برادر هوگو چاوز قبل از بسیجی شدن و بعد از بسیجی شدن - طنز

برادر هوگو چاوز قبل از بسیجی شدن و بعد از بسیجی شدن

lamasab - آلمان - هامبورگ
کثافت نون به نرخ روز خور
دوشنبه 16 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
اتفاقا عکس سمت راست هم بعد از بسیجی شدنه. البته بسیجی بعد از سال 1367 که جنگ تموم شد. چون همه میدونند بسیجیهای زمان جنگ چه رشادتهایی به خرج دادند تا کشور به دست بیگانه نیفته. ولی حالا بسیجی ها شدند عامل همون بیگانه و دارند از درون به خودی حمله میکنند.
دوشنبه 16 شهریور 1388

green_eye - فنلاند - کمی
حتما اومده پول مول می خواد واسه مردم کشورش (بده در راه رضای خدا)واسه همین داره موس موس احمدی نژاد رو می کنه.....
دوشنبه 16 شهریور 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
ثابت کرد ذاتا بسیجی‌ به دنیا اومده
دوشنبه 16 شهریور 1388

Ezhaq - ایران - تهران
به این میگن بسیجی نون به نرخ روز خور
دوشنبه 16 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
اصلا به عکس این مرتیکه الرژی پیدا کردم.. هر موقع که می بینمش گلاب به روتون باید برم توالت
دوشنبه 16 شهریور 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
من در مکزیک و ونزوئلا زندگی کرده ام و کاملا با روحیات انها اشنائی دارم. هوگو چاوز ذره ای برآی عقاید اسلامی ارزش قائل نیست و تمام این افکار را خریت محض یداند ولی از فقر و بد بختی وبرای سو استفاده خودشان را به انراه میزند و در اصل فقط به شکم و زیر شکم فکر می کنند و در نهایت فقر میرقصند و میخوانند و به هیچکس رحم نمیکنند.
دوشنبه 16 شهریور 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
ونزوئلا از گرسنگی داره میمیره و چاوز فقط همین کت و شلوارو داره . همشون نوکر امریکائىها و بطور غیر قانونی در امریکا کار می کنن و میگن مکزیکی هستیم که اگه بیرونشون کردن بتونن برگردن. اخه مگه میشه رابطه با همچین کشوری به نفع مردم ایران باشه. کشور ما از ترسش به تمام دنیا داره باج میده که نظامش مردمی نشه. اوباما با وجود این کثافتها تو ایران خیلی هم خوشحاله فقط دلش واسه ماها که کشته میدیم میسوزه. خامنه ای رزل و احمقی کثیف باج شونو به اوباما تو حیاط خلوت دادن. ما باید غصه گوشت کیلو 14000 تومن رو بخوریم . توالتهای کشورهای غربی مدرنتر و بهداشتی تر از تمام فرودگاه کاراکاس است
دوشنبه 16 شهریور 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
گاهى این مجنون مى آد به ایران براى دیدن دلدارش ( ا.ن. ) شما ها چقدر بخیل هستید
دوشنبه 16 شهریور 1388

عاشق وطن - ایران - تهران
اخیش طفلی اینا برای رضای خدا اینکارو میکنن.گناهشونو نشورین بابا اینا همشون اول صیغه میخونن و بعد شروع میکنن. مثل اون ریاست دانشکاه که دانشجوها با دختر دانشجویی در حالت ناجوری گرفتنشون. دانشجوها رو اخراج کردن و به رییسه ترفیع مقام دادن ! خوب دانشجوها باید بدونن تو ایران هیچ سردار و رییسی متجاوز و شکنجه گرو مست و لخت و عور نمیشه جز در راه رضای خدای خودش ! همه اینا به کنار این ادمایی که میان به مرده و زنده خارجیها فحاشی میکنن و با نفرت توام با حسادت ازشون یاد میکنن لا اقل یه سوزن به خودشون بزنن. البته میدانم که مثل اب در هاون کوبیدن است.
دوشنبه 16 شهریور 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
اگر خوب دقت کنید توی عکس سمت راست هم ا.ن رو میتونید ببینید. روی شونه راست خواهر سمت راست برادر چاورز رو نگاه کنید. صورت معصوم ا.ن رو می بینید
دوشنبه 16 شهریور 1388

ufo - دانمارک - وایله
دررینگ دررینگ دینگ دینگ دین.چاوز ماوز که میگن اینه؟به من میگن احمد انتر نفلش میکنم بخدا.اهای نفس کش بده به من اون چاقو دسته سفید زنجونو.
دوشنبه 16 شهریور 1388

kasra persia - انگلستان - لندن
ای خدا چرا کشور ما باید به این همه کور و کچل باج بده و در عوض ملت ما روز بروز بیشتر تحت فشار قرار بگیرند.
دوشنبه 16 شهریور 1388

habibollah - ایران - تهران
اینم میشه لنگه یاسرعرفات که اومد تمیزملت ودولت ایران رودودره کردورفت.
دوشنبه 16 شهریور 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
بابا اینها همشون همینطورند. فکر میکنید میمون جون و استادش خامنه ای( میدونم فحش لازمه ولی چه کنم که دست و بالم بسته هست ) هر شب تو بغل 4 تا حوری نمیخوابند؟
دوشنبه 16 شهریور 1388

