تصاویر و گزارش تکان دهنده ۲۰:۳۰ از بازداشتگاه کهریزک + ویدیوی گزارش تلخ و مستند شبکه دو

تصاویر و گزارش تکان دهنده 20:30 از بازداشتگاه کهریزک

 ویدیوی گزارش تلخ و مستند شبکه دو

قسمت اول


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=w13sZ_ZYVQ0

قسمت دوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=T7ob8sCnJus

قسمت سوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=xEL4lWknlfQ


گزارش تلخ و مستند از کهریزک در شبکه دو

تابناک و سایت عصر ایران : بخش خبری 20:30 که به تهیه و انتشار اخبار یکسویه و جناحی شهرت دارد ،‌در اقدامی نادر ،‌ گزارشی نسبتاً‌ مفصل از بازداشتگاه کهریزک و جنایت های صورت گرفته در آن را پخش کرد به گونه ای که این بخش خبری کوتاه ،‌این بار تا دقایقی بعد از ساعت 21 نیز ادامه یافت.
به گزارش عصرایران ، در این گزارش ،‌ برای اولین بار تصاویری نزدیک از بیرون و درون بازداشتگاه مخوف کهریزک به نمایش در‌آمد که نشان می داد ،‌این مکان ، نه یک بازداشتگاه متعارف که مجموعه ای از سوله ها و بناهای احداث شده در یک محیط بیابانی بوده است که متاسفانه از آن برای نگهداری انسان ها در شرایط بسیار وخیم و مرگبار استفاده می شد.

در این گزارش که مشخص بود دستور ویژه ای خارج از روال معمول 20:30 برای ساخت آن وجود داشته ،‌ نه تنها از توجیهات مبتذلی مانند این که قربانیان کهریزک قبل از بازداشت بیمار بوده اند خبری نبود وعاملان جنایات صورت گرفته ،‌نفوذی و ایادی دشمن خارجی معرفی نشدند بلکه در گفت و گو با پدر یکی از قربانیان کهریزک(مرحوم کامرانی) وی به صراحت از برخی اظهارات عجیب از جمله این که کشته شدگان کهریزک ،‌مننژیتی بوده اند ،‌انتقاد شد و به علاوه سردار تشکری ،‌رئیس بازرسی کل نیروی انتظامی نیز صراحتاً‌ اعلام داشت متهمانی که جنایات کهریزک را رقم زدند ،‌ نیروهای رسمی این نیرو از درجه دار تا سرهنگ بوده اند و همچنین ذکر شد که برخی قضات نیز در اعزام متهمان به کهریزک مرتکب تخلف شده اندکه پرونده های آنان نیز در مراجع قانونی تحت رسیدگی است.

در واقع این بخش از گزارش ،‌ردیه ای بود بر اظهارات تعدادی از مسوولان که همواره تصور می کنند با پاک کردن صورت مساله و انداختن تقصیرها بر دوش دشمن و عوامل بی نام و نشان نفوذی و ... می توانند از بحران ها عبور کنند و به زعم خود آبروی نظام را حفظ نمایند یا دوستان متخلف یا مجرم خود را تبرئه کنند.
همچنین بهرامی ، ‌ریاست دادسرای نیروهای مسلح نیز به صراحت گفت که شرایط و رفتارهای صورت گرفته در بازداشتگاه عامل مرگ تعدادی از بازداشتی ها بوده است و نه بیماری قبلی آنها و عللی از این دست.

در واقع تصریح مقامات مسوول بر گناهکار بودن تعدادی از ماموران انتظامی و قضایی ،‌نوید بخش این بود که نوعی واقع گرایی در بررسی این پرونده وجود دارد.

در این گزارش همچنین به شرایط وخیم بهداشتی در کهریزک و ضرب و شتم بی رحمانه افراد دربند آن اذعان شد و خبرنگار سیما ،‌پای صحبت برخی افراد شکنجه شده نشست که از اقدامات انجام شده در دوران بازداشت ،‌شکایت ها داشتند.
در برنامه سیما ،‌همچنین از دستور مقام معظم رهبری در خصوص تعطیلی بازداشتگاه کهریزک و اقداماتی که متعاقب آن توسط شورای عالی امنیت ملی ،‌ قوه قضاییه ،‌مجلس شورای اسلامی ،‌ نیروی انتظامی و استانداری تهران برای پیگیری موضوع و احقاق حقوق بازداشتی ها صورت گرفته نیز اطلاعاتی منتشر شد که در بخشی از آن  مشخص شد که تا کنون 98 میلیون تومان به رها شدگان از کهریزک غرامت پرداخت شده و تعدادی از آنان برای درمان عوارض ناشی از بازداشت ،‌به بیمارستان هایی در تهران و کرج معرفی شده اند.
حتی یکی از مسوولان استانداری تهران این را هم گفت که برای اشتغال افرادی که مشکل اشتغال داشته و در پی بازداشت بیکار شده اند با وزارت کار رایزنی شده است تا مشکلات آنها حل شود و جالب اینجاست که برخی آزاد شدگان ،‌تقاضای وام نیز داشته اند که با این تقاضاها هم موافقت شده است.

در بخش دیگری از این گزارش سردار تشکری از شکایت صدها شهروند از نیروی انتظامی خبر داد و گفت به تمام این شکایت ها رسیدگی  و هر جا که ثابت شده ماموران پلیس خسارتی وارد کرده اند ،‌غرامت پرداخت شده است.
این در حالی است که پیشتر برخی مسوولان مدعی بودند ماموران پلیس هیچ تخلفی نداشته اند و خسارت های وارده به اموال مردم توسط اراذل و اوباشی بوده است که لباس پلیس پوشیده بودند!

در این گزارش ،‌ همچنین تصاویری از ضرب و شتم مردم توسط نیروهای ویژه پلیس به نمایش درآمد و هنگامی که این تصاویر تکان دهنده پخش می شد ، گزارشگر سیما در متنی که می خواند بر لزوم برخورد با این ماموران تصریح می کرد و البته تاکید داشت که حساب این افراد را باید از حساب کلیت نیروی انتظامی که حافظ امنیت جامعه است ،‌ جدا کرد.

در پایان این گزارش ،‌ سردار تشکری ،‌رئیس بازرسی کل نیروی انتظامی در مقابل دوربین صدا و سیما ،‌رسماً‌ از تمام کسانی که در هر مرتبه ای متحمل خسارت و آسیب شده اند ،‌ عذرخواهی کرد و همچنین محاکمه بی اغماض عاملان جنایات کهریزک و اجرای سریع احکام قضایی درباره آنها ،‌خواسته افکار عمومی جامعه اعلام شد.

از آنجا که برنامه هایی مانند 20:30 نوعاً‌ عهده دار آماده سازی افکار عمومی برای رویدادهای آتی هستند و رویکردهای آنان در سطوح بالا -و نه فقط در حوزه تهیه کنندگان- تدوین می شود ،‌به نظر می رسد پخش چنین گزارشی که در کارنامه سیما کم سابقه و شاید هم بی سابقه باشد ،‌نشان از عزم مسوولان ارشد نظام برای برخورد جدی با عملان جنایات کهریزک داشته باشد .

