هیأت ویژه قوه قضائیه: مدارک کروبی ساختگی است

هیأت ویژه قوه قضائیه: مدارک کروبی ساختگی است

هیأت سه نفره ای که از سوی رئیس قوه قضائیه مأمور رسیدگی به گفته های مهدی کروبی در مورد تجاوز به بازداشت شدگان حوادث اخیر شده بود، مدارک ارائه شده از سوی او را "ساختگی" خوانده است.

اعضای هیأت سه نفره قوه قضائیه روز شنبه ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) در گزارشی به صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نوشته اند: "هیأت به این جمع بندی رسید که نه تنها هیچ گونه مدرکی دال بر تجاوز جنسی به افراد مورد ادعای آقای کروبی وجود نداشته و ادعاهای مطرح شده بدون مستند و عاری از حقیقت می باشد، بلکه ادعاها و مدارک ارائه شده کاملا ساختگی است و برای انحراف افکار عمومی تنظیم شده است".

ابراهیم رئیسی (معاون اول رئیس قوه قضائیه)، غلامحسین محسنی اژه ای (دادستان کل کشور) و علی خلفی (رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه) اعضای هیأت ویژه بررسی این موضوع بوده اند.

این هیأت در گزارش خود به رئیس قوه قضائیه پیشنهاد کرده است که ضمن انتشار عمومی نتایج بررسی های هیأت، با کسانی که با "نشر اکاذیب و ایراد تهمت و افترا" به "حیثیت و اعتبار نظام و بعضی از نهادهای نظام" خدشه وارد کرده اند، برخورد "قاطع" قضایی صورت گیرد.

روابط عمومی قوه قضائیه که گزارش هیأت سه نفره را منتشر کرده، از موافقت رئیس قوه قضائیه با پیشنهادهای این هیأت خبر داده است.

آقای کروبی روز ۷ مرداد در نامه ای به آقای هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهان رسیدگی به موضوع تجاوز در بازداشتگاه ها شد و از او خواست موضوع را به اطلاع آیت الله خامنه ای برساند.

او ۱۲ روز بعد نامه خود به آقای هاشمی را منتشر کرد و گفت از آنجا که با گذشت بیش از ده روز پاسخی به او داده نشده، موضوع را علنی کرده است.

مدتی بعد صادق لاریجانی، رئیس جدید قوه قضائیه ایران، هیأت ویژه سه نفره را مأمور تماس با آقای کروبی و دریافت شواهد و مستندات از او کرد.

آقای کروبی گفته است که در دیدار با این هیأت بخشی از مستندات را ارائه کرده، اما روز پس از دومین دیدار با اعضای هیأت، مأموران دادستانی دفتر او و دفتر حزب اعتماد ملی که آقای کروبی دبیرکل آن است را مهر و موم و اسناد و مدارک آن را توقیف کردند.

مأموران دادستانی همچنین دفتر کمیته پیگیری آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات را مهر و موم و مدارک آن را توقیف و علیرضا بهشتی و مرتضی الویری (نمایندگان آقای موسوی و آقای کروبی در کمیته مذکور) را بازداشت کردند.

محمد داوری، سردبیر وبسایت رسمی حزب اعتماد ملی هم در جریان این حوادث بازداشت شد.

اکنون هیأت ویژه قوه قضائیه آقای داوری را به دست داشتن در تهیه مدارکی که به گفته این هیأت "ساختگی" است متهم کرده و گفته است او شخصی را که در یکی از سی دی های ارائه شده توسط آقای کروبی ادعا می کرده به او تجاوز شده، "راهنمایی" کرده است.

world cup - ایران - تهران
وب معلومومه میخواستی بگن کاملا درسته کثافتها
شنبه 21 شهریور 1388

BEHNAM... - ایران - تهران
جوابی غیر از اینهم انتظار نمی رفت این کفتارهای پیر
شنبه 21 شهریور 1388

dreamcatcher - ترکیه - استانبول
اگه مدارک ساختگی بود پس چرا سگا حمله کردن به دفاتر رسیدگی به . آسیب دیدگان و همه ی مدارکو از بین بردن؟
شنبه 21 شهریور 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
این همه مدرک ساختگیه؟دختر و پسر مردم رو زدین ناکارشون کردین باز میگین مدارکش ساختگیه؟شرمی ...حیایی.....خجالتی...وجدانی هیچ خدا به شما نداده؟واقعا که چه میکشند مردم ما.
شنبه 21 شهریور 1388

