آیا علی احمدی نامه احمدی نژاد را پاره کرد؟

آیا علی احمدی نامه احمدی نژاد را پاره کرد؟

سایت جهان نیوز از حامیان احمدی نژاد در خبری تلویحی از پاره کردن نامه احمدی نژاد توسط علی احمدی وزیر سابق آموزش وپرورش وعدم قبول پست توسط بذرپاش داماد وی خبر داد:

علت غیبت معنادار یکی از چهره ها و یاران نزدیک احمدی نژاد در ترکیب کابینه دهم مشخص شد.

به گزارش جهان در روزهای پایانی دولت نهم ماجرای معاونت اولی مشایی و مقاومت و تعلل رئیس جمهور در برکناری وی اعتراض چند وزیر دولت را هم در پی داشت و باعث شد رئیس جمهور در واکنش به این اعتراضات چند وزیر از جمله صفار هرندی و اژه ای را از مسئولیتشان برکنار کند.

در این ماجرا هنگامی که یکی از وزرا که روابط نزدیکی هم با احمدی نژاد داشت از نامه عزل اژه ای با خبر می شود در اعتراض به آن نامه مذکور را در نهاد ریاست جمهوری پاره و از ارسال آن برای وزیر معزول جلوگیری می کند . ولی خبر این اقدام جالب وزیر مورد اشاره به رئیس جمهور که می رسد دکتر احمدی نژاد از این واقعه شدیدا ناراحت شده و در نهایت این فرد در ترکیب کابینه دهم معرفی نمی شود.

این اقدام احمدی نژاد ناراحتی برخی از اطرافیان وی را در پی داشته است که منجر به کناره گیری و حتی عدم پذیرش سمت واگذار شده به انها هم گردیده است .

این در حالی است که وی بعنوان گزینه اصلی برای وزارت تحت مدیریتش بود که رئیس جمهور یک زن را بجای او به مجلس معرفی کرد .

msforugh - ایران - تهران
میخواهی خدمت کنی به این مردم از فردا بلند شو برو توی این دهات های دور دست به بچه ها اموزش بده ..حتما باید پشت میز بشینی ..لعنت به همتون که قدرت چشمتون رو کور کرده
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
حالا خوبه فقط نامه رو پاره کرده البته باید مموتی رو برد پزشکی قانونی ببینیم بله یا نه
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

bri407 - ایران - اصفهان
من نمیدونم چرا تمام کسانی که توی این حکومت راس کار هستند قیافهاشون اینقدر زشت وکریحه اخه به این هم میشه گفت وزیر این بجای وزیر بزیره.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

pesarekordiranzamin - ایران - تهران
سلام بچه ها راستی از جنبش سبزتون چه خبر. من یه مدتی نبودم فکر کردم تو این مدت جنبش سبز به پیروزی رسیده. البته در این مدت که به این سایت مراجعه نکردم جامعه امن و امان بود و هیچ خبر خاصی نبود. ولی امروز که دوباره سایت را مطالعه کردم انگاری کشور دچار بحران شده. بی چاره ها شما چند نفر فکر می کنید با به به و چه چه گفتن به همدیگه می تونید حکومت را عوض کنید. زهی خیال باطل من هر از چند گاهی بهتون سر می زنم. مثلا 10 سال دیگه تو این موقع شما دارید بیانه شماره چند هزار موسوی را می خونید و هنوز امیدوار.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

Alireza88 - ایران - تهران
دوستان گرامی در روز قدس با توجه به وجود انبوه خبرنگاران خارجی امکان برخورد برای آنها وجود ندارد و این تنها فرصت برای نهضت سبز ماست که مشارکت میلیونی داشته باشیم و گرنه سالها باید بنشینیم و برای فرصت از دست رفته افسوس بخوریم. لطفاْ اطلاع رسانی کنید.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

green_irann - ایران - تهران
ای رهبر کودتا این اخرین پیام است. جنبش سبز ملت اماده قیام است........رهبری که قاتله ولایتش باطله.......تشنه خون ملت بسیجی بی غیرت........ما میگیم خر نمی خوایم پالون خر عوض میشه ما میگیم مرگ بر دیکتاتور دادستان عوض میشه..... چراغ صدا و سیما خاموش باید گردد بسیجی بی غیرت تا واجبی نخورده اعدام باید گردد.......نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.......دیه ندای ایران دیه سراب اعرابی استقلال ازادی جمهوری ایرانی..........وای اگر منتظری حکم جهادم دهد....... وعده ایرانیها یاران دبستانی روز قدس روز میدان ازادی
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

7340 - اسپانیا - مادرید
دیگه عکساشو پاره کردن/نامه هاشو پاره کردن/فکر یه چاره کردن...............راستی محموتی رو......اره کردن
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

jamsil - کره - سُُُُُئول
کارهای ساختگی تا کی .
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
داستان اینها شده مانند فیلمهای هندی.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

world cup - ایران - تهران
pesarekordiranzamin ایران-تهران تو دیگه ... شو بی.. بی ...برو به حال بد بخت خودت گریه کن که نابودی تو ورهبرت نزدیک است جنبش سبز برنده میشه تا اون جای تو ی بسیجی ... صفت بسوزه .. شما بد بختها از حال استیصال و ترس دارید همه ی مراسمها را حذف میکنید ولی این جنبش راهش را بلد است و بزودی اشک تو و امثال تو را در خواهیم آورد
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
pesarekordiranzamin - ایران - تهران. من هم اگر مثل تو از داهات با اتوبوس تی بی تی 14 هر 3ماهی یک بار می امدم شهر که برم کافی نت تا دسترسی به کامپیوتر داشته باشم مطمئنا مثل تو کویری ساکت و ارام و هرز گاهی چند تا گاو و گوسفند در بیابان میدیدم وفکر میکردم شهر در امان است. و معلوم شد که اصلا شبهای قدر شرکت نمیکردی چون این دفعه به دلیل ارامی که در شهر خیالی تو هست شبهای قدر بر قرار نمیشه که بیشتر امن باشه. امثال تو جلوی اینه هم با خودشون صادق نیستن.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

kaveam - ایران - تهران
درمخالفت بارژیم اسهالی و دولت کودتا در راهپیمایی روزجمعه اخر رمضان 27/6/88 (روز قدس) با نمادهای سبز و شعار مرگ بر دیکتاتور و . حضور گسترده خواهیم داشت.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

n.shina - المان - المان
خدا سلطنتت را پاره کند .ای ملعون.
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

zananeh - دانمارک - اهوس
hasrat-takey - انگلیس - بریستول ـــــــــــــــــــــــــ قربون دهنت.آحه این ادمهای پست همش سرشون تو ...مردم برای همین چیزی جز این نمیبینن
پنج‌شنبه 19 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
pesarekordiranzamin - ایران - تهران . از خون این همه جوون خجالت بکش لطفاً و ایرادت اینه که فکر میکنی جنبش سبزیها مثل اربابای تو هستند که یک روز سینما رکس اتش بزنند و چند صد نفر رو بکشند و روز دیگه چند نفر رو تو خیابون بکشند و بگذارند گردن شاه در ضمن بزرگترین حسن سبزها و دلیل پیروزیشون شرافتشون و انسانیتشونه . تو و اربابات هم بهتره دنبال سوراخ موش باشید برای آینده تون و در ضمن عمراً تو کرد باشی
شنبه 21 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.