قذافی : سوئیس باید تجزیه شود

قذافی : سوئیس باید تجزیه شود

دولت لیبی برای آزادی بازرگانان سوئیسی وثیقه چند صد هزار دلاری تعیین کرده است.

تلویزیون سوئیس اعلام کرد که معمر قذافی رهبر لیبی رسما از اجلاس عمومی سازمان ملل خواسته تا سوئیس را تجزیه کند. رهبر لیبی که از بازداشت پسرش در ژنو در سال گذشته همچنان خشمگین است، از سازمان ملل خواست کنفدراسیون سوئیس را تجزیه کند.

قذافی پیش از این در تابستان گذشته و در جریان مشارکت خود در اجلاس گروه هشت در ایتالیا نیز این خواسته را مطرح کرده بود.

کریستا مارکفالدر معاون کمیته سیاست خارجی مجلس سوئیس گفت که قذافی در خواسته خود از سازمان ملل گفته که سوئیس باید تجزیه شده و قسمت‌های مختلف آن بین کشورهای مجاورش تقسیم شود.

در همین حال روزنامه سوئیسی تاگز انتسایگر نوشت: «دولت لیبی وثیقه‌ای چند صد هزار دلاری را برای آزادی دو بازرگان سوئیسی تعیین کرده که از یک سال قبل تاکنون در لیبی زندانی هستند. این دو بازرگان از طرف دولت لیبی متهم شده‌اند که قوانین اخذ روادید لیبی را زیر پا گذاشته‌اند».

با وجود امضای تفاهم نامه از سرگیری روابط دوجانبه عادی میان سوئیس و لیبی بعد از تنش سیاسی متعاقب بازجویی فرزند قذافی توسط پلیس سوئیس، بعید نیست رهبر لیبی از فرصت ریاست یک‌ساله بر مجمع عمومی سازمان ملل برای فشار بر سوئیس استفاده کند.

پسر قذافی به جرم کتک زدن و شکنجه خدمتکارش در سوئیس توسط پلیس این کشور بازداشت شده بود.

معمر قذافی قرار است تا چندی دیگر برای مشارکت در اجلاس عمومی سازمان ملل به نیویورک برود. وی که معمولا در هیچ هتلی اقامت نکرده و چادری عربی در خیابان‌های مقصد برپا می‌کند، این بار با مخالفت شدید ساکنان منطقه منهتن نیویورک مواجه شده و باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا شخصا با او مذاکره کرده تا قذافی را از تصمیم برای برپا کردن چادر در خیابان‌های نیویورک منصرف سازد.

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
فردوسی میگه: به شیر شتر خوردن و سوسمار _ عرب را رسیده است بدانجا کار که تخت کیانی کند ارزو _ تف بر چرخ گردون .. البته دولتهای عرب به مراتب پیشرفته تر و مدرنتر از دولت استبدادی و دیکتاتوری ماست...حداقل به خواسته های ملتشون توجه میکنند...
جمعه 13 شهریور 1388

قانون جنگل - المان - کلن
جون به جونش بکنند تازی وحشی موش خور هست ومی ماند. خاک بر سرش فکر کرده اروپا هم مثل کشورهای عربی هست که همه چیزش خرتوخره
جمعه 13 شهریور 1388

susan_65 - نیوزلند - اکلند
.... عربها(سوسمار خور) خیلی ک... ووحشئ هستن
جمعه 13 شهریور 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
خفه بمیر دلقک بى پدر و مادر
جمعه 13 شهریور 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
شاه خدا بیامرز میگفت در دنیا دو رهبر دیوانه هستند یکیش چائوشسکو رئیس جمهور دیکتاتور رومانی که محاکمه و تیر باران شد و دیگری این قذافی .
جمعه 13 شهریور 1388

ironwill - کانادا - کلگری
قذافی که دوست ایرانه باید پیشنهاد میکرد سوییس رو به جمهوری اسلامی بدن تا از مهرورزی اونا محروم نشن.البته به نظر نمیاد همسایکان سویس از این درخواست قذافی چندان ناراحت باشند!!
جمعه 13 شهریور 1388

