زن آتش‌افروز ، خانه شوهرش را آتش زد

زن آتش‌افروز ، خانه شوهرش را آتش زد

زن جوان وقتی نتوانست حضانت 2 فرزندش را از شوهر سابق خود بگیرد، پس از آتش زدن محل سکونت و خودروی پدر بچه‌هایش دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی به شعبه نهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران رفت و از همسر سابقش به اتهام آتش زدن خودروی خود شکایت کرد. شاکی در اظهاراتش به بازپرس رنگ‌آمیز گفت: چند ماه قبل، به خاطر اختلاف‌هایی که با هم پیدا کردیم، از هم جدا شدیم و او حضانت 2 فرزندمان را به من سپرد.

یک ماه پس از جدایی، همسر سابقم مزاحمت‌هایش را آغاز کرد، اوایل با ارسال پیامک و تماس تلفنی ایجاد مزاحمت می‌کرد که به اوضاع توجهی نمی‌کردم و گمان می‌بردم به خاطر تنهایی و دوری از 2 فرزندمان، قصد دارد مرا اذیت کند تا بچه‌ها را تحویل وی دهم.

همچنان مزاحمت‌هایش ادامه داشت، تا این‌که تصمیم گرفتم برای این‌که به فرزندانم آسیبی نرسد یا مادرشان در غیاب من، آنها را با خود نبرد، پرستاری استخدام کنم تا از آنها نگهداری کند و تا عصر هر روز کنار آنها بماند تا من از محل کارم به خانه بازگردم.

تهدید به قتل از سوی همسر سابق

مرد شاکی ادامه داد: مزاحمت‌های این زن به همین‌جا ختم نمی‌شد. همسر سابقم با تماس‌های تلفنی مرا تهدید به قتل و سوزاندن من و فرزندانم کرد. با شنیدن این تهدیدها، از پرستار خانگی خواستم از فرزندانم بیشتر مراقبت کند.

شاکی اضافه کرد: یک ماه قبل از آتش‌سوزی خودرویم، در محل کارم بودم که همسر سابقم تلفن کرد و قهقهه‌زنان گفت؛ خانه‌ات اکنون در آتش می‌سوزد، اگر از من شکایت کنی، تو را هم به قتل می‌رسانم و بعد تلفن را قطع کرد. با شنیدن حرف‌های تهدیدآمیز وی، هراسان از محل کارم خارج شدم و به خانه بازگشتم و متوجه شدم گفته‌هایش صحت دارد و او قبل از حضور من در خانه، اقدام به آتش‌سوزی کرده که با هوشیاری ساکنان مجتمع ناکام مانده بود و پرستار و 2 فرزندم جان سالم به در برده بودند و در ادامه این اقدام، وی خودروی مرا هم در پارکینگ به آتش کشیده است و همسایه‌ها، وی را هنگام خروج از آپارتمان مشاهده کرده‌اند.

همسایه‌ها به اقدام زن آتش‌افروز شهادت دادند

پس از شکایت این مرد، پرونده‌ای تشکیل و به اداره آگاهی تهران ارسال شد.

ماموران با عزیمت به محل حادثه به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند که معلوم شد زن سابق شاکی با حضور در مجتمع و با ریختن بنزین روی خودروی مدل بالای شوهر سابقش،‌ آن را به آتش کشیده و یک ماه قبل هم پرستار خانگی و 2 فرزند شاکی را در یکی از اتاق‌های خانه به مدت چند ساعت زندانی کرده و بعد با آتش‌زدن خانه فرار کرده بود که با هوشیاری یکی از همسایه‌ها و تماس وی با پلیس و مرکز 125 آتش‌نشانی، ماموران به محل عزیمت کردند و با مهار آتش، 2 کودک و پرستار محبوس شده در یکی از اتاق‌های خانه را از مرگ حتمی نجات داده‌اند و زن آتش‌افروز پس از تماس با یکی از همسایه‌ها، او و دیگر ساکنان مجتمع را تهدید به قتل و به آتش کشیدن محل زندگی‌اشان کرده و خواسته بود تا شوهر‌سابقش را از شکایت کردن منصرف کنند و در غیر این صورت، تا چند روز دیگر نقشه خود مبنی بر قتل‌عام ساکنان مجتمع و آتش‌زدن این محل را عملی می‌کند.

با مشخص شدن این موضوع، زن آتش افروز تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز قبل دستگیر شد. با انتقال وی به مرکز پلیس، او مورد بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد.

اعتراف زن آتش‌‌افروز به تهدیدهای مرگ‌آور

یلدا متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: پس از جدایی از شوهرم، دلواپس بچه‌ها بودم و هر روز کابوس دوری از آنها رهایم نمی‌کرد. بنابراین چند بار با شوهر سابقم ملاقات کردم تا او راضی شود و حضانت فرزندانم را به من تحویل دهد، اما بی‌فایده بود و حتی در یکی از ملاقات‌‌ها، او در قبال حضانت بچه‌ها، یک فقره چک سفید امضا از من دریافت کرد و قرار شد 2 هفته‌ای، حضانت آنها را در اختیار من قراردهد اما کاری از پیش نبرد و ادعا کرد چکی از من دریافت نکرده است.

بناچار در یکی از دادسراها از او شکایت کردم که پرونده آن مفتوح است.

وقتی موفق به دریافت یک فقره چکم و حضانت بچه‌ها نشدم، تصمیم به انتقام از شوهرم گرفتم؛ یک بار خانه‌اش را به آتش کشیدم،‌ اما اشتباه من ممکن بود جان 2 فرزندم را هم بگیرد، چرا که روز حادثه آنها در خانه بودند. اما این کار هم شوهرم را متوجه اشتباهاتش نکرد و در ادامه، خودرویش را آتش زدم و او و ساکنان مجتمع را تهدید به قتل و آتش زدن مجتمع کردم و حالا متوجه شدم اشتباه کرده‌ام و تقاضای بخشش دارم.

بنا بر این گزارش ، قرار قانونی از سوی بازپرس رنگ‌آمیز، رئیس شعبه نهم دادسرای ناحیه 2 تهران برای زن متهم صادر شد.

Hoja Verde - ایران - تهران
کارخوبی کرد.جامعه ی ما فقط شده مردسالاری.
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

atena10 - ایران - تهران
آفرین خانم. اصلا چرا مملکت ما نمی خواد درست بشه بچه باید با مادرش باشه بعد ببینید این آقای به ظاهرمحترم چه کار کرده که خانم رو دیوونه کرده و این عملو انجام داده
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.