اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو : علت دفن جمعی اجساد گمنام، ساخت دستشویی بود + لینک دانلود فیلم

اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو : علت دفن جمعی اجساد گمنام، ساخت دستشویی بود

آینده نیوز : شب گذشته بخش خبری بیست و سی صداوسیما در گزارشی که حدوداً یک ماه پس از اعلام خبر دفن جمعی حدود 40 جنازه بی‌نام و نشان پخش شد، ‌علت این اقدام را ساخت یک دستشویی در کنار قطعه 302 بهشت‌زهرا(س) اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، حدود یک ماه قبل سایت نوروز، ارگان جبهه مشارکت مدعی شده بود:

"در روزهای 21 و 24 تیرماه، جنازه هایی بدون نام و مشخصات و تحت تدابیر شدید امنیتی، به این قبرستان منتقل شده و با صدور اجباری جواز دفن برای آن ها در قطعه 302 بهشت زهرا به خاک سپرده شده است."
سایت رسمی حزب مشارکت همچنین افزوده بود، فهرست جوازهای دفن صادر شده روز 21 تیرماه در بهشت زهرای تهران دست‌کم 28 جواز بدون ذکر نام و نام خانوادگی صادر شده و همگی در قطعه 302 به خاک سپرده شده‌اند، در اقدامی مشابه روز 24 تیرماه نیز 16 جواز دفن بدون ذکر نام و نام خانوادگی صادر شده است. "

پس از برخی تکذیب‌ها،‌این سایت فیلم و تصاویری از قطه 302 نشان داد که تابلوی آن‌ها نام ندارد و تاریخ دفن آن‌ها 21 و 24 تیر ماه است و در همین مقطع تغییر مدیر عامل بهشت‌زهرا(س) پذیرش خبر نوروز را فراهم کرد، اما بهشت‌زهرا(س) این خبر را تکذیب کرد و پس از آن برخی اعضای کمیته ویژه مجلس و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران هم با بیان اظهاراتی، قول پیگری در این زمینه و حتی نبش قبر در صورت لزوم را دادند.

شب گذشته دوربین بخش خبری بیست و سی سیما ضمن نشان دادن برخی صفحات سایت نوروز – که البته قطعاً باعث تبلیغ این سایت در میان مخاطبان رسانه ملی می‌شود – به بهشت‌زهرای تهران رفت و ضمن پخش تصاویر همین قبرها، به گفتگو با دانش‌پژوه، مدیر روابط عمومی بهشت‌زهرا(س) پرداخت.


 

وی با اشاره به این که هر هفته 10 جنازه مجهول‌الهویه (شامل معتادان و تصادفی‌ها و کارتن خواب‌ها) برای دفن به بهشت‌زهرا منتقل می‌شوند، افزود: به دلیل ساخت دستشویی در کنار این قطعه، این اجساد از اول تیر دفن نشده‌اند و یک‌باره دفن شده‌اند.

وی پاسخ صریحی به این که اجساد در سردخانه پزشکی قانونی یا بهشت‌زهرا(س) بوده‌اند، نداد و صرفاً گفت که جنازه‌ها را برای ما نیاورده‌ بودند.

در این گزارش تصاویر تعدادی از قبور که نام اموات بر تابلوی آن‌ها درج شده بود، هم پخش و گفته شد که 27 تن از 42 جسد مجهول‌لهویه طی این مدت توسط خانواده شان شناسایی شده‌اند.

گفتنی است دانش‌پژوه 10 روز قبل در گفتگو با ایلنا ضمن سخنانی مشابه، اشاره‌ای به ساخت دستشویی در کنار قطعه 302 نکرده بود.