778899 - ایران - شیراز
به نظرم دوباره یا جنس خوب گیرش نیومده یا زغالش زیاد خوب نبوده . بخاطر همین دوباره به مزخرف گوی افتاده . این مردک را باید در موزه حیاط وحش قسمت حیوانات ناشناخته ببرند . البته ما در ایران هم از این موجودات عجیب الخلقه کم نداریم که با اظهارات پوچ خود ابروی مملکت خود را به باد میدهند. به نظر من بزرگترین گناه اینها استشمام اکسیژن هوا است که بر انها حرام است
جمعه 13 شهریور 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
مرتیکه .خله خیال میکنه لیبی هستش از حای دیگه اش حرف میزنه
جمعه 13 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
برو سیگارت رو ترک کن آشغال
جمعه 13 شهریور 1388

ssaeed - ایران - کرمانشاه
مرتیکککککککککککه خرررررررررر . لعنت بر اسلام
شنبه 14 شهریور 1388

لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان
سردار رشید اسلام درود بر تو ای غیور
شنبه 14 شهریور 1388

sarbaz007 - المان - المان
وقتی صورت کثیف این مردک میبیتم حالم به می خوره تف به ذات عربت
شنبه 14 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
من نمیدونم این چه حکمتئ ـکه تمام رهبر هائ اسلامئ دیوانه هستن! مذهب روانیها یکئ از یکئ دیگه دلقک تر
شنبه 14 شهریور 1388

kaveam - ایران - تهران
درمخالفت بادولت کودتا در راهپیمایی روزجمعه اخر رمضان 27/6/88 با نمادهای سبز و شعار مرگ بر دیکتاتور یا حسین میر حسین یاد و راه شهدای سبز راگرامی میداریم.
شنبه 14 شهریور 1388

فرشادبهاری - ایران - تهران
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان. آقای فدایی ، این لیان کجاست ؟؟ نکنه بقل هموم کهریزکه ؟ راستی تو که فدایی رهبری سریعتر فدا شو که هم زودتر بری بهشت هم ما از دستتون راحت شیم ، راستی یه جا هم برای این قذافی نگه دار پیش خودتون و آقا .
شنبه 14 شهریور 1388

kishmish sabz - آمریکا - لس آنجلس
حضرت معمّر قذافی با لبهای بالایی کاهدود میفرمایند و با لبهای پائینی (خیر سر اجداد ملخ خورشان) تعیین تکلیف برای دیگر کشور های جهان!. از رفقای امثال مموتی و چاوز و حسن نصرالله انتظار چی دارین؟ از «گوزه» همان برون تراود که در اوست!.
شنبه 14 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان! سردار رشید اسلام عین خودت غیوره !!
شنبه 14 شهریور 1388

Neda02 - کانادا - تورونتو
ssaeed - ایران - کرمانشاه به نکته کاملا به‌جایی اشاره کردید که زبان من از فرط ناراحتی از بیانش قاصر بود. ممنون
شنبه 14 شهریور 1388

rezafc69 - یونان - اتن
آخه عرب کثیف ترو چه به این حرفا برو تو چادورت..........
شنبه 14 شهریور 1388

huka - نیوزلند - ولینگتون
بیشترین کمک های مادی و انسانی رو در جنگ 8 ساله ایران و عراق این قذافی بی پدر و مادر به صدام کرد امیدوارم با صدام محشور بشه
شنبه 14 شهریور 1388

بهدین - آمریکا - نشویل
و همینطور اوباما بهش هشدار داره‌ که‌ موقع سخنرانی از متن سخنرانی خارج نشه‌ و چرت و پرت نگه‌ و خل و چل بازی هم در نیاره‌ چونکه‌‌ بارها سابقه‌ی چنین کارهایی رو داشته‌
شنبه 14 شهریور 1388

amishka - اذربایجان - باکو
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان . زررررررشششششششککککککک...لشکر دستمال کشهای علی چلاق.چند وقتی بود که واسه فحش دادن کسی رو نداشتیم .خوش امدی که خوشم امد از امدنت. از امدنت اگر خبر داشتمی. ره در قدمت یونجه تر کاشتمی. مرتیکه ا..غ همراه علی چلاغ
شنبه 14 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
جون بجونت کنن دلقکی قذافی
شنبه 14 شهریور 1388

