانیا در ایران با محمود احمدی‌نژاد دیدار کرد

سایمون گس، سفیر جدید بریتانیا در ایران، امروز یکشنبه، بیست و دو شهریور استوارنامه خود را به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران تحویل داد.

آقای گس جانشین جفری آدامز می شود که از ماه مارس سال 2006 جانشین ریچارد دالتون شده بود.

سایمون گس پیش از این به مدت چهار سال سفیر بریتانیا در یونان بود.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، آقای احمدی نژاد در دیدار با سفیر جدید بریتانیا، ابراز امیدواری کرده که دولت این کشور بتواند اشتباهات خود را (در قبال ایران) جبران کند.

مقام های ایرانی از جمله آیت الله خامنه ای، رهبر این کشور، بریتانیا را به دخالت در ناآرامی های پس از انتخابات که به کشته شدن دهها نفر منجر شد، متهم کردند.

دولت بریتانیا این اتهام را رد کرده است.

رئیس جمهور ایران در دیدارش با سفیر بریتانیا با ذکر این نکته که مردم ایران از رابطه با دولت بریتانیا خاطرات منفی در ذهن دارند، گفت: "در مسیر توسعه روابط، نگاه ما به آینده است و امیدواریم دولت انگلیس از گذشته تجربه خوبی گرفته باشد و رفتارهای گذشته خود را اصلاح کند."

آقای گس نیز خواهان توسعه روابط بین دو کشور بر اساس احترام متقابل شده است.

در دوران سفارت آقای آدامز، روابط دو کشور با تنش های بسیاری همراه شد که از آن جمله می توان به بازداشت ملوانان بریتانیایی در آب های خلیح فارس در سال 2007 و همچنین بازداشت کارکنان ایرانی سفارت این کشور در تهران در حین ناآرامی های پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری اشاره کرد.

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
سفیر جدید بریتانیا غلط کرد که این مرتیکه شامپانزه رو ادم حساب کردو استوارنامه اش رو تحویل همچین جنایت کاری داد. این مردک رئیس جمهور ما نیست.انگلیس هنوز دنبال لفت و لیس هستش برای همینه که اینا رو به رسمیت میشناسه! ما ایرانیا باید بدونیم که فقط خودمون به داد خودمون باید برسیم.چشم امیدی به جایی نباید داشته باشیم.
یکشنبه 22 شهریور 1388

yazeinab - ایران - تهران
ای خدا.. ببین این انگلیس روباه مکارو پیر چه کارا که نمیکنه...از یه طرف به ایرانی ها که مهاجرت میکنن و تعدادشون هم کم نیست پناهندگی میده بعد میزاره راهپیمایی کنن بعد سفارت رو تعطیل میکنه و ....ازطرفی تو ایران کلی منافع نفتی و غیر نفتی داره.نفت که مال خودشونه...صنایع فولاد هم همینطور...همین شرکت زاگزس خودرو که در واقع همون شرکت لوتوس انگلیسه و کلی هم فروش داره تو ایران فقط اسمشو عوض کردن گذاشتن پروتون و تو مالزی تولید میشه..چقدر بدبخت شدیم زمان شاه مستقیم از انگلیس و آمریکا میخریدیم حالا اونا میدن مالزی و کره بعد ما ازونا میخریم.کیاموتورز که همون فورد آمریکاست و هیوندای هم همون جی ام سی است. خوب بازار به این خوبی چرا آمریکا و انگلیس از دست بدن؟احمدی نژاد که هیچ اگه یه خر هم بذارن بالاسرمون به سفیراشون استوارنامه میدن که بازم مارو بچاپن
یکشنبه 22 شهریور 1388

ali moosavi - ایران - ایران
دوستان ایرانی با نشان دادن ایرانی بودنتان به این حکوت اعلام میکنید که دیگر جایی در ایرانمان ندارند .و باید بروند.....ایران و ایرانی برقرار پرچم سه رنگ خورشید نشان همیشه برافراشته باد ....ماهستیم...
یکشنبه 22 شهریور 1388

richard - المان - نننتتت
اینها دنیا را سر کار گزاشتن خدا به داد مردم ایران برسه.
یکشنبه 22 شهریور 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
گل به سر عروس یاالله . دامادو ببوس یاالله
یکشنبه 22 شهریور 1388

