نامزد ندا آقا سلطان بازداشت شد

نامزد ندا آقا سلطان بازداشت شد

خبرگزاری هرانا : سازمان عفو بین الملل در اطلاعیه ای می گوید مسئولان امنیتی ایران، ماکان کاسپین، نامزد ندا آقاسلطان را بازداشت کرده اند. به گفته عفو بین الملل ماکان کاسپین در ارتباط با قتل ندا آقاسلطان در زندان اوین بسر می برد و تحت بازجویی است. عفو بین الملل درباره احتمال شکنجه ماکان کاسپین ابراز نگرانی کرده است.
به گزارش عفو بین الملل، ماکان کاسپین پس از قتل ندا آقا سلطان در اعتراض های خیابانی، در مصاحبه ای با بخش فارسی تلویزیون بی بی سی گفته بود "سخنان شاهدان عینی و نوارهای ویدئویی" بوضوح نشان می دهد که یک بسیجی، ندا را هدف تیر قرار داد.
عفو بین الملل می گوید ظاهرا به خانواده ندا گفته شده اگر ماکان اعتراف کند که یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق ندا را کشت، او از زندان آزاد خواهد شد.
ماکان کاسپین 6 روز پس از قتل ندا آقا سلطان توسط نیروی های اطلاعاتی و امنیتی در شمال تهران و در منزل بازداشت شده است
سازمان عفو بین الملل نگران است که او ممکن است برای امضای چنین "اعترافات" تحت شکنجه یا بدرفتاریهای دیگر قرار گرفته باشد.

دکتر آرش حجازی یکی از شهود که در لحظه شهادت ندا آقا سلطان حضور داشت نیز پس از گریختن از ایران اعلام کرد که یک بسیجی به سوی نداآقا سلطان شلیک کرده بود از سوی مردم دستگیر شد اما مردم توانستند کارت شناسایی این بسیجی را از او بگیرند.
کارت شناسایی این بسیجی و مشخصات کامل او در هفته های اخیر در سایت های اینترنتی انتشار یافته است.
behnam2009 - انگلستان - لندن
دروغه.الان داره بصورت زنده با یه تلویزیون خارجی مصاحبه می کنه.
جمعه 13 شهریور 1388

shahadat - آأمان - فرانکفورت
موسوی و کروبی و خاتمی عزیز با خودتان و جوانهای مردم و حیثیت این نظام چه کردید ؟آخرش چه شد ؟این کارها نتیجه ندارد
جمعه 13 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
روحت شاد ندا جان.. رفتی و این ننگها را نمی بینی .
جمعه 13 شهریور 1388

behnam2009 - انگلستان - لندن
اه بابا چقدر بازی رسانه هایی که مثل قارچ سر در آوردن. یکی باز الان ادعا می کنه دیشب دستگیر شده. بالاخره کدوم درسته. امیدوارم هیچ کدوم.
جمعه 13 شهریور 1388

chiman.ara - فنلاند - هوینگا
ای خاک برسرتون اشغالهای کثیف...اون بدبختو چرا گرفتین/مرگ برجمهوری اسلامی
جمعه 13 شهریور 1388

mamat - ایران - ایلام
وبسایت کامران نجف زاده https://www.najafzadeh.ir/. وبلاگ محمد حسین رنجبران https://hranjbaran.blogfa.com/. " پسر سفاک هرندی وزیر سابق https://www.sajjadsaffar.blogfa.com/.
جمعه 13 شهریور 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
shahadat - آأمان - فرانکفورت اقای عزیز شما بگو چکار کنیم با این بی ابروهای قآتله متجاوز شکنجه گر دروغگوی پست رزل از خدا بی خبر رژیم منفور اسلامی؟ هر ایرانی با غیرت در حد توانش باید در احقاق حقوق خون جوونامون هر کاری میتونه بکنه. این اقایونی هم که اسم میبری بخاطر یک مشت نامرد و ادم فروش هنوز کارشون به اخرنرسیده. شب دراز است و قلندر بیدار. تازه اولشه عزیز دل بابا. کر کری نخونن که با لاخره ظلم پایدار نیست.
جمعه 13 شهریور 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
shahadat - آأمان - فرانکفورت. تازه اولشه حسابی خودتونو برای چند ماه اینده اماده کنید. از حالا به خودت خوب روحیه بده. ننگ بر طالبان چه ایران چه فرانکفورت المان
جمعه 13 شهریور 1388