لینک دانلود فیلم

tanhaye tanha - انگلستان - لندن
لعنت به این رژیم کثیف و رهبرانش. درود به ایرانی ازادی خواه. به امید ایران ازاد
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
اشغال های عوضی جنایتکارا معلوم نیست چه کسایی توی اون همه قبر خوابیدند کاش نبش قبر میکردند وای بر ایران وایرانی ننگ بر این حکومت جنایتکار وای وای به عاقبت خامنه ای کفتار خیلی دور نیست برای انتقام برای پس گرفتن خون هایی که دراین سی سال ریخته شده برای انتقام ازریزودرشت این زالوصفتان خونخوار
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

death to khamenehi - ایران - تهران
خر خودتونید با این دروغای شاخدارتون که یه خر هم ببین خندش میگیره.اینها را شما نکشتید اوکی.ندا و سهراب و... را هم که شما نکشتید. همگیشون را هم که حتما میخواید بگید دشمنان انقلاب کشتن.مگه فکر کردید مردم گوسفندان که این شعرو ورا‌های شما را باور کنن.مرگ بر تمام این خبرنگاران صدا و سیمای ننگین جمهوری کثیف آخوندی.مرگ بر خامنه‌ای،احمدی‌نژاد و جمهوری استفراغی.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
به امید روزی که قبر متعفن خمینی دستشویی عمومی شود.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

ehsan abadan - انگلیس - برایتون
از رو که نمئرن این بئ پدر مادرا همه ئ رو توجیح مئکنن اگه ائن رژیم عوض شه و جنایتاشون رو بشه چنگیزخان روسفید میشه
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

f-shoresh - انگلستان - برمینگهام
به امید روزی که روی قبر سران جمهوری پست و دروغگوی استفراغی توالت عمومی بسازیم.امین بگید دوستان.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

Ezhaq - ایران - تهران
مرگ بر جمهوری (اسلامی)
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

ice - کانادا - کبک
یکی به من بگه .........خوب حالا این چه ربطی به اون داشت؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
تف به گور پدر هر چی دروغگوئه.اول خامنه ای بعد رئیس صدا و سیمای دروغگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
مثل اینکه هر روز بیشتر تو گ.. خودشون دارن فرو میرن.یکی نیست بگه دست و پا نزنید٬ در هر صورت که دارید فرو میرید٬ حداقل اونجوری دیگه بوی متافنشو بیشتر از این ماها نمی شنویم!!!
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
بهشت زهرای به این بزرگی محل دیگری برای دفن این افرادی که اقایان مدعی هستند نداشت و درست محل احداث دستشویی برای انها در نظر گرفته شده بود .جدا که این استدلال ها مسءله عذر بد تر از گناه تلخک را تدایی میکند .اخه این احمق ها که میخواهند دلیلی را برای سرپوش کار هاشون بیان کنند یه کمی زحمت به خودشان نمی دهند و فقط با شعور مردم بازی میکنند.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
فردا می گن اینها تو استخر مشروب غرق شدن ما مجبور شدیم نا شناس دفن کنیم اخه دروغ که حناق نیست. خاک تو سر رهبر وانتری
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
Ezhaq - ایران - تهران. اصلن در ایران چیزی به نام جمهوری اسلامی نداریم.اسم اون حکومت ستمگر حکومت ولی وقیح است.به امید داشتن یک جمهوری ایرانی در ایران عزیزمان.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

قانون جنگل - المان - کلن
بیین خر خودتون هستید اصلا چرا من خودم را ناراحت بکنم .هرچی باشه دراول واخرشماها رفتنی هستید .پس از حاله میگم جمهوری اسلامی بای بای همین روزها تو همان توالت گوربه گور می شوید.اخ اون روز من جه حالی بکنم .دام دارم دام.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

irani bidar ast - هلند - اترخت
بابا مرگ بر اون دین و ایمانتان و خداتان من دیگه بهیچی اعتقاد ندارم. تفو به ذاتتان که انقدر حرامزاده اید حیف که مرده ها نمیتونند بلند شوند و جواب شما حرامزاده ها را بدهند. بر پدرتان لعنت از رهبر تا هر چی مزدور. برسه انروزی که خامنه ای قبرت و مستراح عمومی کنیم و مرقد خمینی حرامزاده را منفجر .
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
https://www.alarabiya.net//views/2009/09/10/84528.html. ...آن "برادران" امروز در قدرتند و از اسلام و حفظ اسلام می گویند؛ از اینکه با تجاوز به دختران و پسران ما، "بیضه اسلام" را بیمه کرده اند؛ از اینکه تا سال های سال، . آنان را و حکومت شان را، خطری پیش رو نیست. اما امروز لاف می زنند آقایان؛ که اگر چنین بود با "تجاوز" به حریم دلسوزان جامعه و بستن دفتر این و دستگیری آن، در . پی محو اسناد جنایات خویش بر نمی آمدند. اینان همان مرده شورانی هستند که تنها در غسالخانه های خالی، شلوار پایین می کشند و بر تن بی جان مردگان، مهر قدرت می . زنند؛ در فضای شهر سبز، نفس هاشان به شماره افتاده است....
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
شما کوه خوردین با جد وابادتان دروغگوها برید دستشوئی را سر قبر رهبرتون بزنید قاتلها
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