مع الوصف ،‌این نگرانی وجود دارد که کل وقایع ناگوار رخ داده بعد از انتخابات ،‌به رویدادهای تلخ یک بازداشتگاه خلاصه شود و با محاکمه آخرین و ضعیف ترین حلقه های "زنجیره قانون شکنی"، پرونده مختومه شود. این نگرانی از آن جهت جدی است که در چنان وضعیتی ،‌هر چند با مجازات مرتکبان نهایی جرائم ،‌ بخشی از عدالت اجرا شده ، اما ریشه ها و بسترهایی که موجب شکل گیری این اوضاع و حوادث شده اند ،‌همچنان به حیات خود ادامه خواهند داد و این زخم ،‌در جایی دیگر ،‌ باز سر برخواهد آورد.

و نکته پایانی این که در کنار انتقادات انبوهی که به 20:30 وارد است ،‌ برنامه طولانی یک شنبه شب آن را باید یک فراز مثبت دانست و آرزو کرد که ای کاش رسانه ملی ،‌همیشه -و نه مقطعی و از سر مصلحت- ‌بازتاب دهنده صدای مردم باشد.

نظرات کاربران سایت تابناک

آیا میدانید ماست مالی یعنی چه؟

هرچند می دونم نظرم را نشان نمیدهید، اما حرکت مناسبی بود و در فرو نشاندن التهاب اجتمایی موثر بود اما به نظر می رسد هدف اصلی این جهت گیری تبرئه کردن نیروهای لباس شخصی از ماجرای کهریزک و مشابه آن بود.
باورم نمیشه همچین گزارشی پخش شده باشه! حتمأدارم خواب می بینم.
باید دید این ماموران از چه کس یا کسانی دستور می گرفتندو پشت پرده این ماموران چه کسی است. نه اینکه 2 تا سرباز بیچاره رابرای آرام کردن جو کنونی محاکمه کنند!!
خیلی جالبه درحالیکه رییس بازرسی ناجا این طور به صراحت بر مرگ بازداشت‌شدگان به دلیل ضرب و شتم اظهار نظر کرده فرمانده نیروی انتظامی که انتظار بیشتری ازش می‌ره قبلا طور دیگه‌ای اظهار نظر کرد و گفت اونها تو بازداشت‌گاه نمردند.
به علاوه هیچ کس یادش نرفته که خود صدا وسیما در ماجرای بعد انتخابات چه کرد. قربون خدا برم که همیشه دست اینها را واسشون رو می‌کنه
ابوغریب؟؟ گوانتانامو؟؟؟؟/
حداقل در زندانهای نامبرده شده یک طرف آمریکایی و طرف دیگر ملیت دیگر قرار داشتند ولی در کهریزک چطور؟؟؟
واقعا این 20:30 اگه اعلام کنه الان شبه! من مطمئن می شم که روزه!!
معلوم نیست پرده ی چندم از کدوم نمایششون هست!!!
صدا و سیما با این حرکات نمی تونه اعتماد مردم رو جلب کنه . چه شده که یک شبه 20:30 یاد جنایت های کهریزک افتاده! اون موقعی که مردم تو خیابون کتک می خوردن و صدا وسیما برنامه اشپزی داشت کجا بود؟اون موقعی که سهراب ها و ندا ها کشته شدن کجا بود؟حالا که دیده کینه ای که مردم ازش به دل گرفتن اینقدر زیاده که با چهار تا شوی مسخره از جمله زنده بودن ترانه موسوی !جبران نمی شه سیاست خودشو عوض کرده !!!!!!! اگر جوانان از دست رفته ی ما برگشتند بنده نیز این صدا و سیما رو خواهم بخشید!!!!
ا؟ چه با حال.........این که خیلی عالیه !! خاطیان را به سزای اعمالشون میرسنونن دیگه؟ آره؟
با سلام.شکرخداوند را.جای امید است!
اقا در پاسخ آقای روح الامینی فرمودند جنایت شده و بلافاصله بعد از آن نظر پزشک قانونی منتشر شد و الان این گزارش. چرا مجریان قانون منتظر میمانند تا آقا درباره موضوعی صراحتا اعلام موضع کنند تا بعد از نظر قانونی مطرح شود و بعد 20:30 ازش گزارش تهیه کند؟
فیلم بازی نکنید. وقتی باورمون میشه که نتیجه بده. مردم از وعده های پوچ و توخالی خسته شدن و گوششون پره.
ما بیشماریم.
به قول آیت الله العظمی مکارم در توبه همیشه باز است ما هیچکدام معصوم نیستیم و خطاکاریم اما پافشاری و لجاجت ما را به بیراهه می برد خطاکاران می توانند توبه کنند و از ملت عذر خواهی کنند و مطمئن باشند این ملت بزرگوار آنان را خواهد بخشید اما عذرخواهی با اکراه که در این فیلم هم دیده شد بیشتر انسان را به خشم می آورد. نشانه پشیمانی واقعی مسوول این جنایات کناره گیری از مسوولیت و بعد عذرخواهی و ندامت است و البته خداوند از همه کس نخواهد گذشت و ای کاش آنان به فکر آخرت خود نیز باشند
چه عجب بالاخره اذعان نمودند که جنایت کردند و عذرخواهی هم نمودند عاملین اصلی این وقایع کجایند؟؟ حتما تعدادی زیردست محاکمه می شوند و عاملان اصلی مطابق روال گذشته ......
چرا در زورنامه کیهان خبری از این گزارش نیامده است؟
عجیبه!
بقیه بازداشتگاهها چه وضعیتی دارند؟ آیا فقط کهریزک غیر استاندارد بوده است؟
مگه فقط کهریزک بوده ؟؟؟
بقیه شهرها و بقیه بازداشتگاهها و رفتار وحشیانه چی میشه ؟
باز هم نیروی انتظامی را بکنید نوک پیکان و لباس شخصی ها را پشتشان پنهان کنید.
ظاهرا نفوذیها به رادیو و تلویزیون هم نفوذ کرده اند!!
مگه جایی بنام کهریزک وجود داره !؟ شماها مثل عوامل اغتشاشات دارید راه دشمنان را میرید!!! شاید لازم باشد چند روزی در دارالایمان اوین در خدمتون باشند بلکه به راه راست هدایت شوید.!؟
من این برنامه را ندیدم اما مگر انقلاب شده؟ باورم نمی شود که در سیمای ضرغامی این مطالب گفته شده باشد.
خیلی هم ممنون . اما رای ما کو ؟
...هر آن که رفت فروماند هرآن که ماند نیارست... کسی به روز واقعه از چشمه سار نیامد خدا به آن دیار نیامد! بیا که منتظرانیم بیا که چشم به راهیم بیا که غرق گناهیم! فغان بنفشه نرویید ویار نیامد ! خدا به آن دیار نیامد!.."کیشو"
چرا شکنجه کردند که حالا بخواهند غرامت بپردازند و مگر نه اینکه خودشون میگن عامل جنایات از نیروی انتظامی بوده .با چه مجوزی اقدام به این خشونت ها کردند؟
منتظر دعای دلشکستگان باشید که گریبانتان را خواهد گرفت به مدد امام زمان
امید است با این گزارش اعتماد عمومی به صدا و سیما به ویژه خبر هشت وسی جلب شود.
این چه بازی جدیده من نمی دونم !!!
ولی مطئنم اینها محض رضای مردم کار نمی کنند
زیر این نیم کاسه کاسه ای هست اونهم به چه بزرگی
یعنی چی؟؟؟؟؟؟
مگه فقط کهریزک بوده؟؟؟؟؟
مگه میشه یه ماموری بدون دستور کاری کنه؟؟؟؟
عجب اعترافات تکان دهنده ای است. پس چگونه پیش از این آقایان از جمله فرمانده محترم نیروی انتظامی و مسئولان قضایی توانستند بروز این جنایت در این بازداشتگاه را تکذیب نمایند؟!!!!
نوشدارو بعد از مرگ سهراب. این فکر کردن ما کی هستیم؟
بعد از 70 روز تازه فهمیدی که پلیس بوده که به مردم آسیب می زده ، این یک نمایش برای آرام کردن مردم هستش .
من نمیدونم باید شورای امنیت خبر را پیدا کنه و به رهبری بده یا رهبری خبر دار بشه و به شورای امنیت دستور بده؟!!!!!!!!!!!
مجبورید دیگه یک گوشه از جنایاتو نشون بدید...ما میدونیم از وجود این چنین بازداشتگاههایی خبر داشتید...اینم بگم اگر بگید نمیدونستید اوضاع بهتر نمیشه.. فقط معلوم میشه آب دارد میبردتون و خودتون خبر ندارید...
اونوقت تو تلویزیون دولتی ایران (رسانه ملی سابق) از صبح تا شب گوانتانامو را تقبیح میکنند
نمیدونم به قول خود آقایون بعد از 2 ماه افتاده یادشون نشون بدن!!! تازه اون هم نمای کاملا بسته !! یعنی برای نشون دادن 4 تا دیوار واقعا 2 ماه وقت لازم بود تا گزارش تهیه بشه ایا واقعا با این گزارش مردوم راضی شدن ؟
نکته جالب قضیه این است که نیروی انتظامی کمترین تقصیر را در جریاتات اخیر داشته است اگر می توانند بروند سراغ لباس شخصی ها سپاه و نیروهای خودسر بسیج و انهایی که نوجوانان 16 17 ساله را به خدمت گرفتند.
گر حکم کنند که مست گیرند.
در شهرهر انکه هست گیرند
به عنوان یک دانشجوی دکترای مطالعات رسانه باید خدمت متولیان سازمان رادیو و تلویزیون عرض کنم که پخش اینگونه برنامه ها-برخلاف نگاهی که در مدیریت کلان صدا و سیما حاکم است- قطعا بازخورد مناسبی در میان مخاطبان خواهد داشت. پنهان کردن واقعیات و نه گفتن آنها به افراد جامعه-به تصور نادرست مصلحت اندیشی-تنها یک مسکن است و عوارض آن قطعا در آینده دامان همه را می گیرد. بیایید در این ماه رمضان که نام علی بیش از هر مقطع دیگر به گوش می رسد یک بار دیگر خطی و مشی حکومت داری علی را مرور نماییم و باز بدان برگردیم. انشا الله
در این دو ماه مسیولین مرتبط با این قضیه مطالب کاملا متضاد با این گزارش ارایه دادند ایا این دروغگویها نباید رسیدگی شود
یعنی این بازداشتگاه اینقدر شیک و رنگ آمیزی و تمیز بود ؟؟ آیا کسانی که گفتند مننژیت عامل شهادت بوده هنوز در راس کار نیستند ؟صدا و سیما خجالت نمی کشد از دروغ هایی که می گفت و روز روشن را که خود ما دیدیم انکار می کرد ؟؟ آیا این مسایل ما را به ساده بودن قبول تخلف در انتخابات نمی کشاند ؟ تابناک 50 یا 60 پیام مرا سانسور کردید و نگذاشتید این یکی را هم نگذاری چیزی نمی شود ولی یک کاری بکن که حرف های ما را جمع بندی و به جایی منعکس بکن
اعتمادی که رفته حالا حالا ها برنمی گرده
یا مهدی ادرکنا
خیلی از پخش این گزارش خوشحال نباشید که انقلاب رسانه ای صورت پذیرفته، نه این مساله را مرهون خون به ناحق ریخته شهید راه سبز امید، روح الامینی بدانید آقای ضرغامی صرفا از روی محبت به ایشان این دستور را داده. بقول آقای روح الامینی بچه ما که رفت فکری به حال فرزندان دیگران کنید .اوین را دریابید که تعدادزیادی از فرزندان این انقلاب وامام ومدیران نظام بیش از دوماه در سلول انفرادی هستند باید حتما تعدادی از آنان در زندان جان بدهند که به فکر بیفتید. به خدا می شد پاسخ اعتراض خاموش وآرام را آرام داد. متاسفانه اعتماد مردم آسیب دیده است. ولله عاقبه الامور. رزمنده بیش از چهل ماه جبهه، برادر شهید وجانباز
بیچاره نیروی انتظامی ، چوب دوسر طلا شده
می خواستم تشکر کنم ازاینکه اسم این متهمان راقبل از اثبات جرم نمی گویید وابروی انها را نمی بریداز کیهان وروزنامه ایران هم تشکر می کنیم که پشت پرده این ماجراها را افشا نمی کنندقطعا اسراییلی ها خوشحال می شوندوخواهند گفت که ما هرچه کردیم با غیرهمطنامون وهم کیشانمان کرده ایم

