آخرین دسته‌گل علی‌آبادی در ورزش

آخرین دسته‌گل علی‌آبادی در ورزش

به علت عدم حضور علی‌آبادی در مجمع عمومی فدراسیون همبستگی بازی‌های کشورهای اسلامی پست نایب رییسی بعد از هشت سال از ایران به نمایندگان اندونزی و آذربایجان رسید.

 
به گزارش ایسنا، اجلاس مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در روزهای نهم و دهم شهریور ماه در ریاض عربستان برگزار شد.
 
در این مجمع از ایران محمد علی‌آبادی، رییس کمیته ملی المپیک کاندیدای پست نایب رییسی این فدراسیون بود که به علت عدم حضور وی در ریاض پست نایب رییسی از دست ایران رفت و نمایندگانی از اندونزی و آذربایجان به این سمت انتخاب شدند.
 
طی هشت سال گذشته این سمت در اختیار رضا قراخانلو و مصطفی هاشمی‌طبا روسای پیشین کمیته ملی المپیک بود.
 
در این مجمع افشارزاده از ایران به عنوان نماینده کمیته برگزاری بازی‌ها معرفی و انتخاب شد. پیش از این کفاشیان این سمت را برعهده داشت. 
zoroye iran - اتریش - وین
بهتر این قرتی بازیا یعنی چی بازیهای اسلامی .حالا اگه ادیان دیگه مسابقات ورزشی میگذاشتن اولین کشور ایران بود که اعتراض میکرد .فکرشو بکنید بازیهای کشورهای مسیحی یا یهودی.البته در بی لیاقتی این مردک شکی نیست
جمعه 20 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
مهم نیست. فدای سر من.
جمعه 20 شهریور 1388

nas11 - ایران - شوشتر
bluestar - ایران - تهران دمت بنه ب... دوم اینکه خوب نمایندگان آقای خامنه ای بش رای ندادن یعنی ر...ن بش
جمعه 20 شهریور 1388

ehsan_14 - اتریش - وین
بهتر است بگن کشورهای تروریست ضد بشری
جمعه 20 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
خاکبرسرت مردک طمع کار . مردک فکر میکرد میشه وزیرنیرو . خوب به دلش موند . مردک تو شغل چوپانی هم زیاد برات . البته با عرض معذرت از چوپانهای شریف ایرانی
جمعه 20 شهریور 1388

wine leaves - انگلستان - لندن
کشورهای شپشو و بو گندوی اسلامی. مردشور همشونو ببرن .ایکاش میشد یه بمب اتم انداخت و همه این کشورهای مسلمون ومسلمونهاشو نابود کرد.مرگ بر اسلام و مسلمونه.
جمعه 20 شهریور 1388

naslesookhteh - ایران - تهران
احمدی نژاد را. به نیویورک راه ندهید . همانطور که میدانید، احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان ملل قرار است راهی شهر نیویورک شود. تنها کسی که مطابق قانون می تواند از سفر یک رئیس جمهور به نیویورک جلوگیری کند شهردار این شهر است. این کار سابقه تاریخی دارد.شهردار وقت نیویورک بود یاسر عرفات را باتهام تروریست بودن به این شهر راه نداد. اگر ایرانیان همت کرده و با ارسال ای میل از "بلومبرگ" شهردار کنونی نیویورک بخواهند احمدی نژاد را بعنوان یک کودتاچی که مردم ایران او را رئیس جمهور خود نمی دانند به این شهر راه ندهد واقعه زمان "جولیانی" می تواند تکرار شود. برای این کار باید یک متن انگلیسی مناسب تهیه کرده و سپس برای شهردار نیویورک ارسال گردد. دراین تومار باید به وضوح دلایل و ضرورت جلوگیری از ورود رئیس جمهور برآمده از یک کودتای خونین را توضیح داد به دفتر شهردار نیوریورک فرستاد. Mayor Michael R. Bloomberg. City Hall. New York, NY 10007. PHONE 311 (or 212-NEW-YORK outside NYC). FAX (212) 312-0700. E-MAIL:. https://www.nyc.gov/html/mail/html/mayor.html.
شنبه 21 شهریور 1388

TNTtnt59 - ایران - تهران
**مهم ** حتما بخونید. بهتره توضیح کامل این خبر رو در سایت تابناک که بسیار جالب افشا کرده دنبال کنید :https://tabnak.ir/fa/pages/?cid=63800 (وقتی به مصالح ایران پشت پا زده شد) و https://tabnak.ir/fa/pages/?cid=63727 (از امضای حذف نام خلیج‏فارس توسط یک ایرانی تا حذف نقشه ایران!)
یکشنبه 22 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.