aydak - سوئد - مالمو
khalije hamishe fars - ایران - خارگ . ز شیر شتر خوردن و سوسمار _ عرب را بدانجا رسیده است کار - که تخت کیانی کند ارزو _ تفو باد بر چرخ گردون تفو .
شنبه 14 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
اوه اوه چه دودی از اسافل آقا بلند می شود :-) فکر کردی اینجا هم بلاد اسلام هست که بی صاحب باشد؟ یک روزنامه نگار معمولی نامزد دوباره ریاست جمهوری را که تازه پیشتر هم رییس جمهور بود در برنامه پخش زنده از فرق سر تا نوک پا قهوه ای کرد. پسر تو که عددی نیست :-)
شنبه 14 شهریور 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
دوستان عزیز نژادپرستی شایسته ایرانیان نیست گذشته از رهبر تروریست لیبی کشورهای عربی دیگری هم هستند که خیلی متمدنانه پیشرفته و تا اندازه ای انساندوستانه زندگی میکنن. مثلا قطر و دوبی و امارات که جزو مراکز اقتصادی جهانی که فقط در عرض چند دهه کوتاه از یک جامعه بدوی به دنیای مدرن پیوستن و اکنون اوازه جهانی برخوردار هستن. پس همه رو به یک چوب نزنیم و نخست یک نگاهی بخود بیاندازیم.
شنبه 14 شهریور 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
دوباره قرصاشو نخورده آمپولاشم نزده .
شنبه 14 شهریور 1388

anita14 - هلند - دهانهاخ
روانی مثل شهادت مردی..ه ..ر
شنبه 14 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان. درود بر شما مخبطان مخنث فارق التحصیل حوزه ایدزیه قم که حتی از داشتن یک جو عقل هم محروم هستید! ظاهرا برای تغذیه رایگان و پروار کردن شما گو...ندان ولایت از شیر..ر استفاده کرده اند که آن یک ذره عقل را هم اجاره داده اید!. این مردک مخبط قذافی به گفتن حرفهای بی ربط و احمقانه و رفتارهای ناهنجار و خلاف عرف شهرت دارد و هیچ ابلهی در دنیا تا حالا از او تعریف نکرده بود جز شما تهی مغزان شستشو مغزی شده بسیجی!. ای رهبر دیوانه .. لشکر خرت آماده ...
شنبه 14 شهریور 1388

depressed - ایران - مشهد
تو یکی دیگه بشین یره.. مثل دارو دسته احمدی نژاد که از سازمان ملل خواسته بودن آلمان و تحریم کنه خدایی چقدر آدمای سازمان ملل به ماها میخندن.. خدا این قماش و واسه شاد کردن دل ملل خارجی و خون به جگر کردن ما نگه داره...ما که از خودمون گذشتیم فقط واسه شاد کردن دل دوستای آمریکایی میگم.
شنبه 14 شهریور 1388

لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . برادر شما در دل نظام سلطه هستید پس صلاحیت اظهار نظر ندارید. amishka - اذربایجان - باکو . شما هم تجزیه طلب هستید پس صحبتهای شما مستند نیست. فرشادبهاری - ایران - تهران . شهر بسیجی پرور بوشهر هست عزیز دلم کهریزک وجود خارجی نداره و فقط زاییده بی‌بی‌سی هست. kamia1 - المان - کلن . برادر ما خاک پای این سردار نیستیم. ایشون هم به زیارت رهبری مشرف شدند و دست ایشون رو بوسیدند. خدا نصیب من و شما هم بکنه تا به پای حضرت گریه بکنیم و بخواهیم گناهانمون رو ببخشه
شنبه 14 شهریور 1388

ADNAN ŞENSES - امریکا - فولرتون کالیفرنیا
لش فدایی رهبر . فکر کنم اون گلی که تورو ازش ساختن گ.. بوده فرشته ها با گل اشتباه گرفتن .
شنبه 14 شهریور 1388

irani bidar ast - هلند - اترخت
مرگ بر تمام رهبرهای مستبد مادر.... در جهان و مخصوصا جهان اسلام و عرب تبار و حامی عرب و خامنه ای و هر چه مزدور.
شنبه 14 شهریور 1388

irany awareh - سوید - استگهلم
لشگر فداییان رهبری-ایران-تهران.عزیزم مثل اینگه رهبرت تو رو بد حوری خوابونده گه از فرمایشات رهبرت اطلاع نداری!گهریزگ بدستور رهبرت بعد از ان حنایات بسته شد.همانطور گه دستهای عباس را بریده تو اونحاش شیاف گردیم و حسین و72 احمق همراهش گه برای سلطه و قدرت به گوقه رفته بودند را سر به نیست گردیم تو و لشگر و رهبرت را نیز به زودی زید خشم مادران داغدیده و ملت ازادیخواه ایران له خواهیم گرد.
شنبه 14 شهریور 1388