deicide - اوکراین - کیف
اعلام برنامه های کودک شبکه قم : ١- شیخ شجاع ٢- آخوند صورتی ٣- بچه های مدرسه فیضیه ٤- حاج منصورعسل ٥- جوجه طلبه ءزشت ٦- حاج آقا گجت ٧- مداح زبل ٨- حاج آقاودوستان ٩- خانواده ء آیت الله ارنست
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
انگلیس منچستر عزیز قربون دهنت گه گل گفتی هموطن عزیزم به امید روزی که قبر نجس خمینی کثیف بشه توالت عمومی.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
به شقیقه چه ربطی داره !!!!!
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

dibarezaie - المان - فرانکفورت
با این کار خواستن هر کس که به دیداره این عزیزان میاددهنه رهبرو تازه کنه.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

dibarezaie - المان - فرانکفورت
با این کار خواستن هر کس که به دیداره این عزیزان میاددهنه رهبرو تازه کنه.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

sherry_vancouver - کانادا - ونکوور
منظورشون اینه که داشتن قبر خامنه ای رو میکندن.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

world cup - ایران - تهران
اینقدر این حرفهاشون چرت و مزخرف است که اصلا ارزش توجه کردن نداره ولش کنید بچه ها به فکر جنبش باشید ما باید انتقام خون عزیزان هموطنمون را از این کثافتها بگیریم
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

Alireza88 - ایران - تهران
هیچ شکنجه ای سخت از دیدن برنامه های سیمای ایران که دائماْ به شعور و آگاهی ایرانیان بی احترامی میکند نیست. همه با هم با آسودگی خاطر در راهپیمایی قدس شرکت میکنیم.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
آقا چی میگید راست میگه دیگه مگه انوات دستشویی نمیرن. اینها انقدر بزرگوارن که نمیزارن انوات هم از نعمت دستشویی بهرمند نباشند. برای انوات دستشویی بسازید.(مقام معظم رهبری)
جمعه 20 شهریور 1388

DUSJUN - اسپانیا - مادرید
همش مزخرفات.دروغ محض
جمعه 20 شهریور 1388

DUSJUN - اسپانیا - مادرید
همش مزخرفات.دروغ محض اگه ائن خبر صحت داشته بازم جائ تاسف هر هفته10 نفر به دلیل اعتئاد فقر و بئنظمئ ... ببئنئد چه جورئ توجئح مئکنن
جمعه 20 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
کثافت های اشغال علی چلاق و انتری جام زهر اماده است
جمعه 20 شهریور 1388

zibatarindokhtar2002 - ایران - تهران
حالا هی از این دروغا بگه 20:30ماکه تحریم کردیم تی وی نیگاه نمیکنیم. نیگام کنیمم این مزخرفاتو باور نمیکنیم. هر چیم زور بزنن این کثافت کاریاشونو نمیتونن پنهون کنن
جمعه 20 شهریور 1388

mah1 - ایران - تهران
این دولت بسیار پررو هستش! دروغ هم که طبیعیه!!!!
جمعه 20 شهریور 1388

rezashah - استرالیا - سیدنی
xosrov - انگلیس - منچستر . . حرف دل منو گفتی. البته فرهنگستان فارسی به جای :توالت: از کلمه بیت رهبری استفاده میشود
جمعه 20 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
بامید روزی که خودشان در قطعه ای و بنام مجهول الهویه و با تاریخ قبل از 1390.
جمعه 20 شهریور 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
ضمن آرزوی روزی که فبر خمینی دجال که البته فقط نماد خمینی است .مثل قبر هرون الرشید در مشهد هدف تف ولعنت زوار قبور شهدای بی نام ونشان فطعه های 302 ودیگر شهدای قیام از سال 60 تا 88 و قتل عام های ده ها هزار نفره سال 67 گردد .قابل توضیح است تبق وصیت مهرمانه خمینی ملعون جسد او در ملکی در آفریقای جنوبی که توست حسن خمینی اداره می شود دفن شده است.و عده ای عوام معلوم نیست در مقبره خمینی چه چیزی را می پرستند؟؟؟؟
جمعه 20 شهریور 1388