siavash b - ایران - تهران
shahadat - آأمان - فرانکفورت . سلام رفیق من هم مثل تو طرفدار جنبش سبز نیستم اما جوانها یا بهتر بگم رفیق مردم ایران را دوست دارم از موسوی هم بدم نمیاد چون پدر و مادر و کلا بزرگترم چه فامیل و دوست از این مرد به نیکی یاد میکنند و میگن اهل شعار و چاپلوسی نیست با شناختی که از ایشان دارم فکر نکنم بی دلیل خواسته باشند کاری کنند اما این که میگی نتیجه نداره نه من موافق نیستم رفیق حداقل اگه نشد چیزی در حال حاضر تغییر کند این حسن را داشت تا خیلی از مسائل اشکار شود اما به قیمتی گزاف و عقلم بهم میگه این راه تا پیروزی این جنبش ادامه داره نباید عجولانه قضاوت کرد رفیق
شنبه 14 شهریور 1388

deicide - اوکراین - کیف
ندا زتده اس مدارکش هم موجوده هرکی میخواد به من ای میل بده. ...
شنبه 14 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
shahadat - آأمان - فرانکفورت. رژیمی ننگین در موضوع دیگری نوشتی//شب اول قبر// اخه خنگ خدا تو المان هستی این چرندیات چیه می نویسی !!!. نکنه اسودگی یه نیم رخ هستی باای دی جدید.
شنبه 14 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
shahadat-المان-فرانکفورت-ای مزدور فقط .. شو ملا زاده از خدا میخواهم همین بلا رو سرت بیارند زیاد انروز دور نیست که رهبر کثیف و کفتارت رو مثل صدام حلق اویز کنند جاسوس بزدل کهریزکی دیگه .. شو مرگ بر علی شیره ای با کاسه لیس های اطرافش -می جنگیم برای نجات وطنمان از چنگال غاصبان.
شنبه 14 شهریور 1388

hamid_ad - امارات - مگاو
احمدی نژاد را باید بندری کرد. آقایون تکبیر.
شنبه 14 شهریور 1388

لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان
این مردم ظلوم رو طعمه‌ی چی میکنید؟. این قتلها رو باید جوابگو باشه موسوی و خاتمی و کروبی. باید بجای این افراد که هزینه دادند باید انتقام رو از موسوی گرفت. ۷۰میلون ایرانی مسلمان شیعه اینو از دادگاهای صالح میخوان که موسوی مجازات بشه
شنبه 14 شهریور 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
نیم رخ بر می گردد.این بار در نقش شهادت!!!
شنبه 14 شهریور 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان . تو برو جونه بی ارزشتو فدای رهبره ضحاکت بکن که ارزشت در همین حده ... بنابراین حرف اضاف موقوف
شنبه 14 شهریور 1388

Kasra-Birmingham - انگلیس - بیرمنگهام
بچه هافکرکنم که تمام ..خ شربت شهادت نوشیده است.ا
شنبه 14 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان ! این امار رو از کجا اوردئ؟ تنها توئ همین سایت که نگاه کنئ تعداد مخالفها بیشتر تو و شهادت فراکفورتئ...اه ه !! کئ شدین 2 تا؟
شنبه 14 شهریور 1388

لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان
nazanin 2009 - ایران - ارومیه . خواهرم میدونم شما تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه هستید وگرنه این صحبتها رو نمیکردین. بیایید به عاشوق ولایت تا از این رسانه‌های استکبار جدا بشید و به سمت راه راست بریم که ولایت روشن کرده
شنبه 14 شهریور 1388

