هوگو چاوز: ونزوئلا به ایران بنزین صادر خواهد کرد

هوگو چاوز: ونزوئلا به ایران بنزین صادر خواهد کرد

هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا، پس از انعقاد چند تفاهم نامه با دولت ایران که یکی از آن ها در مورد فروش بنزین به ایران است، از این کشور به جمهوری ترکمنستان سفر کرد.

هوگو چاوز روز یکشنبه (6 سپتامبر) با آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، دیدار و گفتگو کرد.

مقام های دولت وی و دولت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، در هفتمین سفر هوگو چاوز به ایران، سه تفاهم نامه تجاری، پزشکی و نفتی امضا کرده اند.

بر اساس یکی از این تفاهم نامه ها، ونزوئلا به ایران روزانه معادل 20 هزار بشکه بنزین صادر خواهد کرد.

هوگو چاوز این خبر را روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری مشترک در مشهد که محمود احمدی نژاد هم در آن حضور داشت، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ونزوئلا از ماه اکتبر امسال معادل 20 هزار بشکه بنزین در روز به ایران صادر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، قرار است که دولت ایران در مقابل دریافت بنزین، ماشین آلات و تکنولوژی در اختیار ونزوئلا قرار دهد.

ایرنا همچنین نوشته است که هوگو چاوز در کنفرانس خبری در مشهد گفته است: "باید تلاش کنیم هرچه زودتر حضرت مهدی به همراه حضرت مسیح ظهور کنند و سرتاسر جهان را از عدل و داد پر کنند."

به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد نیز گفته است: " من بار دیگر شکست قطعی سیاست های نظامی گری را در آمریکای جنوبی اعلام می کنم و به رهبران اعمال این نوع سیاستها نصیحت می کنم که دست از زورگویی بردارند."

هوگو چاوز پس از پادشاه عمان و رئیس جمهوری سوریه، سومین رهبر خارجیست که از زمان اعلام انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد، به ایران سفر کرده است.

او در حالی خبر از تصمیم "استراتژیک" در مورد فروش بنزین به ایران داده است که کنگره آمریکا طرح تحریم فروش بنزین به ایران را تدوین کرده ولی هنوز آن را به تصویب نرسانده است.

هوگو چاوز روابط دوستانه ای با محمود احمدی نژاد دارد و این موضوع زمینه ساز گسترش روابط دولت ایران با شماری از دولت های آمریکای لاتین بوده است.

مقام های دولت ایران حضور در این بخش از جهان، که با همکاری و کمک های اقتصادی گسترده همراه بوده، را یکی از دستاوردهای مهم سیاست خارجی ایران می دانند.

مخالفان این سیاست با اشاره به تضعیف و تیرگی روابط ایران با کشورهای اثرگذار جهان، تمرکز بر گسترش روابط با کشورهای آمریکای لاتین را بی فایده و هزینه آن را غیرقابل قبول دانسته اند.

iran-azad - ایران - تهران
ژوزف منگل از جنایتکاران واقعه هولوکاست که به آرژانتین بزرگترین مخفیگاه سران نازی فرار کرده بود در سال 1960 توسط ماموران موساد ربوده و در اسراییل محاکمه و اعدام شد. قابل توجه مزدوران رژیم سفاک جمهوری اسلامی که از حالا دنبال سوراخ موشی به نام ونزویلا و بولیوی می گردند
دوشنبه 16 شهریور 1388

alisam - ایران - تهران
این یعنی چی ؟ باید تلاش کنیم هرچه زودتر حضرت مهدی به همراه حضرت مسیح ظهور کنند و سرتاسر جهان را از عدل و داد پر کنند!!! خوب اگه بخوان بیان میان دیگه به ماچه. ما مثلا چه تلاشی باید بکنیم؟ حتمآ باید تلاش کنیم تا جهان را مثل شماها به گند بکشیم تا آخر اونها شاکی بشن بیان؟!!!
دوشنبه 16 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
گور پدر پفیوز چاوز بی ناموس و احمقی نژاد حرامزاده آدمکش.
دوشنبه 16 شهریور 1388

