تصادف ساختگی بعد از همسر کشی

تصادف ساختگی بعد از همسر کشی

مردی پس از قتل همسرش سعی داشت این طور وانمود کند که زن 32 ساله قربانی یک سانحه رانندگی شده است. اکبر اصفهانی نژاددارابی دادستان شهرستان کردکوی استان گلستان در این باره گفت؛ شوهر صیغه یی این زن بعد از به قتل رساندن همسرش جسد را در خودرو پراید گذاشت تا علت کشته شدن وی را تصادف جلوه دهد، اما خیلی سریع شناسایی و دستگیر شد. وی ادامه داد؛ ساعت 30/2 بامداد یکشنبه گذشته از تصادف یک اتومبیل پراید و کشته شدن یک زن به دادستانی خبر رسید و با حضور در محل و مشاهده جسد به دلیل نبود آثار تصادف در جسد و همچنین وارد نشدن خسارت به خودرو، به موضوع تصادف مشکوک شدیم. وی تصریح کرد؛ جسد متوفی که زنی 32 ساله بود در قسمت شاگرد اتومبیل قرار داشت و سرش روی داشبورد اتومبیل افتاده اما به راننده هیچ آسیبی نرسیده بود. به خاطر آثار کبودی در زیر گلو و شکستگی ناخن متوفی که حکایت از درگیری داشت، فرضیه وقوع قتل مطرح شد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی گفت؛ با بررسی گوشی موبایل متوفی آخرین تماس وی بررسی و در همان ساعات اولیه مظنون شناسایی و دستگیر شد و به انجام قتل اقرار کرد. اصفهانی نژاددارابی افزود؛ قاتل درخصوص انگیزه اش گفت مدت ها پیش با مقتول که یک زن مطلقه بود، آشنا شدم و او را به ازدواج موقت خودم درآوردم، تا اینکه اخیراً مرتب مرا تهدید می کرد و می گفت باید اکثر وقت خود را با او بگذرانم در غیر این صورت با مراجعه به محل کارم برایم مشکل درست خواهد کرد. وی خاطرنشان کرد؛ قاتل در اعترافات خود ادامه داد من که متاهل و دارای فرزند بودم با شغل آبرومندی که داشتم زندگی خوبی داشتم و نمی خواستم برای زندگی ام مشکلی درست شود، بنابراین حتی برای او خودرو پراید خریدم تا از زندگی ام بیرون برود، اما این زن هر روز بیشتر اصرار می کرد با او باشم و بیشتر تهدیدم می کرد تا اینکه شب حادثه وی را به جاده یی خلوت کشاندم و به قتل رساندم تا برای همیشه از دست وی راحت شوم. به گفته این مقام قضایی تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.
گویا - ایران - تهران
ای ول خوبه متاهل و فرزند و شغل آبرومند داشته رفته صیغه کرده اگر اینارو نداشت حتما 40 تا میگرفت :)
یکشنبه 15 شهریور 1388

darius mis - انکلستان - لندن
بعد از آن همه به اصتلاح هیجان و حال و حول و وقتی که حسابی خالی شدی زدی یارو را گشتی .نوش جانت حالا 30 سال آب خونک خوردی آدم میشی
یکشنبه 15 شهریور 1388

armin_taroos - کره جنوبی - سونگ نم
قسمت شاگرد تو اتومبیل کجاست؟
یکشنبه 15 شهریور 1388

aydak - سوئد - مالمو
armin_taroos - کره جنوبی - سونگ نم . . دقیقاً!
یکشنبه 15 شهریور 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
این جرمهاو جنایتها که تو این حکومت واپسمونده بسیار زیاد اتفاق میفتد به دلیل محدودیتها و فقدان ازادیهای روابط اجتماعی و عواطف انسانیست...
یکشنبه 15 شهریور 1388

venoosi - بلژیک - ورویر
armin_taroos - کره جنوبی - سونگ نم . منظور صندلی کنار راننده است.
یکشنبه 15 شهریور 1388

nahiliتهران - ایران - تهران
یه روزم گنده کار احمقی نژاد در میاد .خاک بر سره احمدی نژاد
یکشنبه 15 شهریور 1388

sophie_tehran - ایران - تهران
armin_taroos . .عزیز کنار راننده رو بهش میگن سمت شاگرد.موفق باشی
یکشنبه 15 شهریور 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
اره دیگه مردها همه کاری می کنند ولی وقتی قضیه جدی می شود دارای ابرو و شخصیت می شوند
یکشنبه 15 شهریور 1388

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
darius mis - انکلستان - لندن. 30 سال آب خنک نخواهد خورد اگر که خانواده زن مقتول نصف دیه اش را بدن میتونن قصاص کنن. اسلامه دیگه. یارو زده کشته تازه خانواده قاتل یک پولی هم دستشون میاد. سوای اینکه خود قصاص عمل وحشیانه ای هست.
یکشنبه 15 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مردک شهوتران طبق دین ننگینت یک زن بینوا//اکثرا.بدلیل فقر/// را صیقه ی ننگین کرده ای با داشتن زن و بچه !!!!انجا نه ابرو بوده نه شرف.....قاتل کثیف.
یکشنبه 15 شهریور 1388

NEDER - کانادا - ونکوور
تو که اینقدر نگران زن و بچه و ابروتی ... خوردی صیغه کردی که بعد مجبور شی بکشیش..
یکشنبه 15 شهریور 1388

sherry_vancouver - کانادا - ونکوور
خوبه فهمیدیم ابرودار یعنی چی.
یکشنبه 15 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
فیلمهای هالیوودی زیاد نگاه میکرده...........لوووووووووووول
دوشنبه 16 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
nasim irani - اتریش - وین. خوب چشمهایت را باز کن. آخر و عاقبت تو هم به علت علاقه مفرطی که به صیغه شدن داری بهتر از این نیست. از من گفتن :-)
دوشنبه 16 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.