bho3legiha - ایران - تهران
280 میلیون دلار وام گرفته هر کی بود اینکار هارو میکرد البته ونزوئلا هم یه جایی مثل ایران دیکتاتوریه .دروغگوها تادیروز میگفتند حضور کافران در اماکن مسلمانان حرام است امروز این مردیکه نون به نرخ روز خور رو بردن مشهد حرم امام رضا(ع)
دوشنبه 16 شهریور 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
من از بعضی کارهای هوگو چاوز خوشم می اید مثل تلاشش در حمایت از اقشار فقیر جامعه و پیشرفت قابل توجه بهداشت کشور با حمایت کوبا. بعضی کارهایش غلط وبردن کشور به سمت دیکتاتوری است مثل بستن تنها تلوزیون آزاد کشور. روی آرم پرچم ونزئولا یک اسب سفید هست که سرش به سمت راست هست. هوگو چاوز پرچم را عوض کرده و حالا سر اسب به سمت چپ هست! هوگو چاوز هنوز ازدواج نکرده است.
دوشنبه 16 شهریور 1388

آناهید - ایران - ایران
SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر، کاملا" باشما موافقم دقیقا" ایران به این چند کشور بدردنخور باج می ده تا باهاش رابطه داشته باشن معلوم نیست این بار این چاوز کثیف چقدر از احمقی نژاد می چاپه.
دوشنبه 16 شهریور 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
این چاوز یه رابطه دیگه هم با انتر خودمون داره اما حیف که نمیشد .گفت حالا کی میدونه کدومشون فاعل است وکدومشون مفعول ؟
دوشنبه 16 شهریور 1388

wildpiony - هند - بمبیی
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید...
دوشنبه 16 شهریور 1388

m_r - استرالپا - سیدنی
با درد ا سلام حور ایرانی‌‌های عزیز و آزاد ادیش. کسرا پرشیا - انگلستان - لندن . الان هم که می‌خواهید انتقاد کنید چرا با این لغات و تبعیض مگه مثلا یک آدم می‌خواد کور باشه یا مگه شمای بینا خیلی‌ بهترید. یا مثلا شمای مو در تا کی‌ این لغات بچه گناه و تبعیض نژادی.
دوشنبه 16 شهریور 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
یک ده اباد بهتر از صد تا شهر خراب است . خوب اگر قراره باج بدیم باج را باید به گنده لات داد ( امریکا ) نه به نوچه. ( مثل چاوز و بشار اسد و..... ) که اگر بنا باشه پشت ادم در بیاد بتونه نه اینکه تا دماغش را گرفتی جونش در بره . این چاوز هم فردا میشه مثل عرفات میگی نه نگاه کن . ( سیاست که پدر و مادر نداره اصلا ناموس نداره حرومزاده است ).
دوشنبه 16 شهریور 1388

ایهان - ایران - همدان
خوب این آقای چاوز از همون اولش هم تابلو بود که پاچه خوار رهبر و احمدی ساده لوحه .. الان هم گول ظاهرشو نخورین از اون بسیجی های ...... هستش
دوشنبه 16 شهریور 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
کشورهای غربی یک لات و قلدر درونزوئلا سر کار آوردند که با آن هائی که رابطه مستقیم را در ملع عام نمی پسندند وارد معامله شوند و این کلک و تاتر هم بسیار برای خیلی ها باورکننده بوده است. این شخص که سوابق دزدی الواتی و باج گیری اش برای هموطنانش کاملا مشخص است ودر حقیقت یک گپی از باند احمدی نژاد دستنشانده کارتل های نفتی غربی است هر چند وقت یکبار و آنهم بدعوت مکررانه مقامات حکومت کودتا برای گرفتن و جمع آوری و حمل پول ملاها می آید . از آنجائیکه که بانک های ایران در تحریم آروپا و آمریکا هستند مجبورند مقامات ایرانی دست بدامان کشور دومی شوند که از طریق بانک ونزوئلا خرید های مرموز نضامی و دولتی و فرستادن پول به حساب بانکی اسلامیان لبنانی را انجام دهند. درحقیقت برای این انگل ونزوئلائی حضرت مسیح با پول ملت ایران و توسط ارتجاعیان اسلامی در گنج را در دنیای خاکی گشوده است
دوشنبه 16 شهریور 1388

Narmila - ایتالیا - میلان
پس zorro.ir کجاست چرا دیگه نمیاد کامنت بنویس تا ما یکم بخندیم *
دوشنبه 16 شهریور 1388

hamid100 - یونان - اتن
جفت شون را باید در طویله سگهای هار بست تا دیگه ..مفت نخورند
دوشنبه 16 شهریور 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
shahram khosh maram - ایران - تهران . کی گفته چاوز ازدواج نکرده؟ پس این محمود چیکارست؟
دوشنبه 16 شهریور 1388

abiabi - انگلستان - لندن
بابا اینا دیگه کین . همش دروغ و ریا . باور کنید خود رهبرشان و احمدی نژاد هم در این نوع جلسات بودن . فقط نون تنوره مرگ بر اسرائیل را دارن میخورن . البته من خودم خواستار رابطه با اسرائیل هستم . هر چی باشن بهتر از این عربها هستن برای ما ایرانیها . پس درودبر برادران اسرائیلی
دوشنبه 16 شهریور 1388

