دو اتفاق عجیب در ورزش ایران

دو اتفاق عجیب در ورزش ایران

خبرها و حاشیه های ورزش ایران رفته رفته از مسیر معمول خود خارج می شود. بعد از گاز گرفته شدن یک بازیکن در زمین فوتبال، تهدیدهای هرچند وقت یک بار داوران و مدیران باشگاه های لیگ برتری و بالاخره پس گرفتن عنوان قهرمانی وزنه برداری آسیا به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ رشید شریفی، این بار ورزش ایران با خبرهایی مثل سرقت و فساد اقتصادی در بهت و حیرت فرو رفت.

نخستین خبر که توسط سایت گل و به نقل از روزنامه قدس منتشر شد به گزارشی از سرقت در فوتبال ایران مربوط می شود. این سایت در گزارش خود از سرقت دو میلیون تومانی از کیف سرپرست یک باشگاه لیگ برتری می نویسد. سرپرست تیم مذکور که نخواسته نامی از او برده شود در مورد اتفاق رخ داده می گوید؛ «شب قبل از بازی مبلغ هشت میلیون تومان برای مخارج جاری تیم به همراه داشتم. پس از آنکه بازیکنان تیم شام خوردند و به اتاق های خود رفتند، من هم به اتفاق یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه و مربی دروازه بان های تیم برای استراحت به اتاق خود رفتیم. صبح از خواب بیدار شدم و برای تسویه حساب به پذیرش هتل مراجعه کردم. در آن هنگام بود که متوجه شدم دو میلیون تومان از پول هایی که در کیفم داشتم به سرقت رفته است.»

ادامه ماجرا به سبک و سیاق خبرهای صفحه حوادث روزنامه هاست. وقتی تلاش و تکاپو برای پیدا کردن مبلغ مفقودشده بی نتیجه باقی می ماند، تماس با پلیس آگاهی تنها راه باقیمانده پیش رو است. اما عضو هیات مدیره اصرار دارد موضوع برای حفظ آبروی باشگاه بدون دخالت پلیس حل و فصل شود. در نتیجه آقای سرپرست دو هم اتاقی خود را تهدید به شکایت می کند. این مساله باعث می شود عضو هیات مدیره دست های خود را بالا ببرد و اعلام کند حاضر است بازرسی بدنی شود. او می گوید کل مبلغی که هنگام شروع سفر به همراه داشته 200 هزار تومان است که در حال حاضر هم همان مبلغ را به همراه دارد. به این ترتیب مربی دروازه بان ها که راه دیگری پیش رو نداشت لب به اعتراف باز می کند. او ادعا می کند تحت تاثیر شیطان قرار گرفته و مرتکب چنین کاری شده است. او در ادامه درخواست می کند ماجرا به پلیس اطلاع داده نشود و در عوض هر جریمه یی که برایش در نظر گرفته شود را قبول می کند.

سایت گل در ادامه این گزارش عجیب می نویسد؛ «پس از بررسی های سرپرست و عضو هیات مدیره مشخص می شود عامل سرقت از کیف سرپرست، مربی دروازه بان ها بوده. نکته جالب توجه اینجاست که مدیرعامل باشگاه پس از آگاهی از موضوع به دلیل ارتباط ویژه با این مربی هیچ جریمه یی را برای او در نظر نگرفت و بدون هیچ تنبیه خاصی فرد خاطی همچنان در حال فعالیت است».

بازداشت مدیر سابق تربیت بدنی استان تهران

اما دومین خبر که روی خروجی خبرگزاری تابناک قرار گرفت به دستگیری یکی از مربیان سابق تربیت بدنی استان تهران توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) مربوط می شود. این مدیر سابق که از مدت ها پیش اخباری مبنی بر تخلفات پی درپی او در اداره کل تربیت بدنی استان تهران منتشر شده بود، مدتی قبل به عنوان سرپرست به مکان دیگری منتقل شد. اما پس از پایان تحقیقات و رسیدگی به پرونده با مسجل شدن مباشرت او در تخلفاتی چون ارتشا، تبانی در معاملات دولتی، تخلفات مالی متعدد و سوءاستفاده وسیع از موقعیت و حیف و میل گسترده بیت المال، سرانجام بازداشت شد. خبرگزاری تابناک از انتقال این مدیر سابق تربیت بدنی استان تهران به زندان اوین خبر داده است.

778899 - ایران - شیراز
انصافأ خر تو خری که میگن یعنی همین . ورزش فاسد ، اقتصاد ،فاسد اندر فاسد ، سیاست ، ام الفساد و فرهنگ این مملکت هم از دست این متجاوزین. قصۀ پر درد دیگری دارد.خدا به داد این مردم برسد........
دوشنبه 16 شهریور 1388

zoroye iran - اتریش - وین
وقتی سران مملکت دزد باشن چه توقعی از ردهای پائین که در ورزش فعالیت میکنند داریم
دوشنبه 16 شهریور 1388

شب قطبی - امارات - دبی
آبرو ریزی پشت آبرو ریزی..جامهع ورزشی ایران به کجا خواهد رفت؟واقعا که لکه ننگیه...عجب ورزشکارانی داریم ما...خدا بخیر بگذرونه...معنی دولت مهر همینه دیگه.
دوشنبه 16 شهریور 1388

iranvich - امارات - دبی
اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی ..... بر آورند غلامان او درخت از بیخ
دوشنبه 16 شهریور 1388

ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
در آینده خبرهای بهتری نیز خواهیم شنید
دوشنبه 16 شهریور 1388

shahadat - آلمان - فرانکفورت
هنوز مهندس نرفته اوضاع ورزش خراب شد
دوشنبه 16 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.