kaveam - ایران - تهران
درمخالفت بادولت کودتا در راهپیمایی روزجمعه اخر رمضان 27/6/88 با نمادهای سبز و شعار مرگ بر دیکتاتور یا حسین میر حسین یاد و راه شهدای سبز راگرامی میداریم.
شنبه 14 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
بچه ها سلام این یاروshahadat -آلمان - فرانکفورت بچه چمگردونه از روستاهای زرین شهر اصفهان تو عمرش آلمانو فقط اسمشو شنیده.مزدور بی جیره و مواجب رژیم هستش
شنبه 14 شهریور 1388

naghshe eshgh - ایران - تهران
deicide - اوکراین - کیف . خب مدارک رو در همین سایت ارایه کنید !!
شنبه 14 شهریور 1388

omidkhan2 - ایران - تهران
سلام بر رهبر ایران . جانم فدایت
شنبه 14 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
Kasra-Birmingham - انگلیس - بیرمنگهام -kili_patilaki - قطر - دوحه -!! کلئ خندیدم .مرسئ
شنبه 14 شهریور 1388

elyas0121 - ایران - مازندران
shahadat - آأمان - فرانکفورت . نامرد خوب خودتو معروف کردی تو این سایت. اینارو بی خیال .راستی کی قصد داری بیدار شی؟؟؟
شنبه 14 شهریور 1388

Neda02 - کانادا - تورونتو
shahadat - آأمان - فرانکفورت اگه واقعا باور داری که این نظام آبرویی داره خیلی سریع خودتو به یه بیمارستان برسون. چون احتمالا بعد از سی سال تازه از تو کما دراومدی و هنوز تو توهم انقلاب مردمی هستی. هنوز بعد از این همه جنایت دست نظام برایت رو نشده؟ اگه تو کما نبودی قرص زردها قطع کن قرمزها رو روزی سه بار بخور.
شنبه 14 شهریور 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
والا آقا دروغ چرا...ما دیشب با ۲ تا چشمای خودمون دیدیم که "شهادت" و "لشکر فدایان رهبری " عین هلو ترگل ورگل تو اینترنت نشسته بودند که یهو عنترینژاد از راه رسید هر دوتاشونو گاز زد!
شنبه 14 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
ندا جان تو همیشه در قلب مردم ایران زنده هستی.مردم ایران قاتل تو و هزاران ایرانی دیگر را از این ارازل و اوباش سپاهی و بسیجی خواهند گرفت.مرگ بر علی گدا و انتری
شنبه 14 شهریور 1388

jamsil - کره - سئول
همه را باز داشت می کنند این چه کاری خدا//. ؟
شنبه 14 شهریور 1388

tara555 - ایران - تهران
Shahadat- آلمان- فرانکفورت – واقعا دلم به حالت می سوزه.
شنبه 14 شهریور 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
لشکر فداییان رهبری . دهنت بو شیر میده .ریز میبینمت . ضمنا جمع حزب الله لبنان و حماس به زور بشه 500 هزار راس نه هفتاد میلیون .
شنبه 14 شهریور 1388

tootoo - ایران - شیراز
لعنت به تو ای خامنه ای امیدوارم به عزای تک تک عزیزات بشینی
شنبه 14 شهریور 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
شهادت آلمان فرانکفورت . اول موسوی و خاتمی و کروبی با خودشون و مردم کاری نکردن جز حمایت از اندیشه سبز جوونامون . دوم نظام تو بی حیثیت ترین و بی آبرو ترین نظام دنیا بوده و هست کاری به وقایع اخیر نداره .سوم هنوز آخرش نشده داداش یه کم صبر کن آخرشو خواهیم دید و چهارم نتیجه این کارا را یا کوری تا حالا ندیدی یا کری که نشنیدی اما چشم و گوشت رو باز کن نتیجه نهایی رو بزودی خواهی دید .
شنبه 14 شهریور 1388

anita14 - هلند - دهانهاخ
ندااسود بخواب که نستی ببنی که بقیه مردم زجر میکشند هر روز یک خبراین جنایتکاران مشنویم
شنبه 14 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان . shahadat - آأمان - فرانکفورت . شما 2 تا از طرف کجا ماموریت دارید ؟ به سرنوشت پینوشه و استالین دقت کنید و عبرت بگیرید .
شنبه 14 شهریور 1388

