نزاع در جلسه مراسم تودیع و معارفه وزارت کار

نزاع در جلسه مراسم تودیع و معارفه وزارت کار

جلسه خداحافظی محمد جهرمی با وزارت کار به نزاع کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، دقایقی پیش که محمد جهرمی در مراسم تودیع خود در حال سخنرانی بود فردی از وی تقاضا کرد‏، در کنار تریبون بایستد. به رغم موافقت محمد جهرمی، بلافاصله بعد از اتمام سخنرانی او فرد مورد نظر مورد هجوم قرار گرفت و در مقابل چشم شیخ‌الاسلام وزیر جدید کار و معاون محمود احمدی‌نژاد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

شنیده می‌شود این فرد مدرس زبان‌های خارجی است. البته مجری برنامه خداحافظی محمد جهرمی سعی بسیار داشته است تا او را بیمار روانی معرفی کند اما تنی چند از کارمندان وزارت کار این ادعا را رد می‌کنند.

irani bidar ast - هلند - اترخت
دستش درد نکند سزای مزدور بیش از این نیست. زنده باد ازدی مرگ بر جمهوری اسهالی و احمقی و کابینه اش و خامنه ای و هر چی مزدور.
یکشنبه 15 شهریور 1388

M.A. SABOUR - فرانسه - پاریس
از مشتئ خائن به حقوق کارگران و زحمتکشان انتظاری بیش از این نمیتوان داشت
یکشنبه 15 شهریور 1388

sophie_tehran - ایران - تهران
دوستان خواهش یکنم حتما یه سری به بخش تبادل نظر پرنیا قسمت پیشنهاد و انتقادات بزنید و ببینید رفیقمون لشگر فداییان رهبر چی گفته و چئ میخواد!!!!!!!!!!
یکشنبه 15 شهریور 1388

babrmazandaran1 - ایران - مازندران
ایی ریا - ایران - شیراز . همونی که پرسیدی لووول یعنی چی:. LOL = Laughing Out Loud. یعنی خیلی خندم گرفت. خیلی حال کردم. مردم از خنده و از این جور حرفا. افتاد؟؟؟~~!!
یکشنبه 15 شهریور 1388

darius mis - انکلستان - لندن
برای مبارزه با رژیم ٫مملکت احتیاج به تمام نیروهای خود دارد که چون یک تن واحد باید در برابر رژیم ضد ایرانی وایرانی کش جلوگر شود .یادم نمی رود که چه صف طولانی هروز جلوی خراب شده اداره کار بود .چه بگیرو به بندهای و بی قانونی های وبی سامانی ها در ایران است .رژیم ارتجاعی اسلامی ننکت باد
یکشنبه 15 شهریور 1388

Ezhaq - ایران - تهران
عجب!
یکشنبه 15 شهریور 1388

ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
هاهاها ها بزنید بزنید همدیگرو به ...اک بدید
یکشنبه 15 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
ببخشید من هر چی فکر کردم نظر مناسبی برای این خبر گیرم نیومد پس خاک بر سر احمدی نژاد
یکشنبه 15 شهریور 1388

juvel - نروژ - اسلو
خر در الاغ. مرگ بر خامنه ای حرامزاده و عنتری نژاده همجنس باز.
یکشنبه 15 شهریور 1388

mahnadi - هلند - هارلم
روز قدس **روز وحشت نظام سست وبی اساس ولایت وقیه را هرچه با شکوهتر برارکنیم تا برای همیشه آزادی را به سرزمین عشق واهورا دعوت کنیم کرچه راه طولانیست اما فرزندان دلیر ایران قویترینند. زنده باد ایرانی آزادوآباد
یکشنبه 15 شهریور 1388

abdolla - ایران - قم
تنها راه برون رفت از این منجلاب سیاسی گوش سپردن به اوامر رهبر گرانقدر ایرانه.ننگ بر مخالفین رهبر
یکشنبه 15 شهریور 1388

bahareiran - ایران - ایران
اینروزها هر کی هر کاری میکنه روانیه جز اخوندهای کذاب
یکشنبه 15 شهریور 1388

ali moosavi - ایران - ایران
ایران و ایرانی برقرار باد پرچم سه رنگ شیروخورشید همیشه برافراشته باد ماهستیم
یکشنبه 15 شهریور 1388

123esfand - ایران - تهران
عبدا.. قمی لعنت خدا به روح پرر تو ورهبر شیاد ادم کشت دور نیست روزی که تو وامثال تو واون حیون کثیف به مجازات اعمال خاینانه تون برسید وام به سپاهیان وبسیجیان که دستشان به خون ملت رشید ایران اغشته نشده سفرش میکنم هرچه زودت صف خودتون را از صف این بی وطن های بی دین جدا کنید وگر نه به اتش انها خواهید سوخت
یکشنبه 15 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
abdolla - ایران - قم...دو کلمه هم از مادر عروس
یکشنبه 15 شهریور 1388

NEDER - کانادا - ونکوور
abdolla - ایران - قم. رهبر کیلو چند بابا. صد دفعه گفتم می خوای قرصاتو بخوری اول دستورالعملشو بخون بعد بخور.باز قاطی خوردی..
یکشنبه 15 شهریور 1388

شب قطبی - امارات - دبی
یعنی بی دلیل کتک خورده؟لابد یه چی گفته که زدنش...اصلا واسه چی رفته بوده بالا؟از دست این بیفکرها....واقعا آدم می مونه چی بگه...
یکشنبه 15 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
. abdolla - ایران - قم من موندم تو چرا می آیی تو این سایت تو برو تو رجاء نیوز وفارس نظر بده. اینجا جایی واسه متحجرینی مثل تونیست .تو اگه خامنه ای مدعی خدا بودن هم بشه قبول میکنی.آدمای مثل تو تو مسجد کوفه علی را به شهادت رسوند.اون لعین حافظ قرآن بود.
دوشنبه 16 شهریور 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
دولت لمپنهاست دیگه .توقعتون بیش از اینه . از رهبر و عنتر و تموم جانورهای سیرک کابینه ازپاپین ترین و بیشعورترین و ابله ترین و لمپن ترین و رذل ترین و خونخوارترین و بی شرفترین موجودات خلقتند . شما خوب در کابینه و بیتالدزدان رهبری و تهش خیس مصلحت و......بگیر برو تادینش همه سروته یکی از یکی حرومزاده تر و بی ننه بابا ترند. لطف بفرماپید سطح توقع فرهنگیتونو بیارید پاپین چون بزودی امام زمان پ....زشان هم قراره ظهور بفرمایند و حالا بعدش چه فضولاتی خواهند خورد ...خودشان میدانند و امامشان . درقدیم یک تیمارستان چهرازی داشتیم الآن یک تیمارستااسلامی بوسعت تمام ایران داریم که ساختهء دست بنیانگذاران اسهال و ( ببخشید اشتباه تایپ بود ) اسلامیون و چغارتگران اسلام الاسهالی است . است .
دوشنبه 16 شهریور 1388

ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
abdolla - ایران - قم . خاک تو سر خودت و رهبرت
دوشنبه 16 شهریور 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
abdolla - ایران - قم...مغز گنجشکی تا حالا که تو این منجلاب بودیم و هستیم که به دستور همین رهبرت بود غلامممممممممم خدا..ننگ بر تو و ان رهبر چلاقت و وابستگان پوسیدت
دوشنبه 16 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.