به بهانه پخش تصاویر و گزارش از بازداشتگاه کهریزک
از تلویزیون جمهوری اسلامی

نکاتی چند که فراموش نمی‌شوند*

سایت جنبش راه سبز

1- یادمان نمی‌رود روزی که دادگاه فجایع کوی دانشگاه برگزار می‌شد؛ با وجود بسیاری از شواهد و مدارک معتبر و زنده، ناگهان چرخشی وارونه در روند دادرسی و رسیدگی به پرونده متهمان و شاکیان، ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم خورد و با جابجایی جایگاه شاکیان و متشاکیان عاقبت دست استکبار از آستین یک سرباز وظیفه پس از سرقت یک ماشین ریش تراش از خوابگاه دانشجویان بیرون زد و همه چیز به حول و قوه الهی حل شد.
 

2- به یاد داریم در پرونده قتل های زنجیره ای با وجود تمام شواهد و قراین بر وجود اراده ای قاهره، ناگهان دست عده ای عوامل خود سر و سر سپرده دول استکباری و رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین و پیچیده ترین نهاد امنیتی در کشور و شاید در جهان رو شد و همه آن فجایع به حمداله ختم به خیر شد و عامل آن همه کشت و کشتار ( و نه خدای نکرده عاملان و زبانم لال آمران احتمالی) در سلول خود واجبی خورد تا در همین دارمکافات به سزای عمل زشت و پلید خود که همان کشتن انسان‌های بی گناه و البته مخالفانی که می شد به موافق تبدیل شوند، برسد.
 

3-به یاد داریم کشته شدن زهرا کاظمی در زندان اوین را که بر اثر بر خورد سرش با جسم سخت نه جسم سخت با سرش صورت گرفت.
 

4- از یاد نمی‌بریم قتل دکتر زهرا بنی‌یعقوب را که ابتدا با اتهامی بی اساس بازداشت شد و در بازداشت گاه در پی تجاوزات مختلف، کشته شد ولی قتل او خود کشی قلمداد شد.
 

