مسافران ، مسوولان هواپیما را "هو" کردند

مسافران ، مسوولان هواپیما را "هو" کردند

تابناک - تأخیر پرواز 7935 هواپیمایی کاسپین، که قرار بود از استانبول رهسپار تهران شود، موجب نارضایتی و توهین به مسافران این هواپیما شد.

  به دنبال نقص فنی و دیرکرد بسیار پرواز شماره 7936 هواپیمایی کاسپین که «تابناک» آن را منتشر کرده بود، پرواز شماره 7935 نیز که قرار بود برگشت این پرواز از استانبول باشد، با دیرکرد حدود 9 ساعت روبه‌رو شد.

مسافران این پرواز داخلی که عمدتا ایرانی بوده‌اند و به دلیل اینکه مهر خروج بر گذرنامه آنها زده شده بود، از حدود ساعت 6 در سالن، به انتظار هواپیما نشستند و این در حالی بود که نماینده هواپیمایی کاسپین و مسئولان فرودگاه بین‌المللی استانبول، هیچ اطلاع‌رسانی در این زمینه و علت تأخیر پرواز نکرده و این امر موجب نارضایتی شدید مسافران شد.

بنابر این گزارش، مسافران این پرواز که به شدت معترض بودند، با دست زدن اعتراض خود را به این نشان دادند که این کار آنان، منجر به ورود پلیس فرودگاه استانبول به ماجرا و توهین و تهدید مسافران این پرواز شد. با این حال، مسافران کوتاه نیامده و همهمه کاسپین ... کاسپین را نیز به دست دادن خود افزودند.

این گزارش می‌افزاید: سرانجام با گذشت حدود 9 ساعت، پرواز ایران به زمین نشست و مسافران ناراحت و خشمگین به هواپیما سوار شدند و این در حالی بود که مسافران به دلیل اینکه مهر خروج بر گذرنامه آنها زده شده بود، امکان خروج نداشته و در این مدت نیز هیچ گونه پذیرایی و رسیدگی به وضع آنها نشده بود.

بر پایه این گزارش، مسافران پس از سوار شدن به هواپیما، مراتب اعتراض و ناراحتی خود به خدمه هواپیما را اعلام می‌کنند، ولی باز هم مسئولان پرواز هیچ کاری برای آرام کردن آنان انجام نمی‌دهند و این قضیه مردم را عصبی‌تر کرده باعث می‌شود، مسئولان هواپیما را هو کنند.

گفتنی است، در پایان سفر سه ساعته در تهران نیز مسافران در اعتراض به بی‌تفاوتی و برخورد نامناسب این هواپیمایی، حاضر به پیاده شدن از هواپیما نیز نبوده‌اند که سرانجام مجبور به پیاده شدن از هواپیما می‌شوند.

sotedelan - هلند - المیره
به به هر دم از ا ین باغ بری میرسد.اقایون کلاهشون رو بالاتر بگذارند. افتضاح تر از همیشه.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
آفرین به این عزیزان . هر کس با دلیل و بی دلیل هر جای این سیستم رو تونست هو کنه خوشحال میشیم و تشکر می کنیم
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

javidshah - ایتالیا - رم
ایرانی یعنی بی لیاقتی. اگه ایرانیها عرضه دارند جلو این رژیم بایستند. چطور جلو رژیم شاه واستادند. ایرانی یعنی بی عرضه ای. خلایق هر چه لایق.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
کاسپین همینه دیگه...خطوط هوایی ارزون همین مشکلات رو هم داره..ولی ضغف خطوط هوایی ایران کاملا معلومه..فکر کنم نا امنترین خط هوایی و همچنین طولانی ترین میانگین تاخیر در پروازها رو ایران داشته باشه..........مثل فوتبال و انتخاباتمون هم هم نوبره والا.....
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
یاد خر ملا نصرالدین افتادم .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

Alireza88 - ایران - تهران
دوستان گرامی در روز قدس با توجه به وجود انبوه خبرنگاران خارجی امکان برخورد برای آنها وجود ندارد و این تنها فرصت برای نهضت سبز ماست که مشارکت میلیونی داشته باشیم و گرنه سالها باید بنشینیم و برای فرصت از دست رفته افسوس بخوریم. لطفاْ اطلاع رسانی کنید.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

sabze sabzam - بلژبک - بروکسل
گند کاریهای این دولت ته ندارد!!!
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