anita14 - هلند - دهانهاخ
اخر دروغگوی هستند من اگه قبرخمینی توالت بشه حاضرنیستم برم اونجا چون ان هم ارزش دارد بعنوان کود استفاده حیف گو
جمعه 20 شهریور 1388

avayedoor - امریکا - فلوریدا
deicide - اوکراین - کیف . دمت گرم کلی خندیدم بعد از مدتها.خیلی با حالی. روح شهیدان جنبش سبز شاد و به امید ازادی زندانیان سیاسی.
شنبه 21 شهریور 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
چی فرض کردن مردم رو خدا میدونه تو این مدت خونواده هاشون نبودن بعد همچین که قبرشون کردین بدون جسد هویتشون شناسایی شده . چطور روشون میشه
شنبه 21 شهریور 1388

naslesookhteh - ایران - تهران
احمدی نژاد را. به نیویورک راه ندهید . همانطور که میدانید، احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان ملل قرار است راهی شهر نیویورک شود. تنها کسی که مطابق قانون می تواند از سفر یک رئیس جمهور به نیویورک جلوگیری کند شهردار این شهر است. این کار سابقه تاریخی دارد.شهردار وقت نیویورک بود یاسر عرفات را باتهام تروریست بودن به این شهر راه نداد. اگر ایرانیان همت کرده و با ارسال ای میل از "بلومبرگ" شهردار کنونی نیویورک بخواهند احمدی نژاد را بعنوان یک کودتاچی که مردم ایران او را رئیس جمهور خود نمی دانند به این شهر راه ندهد واقعه زمان "جولیانی" می تواند تکرار شود. برای این کار باید یک متن انگلیسی مناسب تهیه کرده و سپس برای شهردار نیویورک ارسال گردد. دراین تومار باید به وضوح دلایل و ضرورت جلوگیری از ورود رئیس جمهور برآمده از یک کودتای خونین را توضیح داد به دفتر شهردار نیوریورک فرستاد. Mayor Michael R. Bloomberg. City Hall. New York, NY 10007. PHONE 311 (or 212-NEW-YORK outside NYC). FAX (212) 312-0700. E-MAIL:. https://www.nyc.gov/html/mail/html/mayor.html.
شنبه 21 شهریور 1388

azerila1407 - ایران - اصفهان
یه کم اگه مودب تر باشیم بهتره آخه آدم که به خاطر احمدی و .. که نباید از شخصیت خودش عبور کنه
شنبه 21 شهریور 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
اگر ایران راست می گوید که با شیطان بزرگ روابط سیاسی، تجاری و افتصادی ندارد از چه طریقی قطعات یدکی هواپیماهای فانتوم و تانکها و دیگر وسائل مکانیکی و فنی ارتش خود را تهیه می کند؟ اگر آمریکا ادعا می کند با ایران رابطه ای ندارد و حتی ایران، در حقیقت ملت ایران، را تحریم کرده پس چرا این رژیم جهنمی و کودتاگر را به رسمیت شناخته است؟ اگر آمریکا راست می گوید چرا از ورود سران جمهوری اسهالی ایران به خاک کشورش جلوگیری نمی کند؟ اگر آمریکا راست می گوید چرا از طریق دادگاههای بین المللی از حقوق بر حق ملت ایران دفاع نمی کند؟ فرق ایران با افغانستان یا عراق چیست؟ برای آنها منافعی نداشت که صدها میلیارد دلار هزینه جنگ را تقبل کنند و مردم این دو کشور را از شر طالبان و صدام نجات دهند؟ البته که داشت، چون مناقع آنها بوسیله طالبان تهدید شده بود و با سرنگونی صدام صاحب بلامنازعه منابع زیر زمینی عراق شدند. بنابراین هر دو دروغ می گویند. ایران با حربه اسلام و آمریکا با حربه دماکراسی.
یکشنبه 22 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.