5- از یاد نخواهیم برد کشته شدن اکبرمحمدی در اوین را.
 

6-به یاد سپرده‌ایم کشته شدن امیر میرصیافی را که از پدر عاطفه گدایی کرد ولی زنده نماند تا شاید روزی به خواسته اش برسد!
 

7- از یاد نمی بریم سرگذشت آن دختر بی گناه، دانشجوی دانشگاه زنجان و سیر پرونده و پیگرد قضایی هوسرانی‌های مسئول تامین امنیت دانشجویان این آب و خاک را که قرار است امانتدار خانواده‌‌های ایرانی باشند.
 

8- فراموش نمی‌کنیم انکار هر گونه اعمال خشونت در زندان ها توسط کلیه مسئولان و مراجع را و اصولا انکار وجود زندانی سیاسی در زندان‌های کشور را.
 

9- از ذهنمان پاک نمی‌شود ضرب‌و شتم زنان و بازداشت دخترانمان درخیابان‌های پایتخت را که تا همین چندی پیش به دلایل بی شمار و تعریف نشده و البته تعریف ناپذیر سلیقه‌ای و سیاسی زیر عنوان بد حجابی صورت می‌گرفت.
 

10- و از یاد نمی‌توان برد، تصاویر و برنامه‌های متعدد صداوسیمای جمهوری اسلامی در طول حدود دو ماه اخیر را که از زبان یا با کلام قاطبه مسئولان منکر وجود اعتراض گسترده مردمی و مهم‌تراز آن هرگونه برخورد غیر انسانی با چنین موارد احتمالی می‌شد و بسیاری دیگر از همین موارد؛
 

حال بر اساس برنامه 20:30 چنین به نظر می رسد که گویا معدود باقی‌مانده‌های همان جریان خود سر و آلت دست دشمن، دوباره از گوشه‌ و کنار و دخمه های خود، سر برون آورده‌اند و دست بر قضا همان ها توانسته اند در بعضی موارد تا درجه سرهنگی هم ارتقای درجه پیدا کنند.

 

و متاسفانه همان ایادی شرور توانسته بودند با همکاری شیطان لعین از چشمان تیزبین سربازان گمنام امام زمان نیز پنهان مانده و با هدف ضربه زدن به آبروی نظام در پست و کسوت مسئولان یک بازداشت‌گاه قانونی اما غیر استاندارد به بازداشت خود سرانه جوانان و فرزندان این مملکت دست زده و پس از بسیاری تجاوزات حیوانی و شکنجه‌های جسمی و روحی بسیار، آنان را با اشکالی فجیع به قتل برسانند.

 

وحال که این توطئه کثیف و شیطانی بر ملا شد و این عناصر خود سر شناسایی شدند می توان امید داشت که در شب‌های آتی دولت محترم با قاطعیت هر چه تمام‌تر نسبت به برخورد با همین معدود عاملان این قبیل جنایات اقدام کرده و در کمال اخلاص و در اوج مظلومیت با پرداخت خسارت و غرامت هرچه سریع تر این لکه ننگ را از دامن خویش و نظام زدوده و باز صداوسیمای محترم نیز به روش سابق به تنویر افکار و ترمیم رابطه دولت و نظام اسلامی با مردم بپردازد و امید داشته باشد که به زودی همه چیز سر جای خود برگشته و البته فراموش هم خواهد شد! 

* این یاد داشت را ساعتی پس از خواندن پخش گزارش از بازداشت‌گاه کهریزک از یکی از سایت‌های اینترنتی در حالی نوشتم که خود این برنامه را ندیده ام اما بنا را بر صحت خبر گذاشته و با وجودی که تا این لحظه این گزارش هنوز از طریق هیچ خبر گزاری یا سایت دیگری پوشش داده نشده آنرا ارسال می‌کنم چرا که به گمانم اشاره به نکاتی است که در اصل تفکر جمعی مان هیچ کدامشان فراموش شدنی نیستند. علی مغازه ای - سایت جنبش راه سبز


گزارش تلویزیون ایران از بازداشتگاه کهریزک

تلویزیون دولتی ایران در گزارشی در باره آن چه رسیدگی به پرونده متهمان پرونده بازداشتگاه کهریزک نامیده است، جزییات تازه ای از برخورد با معترضان پس از انتخابات را اعلام کرده است.

بخش عمده ای از گزارش تلویزیون ایران در برگیرنده مطالبی بر علیه معترضان و کسانی است که در دادگاه های پس از انتخابات اعترافات آن ها از تلویزیون پخش شده است.


در بخش هایی از گزارش از زندانی شدن حداقل 145 نفر از معترضان در یک بند زندان به وسعت 70 متر و ضرب و شتم بازداشت شدگانی خبر داده است که با حکم قضایی چند قاضی انجام گرفته است.


این اولین بار است که دولت ایران جزییات شرایط بازداشتگاه کهریزک را اعلام می کند که بنا بر گزارش تلویزیون ایران در سوله هایی در پادگانی در جنوب تهران واقع شده است.

گزارش تلویزیون ایران از نظر شکل و مطالبی که مطرح شد شباهت زیادی به گزارش هایی داشت که معمولا در دستگاه های امنیتی تهیه می شود و برای پخش در اختیار تلویزیون قرار می گیرد.


در این گزارش یکی از مصاحبه شوندگان رییس بازرسی نیروی انتظامی بود که به نام لشکری معرفی شد . بنا بر گفته های آقای لشکری عمده بازداشت شدگان در روز 18 تیرماه دستگیر شده اند که 145 نفر بوده اند و 10 نفر از آنان دانشجو بوده اند. بازداشت شدگان در اعتراضات حیابانی به همراه 25 نفر از گروهی که اراذل و اوباش نامیده شده اند در یک بند 70 متری نگهداری شده اند.

اسماعیل احمدی مقدم پیش از این گفته بود که تنبیه در کهریزک کسی را نکشته است

آقای لشکری به شرایط بد بازداشتگاه، شرایط بد بهداشت و شرایط بد غذا اشاره می کند.

با وجود آن که اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی پیش از این گفته بود که تنبیه در کهریزک کسی را نکشته است در گزارش تلویزیون ایران فردی به نام کامرانی از کشته شدن یکی از بستگان اش می گوید در این گزارش گفته نمی شود که آقای کامرانی پدر محمد کامرانی یکی از معترضان بازداشت شده در حوادث اخیر است.

برخی از بازداشت شدگان که در گزارش تلویزیون ایران با آن ها مصاحبه شده است می گویند که از طرف یک نهاد امنیتی به آن ها زنگ شده و خواسته شده که در این روز خاص به محلی که نام برده نمی شود بیایند تا به شکایت آن ها رسیدگی شود.


بازداشت شدگانی که با آن ها گفت وگو شده است به مواردی از ضرب و شتم و برخورد زننده در بازداشتگاه اشاره کرده اند.

مقامات در گزارش می گویند که تنها 118 نفر از بازداشت شدگان برای تقاضای رسیدگی مراجعه کرده اند اما اشاره ای به سرنوشت 27 نفر دیگر نمی شود.