K!NG - ایران - مشهد
کسی می دونه کاسپین ماله کیه؟؟؟؟. هرکی دونست لطفآ یک کامنت اینجا بزاره
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

javidshah - ایتالیا - رم
روح شــــاهــنــــشـــاه آریـــامـــهـــر و افـــســــران دلــیـــر آرتـــش شـــاهــنـــشـــاهــی شــــاد. مــلــت حـــق نــشـــنــاس حــقــتــان هــمــیــن حـــکــومـــت اســـلامــی عــرب صــفــت اســـت.
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

impudent - ونکوور - کانادا
خلایق هر چه لایق ....... این حق شماست منتظر بد تر از اینها براتان ارزو میکنم . .. .. . چه ها که پدرانتان با خاندان بزرگ اریامهر و رژیم شاهنشاهی نکردن و حا لا شما فرزندان انها باید تاون ان را پس دهید .. پس منتظر بدتر از اینها باشید .
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
هو کم بود ...
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
این ترکهای بدبخت خودشونرو دارن هلاک میکنن وارد اتحادیه اروپا بشن هر دفعه با کلی تحقیرو خفت جواب رد بهشون میدن یادشون رفته با ذغال سنگ خودشونو گرم میکردند هنوز تو جاده هاشون پر از راهزنه .در ضمن ایمپودنت-ونکوور-کانادا- لطفا ببند گاله رو مثل اینکهه نمیبینی جوونها چطوری دارن کشته میشن تا امثال شما ادمهای نوکیسه و تازه به دوران رسیده برگردید زمین ودارائیتون رو پس بگیرید در اصل شماادمهای دوزاری وندید بدید بافخر فروشی وتحقیر مردم باعث و بانی درجه یک انقلاب 57 بودید شما ادمها ی بادمجون دور قاب چین و متملق همیشه مخرب و زیان اورید در واقع ماچوب شماها رو میخوریم که امروز اواره و اسیراین حکومت شده ایم .
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
karikatur - انگلستان - برایترن - می شه بگی کجا نوشته خر ملانصرالدین او را با تاخیر به مقصد رسونده؟
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

keykhosro - ایران - شیراز
javidshah - ایتالیا - رم تو خودت ایرانی نیستی؟رفتی یه گوشه آروم نشستی میگی لنگش کن تا حالا باطوم خوردی؟ عطر خوش گاز اشک آور چی ؟ تا حالا شده شب از ترس اطلاعاتیها خونه نری؟ لطفا بکش اون زیپو.. بی عرضه اونایی بودن که 1357فرار کردن ما که موندیم و در حد توانمون داریم مبارزه میکنیم .. حالا هم اگه زورت میاد پاشو بیا به قول شاعر(گرتوبهتر میزنی بستان بزن)
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

TNTtnt59 - ایران - تهران
ما هم سه هفته پیش با کاسپین به انتالیا (اسپارتا ) رفته بودیم که برگشتمون متاسفانه به دلیل بی کفایتی مسئولین با ده ساعت تأخیر انجام شد.لعنت بر همشون...
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

eshghoazadi - ایران - تهران
K!NG - ایران - مشهد . کسی می دونه کاسپین ماله کیه؟؟؟؟. هرکی دونست لطفآ یک کامنت اینجا بزاره . من شنیده ام که مال وزارت اطلاعاته
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

shiva_v - ایران - شیراز
با سلام به همه دوستان. میگم کسی می دونه اینjavidshah - ایتالیا - رم-- کیه ؟ با این کامنت هاش خیلی اعصاب خورد میکنه. یکی نیست بگه تو اگه خیلی ایرانی بودی توی یه کشور دیگه چیکار میکنی؟.
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

sara.iran - ایران - تهران
javidshah - ایتالیا - رم اقای شاه دوست اون شاه بی لیاقت بود که اون طوری شکست خورد واقعا هر کسی لیاقت نداره ایرانی باشه شمام لطفا از زبون شیرین فارسی استفاده نکن وطن فروش این که الان حکومت ظالم نباید باعث بشه که به ایرانی بودن کسی توهین بشه ما تو ایران پیروز میشیم امثال توام راه نمیدیم همون جا تو غربت بمونو تحقیر شو
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

gogoli - ایران - تهران
javidshah - ایتالیا - رم. نگو خواهر! خدا مرگم بده! باز بادنجوناتو سوزوندی اعصابت خورده؟!
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

abtin174 - سنگاپور - سنگاپور
خنده دار بود هر هر هر
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

yool - انگلستان - لندن
javidshah -ایتالیا -رم. بخـــــــورمت خــــــــــــــالی‌ خـــــــــــــــالی‌. ینقــــدر حرص نخور عزیزم پوستت خراب میشه.
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
Alireza88 - ایران - تهران ...ممنون و تشکر که به خوبی فعالیت میکنید ولی ذکر این نکته که هموطنان عزیزمان بایستی حتما نشان سبز همراه داشته باشند ضروریست...موفق باشید
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

RajabRingo - سوپد - گوتنبرگ
سارا-ایران-تهران- شما که در کشور خودتون بیشتر تحقیر میشید تا خارج نشینها در دمکراسی اروپا همه از حقوق مساوی برخوردارند و تا زمانی که خلافی از کسی سر نزند با احترام برخورد میشود که تصورش برای شما حیرت انگیز است .........
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

K!NG - ایران - مشهد
eshghoazadi - ایران - تهران . ممنونم از لطفت
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

ashoor - ایران - تهران
ما هر چی میکشیم از همون پهلوی های مستبد هست . اگه اون دوران اینهمه مردم رو تو بیخبری نگه نمیداشتن این بلا سرمون نمی اومد . وقتی اومدن خیر سرشون تمام احزاب رو تعطیل کردن و حزب رستاخیز رو علم کردن همون موقع بود که این بدبختی ها برای ما کلید خورد.
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.