delmorde - سوپد - یوتبوری
اخه کدام ادم احمقی باور می کند که ندا اقاسلطان را مجاهدین کشته باشند. اخه به چه دلیل!!!؟؟؟ یک سازمان سیاسی که الان مدتهاست دست از ترور کشیده و در ارامش به تبلیغات خود علیه نظام جور و ستم و فقر و بیکاری و گرانی ادامه میدهد با نداها چکار دارد که علیه ظلم و فساد و عوامفریبی بپاخاسته اند.ندا سنبل ازادیخواهی است و دلیلی ندارد مجاهدین چنین کاری کنند. اما اگر می گفتند ارش حجازی ممکن است به دلیل بعضی سیاستهای انگلیس دست به چنین عمل ناجوانمردانه زده شاید بخاطر سوپیشینه سیاستهای انگلیس در ایران قابل فبول باشد.
شنبه 14 شهریور 1388

khaneyeh parsian - ایران - شیراز
shahadat - آأمان - فرانکفورت لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان به خود آیید.واقعا متاسفم براتون
شنبه 14 شهریور 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان . من به بیگانه ورسانه بیگانه کار ندارم تو هم مثله اربابات همه رو وصل میدی ب بیگانه و رسانه بیگانه بیچاره ها من موندم اگه این بیگانه ها نبودن شما چه جوری کاراتونو توجیه میکردند من اونچه رو که چشام میببینن اعتماد دارم لازم نکرده به من هم بگی کدوم راهی. برم من خودم عقل وشعور دارم و راهمو خودم میدونم تو هم همونی که گفتم بهتره بری جونتو فدای رهبره ضحاکت کنی که ارزشت در همین حده
شنبه 14 شهریور 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
omidkhan2 - ایران - تهران . اره همون بهتر جیره خواری مثله تو جونش فدای اربابش
شنبه 14 شهریور 1388

ADNAN ŞENSES - امریکا - فولرتون کالیفرنیا
شهادت جان . خودم تو رو به آرزوت می رسونم . لش فدایی رهبر تو هم به جهنم برو رهبرت هم میاد اونجا . قربون صدقش برو تا بترکی . به امید الله .
شنبه 14 شهریور 1388

بابک - ایران - سبزوار
این بی شرف ها به هبچ کس رحم نمی کنند
شنبه 14 شهریور 1388

paria6588 - ایران - تهران
فدایی رهبر قرصاتو خوردی ؟داری هضیان میگی
شنبه 14 شهریور 1388

poriyaye_vali - فطر - دوحه
لشکر فداییان رهبری.....الهی نه تو باشی نه اون رهبر دیوثت . هر هرهر خجالت نمیکشی با این نام کاربری هرهرهرلشکر فداییان رهبری اخه ا...ق کدوم ادم عاقل خودشوفدایی یکی دیگه میکنه ...مگه غیر از اینه که با کله پوک بی مغز شما بی همه چبزا بازی میکنن..کث..ت ل..ن مگه رهبر چند نفره ...تویکی رهبرت هم یکی
شنبه 14 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان بدبخت کی گفته ایران 70ملیون شیعه داره.دوما تو کشتی جنایت رو گردن موسوی میاندازی.دردو بلای موسوی بخوره تو کله خالیت .که انقدر تو پایگاهای مقداد و مرصاد شستشودادن که سفید شده مثل برف
شنبه 14 شهریور 1388

kasra persia - انگلستان - لندن
سلام بر همه
شنبه 14 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
shahadat - آأمان - فرانکفورت. تو بهتره زودتر شهید بشی و گورت رو گم کنی بری اون بهشت کذایی که حوریان آکبند داره.......برو جانم اونا تو کف تو یکی موندن....این دنیای سراسر گناه و آلودگی رو بذار واسه ما.....برو / یعنی بهتر بگم / گ م ش و ....
شنبه 14 شهریور 1388

mehditm - ایران - تهران
خوبه بهش تجاوز نکنن سپاهی های متجاوز و عوضی رذل
شنبه 14 شهریور 1388

قلدر - ایران - تهران
لشگر فداییان رهبری الکی نگو 70 میلیون آدم چی چی چی 65 میلیون مخالف ولایت فقیه اند
شنبه 14 شهریور 1388

