فال روز شنبه ۱۲ سپتامبر - ۲۱ شهریور

فال روز شنبه 12 سپتامبر - 21 شهریور

فروردین

نامه های مهم و مثبتی در رابطه با موقعیت مالی دریافت خواهید نمود . دوستان جدید پیدا خواهید نمود و سعی کنید در این دوره بیشتر با دیگران همکاری کنید.

اردیبهشت

خواهید توانست با همکاران تبادل نظر نموده و مسئولیتهای را زودتر به پایان برسانید. نامه های شادی دریافت خواهید نمود . اگر میتوانید دو سه روزی را به مسافرت بروید .

خرداد

به آن دسته از متولدین این ماه که اسرار مهمی را درباره اطرافیان خود در سینه دارند توصیه میشود خدای نکرده در جهت منفی و رسوایی بکار نگیرند چون هر اشتباهی در این راه به قیمت زندگی شان تمام میشود .

تیر

عکس العمل دیگران در رابطه با فعالیت جدیدی که آغاز نموده اید، فوق العاده مثبت خواهد بود. مدارک دولتی بسیار مهمی بدستتان خواهد رسید که میتوانید نقش بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیتهای همه جانبه تان بازی کند . روزای تعطیل ، خانه تان پر از مهمانان عزیز خواهد گشت .

مرداد

اگر جزو مجردین عاشق هستید ، بخاطر تعصب بیهوده به نیازهای خصوصی خودتان ، در روابط خود به بن بست خواهید خورد . اگر متاهل هستید بهتر است سرتان را با مسئولیتهای دیگر گرم نموده و کمتر با همسرتان برخورد نمائید . اگر مجرد تنها هستید، حال و حوصله جستجوی عشق را نخواهید داشت.

شهریور

دوری عزیزان خیلیها را افسرده ساخته، در حالیکه میتوانند با ارتباطات تازه، با یک گفتگوی تلفنی کوتاه آرام شوند و بهر حال باید زندگی تازه و سرنوشت تازه را به نوعی پذیرفت.

مهر

ورزش ممکن است یکی از تفریحات مورد علاقه شما باشد ولی در این دوره بهتر است از برداشتن و استفاده از وسائل بسیار سنگین پرهیز کنید. فرصت مسافرتهای تفریحی را از دست ندهید.

آبان

در زندگی عشقی با همه پستی و بلندی، رضایت را تجربه خواهید نمود. بخودتان بیشتر برسید و سعی کنید در ظاهر خود تغییراتی بوجود بیاورید. سفرهای مهم تان را به روزهای بعد بیاندازید .

آذر

امکان جدائی با همسر بخاطر یک سفر شغلی وجود دارد. دیدار از مسن ترهای خانواده، بخصوص آنهایی که بیمار هستند، نه تنها آنها را خوشحال خواهد نمود بلکه دعای خیرشان را نیز بدرقه آینده تان خواهد ساخت.

دی

باید با دور اندیشی تصمیم بگیرید و به عواقب و عوارض آن فکر کنید. گروهی در کار خود دچار نوعی بلاتکلیفی شده اند یعنی هم پیشنهاد جالبی برایشان رسیده و هم در آن امتیازاتی دارند بهر حال باید سریعا" تصمیم گیری نمایید و مطمئنا قبول این پیشنهاد به نفع شما خواهد بود.


بهمن

این روزها میخواهید پیوندهای خود را با مسائلی عاطفی و احساسی و معنوی قطع کنید اما فراموش نکنید که عشق و عاطفه شالوده ی اصلی زندگی شماست .


اسفند

جنجال و درگیری های بزرگ هرگز به هدر ن لحظه ها نمی ارزد. آن عده از متولدین این ماه که دچار بیماری سوءظن و شک و تردید هستند باید در درمان خود اقدام نمایند وگرنه از نطر روحی دچار صدمه خواهند شد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.