چوب حراج شیادها به زمین‌های بهشت

چوب حراج شیادها به زمین‌های بهشت

افرادی که با وعده فروش چند قطعه زمین در بهشت، از شهروندان در ترکیه کلاهبرداری کرده بودند ، بازداشت شدند.

روزنامه الشرق‌الاوسط در این باره نوشت: الیاس و خضر 2 مرد کلاهبرداری هستند که اول ماه رمضان از استان قیصری به استان نفشهیر ترکیه آمده‌اند.

آنها با ادعای این‌که مالک چند قطعه زمین در بهشت هستند و قصد دارند آنها را بفروشند، 4 مرد 60 تا 70 ساله را فریب می‌دهند و از آنها 30 هزار دلار کلاهبرداری می‌کنند. این افراد به قربانیان گفته بودند که با خرید زمین‌ها در بهشت، برایشان پس از مرگ در آنجا خانه می‌سازند.

xosrov - انگلیس - منچستر
آخوند بودند؟.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

targool - استرالیا - پارادایز
اون پیرزن پیرمردهاچقدر ساده بودن بابا
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
خامنه ای و احمدی نژاد خیلی وقته که زمین در بهشت دارن به یه سری خر میفروشن
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
خریت نهایت ندارد!!
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

METRADAT - انگلستان - لیدز
مسلمان و اسلام= ابلهی
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

NEDER - کانادا - ونکوور
کسی که اینقدر ساده ست حقشه کلاه سرش بره.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
ببینید چطور دین و مذهب چشم کور انسانهای احمق و ساده لوح را کورتر می کند که باور دارند می توانند زمینهای بهشت را برای خودشان بخرند و روز و روزگاری که شرشان را از این دنیای بانفسا کندند لااقل اگر در این کره خاکی زمین و خانه ای ندارند در بهشت از اجاره نشینی رها شوند و حتی بتوانند بعد از چند سال زمینهایشان را که به قیمت گزاف بفروشند و کلی سود ببرند. براستی که هیچ دینی مثل اسلام به فکر آخرت نیست. باز هم بگوئید اسلام بد است. غذای مجانی که در ماههای محرم و ماه صفر می خورید. در بهشت هم که می توانید زمین بخزید. به خودتان هم بمب ببندید و عده ای مسلمان و غیر مسلمان را بکشید که ملائکه هم بادتان بزنند. پس دیگر حرف حسابتان چیست؟ مرگ می خواهید بروید اوین.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
شنیده بودم توی ترکیه حوری های بهشت رو میشه خرید ولی خود بهشت رو نشنیده بودم
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
اینها شنیدند که خداوند آسمانها و زمین یه ترک است به نام سید علی خامنه ای که در ایران زندگی می کند ولی آدرس رو اشتباه رفتند
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

aspiran - ایتالیا - میلان
اگر بخواهند به زور هم مرا واردبهشتی کنند که داخل ان امثال سید علی خامنه ای و این اخوندهای شیاد باشند جهنم را ترجیح میدهم.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
METRADAT - انگلستان - لیدز . توجه داشته باشید این اولین بار است یک مسلمان از این کارها می کند ولی قرنهاست کشیشهای مسیحی بهشت فروشی می کنند. اگر انسان خردمند و آزاده ای باشید باید به خاطر این حرف از مسلمانان عذرخواهی کنید. fredoparto - انگلستان - آکسفورد . اینها شیاد بودند و از اسلام سواستفاده کردند و جرم آنها قابل پیگیری است ولی بهشت فروشی در کلیساهای کاتولیک به طور قانونی انجام میشود و هیچ کس هم نمیتواند شکایت کند.
جمعه 20 شهریور 1388

shekvegar - ایران - تهران
البته با این توصیفاتی که از بهشت واسمون کردند توی اونجا زمینو متری نمیفروشند انقدر که بی در و پیکره لامسب ! هر چند ما که شانس نداریم . این مافیای زمینخواری رفسنجانی تو بهشت هم دست از سرمون بر نمیداره ! ولی اگه واقعا کسی بهشتو خریداره این شبها خدا فرصت خوبی داده ! واقعا مجال خوبیه که به خودمون بیاییم تا همه با هم در این شبهای قدر بنشینیم دور هم و هندونه قارچ کنیم!!! انشالله . خسته ام اما امیدوار.
جمعه 20 شهریور 1388

Aryan33 - انگلیس - لندن
مسلمانان نفهم و عقب افتاده
جمعه 20 شهریور 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
خریت نه تنها علف خوردن است بلکه....... به دوران قبل از رنسانس خوش امدید.
جمعه 20 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
خریت تا به کجاست..............؟؟؟!!!!
جمعه 20 شهریور 1388

مانیا - ایران - تهران
در زمان رنسانس کلیساپی در روم اقدام به فروش قطعاتی از بهشت میکرده به مبالغ گزاف. مثل حالا که چیزی مد میشه همه میپرن روش اون موقع هم بیزینس بالا میگیره. یکی میره میگه من میخوام کل جهنم را بخرم!!!! بعد از اما و چرا و ... بدلیل طمع زیاد کشیش بالاخره کل جهنم سند میخوره به نام این شخص ثروتمند. از فردا دم کلیسا می ایسته و به مردم که برای خرید بهشت به کلیسا مراجعه میکردن میگفته: نخرید من مالک جهنم هستم به همه شما قول میدم هیچکدامتان را آنجا راه ندهم. پولتان را به این کشیش شیاد ندهید......
شنبه 21 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.