aram2006 - ایران - ارومیه
هر وقت این مردم ساده لوح بفهمن که خامنه ای و رفسنجانی و خاتمی و موسوی و احمدی نژاد و لاریجانی ها و کروبی و بقیه اراذل و اوباش سر و ته یه کرباسن اونوقت دوباره ایران آباد میشه. الان همه اینا دارن از ساده لوحی بعضی افراد که کم هم نیستن استفاده می کنن برای ادامه حکومت خودشون. همه اینا برنامه از پیش تعیین شده ست. چرا قبل از پایان رای گیری شهرهای بزرگ پوشیده از نیروهای نظامی شد.. آیا اینا غیب می دونستن که قراره مردم بگن تقلب شده.. آیا اینا از غیب می دونستن که احمدی نژاد با اختلاف فاحشی میاد سر کار؟؟؟. از کجا می دونستن...؟ از همون جایی که یک سناریو نوشته شد و چهار نفر بازیگر اون شد.. با چندین کارگردان... یقین می دونم همه افراد رژیم از این امر منتفع شدن.. تا وقتی که ملت بخواد به حرف اینا اعتماد کنه وضع همینه.. بدتر میشه ولی بهتر نخواهد شد. این جریانیه که از سال 42 همراه با خمینی شروع شد و با مرگ هیچ مهره ای خاموش نمیشه مگر مردم بیدار شن و بفهمن که مورد سو استفاده قرار گرفتن.
شنبه 21 شهریور 1388

elyas0121 - ایران - مازندران
30 سال هر طور دلتون خواست با مردم رفتار کردید. مرگ بر این نظام فریبکار و دیکتاتور
شنبه 21 شهریور 1388

iranianfarshad - ایران - تهران
چه ساده اندیشانه فکری است که صحنه گردان همه چیز باند احمدى نژاد است و تصور تبعیت آلت الله خامنه ای از احمدی نژاد و اینکه آلت الله تکرار کننده حرفهای احمدی نژاد است در صورتیکه این تحرکات نشان میدهد که همه چیز توسط باند آلت الله در قوای مجریه و قضا و مقننه و سپاه طراحی شده و هماهنگ میشوند و این هم گامی برای دستگیری و خانه نشینی کروبی
شنبه 21 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
آخه مگه می شه قوه قضاییه بگه تجاوز شده. قوه قضاییه مال خود حکومت بعد بیاد حکومت خودشو خراب کنه امکان نداره. این حرفا تو گوش مردم نمی ره باید یک سازمان بی طرف رسیدگی کنه
شنبه 21 شهریور 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
مگه خود این رژیم وتمام تشکیلاتش ساختگی، جعلی نیستن! مگه خامنه ای حجت الاسلام یکشبه نشد آفت الله!؟ مگه خود مجلس ساختگی نیست!؟ مگه دینی را که 30 ساله به خورد ایرانی میدن ساختگی نیست!؟ مگه خود آخوندا این دین دست پخت خوشونو قبول دارن!؟ مگه با روس ها دولت ساختگی درست نکردن!؟ در "جمـــــــــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــوری خامنهای اف" همه چی ساختگی و قلابیه!!
شنبه 21 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
راست میگن اون جسدهای یخ زده هم که دادن خونوادهای شهدا هم ساختگی بود . الان همه شهدا مثل ندا دارن توی استخر شراب شنا میکنن.
شنبه 21 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
میاد اون روزی که همتون رو بعد از مجازات میفرستیم ته همون چاه کذایی که چشم براه نمونین / برین پیش همون .....شده.
شنبه 21 شهریور 1388

kambizdolatkhah - ایران - اصفهان
تو راست میکی
شنبه 21 شهریور 1388

wetraco - المان - المان
غلط کردید, کثافت های بشکه باز
شنبه 21 شهریور 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
aram2006 - ایران - ارومیه . آفرین گل گفتی . iranianfarshad - ایران - تهران . آلت الله یاهاهاهاهاهاهاها مررررررررررررررررررردم از خنده
شنبه 21 شهریور 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
این بیناموسهای بیغیرت بیشرف بی همه چیز جلو و عقب ملت را یکی کردن و روده های تجاوز شدگان هم پاره شده مدرک پزشکی قانونی رژیم را هم کوجود است و تعداد 72 تن هم تا حالا مشخص شده کشتند و مشخصات و مدارک موجود است بازم میگویند مدارک ساختگی است!!!!!!!!!!!روزیکه ملت جلو عقب گدا علی و دکی و رادان و پفیوزهای قوه قضایه و قوه مقننه و قوه اجرایه و مصلحت نظام و خبرگان و آیت الله های بیغیرت مفتخور و مزدوران را یکی کردن مشخص میشه که مدارک ساختگی بوده یا واقعی.
شنبه 21 شهریور 1388

sabz 1 - مجارستان - بوداپست
سلام.متاسفانه رویای اقایان کروبی و موسوی برای مبارزه مدنی با حفظ رژئم باطل است چون در حکومتهائ دیکتاتوری قوه قضائی و دادگاها تشریفاتی است. انها موقع شناس نبودند و خودشان هم قربانیهای بعدی خواهند بود.
شنبه 21 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
ما که از اول هم گفتیم که این هیئت همین رو خواهد گفت همون اول هم گفتیم که اگر مثل بقیه دادگاههاتونه اصلا نمی خواهد تجاوزها را بررسی کنید . روز اول ملت نتیجه و رای این هیات رو می دونست . دلقکها به زودی به این نتیجه خواهند رسید که توی کهریزک هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و کروبی و موسوی غلو کرده اند . اینهم نتیجه دادگاه کهریزک . حالا لازمه 2 ماه وایسیم تا همین رو بهمون بگید ؟
شنبه 21 شهریور 1388