mahyar1212 - ایران - تهران
دوستان عزیز به این لنگر احمق محل ندید ایشون میخواد حرص شما را در بیاره همین
شنبه 14 شهریور 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان . . ای کافر ومشرک بیدین...شرم نمیکنی خدا را گاشتی و به شیطان متوسل شدی؟!!. مرگ بر تو واون خدایت.
شنبه 14 شهریور 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
این قذافی باید یه چکاپ کامل بشه....از این حرفهای گنده زیاد زده...هر جا که یه خرده رو بهش دادن شروع به گفتن چرندیات میکنه....اعراب هم از دستش ذله شدندو به هیچ صراطی مستقیم نیست..خودش هم با کودتا شده رییس کشورش...خوانندگی هم میکنه..تو دانشگاه هم تدریس میکنه.
شنبه 14 شهریور 1388

هوای آزاد - ایران - ایران
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان . چقدر جالب حرف هیچ کس سندیت نداره جز شما !!! به این میگن دموکراسی آره؟؟؟؟؟؟ امثال شما برای خندوندن دیگران واقعا" لازمه خدایا شکرت که در این شرایط هم به فکر شادی و خنده ما هستی
شنبه 14 شهریور 1388

shela - سویس - برن
حالا سوییس تجزیه بشه به لیبی چی میرسه؟؟ماه رمضان هست و ا ز روی باد معده حرف میزنه.
شنبه 14 شهریور 1388

kasra persia - انگلستان - لندن
تا وقتی که در کشور‌هایی‌ مثل ما و کلا کشور‌های جهان سوم ملت یکی رو می‌کنن بت و بزرگش می‌کنن و میپرستنش اون هم خیال برش میدار که شاید خبریه اوضاع به همین منوال خواهد بود مگر اینکه این فرهنگ مریض مداوا بشه.رهبران بعضی ازکشورها فکر میکنن که صاحب جان ،مال،و ناموس همهٔ مردم هستند و میتونند هر کاری که عشقشون هست انجام بدن
شنبه 14 شهریور 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان. شماها نمی فهمید. ماها که می فهمیم باید دست گوسفندان امام زمان رو هم بگیریم.یه وقت همه به سر نرید تو چاه. چوپانی کار ی بس سخت است!
شنبه 14 شهریور 1388

33pooles - المان - دورتموند
رسیده کار ز تنگدستی روزگار به جائی------- که موش مدبخ ما با دورشگه میرود
یکشنبه 15 شهریور 1388

kishmish sabz - آمریکا - لس آنجلس
این مرتیکه الالدنگِ دبنگوز تازی چَکی رو که سال ١٩٨٦ خورد (بمباران کاخ رئیس جمهوریش) یادش رفته که سوراخ موش میخرید ١٠٠ دلار !. حالا دوباره به عرّ و تیز افتاده! مثل اینکه دوباره تنش میخاره! دفعه دیگه این دود از ما..تت در میاد، قُرُم پُف!.
یکشنبه 15 شهریور 1388

alinader - ایران - تهران
لیان نام قدیم بوشهر هست 90% ماشینهای بالای صد میلیون در تهران نمره بوشهر و بنادر استان بوشهرمانند ریگ دیلم دلوار و . میباشد که متعلق به برادران قاچاقچی کالا میباشد که از خر تو خری این مملکت منتفع شده اند پس چرا فدایی رهبر نباشند
یکشنبه 15 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
لشگر فداییان رهبری - ایران - لیان. نظام سلطه نظام گوسفند پرور ولایت وقیح است نه کشور بزرگ آمریکا که اجازه آزادی بیان را حتی به فاشیستهای مثل تو میدهد. نظام سلطه نظام مالیخولیایی اسلام و مذهب سراسر خون و جنایت شیعه است که فقط و فقط به سرکوبی و کشتن مخالفان فکر میکند. تو مامور جمهوری اسلامی بهتره دهنت رو ببندی و بیشتر از این مزخرف نگی! کسی که از قذافی دیوانه حمایت کنه معلومه که چقدر شستشو مغزی شده!
یکشنبه 15 شهریور 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
alinader - ایران - تهران. من نمیدونستم لیان اسم قدیم بوشهر هست.خیلی برام جالب بود. چه اسم قشنگی هم هست.
دوشنبه 16 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.