Anderanik - سوئد - اسطکهلم
ایران‌ایران ،واقعا همون چیزی که نوشتی‌،تا زمانی‌ که پرچم شیر و خرشیدمان را تو دست نگیریم ،و تا زمانی‌ که آخوند کسی‌ نشه تو مملکت ،ایران آزاد نمی‌شه . اینگیلیس خائن همون کسی‌ بود که آخوندها رو تو مملکت ما حاکم کرد. مردم ایران دیگه آگاه هستن و اجازه نمیدان نامردایی مس یوک و اوباما برای کشور تصمیم بگیرن.ترور جانیها و سران رژیم رمز پیروزی.چرا جوونا بیان بیرون کشته بشن؟؟جوونا دونه دونه میکشن . زنده با د جوانان وطن.آزادی نزدیک است .
یکشنبه 22 شهریور 1388

arya generation - انگلستان - لندن
من نمیدونم چرا این سایت اجازه انگلیسی نوشتن را نمیده ؟. من واقعا از صمیم قلب متاسفم برای این سفیر و دولتش که التماس اون بوزینه را میکنن که خود مردم ایران قبولش ندارن خب البته جز ایران بدبخت کی میتونه به اینها به این خوبی سواری بده
یکشنبه 22 شهریور 1388

pkasko20 - ایران - تهران
حرف شما بدبختا معلوم نیست!!!؟؟ اخه چی میگین؟؟
یکشنبه 22 شهریور 1388

hamed-irooni - ایران - سیستان
(نیروی انتظامی یا سپاه پاسداران؟!) جالبه بدونین اکثر فرماندهان ارشد نیروی انتظامی فرماندهان سپاه هستند که طی حکمی مامور به خدمت در این نیرو شدند، که سردار احمدی مقدم و سردار رادان و اکثر فرماندهان انتظامی استان ها هم از این دسته هستند، اگه یادتون باشه چند سال پیش که سردار طلایی فرمانده انتظامی تهران بود برای شرکت در انتخابات شوراها استعفا داد که استعفای وی مورد تایید مقامات و فرماندهان این نیرو قرار نگرفت، و سردار هم طی مصاحبه ای اعلام کرد که پرونده کاری من مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و نیازی به تایید استفا از فرماندهان نیروی انتظامی ندارم. و اینطور که من شنیده ام طبق قانون یک پاسدار سپاهی می تواند مامور به خدمت در نیروی انتظامی شود ولی یک افسر نیرو نمی تواند وارد سپاه شود، با این حساب نیروی انتظامی هم به صورت غیر مستقیم یکی از اورگانهای تحت الامر سپاه است.
یکشنبه 22 شهریور 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
سیاست پدر و مادر ندارد.اینها کاری کردند پولی که توی انگلیس هست ازاد کنند سیاست . 10900000 پوند انگلیس هر دو مثل همه . نه قم خوبه نه انگلیس لعنت به هر دو تا شون.
یکشنبه 22 شهریور 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
بعد قرارداد گس - عنتر بینشون امضا میشه.(مشابه قرارداد گس-گلشائیان)!
یکشنبه 22 شهریور 1388

elyas0121 - ایران - مازندران
ایا واقعا حقوق بشر کشک نیست؟. ببینید چطور انگلیس از دولت ایران حمایت می کنه!. امریکا هم که با دولت ایران داره مدارا میکنه!. بعدش دولت تظاهراتمونو می ندازه گردن امریکا وانگلیس!. اینا همه دستشون تو یه کاسه هست. مرگ بر هر سه تاشون.
یکشنبه 22 شهریور 1388

danial_is_green - امارات - دبی
مرتیکه ی عوضی کلاش.....واقعا خیلی بی شرفه
یکشنبه 22 شهریور 1388

33pooles - المان - دورتموند
سر نوشت هر مملکت در دست مردمش هست . نه همسایش
یکشنبه 22 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
ما نیازی به اجنبی نداریم ما ایرانی هستیم .خودمان برای خودمان ودر سنگر خودمان میجنگیم.نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی.
یکشنبه 22 شهریور 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
دوستان به قیافه نحس احمقی نژاد نگاه کنید ببینید چطور از خجالت سرش را پائین انداخته است چون آنقدر پشت سر انگلیس بد و بیراه گفته که خودش هم خجالت می کشد در چشمهای جناب سفیر نگاه کند. از این عکس مشخص می شود که اینها فقط بلدند پشت سر افراد پارس کنند اما وقتی با طرف روبرو می شوند مثل موش خود را در لاکشان فرو می برند. ای طرفداران خودفروخته احمقی نژاد چشمهای کورتان را باز کنید و رهبر آلت دست خارجیان را بشناسید. راست گفتند که سگ در خانه صحابش شیر است
دوشنبه 23 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.