NEDER - کانادا - ونکوور
دوستان عزیز من فکر می کنم این shahadat و لشگر فداییان رهبری عقده جلب توجه و کامنت گذاشتن و جواب شنیدن دارند. جواب ندیم بهتره..
یکشنبه 15 شهریور 1388

abdolla - ایران - قم
مرگ بر موسوی.شک ندارم افراد همین دین فروش این خانو. مو کشتن.اگه به حرف رهبر هوشمندمون گوش میکردیم این اتفاقا نمی افتاد.نامزد این خانوم هم گمراه شده.برای هدایتش دعا می کنم.
یکشنبه 15 شهریور 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
abdolla - ایران - قم . مرگبر علی گدا و طرفداران بی مخش
یکشنبه 15 شهریور 1388

33pooles - المان - دورتموند
شهادت و لشگر فدائیان اسهال شما دو انکل به زودی به ارزویتان میرسید. یکی شهید و دیگری فدای گ.....ر ملت ایران.
یکشنبه 15 شهریور 1388

easy_busy - مالزی - کوالالامپور
deicide - اوکراین - کیف . آقا تو آخرشی! یه ساعت دارم به کامنتت می خندم! از کجا بلند شدی اومدی تو =)) شادمون کردی
یکشنبه 15 شهریور 1388

abdolla - ایران - قم
nazanin 2009 - ایران - ارومیه .اون دنیا چطور می خوای جواب بدیی ؟من هم از مرگ این خانوم متاثر شدم ولی این کار از پیش تعیین شده دشمنان ما بود .به حمدالله با هوشیاری مردم روبه رو شد .توبه کن و از پیشگاه امام عصر طلب مغفرت کن.بخشیده خواهی شد به یقین.
یکشنبه 15 شهریور 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
abdolla - ایران - قم . شما نگران پاسخ ما نباش کلا ه خودتو بچسب که باد نبره اینهمه هم دشمن دشمن نکنید مردم دیگه دشمنو از دوست تشخیص میدن .دشمن ما همین جیره خوارانی مثله شماست و اون علی گدا ی تازیه که از کشتن جوانان ما هیچ ابایی ندراه دشمن ما همینهایی هستند که تجاوز میکنن سرکوب میکنن جوانان..بدبختا اگه این دشمنو نداشتین دیگه چه جوابی میدادین من موندم(مدیریت محترم سایت یه نیگا به این ایدیهای جدید بندازین بد جور مشکوک میزنن باتشکر)
یکشنبه 15 شهریور 1388

shari - ایران - تهران
deicide - اوکراین - کیف . توهم داری ؟ حالت خوبه؟ چه خبر از اون دنیا؟
یکشنبه 15 شهریور 1388

NEDER - کانادا - ونکوور
abdolla-ایران-.. ببین من فکر میکنم تو و رییس جمهورت قرصاتونو جا به جا می خورین.
یکشنبه 15 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان. عجب موجودات پ..ت و وقیحی هستید شما پیروان بزرگترین جانی تاریخ ایران علی خائنه ای! واقعا ملت ایران باید حساب خود را با اسلام و ولایت فریب و مذهب خونبار و جعلی شیعه برای همیشه روشن کند و گرنه هر از چند گاهی دیوانه ای از ته چاهی سر بر میکند و با دروغهای آسمانی مردم را میفریبد. شما عرب زادگان بی وطن نمونه های واقعی جهل و جنون اسلامی هستید.!
یکشنبه 15 شهریور 1388

masih - ایران - تهران
. abdolla - ایران - قم واقعا که عبدوالا ئی (عبدالله نه ها عبدوالا)
دوشنبه 16 شهریور 1388

pranses - ایران - تبریز
خواهشی که ازمدیریت محترم سایت دارم اینه که از پذیرش نام کاربرانیکه (مثل شهادت )جلوگیری گردد.تشکرمیکنم
دوشنبه 16 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
لشکر فداییان وشهادت امیدوارم خدا سر فرزندان وعزیزانتون بیاره تا دردو متوجه بشید ننگ بر شما خائنین این اب وخاک.
دوشنبه 16 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.