انتشار نامه منسوب به سعید حجاریان در مورد وضعیت بازداشت او

انتشار نامه منسوب به سعید حجاریان در مورد وضعیت بازداشت او

بعضی خبرگزاری ها در ایران نامه ای منسوب به سعید حجاریان را منتشر کرده اند که در آن وخامت حال جسمی، اعمال شکنجه و استفاده از قرص های روان گردان در مورد او تکذیب شده است.

در این نامه آمده است که آقای حجاریان پس از دستگیری، ۲۰ روز در یک سلول انفرادی در زندان اوین نگهداری شده است که می توانسته در آن با "واکر" راه برود و هواخوری داشته باشد و در این مدت پزشک زندان یک روز در میان به او سر می زده است.

بر اساس مفاد این نامه، در این ۲۰ روز عضلات بدن آقای حجاریان رو به تحلیل رفته و بنابراین به محلی منتقل شده که به استخر آب درمانی نزدیک بوده است.

سعید حجاریان ۱۰ سال پیش از یک ترور جان به در برد، اما در اثر آسیب مغزی قدرت تحرک و تکلم خود را از دست داد.

او پس از مدت ها معالجه، به سختی قادر به سخن گفتن شده بود.

در نامه منتشر شده از طرف آقای حجاریان آمده است: "در مجموع می توانم ادعا کنم که حفاظت از یک بازداشتی با معلولیت، کار پر مشقتی است که دوستان (مأموران بازداشتگاه) با شفقت آن را انجام دادند".

sosol - ایران - نیشابور
خوب پس چرا بازداشتش گردند اگه قرار بودهمه چی عین خونه باشه ؟
جمعه 13 شهریور 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
افسوس وصد البته افسوس که نخبه کشی این کودتاچیان از خدابیخبر رو میبینیم و ساکت نشستیم...وای برما...
جمعه 13 شهریور 1388

khaneyeh parsian - ایران - شیراز
خدا رو شکر.کاش ما هم بازداشت میشدیم.اگه اینقدر وضعیت بازداشتیا خوبه من نمیدونم چرا مردم دیگه به تظاهرات ادامه ندادن.احتمالا مردم شرمنده شدند و فهمیدند که با مسوولین دلسوز خوب تا نکردند وبرگشتند خونه هاشون و تا اخر عمر از خدا طلب بخشش میکنند که چرا موجبات زحمت بسیجیان را فراهم کردیم.
جمعه 13 شهریور 1388

Anti_diktator - ایران - گرگان
با سلام و خسته نباشید به مسولین سایت... لطفا نامه‌ای که سعید حجاریان تنها چهار ماه قبل نوشته بود به گوش همه برسانید... ممنون... بسمه‌تعالی. به دلیل اینکه اخیراً رسانه‌های منتسب به جریان اقتدارگرای کشور، اعم از سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها ، روزنامه‌ها و صدا و سیما، از قول بنده اقاویلی نقل می‌کنند که نه به لحاظ صدور، سندیت دارند و نه به لحاظ مبنا، پایه‌ای دارند، لذا بار دیگر همه این قبیل گزارشات، مصاحبه‌ها و اخبار را پیشاپیش تکذیب می‌کنم و چون فرصت مطالعه این دسته اقوال را نداشته و همچنین برای پاسخ‌گویی به تک تک موارد آن وقتی ندارم، حتی اگر از من تعریف و تمجید هم کرده باشند، آن نیز مقرون به صحت نخواهد بود. بسیار دیده‌ام که" برنا" از "فارس"، "فارس" از "رجا"، "رجا" از "درنا"، "درنا" از "ترنا"، "ترنا" از "دبرنا"، "دبرنا" از "منبع آگاه"، "منبع آگاه" از "صحبتهای به دست آمده از شنودهای داخل حزب مشارکت"، گفته‌هایی را به اینجانب نسبت داده‌اند که لابد برای خودشان به لحاظ سندیت در حکم سلسله الذهب است اما از نظر من به پشیزی نمی‌ارزند . امید دارم که دوستان باکیاست و اهل سیاست بتوانند با پیگیری منشا صدور چنین اخبار آحادی، پی به مقصود پردازندگان آن ببرند. والسلام - نامه تمام. سعید حجاریان-/1/31/
جمعه 13 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
آقا سعید هر وقت رسیدی یک جای امن بگو حرفهاتو باور می کنیم .
جمعه 13 شهریور 1388

zananeh - دانمارک - اهوس
sosol - ایران - نیشابور ــــــــــ اینطوری ابروی نداشته ی نظام هم حفظ میشد . اخه تفلک رو چه بر سرش اوردن تا مجبورش کنن این حرفها رو بزنه!!!!؟؟؟؟؟ چون حجاریان حاضر نیست که این اراجیف رو بنویسه پس باید با کلی شکجه و ازارو اذیت وادارش کنن.ـــــــــچ
جمعه 13 شهریور 1388

nahiliتهران - ایران - تهران
sosol - ایران - نیشابور. با نظرت صد درصد موافقم
شنبه 14 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.