بنا بر گفته های مقامات، در این گزارش به 118 نفر از مراجعه کنندگان 98 میلیون تومان خسارت پرداخت شده است و 65 نفر به بیمارستان های امام خمینی تهران و شهید مدنی کرج معرفی شده اند.


در مصاحبه ای گفته می شود که برای آموزش و تحصیل 37 نفر اقدام شده و در باره اشتغال 23 نفر هم اقدام شده است. در گزارش هیچ اشاره ای به علت معرفی 65 نفر به بیمارستان پس از گذشت چندین هفته و زمان آزاد شدن بازداشتی ها نمی شود.


همچنین در گزارش هیچ اشاره ای به هویت قاضیانی که حکم قضایی اعزام به بازداشتگاه را صادر کرده اند نشده است.

Hoja Verde - ایران - تهران
خر خود این خامنه ای و احمدی نژاد و دیگر قاتلان هستند که گمان می کنند با این گزارش می توانند مردم را فریب دهند.وقتی همه هوشیارند دلیلی برای پنهان کردند ندارند.اما می خواهند خود را از این موضوع تبرئه کنند.مرگ بر دروغگو.
دوشنبه 16 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
بی ناموسهای کثافت ....ه زیادی نخورید کسی این چرندیاتتان را باور نمی کند. آمر اصلی جنایات سید چلاغعلی خامنه ای بوده و هست و مجریان جنایات هم شما مزدوران انتظامی و پاسداران آدمکش و بسیجی های کثافت حرامزاده بوده اند. مرگ بر اسلام و حکومت کثیف اسلامی
دوشنبه 16 شهریور 1388

venoosi - بلژیک - ورویر
اینان بویی از از انسانیت نبرده اند.
دوشنبه 16 شهریور 1388

sanazsarmad - المان - مونیخ
جو سازی دارند می کنند برای محبوبیت رهبر- چند وقت دیگه هم رهبر میاد و دستور پیگیری می ده و خودش را قهرمان نشون میده. تو را خدا گول نخورید
دوشنبه 16 شهریور 1388

flashover - اکراین - کیف
خیلی با حاله خداوندگان قدرت از خودشون به خودشون شکایت بردن!
دوشنبه 16 شهریور 1388

sahba - ایران - ایران
به خدا دارم گریه ام میگیره روز قدس خواهند دید.لطفن از الان خبر رسانی شدید را شروع کنید.
دوشنبه 16 شهریور 1388

hamidre - نروژ - آرندال
اینها هیچکدام زندانئان اصلی نیستند و از عوامل رژئم هستند و در انتها مردم ما بدهکار میشوند بجای رهبر و رئیس جمهور و کثافتهای رژیم
دوشنبه 16 شهریور 1388

dibarezaie - المان - فرانکفورت
این ترفند کهنه شد بیت ولایت انی.باید روی خودتون سیفون بکشید.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
مرده شور خودتان را ببرد با این استدلالهای عجیب و غریبتان!. استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

Goşa Çay - ایران - قوشاچای
بعد از کامران نجق زاده نوبت این مردک ایمان مرآتی است.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

telma - امریکا - کالیفرنیا
زدن جوانانمان رو کشتن...باز هم از رو نمیرن...خدا نابودتون کنه
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
اولین باربود که بعداز افشای تجاوز به زندانیان بادیدن این فیلم بسیار آرزومند شدم که گویندهء شبکخ و رپیس بازرسی کل نیروی انتظامی و رهبر پفیوز را دودستی تقدیم تجاوز گران کهریزک میدادم تا یک جای سالم تو تن این دریده های بی حیاو بی ننه بابا که براحتی دروغ میگن نگذارن . من همش متحیرم در بچگی با اینها چه رفتار غیر متعارفی شده که تا اینحد وقیح و بی حیا و بی همه چیزند . ؟
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

soliham - بلژیک‌‌ - لووان
اینا از اتش زیر خاکستر میترسند وفهمیدن مردم در پی انتقام خون عزیزان و اسیران هستن
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
این بى ناموس هاى بى وطن بدانند که هر جوانى را دستگیر و شکنجه کرده اند آتش کینه در صد ها نفر عضو و فامیل آن جوان به وجود آورده اند که روزى خواهد آمد که خرمن این آتش هاى بغض و کینه طومار زندگى رهبرتان و اوباش هایش را در هم کوبیده و به جهنم خواهند فرستاد
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

ehsan abadan - انگلیس - برایتون
این یارو واقعا پسرش مرده وایساده خ...ه مالی سگ میکنه . تف تو روشون از رو نمیرن ملاهای بی ناموس
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

khosro009 - سوئد - گتنبرگ
امیدوارام که هر چه زودتر حلوای خامنه ائ و پسرش را میل کنیم مرگ بر دیکتاتور .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

sotedelan - هلند - المیره
تعجبه چرا از مرگ ندا اقا سلطان حرفی نزدند.از خانواده اقا سلطان.ترانه موسوی .کیانوش اسا .و شهیدان راه ازادی که جز احقاق حق بیشتر نمی خواستند ویا ان جوانانی را که به طرز وحشتناکی مورد تعرض قرار گرفتند هم دلجوئی کردند ویا غرامتی پرداختند.این دریوزگان ترس و بیم انرا دارند نکند مردم وملت قهرمان ایران در اخرین روز رمضان اخرین روزحکومت ملائی را رغم زنند وبرای همیشه خاطره تلخشان را به زباله دان بیندازند..زنده بادازادی.وزنده باد یادشهیدان راه ازادی ..ندا که ندای ایران وایرانی شد.وکیارش و ......
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اون روز که خامنه ای پفیوز جنایتکار بیناموس داشت دستور کشتار صادر میکرد یادش رفته و الان دنبال متخلف میگرده تازه اکر هم توش گذاشته!!!!!!!! مرتیکه شیره ایی مافنگی خدا خدا کن روز قدس روز پایان زندگیت باشه چون اگر هر کدام از شما جنایتکاران بیناموس دزد بیشرف بدست ملت بیافتید خدا میداند چند هزار شیشه و باتوم و چوب و.....تو هماجاتون میکنند که دستورش را میدادید.آهای دکی خودت را خوب چرب کن که روز قدس نزدیک است. ترسو های بی ناموس جنایتکار دزد .....
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

METRADAT - انگلستان - لیدز
پدر روح الامینی یک نجف ابادی واقعی در راستای پا اندازی برای نظام. است. خیلی بی ناموسی مردک
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
گزارشگر میگه دروغ بزرگ . میخوان تقصیرهارو گردن موسوی و کروبی بنازن . برای راهپیمائی روز قدس این چند شعار به ذهنم رسید. ای دولت بی عرضه ما ملتیم یا غزه. ایران شده فلسطین مردم همه به پا شین .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

sati yar - استرالیا - سیدنی
این آشغالها می خواهتد مردم بترسانند. بالای تیتر برنامه نوشتند تلخ اما عبرت آموز لعنت به این آشغال های عوضی
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
تنها 2 گروه حرفهای اینها رو تائید میکنن: یکی دست نشاندهای رژیم یکی هم اونهایی که خیلی ساده ( گاو ) هستند. بعد از 30 سال دیگه حناتون رنگی نداره ، مردم از این رژیم بیزارند.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

