عبدالله رمضان زاده در دادگاه مطبوعات حاضر شده است

عبدالله رمضان زاده در دادگاه مطبوعات حاضر شده است

برخی از اعضای بلند پایه دولت اصلاحات که دستگیر شده اند هفته پیش در دادگاه حاضر شدند

عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات که در زندان بسر می برد.، برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه مطبوعات حاضر شده است.

آقای رمضان زاده بیست و سوم خردادماه ، یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دستگیر شده و هنوز امکان زیادی برای ملاقات با وکیل و خانواده خود نداشته است.

به گفته حسین حسینیان قاضی پرونده ، معاونت حقوقی و پارلمانی نهاد ریاست جمهوری از آقای رمضان زاده شکایت کرده و اتهام وی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی است.

عبدالله رمضان زاده سه شنبه پیش همراه با سعید حجاریان، مصطفی تاج زاده، بهزاد نبوی، محسن میردامادی، محسن امین زاده و محسن صفایی فراهانی سایر اعضای ارشد حزب مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در دادگاه حاضر شده بود.

این افراد پس از اعلام پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات دوره دهم در کنار چند صد تن دیگر از معترضان بازداشت شده اند.

در همین حال بعضی خبرگزاری ها در ایران نامه ای منسوب به سعید حجاریان را منتشر کرده اند که در آن وخامت حال جسمی، اعمال شکنجه و استفاده از قرص های روان گردان در مورد او تکذیب شده است.

در این نامه آمده است که آقای حجاریان پس از دستگیری، ۲۰ روز در یک سلول انفرادی در زندان اوین نگهداری شده است که می توانسته در آن با "واکر" راه برود و هواخوری داشته باشد و در این مدت پزشک زندان یک روز در میان به او سر می زده است.

iran-azad - ایران - تهران
دیروز از جلو اوین رد می شدم یه عده زیادی از این آدم هایی که نامه حجاریان و وبلاگ ابطحی رو خونده بودند جلو در زندان ازدحام کرده بودند به زور می خواستند بروند تو زندان! با خودم گفتم عجب جای خوبیه این اوین با اون بازجو های مهربون و مامانیش!
جمعه 13 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
از این بی دادگاه زیاد دیدیم .دروغ و نیرنگ کافی ست.نفرین به اسلام
جمعه 13 شهریور 1388

kaveam - ایران - تهران
درمخالفت بادولت کودتا در راهپیمایی روزجمعه اخر رمضان 27/6/88 با نمادهای سبز و شعار مرگ بر دیکتاتور یا حسین میر حسین یاد و راه شهدای سبز راگرامی میداریم.
جمعه 13 شهریور 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
فحاشان و تهمت زنهای حرفه ایی: اقا چرا بازار فحش و تهمتو گرم نگه نمیدارید؟ والا از ما بعیده!!! اخه جواب این همه زحمت و حرفهایی که حاج حسین شریعتمداری و انصارحزب الله به ما یاد دادن اینه؟؟؟ مگه ما ازادی نمیخواهیم؟!! ای بابا! بدون فحش و تهمت وافترا مگه میشه ازاد بشیم؟ هر کی از کنارتون رد شد بهش فحش بدین! هر کی با متر شما اندازه نگرفت؛ مزدور و خائنه! فعالیت کنید عزیزان . شعار بدیم شعار!!! اخ چه حالی میده شعارهای مرگ بر کشورهای مختلف!! هم جغرافیمون خوب میشه هم دلمون شاد میشه!!! فعال باشیم عزیزان. شعار بدیم. وقت داشتیم میتونیم به باورهای همدیگه هم گیر بدیم و فحش بدیم!!! خلاصه دوستان ازادی با همین چیزا بدست میاد دیگه!!! شاعر هم گفته: اندکی صبر؛ سحر نزدیک است. به به!!! اما نه! اینکه سحر نیست! این فاطمه رجبیه!!! شاد باشید.
جمعه 13 شهریور 1388

morad kazemi - آلمان - آلمان
دوستان عزیز با بررسی هایی که کرده ام میتونم با اطمینان زیادی بگم که موسوی هم دست نشانده رهبر بوده تا مخالفان سیاسی خود رو در این سالها شناسایی کنند و نابو د کنند تا راه رو برای سالهای متمادی دیکتاتوری خود فراهم کنند. تو رو خدا تو خیابون ها نرید و کشته ندید. ما ملت ایران باید از راه های دیگه ای حقمون رو بگیریم. توی خیابان ها رفتن و کشته شدن به نفع دشمنه. چون همه رو قلع و قمح می کنه. فقط تحریم دولت میتونه راه گشا باشه. مثل نخریدن مسکن و ماشین و موبایل . .. و خیلی کارها که میشه روش فکر کرد. البته دوستان حامی موسوی به من فحش ندید. به خدا اینها دارند از احساسات ما سو استفاده می کنند. کمی بیشتر فکر کنید.
جمعه 13 شهریور 1388

665+1 - امریکا - جهت
آقای رمضان زاده هم لاغر شده حتما کی نوبت رفسنجانی میشه
جمعه 13 شهریور 1388

alisam - ایران - تهران
سر قبر شخصی نوشته شده بود : کودک که بودم . می خواستم دنیا را تغییر بدهم وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم بعد ها . کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم . درسالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم.
جمعه 13 شهریور 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
علی سام ایران - تهران: درود بر تو نازنین. این بهترین کامنتی بود که در این ده روز خواندم. زنده بادکه تنها راه حل و سختترین را بدرستی دیده ایی. شاد باشی.
جمعه 13 شهریور 1388

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش: عزیز من، داداش، چرا همش دارى آه و ناله میکنى و به ملت بدبختى که میان اینجا خودشونو خالى کنن گیر میدى؟ من یکبار گفتم اگه شما حرف درست یا راه حل اساسى دارى ارایه بده، جوابى نگرفتم. حرف حساب شما چیه؟ میشه کمى توضیح بدى؟
جمعه 13 شهریور 1388

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
راستى یادم رفت بگم، مرگ بر خامنه اى سفاک. باید اعدام بشه این پیر خرفت متکبر.
جمعه 13 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.