jamsil - کره - سئول
در ارتباط با خودتان مسایل را دنبال کنید .اگر حضرت مهدی یا حضرت مسیح ظهور کند به سیختان خواهد کشید .در کجای عالم این همه ظلم دیده می شود ؟
دوشنبه 16 شهریور 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
alisam - ایران - تهران. این یعنی چی ؟ باید تلاش کنیم هرچه زودتر حضرت مهدی ب...... (اگه بین با باتون و بطری ازشون پذیرائی میکنند!!)
دوشنبه 16 شهریور 1388

koorosh kabir - فنلاند - اولو
همینمون مونده بود از این اوسکلا بنزین بگیریم ائ خاک عالم بر سرت که دارئ ایرانو از بین میبری
دوشنبه 16 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
خاک بر سر آمریکا باید دهن چاوزو اسفالت کنن تا دیگه از این گ.....ره. ایران ونزوالا و کوبا ...همشون دستهای هیولایی به نام روسیه هستند.
------------------------
کاربر گرامی
لطفا نام کشور خود را درج نمائید.
با تشکر
ایرانیان انگلستان
دوشنبه 16 شهریور 1388

juvel - نروژ - اسلو
این چاوز اینقدر رفت و اومد تا تونست بله رو از عنتری نژاد بگیره. طبق اخرین خبر / چاوز عنتری رو سیقه کرد . حکمه سیقه هم توسطه خامنه ای چلاقه قراعت شد. ارساله بنزین به ایران هم زیره لفضیه عروس قشنگس.
دوشنبه 16 شهریور 1388

wildpiony - هند - بمبیی
به ما چه بد بختیم...
دوشنبه 16 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
اگه حضرت مهدی ظهور کنه خودشون برای این که قدرتشون از دست نره می کشنش وبعد هم تقصیر اسراییل می زارن
دوشنبه 16 شهریور 1388

ADNAN ŞENSES - امریکا - فولرتون کالیفرنیا
خاک بر سرت احمقی . می ری برای اینا تجهیزات با قیمت مناسب میدی . بعد اینا نفت استخراج میکنن و بنزین رو به قیمت نجومی بهت میدن. هر دفعه هم مییاد ایران .....ت و ...ت رو باهاش می فرستی اتاق بغل . که مبادا بد بگذره بهش و یه موقع بهمون بنزین نده .
دوشنبه 16 شهریور 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
دهها ساله که اموال این ملت رو کشورهائی نظیر روسیه سوریه لبنان فلسطین میگیرن و میبرن ...از وقتی هم که احمدینژاد انرمال اومده این بگیر و ببرها چندین برابر شده در حالی که کشورهای ونزوئلا بولیوی نیکاراگوئه و چند کشور افریقائی بعلاوه عراق و افغانستان هم به انها اضافه شده اند...یک سوم از جمعیت کشور محروم و مظلوم ما نیز زیر خط فقر زندگی رو میگذرونند...واین یعنی اینکه هیچکس به غیر از خود ما, ما رو به بیراهه نبرد...
دوشنبه 16 شهریور 1388

siavash b - ایران - تهران
ایرنا همچنین نوشته است که هوگو چاوز در کنفرانس خبری در مشهد گفته است: "باید تلاش کنیم هرچه زودتر حضرت مهدی به همراه حضرت مسیح ظهور کنند و سرتاسر جهان را از عدل و داد پر کنند."...... باور کردنی نیست لولک و بولک به هم رسیدند و چه حرفهای شاخ داری میزنند یعنی چی تلاش کنیم مثلا بریم پیش حضرت مهدی بگیم اقا فرصت شما همین 4سال ریاست جمهوری محمود خان است نیامدی به پای خودت یا 4 تا ریش سفید بفرستیم شاید اقا قانع شدند و امدند یا یه برداشت دیگه هم میشه کرد محمود با راهنمایی چاوز از این بیشتر چوب تو پاچه ملت کنند تا دل اقا به رحم بیاد.. رئیس کشوری که چنین کودکانه حرف بزند وای به حال اون کشور ای بابا
دوشنبه 16 شهریور 1388