tehranboy - کانادا - ادمونتون
پس اونهایی که در کهریزک شهید شدند چی؟؟؟؟؟؟؟. اونهایی که نقض عضو شدند چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. با رویش ناگزیر جوانه چه مکنید؟؟؟. با جوجه های نشسته در اشیانه چه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
از بس که مردم ایران زود باورن و زود گول میخورن همونطور که گول موسوی رو خوردن اینها هم اینطوری میخوان روی گندشونو بپوشونن بگن که ما رسیدگی میکنیم شما راس میگید .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

zhilla - ایران - تبریز
خوب فیلم را نگاه کنید می بینید اول مردم و گروه اصلاحات مقصرند بعد برخی نیروی انتظامی باز مردم و آخر سر خیلی کم از نیروی انتظامی مقصرند فردا اعلام می کنند همانهایی که اعتراف کردند تو این جریانات نقش داشتند و همشون هم خودسر بودند
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

pad74 - ایران - تهران
ادمای بی وجدان که میگن همینا هستن / کارشون دیگه تمامه / به قول استاد شجریان : اینها دیگه نمیتونند کشور رو اداره کنند شاید به زور بتوننن کنترل کنند.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

invincible - آمریکا - مینستا
دوستان عزیزا:. دلیل ماندن رژیم ایران باج دهی بیلین دلاری به تمام دنیاست حتا به دولت اوباما،اینها ضحاک هستن و میخوان خونه مردم رو بریزن و دولتهای خارجی‌ هم کمکشون می‌کنن،مردم ما مثل ساله ۵۷ باید با کمک گروههای مجاهدین و چپیها باید مسلح بشن وگرنه هیچ تغییری نمی‌شه ایران،موفق باشید
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

kamran1011 - آمریکا - سان فرانسیسکو
دوستان این یک شیوه ی پرپاگاندا است ، که برای اینکه به فکر طرف نفوذ کنی‌ و فکر کنه که راست میگی‌ ، نصف حرفت رو راست میگی‌ و چیزی هست که اووو میداند، چیزی که آو میداند ،و بقیه را حرف‌هایی‌ که خودت میخواهی‌ به اووو بگویی . این باعث می‌شه چون به حرف‌های اول اعتماد داره، حرف‌های بعدی رو هم باور می‌کند .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
نه مردم زجر دیده وشکنجه شده وکشته شده ونه افکار عمومی داخل ایران ونه افکار جهانی دروغها وحیله کاریها ی تو رهبر جنایت کار واین دم ودنبالچه هایت را باور خواهند کرد .ونه تو ونظام پلیدت می توانی از تقاس خون بی گناهان در امان بمانی .گیریم که کهریزک وخیابانهای تهران را که همه جهان ناظر حمله های وحشیانه مزدورانت بودند .ماست مالی کنی با هزاران نفر زندانی قتل عام شده مجاهد ومبارز این میهن به خون خفته چه خواهید کرد. هنوز هزاران تن از این قتل عام شده های سال 67 در گور های جمعی در جاده خاوران تهران بدون سنگ قبر وبی نام و نشان آرمیده اند .دجال رو سیاه پلید تو واون پسرت باید جواب خون صد ها نفری که در قطعه 202 بهشت زهرا بی نام و نشان به گور فرستادید باید بدهید. تو ومزدورانت باید در یک دادکاه ملی محاکمه شوی . با این محملات دلت را خوش نکن .مردم ایران از جنایت وخیانت 30 ساله شما نخواهد گزشت.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

anita14 - هلند - دهانهاخ
مردم ایران شما بیناموسها فراموش نمیکنند شما از طالبان بهترهستید
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
اگه کروبی ماجرای کهریزک رو افشا نکرده بود بازم اینجوری افشاگری می کردید بقول خودتون. کلام آخرش که همون بیانیه موسوی بود اینها حرف دل مردم بود که به نفع آقایون تمام شد
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

koorosh kabir - فنلاند - اولو
اینا دیگه چقدر خرن که فکر میکنند مردم این حرفها و مزخرفاتو باور میکنند همشونو باید جر داد.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

شاپرک - ایران - تبریز
خوب بنظر من تنها دلیل این امر: محاکمه چندنفر پیش پا افتاده بهتر از رفتن انگشت اتهام به سوی کله گنده های این ماجراست. ضمن اینکه با احساسات بینندگان هم همسویی شده.. شما اینطور فکر نمیکنید؟؟!!!
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

anita14 - هلند - دهانهاخ
همه میدانی که این رژیم دار چهکارمیکنه مر گ بران گامنه ای
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

mehrnazdiba - نروژ - اسلو
شیرین عبادی تو کدوم سوراخ موش رفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
مردم اینها همه اش دروغ است اشغالها میخواهند حالت دلجوئی بگیرند کور خوندید زدین جوانها را کشتین تجاوز کردین لت وپار کردین حالا میخواین دلجوئی کنین بی پدرها کور خوندین اینها همه اش عقده شده و یک روزی این عقده انچنان رو سرتان خراب میشه که از اخوند جماعت چیزی نمانه حرومزادها
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

paradisemail - ایران - کرمان
قاتل اصلی خامنه ای است. درود بر مردم تهران مرگ بر خامنه ای . این تشکری نامرد میگه بازداشتی ها مال 18 تیر بودن نه قبل ان.یه تیکه هایی از فیلم دروغه مثل زنگ زدن به خانواده قربانیان یا حضور لباس شخصی ها که راحت صحبت میکنند یا مقدار پول پرداختی فقط دیه دو نفر رو شامل میشه(احمدی نژادفقط برای فروش وزیراش به مجلس به نماینده های اصول گرا 100ملیون پول داده).یکی هم اعتراف میکنه که سرباز بوده حالا با این کاراها میخوان چهره خونخوارشون رو مخفی کنند. کلام اخر. اگه خامنه ای رو بازداشت کنند معلوم میشه که راست میگن
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرگ بر جمهوری اسلام ننگین..تجاوز مرگ شکنجه کارنامه ی شماست.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
این سیاست جدید این حکومت جنایتکار هست چون تازه فهمیدند که تمام تبلیغاتی که تا بحال انجام دادند تا مردم مخالف را اوباش و وابسته به خارجیها معرفی کنند نه تنها مردم ایران را قانع نکرده بلکه باعث خشم و نفرت همه مردم ایران شده حتی کسانی که تا دیروز بی تفاوت بودند حالا با قاطعیت میگم این سیاست احمقانه آنها بعد از انتخابات اکثریت مردم ایران را به مخالفان سر سخت این حکومت تبدیل کرده حالا انها سعی میکنند با گرفتن چندتا مامور خشم مردم را کنترل کنند ولی کار از کار گذشته و آنها با این کار خود خشم مردم را بیشتر خواهند کرد چون تا بحال این پست فطرتها میگفتند همه این حرفها دروغ است و مردم را اوباش میگفتند و کروبی رو روانی میخواندند با این کار خود در حقیقت جنایتهای خودشان را که تا بحال انکار میکردند تایید میکنند ....
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
مردم اینها همه اش دروغ است اشغالها میخواهند حالت دلجوئی بگیرند کور خوندید زدین جوانها را کشتین تجاوز کردین لت وپار کردین حالا میخواین دلجوئی کنین بی پدرها کور خوندین اینها همه اش عقده شده و یک روزی این عقده انچنان رو سرتان خراب میشه که از اخوند جماعت چیزی نمانه حرومزادها
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
مرتیکه پوفیوز اقای سردار هی میگه عزل کردیم جریمه کردیم مردک علنی نشان بدید دروغ میگین عین سگ تازه جریمه کردین جریمه همه اشون اعدام است وبس از بالا تا پائین
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

