دستگیری اعضای باند سقط جنین در خراسان

دستگیری اعضای باند سقط جنین در خراسان

 مجرمانی که فعالیت گسترده‌ای در ارتباط با جرائم سقط جنین و مسائل پزشکی مرتبط با آن در سطح استان خراسان رضوی داشتند، از سوی کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در توضیح این خبر گفت: گزارش‌های مردمی واصله به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان حاکی از این بود که مجرمی با سوءاستفاده از عناوین جعلی، به ادارات مهم دولتی راه یافته و با شناسایی سوژه‌های درگیر با این ادارات، از طریق کارچاق‌کنی، اخاذی می‌کند.

نظر به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی انجام و مشخص شد متهم فعالیت گسترده‌ای درخصوص جرائم سقط جنین و مسائل پزشکی مرتبط با آن در سطح استان داشته و طی آن مبالغ زیادی از افراد اخذ کرده است.

متهم یاد شده در کنار چند مجرم دیگر با تبلیغات گسترده و دایر کردن اماکن خاص و استفاده از روش‌های مختلف نظیر جراحی و یا استفاده از آمپول‌های غیرمجاز و بعضا روش‌های سنتی و خطرناک که امکان مرگ مریض وجود داشت، مبادرت به سقط جنین نموده و حق‌الزحمه خود را براساس وضعیت مالی مراجعان بین 5 تا 15 میلیون ریال دریافت می‌کنند.

با محرز شدن اقدامات غیرقانونی اعضای گروه، متهمان مورد نظر شناسایی شده و تحت کنترل قرار گرفتند که در حین کنترل و مراقبت متهمان مشخص شد آنان قصد سقط جنین خانمی را دارند، لذا خانم مورد نظر شناسایی و مورد آموزش‌های لازم قرار گرفت.

کارآگاهان با ادامه مراقبت‌‌های نامحسوس، یکی از اعضای گروه را در حین ملاقات با خانم مذکور دستگیر و در بازرسی از وی 3 عدد آمپول سقط جنین و آلات و ادوات کورتا ژ و سقط جنین را کشف و ضبط کردند.

در تحقیق از متهم وی منکر تمام قضایا شد، ولی پس از مشاهده دلایل و مدارک کافی اعتراف کرد تاکنون بیش از یکصد مورد کار غیرقانونی در این زمینه انجام داده است و دیگر متهمان را که فعالیت مجرمانه انجام می‌دادند، معرفی کرد. پس از تحقیقات جامع و کار اطلاعاتی تیمی متشکل از ماموران مجرب اداره عملیات ویژه طی اقدامی ضربتی 5 متهم اصلی دیگر پرونده را دستگیر کردند.

در بازرسی از منازل متهمان آلات و ادوات سقط جنین کشف و ضبط شد و در تحقیقات و مواجهه حضوری، افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کردند. پس از متلاشی شدن گروه مذکور، اعضای آن با صدور قرار روانه زندان شدند.

elvis2002 - سوپد - گوته برگ
کاش اینها زودتر از این بودند و این جنین شامپانزه (محمود چئ توز )را از شکم مادرش بیرون میکشیدند تا بشریت دچار بدبختی الان نمیشد
جمعه 20 شهریور 1388

f-shoresh - انگلستان - برمینگهام
اگر شخصی جنین داخل شکم راکه والدین به هر دلیلی نمی خواهند ویا نمیتوانند از عهده بدنیا اوردنش بر بیایند را از بین ببرد.محکوم است اما اگرکسانی جوانان ونوجوانان میهن را که پدر ومادرشان عمری زحمت کشیده اند چه بسا خون دل ها خورده اند تا به این سن دبیرستان ودانشگاه رسانده اند به زور کتک وباتوم دستگیر کند وبه کهریزک ها و اوین ها برده وپس از روزها ازار وشکنجه وبعضآ تجاوزات وحشیانه بقتل برساند ومخفیانه در گورستان دفن کند انهم بی نام و نشان و با برچسب معتاد کارتون خواب و غیره متهم نمی دانند زیرا به حکم شرع انان را منافق ومحارب میدانند .پس من... به اون دین کثافتشان.واقعآ ... به گور پدر هرکسی که این مذهب لجن رو وارد ایران کرد.ما برای خودمان خدا و فرهنگ و تمدن داشتیم آزا‌‌‌‌دی٬ ابادی وابادانی که جهانیان در حسرتش بودند.نه دخترانمان را زنده بگور میکردیم و نه مردمان دیگر کشورها را به بردگی و بندگی میکشاندیم .اما حالا چه هستیم واقعا این اسلام کثافت این مذهب فقر وفلاکت که وسعت دید واندىشه اش در غم وشادی درتنبیه وتشویق تنها به شکم ویک وجب زی
جمعه 20 شهریور 1388

f-shoresh - انگلستان - برمینگهام
.واقعآ ... به گور پدر هرکسی که این مذهب لجن رو وارد ایران کرد.ما برای خودمان خدا و فرهنگ و تمدن داشتیم آزا‌‌‌‌دی٬ ابادی وابادانی که جهانیان در حسرتش بودند.نه دخترانمان را زنده بگور میکردیم و نه مردمان دیگر کشورها را به بردگی و بندگی میکشاندیم .اما حالا چه هستیم واقعا این اسلام کثافت این مذهب فقر وفلاکت که وسعت دید واندىشه اش در غم وشادی درتنبیه وتشویق تنها به شکم ویک وجب زیر ان ازپشت وجلوی انسان قد میدهد ما را به کجا رسانده...؟این مذهب عزا وماتم و مرده پرستی و خرافات بی اساس .ستایش خدای خونخوار و کینه توز.
جمعه 20 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.