xosrov - انگلیس - منچستر
بیا سوته دلان گرد هم اییم.
دوشنبه 16 شهریور 1388

aghozdar - ایران - تهران
خود گویی و خود خندی --عجب مرد هنرمندی. شما مدتهاست تلاش خودتان را شروع کردید ولی متاسفانه (استغفرا...)حضرت مهدی مانده که ایا تیغش اون گردن کلفت و بی غیرت شما ها را میبره یا نه . دارن فعلا تیز ترش میکنه. اقای احمدی نژاد :اگر راستگویی شکست قطعی نظامی گری در ایران را به مردم مژده بده امریکای جنوبی پیشکش شما
دوشنبه 16 شهریور 1388

شب قطبی - امارات - دبی
عجب معامله خوبیه...ماشین آلات صنعتی میدیم به جاش بنزین تحویل میگیریم.واقعا که......عجب سران دلسوزی داریم ما...به به....باید به خودمون ببالیم..آقای احمدینژاد یعنی ایولا داری با این شاهکارت....میخواهی اسپند برات دود کنیم؟چشم نخوری الهی....در این سندهای همکاری واقعا ترس دولت رو از ملت میشه دید...ترسوها...
دوشنبه 16 شهریور 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
این چاوزک هر وقت منافعش شد از این چرندیات زیاد می گوید.وگرنه مهدی که سهل است حضرت عیسا را هم نمی شناسد کیست. خود این رزیم سفاک ولایت وقیح دارد به مردم ستم می کند بعد دم از پایان ستم و ظهور آن امام ناپیدا و غیره می زند.
دوشنبه 16 شهریور 1388

AryanWarrior - ایران - تهران
iran-azad - ایران - تهران . منظور شما holohoax بود نه؟ لطفا جملات کتابهای مثلا تاریخی رو کپی نکنید...... یه سایت خوب برای فهمیدن ماجرای واقعی:. https://judicial-inc.biz/Auschwitz.htm
دوشنبه 16 شهریور 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
آن بنزین هاى صادره هوگو چاوز برادر و دلبر( ا.ن. )را باید روى احمدى نژاد و دار و دسته تبهکارش ریخت و آتششان زد
دوشنبه 16 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
AryanWarrior - ایران - تهران . ژوزف منگل یکی از مهره های مهم سیستم کشتار در دوران آلمان نازی بود که در بازداشتگاه آشویتس آزمایش های وحشیانه ای را روی دو قلوها و کوتوله ها انجام می داد و کودکان را با تزریق مرگبار به قتل می رساند و آدولف آیشمن مسئول اجرای «راه حل نهایی» هیتلر بود که گفته می شود در آن نزدیک به شش میلیون یهودی ساکن اروپا قتل و عام شدند. هردوی این جنایتکاران پس از بازداشت توسط جاسوسان موساد به طور مخفیانه از آرژانتین به اسرائیل منتقل شدند، در آنجا محاکمه و به فاصله کوتاهی اعدام شدند
دوشنبه 16 شهریور 1388

roya123 - ایران - ایران
هوگو=گ... لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان . ----------------------------------------. کاربر گرامی:. لشگر فداییان رهبری - ایران. بدلیل استفاده از چندین نام کاربری دسترسی شما به بخش نظرات مسدود شد//////چقدر ضایع هستی ..خوب حق داری تنها کامنت بذاری دوستان بسیجیت در اوین مشغولند!!! .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

Melodimld4 - استرالیا - سیدنی
به این خرس .....سوراخ مسخره باید گفت که خر خودتی تو هم باندازه احمقی دروغگو ازنظر مردم ایران احمق هستی ومردم همانقدر که ازاو متنفر هستند ازتو هم متنفرند این اخوندهای وطن فروش 30 سال سعی کردند اون افکار احمقانه خودشونو تو مغز مردم فرو کنند نتونستند حالا تو ......نشسته بیشعور از اونور دنیا امدی میخوای مارو خر کنی فکر کردی ما ایرانیها هم مثل ونزوئلیها هستیم مردم ما انقدر باهوش هستند که بلاخره خودشونو ازدست این ضحاک ماردوش خلاص میکنند .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.