bahar_n - امریکا - فلوریدا
عمق فاجعه خیلی بالاتر بوده که این ها انقدرشو راضی شدن بگن!
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
بابا اینها خودشون الاغ تشریف دارند فکر میکنند همه مثل خودشونند٬اراجیف این دولت را فقط وفقط ادمهای ابله و کودن باور میکنند٬من به همه شما قول میدم با اینکه نظام برای حفظ بقای خود به هر حرکتی متوصل میشود٬عمر نظام و رهبر چلاق به بیش از دو سال نمیرسد.چون هر چه دست و پا میزنند بیشتر توی کثافت خودشون غرق میشن.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
درود بر دوستان؛اوضاع بسیار بحرانی و به نقطه حساسی رسیده هدف از نمایش این فیلم سه حالت داره که به نظرم هر سه خطرناک هست:1-وارد نمودن وحشت و ترساندن مردم.2-اختلاف شدید داخلی سران حکومت بویژه سازمانهای امنیتی ؛3-جریان نرم براندازی احمدی برای اینکه سران بالاتر در مقام خود باقی بمانند. اگر سوال یا اطلاعات بیشتر خواستید خوشحال می شم جواب بدم.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

ashka - فرانسه - پاریس
همش حرف مفته. هیچ وقت یادم نمیره عکس پوزخند سردار نظری رو در قضیه کوی دانشگاه بعد از حکم بی گناهی اش در دادگاه.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

kave2009 - هلند - روتردام
دیکتاتورها این بار با تمسک به روشی نوین و به ظاهر دموکراتیک مابانه عزم فریب مردم را دارند...همه را مانند خود کودن و بی شرم دیده اند و از طرفی برای بقای خود حاضرند عده ای از این متملقان خرده پا را قربانی کنند و دانه دشت ها مانند علی پینوشه و ملیجک های خاص درگاه را از خشم مردم غیور و ماتم زده برهانند....زهی خیال باطل. این مردم سی سال است که با فریبهای نماینده خدا بر زمین مورد بدترین تاخت و تازهای وحشیانه و قرون وسطائی واقع شده اند....و داغهای زیادی در دل دارند که مرهم آن تنها آزادی و رهائی بدون قید و شرط از زیر یوغ استحمارگران تازی صفت است. چطور میتوان رد پای ولایت امر مردم را در این جنایتهای خونین نادیده گرفت. اگر براستی این مردک تا این اندازه خواب است و ازاین همه جنایت بی خبر که عذربدتر از گناه بوده و خود دلیلی است اشکار بر رد صلاحیت وی از اداره کشور....کسی که تا این اندازه ازبیخ گوش خود بیخبر است چگونه داعیه رهبری مسلمانان جهان را در سر میپروراند. نه ...نه.....نه....دیگر زمان عوام فریبی و به سخره گرفتن مردم به سر آمده است.....
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

sam116 - انگلیس - لندن
گو گو لی مگولی ها بابا شما دیگه کی هستید.به ما هم یاد بدید ماست مالی کردن را
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

ashka - فرانسه - پاریس
دوستان لطف کنند ویدیوی آخر را ببینند. حال و روز پدر کامرانی را ببینید و حال روح الامینی را هم ببینید. این بابا دومی اصلا انگار نه انگار که بچه اش را کشتند، تازه از این قضیه داره استفاده می کنه تا پیام های انقلابی بده. خوش به حال بچه اش که همچین گل پدری داشته.لااقل این بابا که ناآگاه نیست. می داند قاتلان واقعی حزب الله و سگ های درگاه خامنه ای هستند. و چون گردن نیروی انتظامی نازک تر است، آنها را قربانی می کنند، اصولا آدمهایی مثل این آقای خودفروخته، اگر لازم باشد از خون تمام خانواده شان هم مایه می گذارند تا خودشان را طرف حق جلوه دهند. تف به غیرت نداشته ات.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

mowj3 - ایران - چالوس
من اگر نجف زاده و گروه خبری 20:30 را گیر بیارم اتیششون میزنم بی شرفها حالا که کارازکار گذشته دهن باز کردید.احمق خودتان هستید
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

dannni - سوئد - استکهلم
کار مشکل اینه مسوئلین رسیدگی به این پرونده همشون جنایتکار هستن
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

irani bidar ast - هلند - اترخت
یک کلام مرگ بر خامنه ای و جمهوری اسهالی وتلویزیون و رسانه هاش و هر چی مزدور حرامزاده .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

majidmad - آمریکا - لس آنجلس
تو رو خدا نگاه کنید..این ایمان مرآتی اصلا آدم نمی شه..می خواد خودش رو مثل کامران نجف زاده کنه...جفتشون کثافتن و پاشون رو گذاشتن رو خون مردم واسه بالا رفتن خودشون..!!. دوستان این کثافت کاریا کایه کشیدنه...خامنه ایی که دیده اون ابهتی رو که داشته پیش مردم از دست رفته می خواد با این فیلم ها و بوسیله ی ضرغامی چاپلوس و مرآتی خر و کثافت برگردونه...اولش می گه با دروغ بزرگ تقلب 11 ..!! گویا اینا خودشون هم جدی جدی باور کردن احمقی نژاد اینقدر رای آورده از بس این دروغشون رو تکرار کردن..!!! اینا می خوان بازم بگن تمام اینا تقصیر خود مردم و موسوی و کروبیه..!!! باور کنید این حرکت اینا بدون دلیل نیست..توبه گرگ مرگه....خدا به خیر کنه.. صدا و سیما از چشم مردم افتاده و داره تقلا می کنه...
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

soltan969 - انگلستان - لندن
مرگ بر خامنه ای
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

wetraco - المان - المان
اینا واقعا فکر میکنند که مردم مثل خودشون (احمقی نژاد و دارو دستش - علی‌ گدا و مجتبی‌ بوزینه و تمامی عوامل ستاد کودتا) خر هستند و با این جور اراجیف میتونند مردم رو مثل طرفداران بی‌ شرفشون خام کنند ؟؟ ۳۰ سال مردم را خر گیر آوردند و هر غلطی خواستند با ما کردند ولی‌ دیگه کافیه و حنا شون دیگه رنگی‌ نداره برامون. مرگ بر عوامل کودتا و طرفداران آنها
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

maliheh_uk - انگلستان - لندن
تف به غیرت نداشته روح الا مینی مردک عوضی حیف اون پسری که تو پدرش بودی کاش یکم از شرف پسرنو داشتی پسرشو کشتن عین خیالش نیست اینا واقعا ادمند .خدا به دادمون برسه با این حرامزادها
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بخدا با این کارشون خرخندش میگیره....باشه هرجوری دوس دارید خبرای دروغ سرهم کنید ولی دیگه فایده نداره جناب خامنه ای کارتون به امید خدای قاصم الجبارین تمووووووووووومه
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
خدای متعادلتون بزنه تو کمرتون .جانیان خونخوار کثافت لجن اینهمه ادمکشتن میخوان با یک عذر خواهی تمومش کنن. پس چرا به جمعیت بهشت زهرا هجوم بردید و اونجا هم ادم کشتید . خر خودتونید و پدر ...تون و رهبر چلاقتون. پس چرا به اجتماع مادران عزادار حمله میکنید بی شرفها؟
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