experthoney - بحرین - بحرین
iranianfarshad - ایران - تهران . بهتر است به جای کلمه بیگانه و دین ستیز (ولی زیبای) آلت الله، آفت الله بگوییم که تعبیر بهتری میباشد الحق که آفت خداست.
شنبه 21 شهریور 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
ببین چه کسانی رو مامور رسیگی پرونده ها کرده اند همشون غلام حقله بگوش رهبر چلاق ٫ من نمیدانم که چرا کروبی صلاحیت این مفسدین را بعنوان حکم تائید کرد ٫ کسانی که موفوقشان دستنشانده یه طرف دعوی یعنی علی شیره ایه.
شنبه 21 شهریور 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
اگر همخوابگی با دختری جوان و باکره که قرار است صبح فردایش اعدام شود، تجاوز نیست، پس تجاوز به چه چیزی میگویند؟. بهترین کاری که هیأت ویژه قوه قضائیه میتوانند بکنند این است که سرشان را بگذارند زمین و بمیرند!
شنبه 21 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
مظلوم شکایت به ظالم میبرد. در ایران ما داد گاهی باشرایت حداقلی قانونی نداریم جایی که فقه من در آوردی جایگزین قانون وعدالت شود چه انتضاری میتوان داشت. جایی که عدل=خامنه ایست .وحق=ولی وقیح است واقعا چه باید گفت. عجب آشفته بازاریست اینجا
یکشنبه 22 شهریور 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
خدا رحم کنه این همه سرکوب وجنات اخه مردم به کی شکایت ببرند شکایت خددا را ٫یش خدا نمی برند که مرگ بر خامنه ای و دوربری های لجن تر از خودش
یکشنبه 22 شهریور 1388

shekvegar - ایران - تهران
همه چیزو فراموش کنید . مهم اینه که این 3 نفرو رییس قوه قضاییه انتخاب کرده تا پیگیره قضیه باشند . این 3 نفر هم هر کدومشون تو دستگاه قضا سالهاست که متولی هستند . خوب حالا اگر معلوم بشه که تو زندانهای ایران شکنجه و آزار جنسی صورت میگیره آیا اولین افرادی که زیر سوال میروند همین ها نیستند؟! پس طبیعیه که ادعای کروبیو رد کنند چون اگر جور دیگه ای عمل کنند حیثیت خودشونو میبرن زیر سوال ! باید یک گروه بیطرف انتخاب بشه که قبلا هیچ پستی تو دستگاه قضایی نداشتند . این به عدالت و منطق نزدیکتره . این طور نیست ؟ .. خسته ام اما امیدوار ..
یکشنبه 22 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
experthoney - بحرین - بحرین . اشتباه می کنی عزیزم! الله خود آلته!البته آفت هم هست.
یکشنبه 22 شهریور 1388

سکوت - ایران - تهران
اینکه اینا در جواب هر کدوم از حقایق و در واقع فجایع این روزها چی می‌گن اظهر من الشمس. من اگر برخیزم تو اگر برخیزی ما اگر برخیزیم همه بر می‌خیزند. 27 شهریور مچ‌بندای سبز بادکنک سبز تو سایز کوچیک که با گاز پرکرده باشید تا وقتی رهاش می‌کنید به سمت بالا بره یادتون نره. من هستم خواهر و برادر ایرانی و عدالت‌خواهم قبل از ما اگر خدا پرستی خدا هست اگر بی‌دینی وجود نازنینت هست قدم‌هایم - قدمهایت را می‌طلبد. زنده باد ایرانی شجاع و عادل و روشنی خواه
یکشنبه 22 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
کروبی بخاطر نشر اکاذیب اعدام باید گردد(آخوند به آخوند رحم نمی کنه!!!). یک سرایدار مدرسه از هزار آخوند مفیدتر است(اسم گویندش یادم نیست )ولی یک آخوند از هزار تا مثل شریعتمداری بهتر است(اینو خودم گفتم)
یکشنبه 22 شهریور 1388

$persian$ - ایران - تهران
وقتی دادرس خودش مجرم باشه داد هیچ مظلومی رو نمیشنوه این وظیفه ماست که گوش ناشنوایه این نادادرسها رو بگیریم و از قدرت بندازیمشون پایین
یکشنبه 22 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
aram2006 - ایران - ارومیه . مردم ایران باید تیشه به ریشه این جنایتکاران تازی صفت بزنن. ریشه این قاتلها اسلام هست.
یکشنبه 22 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.