مرد مزاحم ۵۰۰۰ مرتبه با اورژانس تماس گرفت

مرد مزاحم 5000 مرتبه با اورژانس تماس گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: فردی در مدت زمان حدود 15روز، بیش از 5000 مرتبه با اورژانس تماس گرفت و ایجاد مزاحمت کرد.

دکتر محمدجواد مرادیان با اشاره به این خبر به ایرنا گفت: این فرد که به نظر می‌رسد از تعادل روحی مناسبی برخوردار نیست علت مزاحمت‌های پی در پی و تماس‌های مکرر با اورژانس را بیکاری و علاقه به صحبت کردن با افراد عنوان کرده است.

وی اظهار کرد: پس از این‌که مشخص شد این فرد از طریق خط ایرانسل ایجاد مزاحمت می‌کند با شرکت ارتباطات سیار ایرانسل در منطقه جنوب تماس گرفته شد که این شرکت 2 روز قبل اقدام به قطع شماره مورد نظر کرد.

مرادیان اضافه کرد: از آنجا که اشغال کردن شماره 115 اورژانس باعث تهدید سلامت مردم می‌شود، موضوع به دادستانی شیراز و به دایره جنایی ارسال شده که با پیگیری‌های مستمر فرد مورد نظر شناسایی شده است.

او گفت: به دلیل این‌که قیم این فرد باید پاسخگو باشد، شکایت اورژانس به قوت خود باقی است و موضوع پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس ادامه داد: روزانه حدود 500 نفر با برقراری تماس‌های بی مورد با شماره 115 اورژانس شیراز به نوعی ایجاد مزاحمت و در روند خدمات‌رسانی به افراد نیازمند خدمات اورژانسی خلل ایجاد می‌کنند.

poriyaye_vali - قطر - دوحه
میگن ادم که بیکاربشه میشه رفیق شیطون
جمعه 20 شهریور 1388

fj86 - ایران - تهران
عجب. اصلا نمیدونستم با ایرانسل میشه اورژانس رو گرفت.
شنبه 21 شهریور 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
هنوزم از اینجور احمقها هستند اونهم با چه تعدادی ٬ خوب حکومت براین نوع مردم خیلی راحته برای همین رژیم ایران دوام اورده .
شنبه 21 شهریور 1388

DUSJUN - اسپانیا - مادرید
جدئدن چقدر استان فارس اتفاقائ عجئب مئفته
شنبه 21 شهریور 1388

اینترنت ندیده - ایران - ایران
DUSJUN - اسپانیا - مادرید. چیییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . عربی فارسیه دیگه . چقت تو این سایت اطفاقهای اجیب میافطه آقای اثپانیها ماد رید
شنبه 21 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
کاشکی شماره خونه احمقی را پیدا میکردم منم روزی 5000 بار زنگ میزدم و بهش میگفتم و قیافه کریه اشو میبینم میخوام اق بزنم.بهزنشم میگفتم نصف شب از خواب بیدار میشی قبضه روح نمیکنی این میمونو کنار خودت میبینی.
یکشنبه 22 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.