ssaeed - ایران - کرمانشاه
بابا دموکراسی. 30 ساله جمهوری اسلامی کثافت کاری میکنه. نکنه کشتار 12 هزار نفر در سال 67، قتلهای زنجیره ای، ترور روشنفکران، جنایتهای خلخالی و هزاران مورد دیگر هم کار افراد خود سر بوده
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

sara.iran - ایران - تهران
کوروش عزیزم آسوده نخواب که ایران به .....
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

salar_20 - ایران - همدان
مرگ بر جمهوری اسهالی مرگ بر خامنه ای چلاق تجاوز مرگ شکنجه کارنامه ی شماست
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

madly - سوئد - مالمو
دقت کنید! تمام مدت دارند سعی میکنند وجهه از دست رفته خامنه ای رو که خود فرمان سرکوب این مردم بیگناه رو که به کهریزک فرستاده شدند رو داده بود. به سر جای اولش برگردونند. ولی دیگه خیلی دیر شده.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

hamidreza72 - انگلستان - داربی
مرگ بر خامنه ای
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

masih - ایران شرمنده - تهران
کهریزک : موزه عبرت 2
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

khaneyeh parsian - ایران - شیراز
شهادت المان برن نیستش به به چه چه رسانه ی ملی اش رو بکنه.نکنه اونم بیشتر از کوپنش استفاده کرده سایت انداختتش بیرون...
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

Johnny Daller - اپران - تهران
خرابی چو از حدبگذرد اباد میگردد
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

David Hadadi - هند - بمبی
مرگ بر دروغگو . از علی کرار ادمکش تا ولایت سفیه علی .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

zananeh - دانمارک - اهوس
همش برای این بود که سر مردم رو کلاه بذارن. که به اصطلاح ما داریم رسیدگی می کنیم. اگر دقت کنید اونهایی که باهاشون مصاحبه میشد اغلب از همون مشکل دارهای جامعه بودند(اگر درست حدس زده باشم)......!!!!!!!!!!!! که با وعده دادن بهشون خامشون کرده بودن تا جلوی دوربین بیان
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
امیدوارم روز قدس کسی دستگیر نشه و درس خوبی بگیرند و بدانند ایران مال ایرآنیه و جمهوریه اشغالی اسلامی بدرد ما نمیخوره و این ملاها باید برن غزه و اونجا هر کاری میخوان واسه فلسطین بکنند.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
بدستور خود شخص خامنه ای در نماز جمعه 29 خرداد به تمامی فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه که با معترضین شدت عمل نشان دهند مردم را به کهریزک بردند ولی چون افراد زادی کشته شدند و شکنجه و تجاوز بصورت علنی و در جلوی چشمان تمام زندآنیان به منظور ایجاد ربع و وحشت و درس عبرت بود این قضیه واقعا علنی و اشکار شده بود و از ترس اینکه اگر تحقیقاتی انجام شود پته خامنه ای جنایتکار روی اب ریخته میشد از ترسشان انجا را موقتی بستند و اگر کسی را بعنوان تخلف تنبیهی کنند جرمش اینه که چرا مخفیانه تر عمل نکردند. والا سردار رادان خود متهم ردیف اوله که به او پاداش هم داده اند.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
مردم آمران را جنایتکار اصلی مبدانند.. فکر میکنند مردم مثل خودشونن و هیچی حالیشون نیست . بابا اینها پیش روستاییان عزیز هم دستشون رو شده چه برسه به شهریها .. دوستان گرامی٬هدف از این پخش این برنامه 1- مقدمات برچیدن وحذف فیزیکی آقای موسوی٬ شیخ کروبی و آقای خاتمی .. تا بقیه مراجع دینی . 2- تلاش برای بازیابی اعتماد مردم و فروکش کردن خشم و نفرت آنها نسبت به رهبر(؟) خامنه ای و نظام.. زهی خیال باطل.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

aydak - سوئد - مالمو
دوستان عزیز دقت کردین؟ رییس بازرسی نیروی انتظامی که باید کهریزک زیر نظر او باشد و او به مافوق خود قضیه را اطلاع دهد میگوید اولین خبری که به ما دادند دفتر حضرت آقا بود..(!) چرا دفتر حضرت آقا زودتر از رییس بازرسی نیروی انتظامی خبردار شده است؟؟ مگر مسئول کهریزک بوده است؟ بدیهی است..کهریزک زیر نظر مستقیم دفتر رهبری بوده است ! هر چند هدفشان از این گزارش انداختن مسئولیت این فجایع به عهده چند نفر کم قدرت است اما در واقع خودشان را لو میدهند. دستپاچه ان نمیدانند چطور این فضاحت بزرگ را از پرونده شان پاک کنند..
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

pinkstar - امریکا - تنسی
این روح الامینی چه خوشحاله همچین داره دفاع میکنه که انگار کهریزک حالا شده متل قو کاشکی یه هفته بفرستنش تعطیلات کهریزک
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

yashasen32 - ایران - تبریز
می گم شما هم مثل من بوی پیروزی به مشامتون نمی آید !!!
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

periske - المان - دورتموند
به امید روزی که تمامی مزدوران رژیم اسلامی وعاملان کشتار سال 67و تمامی جنایتکارا ن اسلامی را در زندان کهریزک ببینیم.به عنوان زندانی در راس همه خامنه ای رفسنجانی .لاریجانی و دروغگوی بزرگ احمدینژاد
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
اگر راست میگید اسمشان را بگوید
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

bardia25 - ایرلند - دوبلین
اقا در پاسخ آقای روح الامینی فرمودند جنایت شده و بلافاصله بعد از آن نظر پزشک قانونی منتشر شد و الان این گزارش. چرا مجریان قانون منتظر میمانند تا آقا درباره موضوعی صراحتا اعلام موضع کنند تا بعد از نظر قانونی مطرح شود و بعد 20:30 ازش گزارش تهیه کند؟. این بهترین نظر بود
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

shablizim - انگلیس - لندن
ashka - فرانسه - پاریس . دوست من گردن نیروی انتظامی نازک نیست خیلی هم بیرحم و ظالم بودند از تیمسار ش گرفته تا آن سربازهای سوراخی که باتوم بدست مردم بیچاره را بدجور کتک زدند مردو زن و ٫پیر وجوان را با یک حالت سبعیت و وحشیگری میزدند بابا ما هم سربازی کردیم ولی هرگز به هیچ قیمتی راضی به کتک زدن مردم نمیشدم ولی با کل حرفت موافقم سگهای خامنه ای قاتل که روز جمعه منحوسی که در حال خطبه نماز جمعه گریه کرد و برای مردم شاخ و شانه کشید از بسیجی و سپاهی گرفته تا انصار خامنه ای جنایت بیشتری نسبت به نیروی انتظامی کردند ولی بدان گردن نیروی انتظامی نازک نیست اینها همه زیر نظر ولی فقیه و تحت دستور مستقیم خود خر دست به جنایت زدند.
جمعه 20 شهریور 1388

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.