Gergesho - ایران - بوشهر-کنگان
برای شما متاسف هستم-
دوشنبه 16 شهریور 1388

shangol - آلمان - هامبورگ
بابا لنکرانی هلو اینم حتما سیبی میبی چیزی دیگه. Gergesho - ایران - بوشهر-کنگان . تو هم عزیزم برای خودت تاسف بخور
دوشنبه 16 شهریور 1388

hossein_oslo - نروژ - نروژ
bluestar - ایران - تهران . دمت گرم با حرفت حال کردم
دوشنبه 16 شهریور 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
حالا با این چفیه (؟) میخوان ع. برقصن یا بجنگن؟! . قیافه هاشون نگاه کنید..سالن ولایت اراذل و اوباش تقدیم می نماید ـ نمااایش رقص تاب.....ی راسو و مارمولک! ( خواستم چیزی نگم ..نشد)
دوشنبه 16 شهریور 1388

favour_man - ایران - مشهد
این بنده خدا هم باید یه جوری شکم مردم گرسنه ی کشورش رو سیر کنه دیگه !!!!
دوشنبه 16 شهریور 1388

Kaweh - آلمان - مونیخ
دم چاوز گرم خیلی زرنگه میبینه یه عده اسگل نمیتونن از مالشون و خاکشون محافظت کنن . اونم میگه در دیزی که بازه چرا من نخورم وقتی هر سک دیگه مثل روسیه سوریه چین فلسطین لبنان القاعده حماس حزقالله ووووو میخورن چرا که چاوز نخوره. بخور چاوز جون نوش جانت ما که عرضه نداریم بخوریم یا نگه داریم تو که میتونی بخور
دوشنبه 16 شهریور 1388

mahtab999 - کانادا - تورنتو
زندگی زیبا - ایران - آبادان . نوبتی فاعل و مفعول میشن که نه سیخ بسوزه نه کباب....هاها...
دوشنبه 16 شهریور 1388

ARIATABAR - ایران - کرمانشاه
برای چپاول ملت ایران هرکاری می کنند
دوشنبه 16 شهریور 1388

roya123 - ایران - ایران
چاوز اوسکووووول ..به پای هم پیر شین !
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

karlos - فنلاند - هلسینکی
اخرش معلوم نشد که این هوگو چاوز چه جوری در انتخابات مکرر و کاملا دمکراتیک هر دفعه پیروز می شود و همچنان حالت کاریزماتیک خودش را حفظ کرده ؟ جل الخالق!!
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
hossein_oslo - نروژ - نروژ . چاکرتیم
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

shari - ایران - تهخران
چیز عجیبی نیست بسیجیا همین مدلین دیگه. این به تصویر کشیده
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

nahiliتهران - ایران - تهران
karlos - فنلاند - هلسینکی. عزیزم این که سوال نداشت از همسرش محمود سیاه یاد گرفته .
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

hasrat-takey - انگلیس - بریستول
bluestar - ایران - تهران. دوست عزیز واقعا گل گفتی . من خیلی ها رو میشناسم که در ان زمان چون سن کمی که داشتند و نمی توانستند به سربازی برند و علاقه برای دفاع از سرزمین و ناموس داشتند عضو بسیج میشدند و به جبهه میرفتن و چه بسا که خیلی ها هم شهید شدند و بعضی ها هم بعد از جنگ دنبال زندگی کردن رفتن. ما ها خیلی زود گذشته رو فراموش میکنیم این جریان اخیر طراحی شده از خیلی وقت پیش هست واگر یادتون باشه در یک سانحه هوائی کلی سپاهی دوران جنگ کشته شدن و جای اونها رو افراد جدید گرفت و بعد از اون دوباره در یک سانحه هوائی خبرنگارهای دوره جنگ کشته شدند و جای اونها هم افراد جدید که مزدور همین طرح از قبل تعیین شده بودند جای گزین شدند و کم کم سکان رو دارند به دست می گیرند و قصد اینها فقط از ریشه سوزاندن سرزمین کهن ایران هست که این خیال باطل رو به گور میبرند. مرگ بر دیکتاتور
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
hamed-irooni - ایران - زابل. زبونت رو گاز بگیر! مگه احمدی نژاد نگفته که در ایران هموسکسوال وجود ندارد؟!
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

روز روشن - .انگلیس - لندن
عکس قبل از بسیجی شدن احمدی نژاد هم حتما بهتر از این نمیشه.......... ........از قدیم گفتن بگو با کی دوستی تا بگم کیستی.............
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

پسر ایران زمین - ایران - تهران
من حالم بهم خورد مخصوصا اون هیکل تن لشش .. صد رحمت به محمود
چهار‌شنبه 18 شهریور 1388

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.