رئیسی که نمی‏داند ایران و اروپا اختلاف ساعت دارند

رئیسی که نمی‏داند ایران و اروپا اختلاف ساعت دارند

همین پنجشنبه هفته گذشته بود که به‏خاطر پخش سریال، بازی ملوان و استقلال به جای ساعت 21 از ساعت 21:15 آغاز شد و مزدک میرزایی هم صراحتاً در شبکه سوم سیما اعلام کرد طی تماسی که با عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ داشتیم ساعت بازی را 15 دقیقه به عقب بردیم؛ با این شرایط تغییر ساعت دیدار استقلال – سایپا و ذوب آهن – پرسپولیس آن هم با اعلام قبلی(!) چندان تعجب‏آور نیست. سازمان لیگ سال‏هاست که با این تصمیمات لحظه‏ای و عجیب و غریب لیگ حرفه‏ای را برگزار می‏کند و ما هم به این نوع برنامه‏ها عادت کرده‏ایم.
اما عزیزمحمدی در واکنش به صحبت‌های واعظ ‌آشتیانی که گفته بود برگزاری دیدار استقلال و سایپا در ساعت 22:30 حرفه‌ای نیست و این ساعت وقت خواب بازیکنان است، گفت: «سئوال من این است که آیا اروپایی‌ها که ساعت 11 شب مسابقات خود را برگزار می‌کنند، غیرحرفه‌ای هستند؟! »
یعنی رئیس سازمان لیگ هنوز نمی‏داند ساعت ایران با ساعت کشورهای اروپایی اختلاف دارد؟ بازی‏های اروپا معمولاً ساعت 11 و 12 شب به وقت ایران برگزار می‏شود که در آن کشورها ساعت شروع بازی 8:30 – 9 شب است. به فرض اینکه اروپایی‏ها هم ساعت 11 شب مسابقات خود را برگزار می‏کنند آیا امکانات برگزاری مسابقات آن‏ها با ما برابری می‏کنند؟ در ایران ساعت 10:30 وسایل ایاب و ذهاب برای تماشاگران فراهم است؟ نور ورزشگاه در حد استاندارد است و امنیت تماشاگران در داخل و خارج ورزشگاه تامین شده است؟ ضمن اینکه در اروپا یک برنامه کامل و جامع پیش از شروع لیگ به همه تیم‏ها داده می‏شود و مسابقات بدون حتی یک دقیقه جابه‏جایی برگزار می‏شود اما سازمان لیگ حرفه‏ای(!) ایران مشخص نیست به چه دلیل هر روز و هر ساعت یک حرفی می‏زند و یک برنامه ارائه می‏دهد.

منبع : سایت هواداران استقلال تهران

sosol - ایران - نیشابور
چه انتظاری دارید اگه چیزی سرشون می شد و آدم حسابی بودند که تو این نظام لجن کاره ای نبودند
جمعه 13 شهریور 1388

zoroye iran - اتریش - وین
وین
جمعه 13 شهریور 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
بابا اینقدر شلوغش نکنین...کم کم جا می افته...همه این مشکلاتی که مطرح شده قابل حل شدنه...نویسنده این مطلب زیاده جوش زده...بابا نمیتونی روزه نگیر...مجبور که نیستی...واسه یه مسابقه معمولی فوتبال این همه داد و قال نمیخواد...میشه حلش کرد.
جمعه 13 شهریور 1388

zoroye iran - اتریش - وین
این اقا سردار سپاهه کشور رو که امنیتی کرده اند تمام پستهای بالا رو سپاهیهای نزدیک بیت رهبری و احمدی نژاد و سپاهیهای دون پائینتر رو وارد ورزش کرده اند همه مدیرهای تیمهارو سرداران تشکیل میدهند .به جای جام خلیج فارس بییام اسم انرا بزاریم جام سرداران سپاه
جمعه 13 شهریور 1388

Anti_diktator - ایران - گرگان
خیلی ایدئولوژی باحالی داشت...تو هیچ حکومتی مسولینش اندازه مسولین دوره مموتی ما رو نخندندن...
جمعه 13 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
اخوند سر قبری چش به فوتبال ...خاک توسرت بکنن رییس احمق ..گاوبه اون گاویش هم میدونه اروپا با ایران اختلاف ساعت داره....درود به شرف همه حیوونا که هر چی باشن از اخوندا با شرف ترند...ای خدا 30ساله انقلاب شده این بی شرفا حتی یه استادیومه باکلاس نساختند..خدا بیامرزدت محمدرضا پهلوی اگه توبودی الان ایران شاید میزبانی جام جهانی فوتبال را هم بر عهده گرفته بود
جمعه 13 شهریور 1388

ufo - دانمارک - وایله
بخدا من شک دارم این اعجوبها ایتلکرسی را هم بلد باشن .گند زدن به همه چی.اون ازون دلقک پیر خرفت رئیسشون تا این دربان طویله.بعضی وقتها میگم به خودم واقعا حقمون بیشتر از این نیستش.ما راچی شده این زندگی سراسر نکبت چه ارزشی داره که یکمشت کفتار حرامزاده بر ماوناموس ما فرمانروائی می کنند.این مردمی که من میبینم با اون چیزهایی که تاریخ ایرانو ایرانی خوانم همخوانی نداره.صحبتم با شیردلان زن وازادی خواهان نیست که متسفانه در اقلیت است.بیخود بعضیها جبهه نگیزند ما در اقلیت هستیم ما پشت نداریم ما تا بهکی باید ریز ریز شدن فرزندان این مملکت رو بینیم وخود را به کوچه علیچب بزنیم وبگویم مرگ خوبه برای همسایه کجا رفته اون غیرتو ناموس پرستیمون میخواهم سر به تنم نباشه بینم یک بیشرف دسترو خواهر برادر ن بلد کنه. بس دیگه بابا چقذر حقارت .
جمعه 13 شهریور 1388

alkap0n1990 - ایران - کرج
poriyaye_vali - قطر - دوحه.ما یه گاو داریم تو طویله که بعد از شنیدن حرف تو ناراحت شده.بابا ظلمه به حیوونا که اینارو با حیوونا مقایسه کنیم.در ضمن اگه این و امثال این عقل سالم داشتن که به اینجا نمیرسیدن.بالایی ها 1 مشت خر نفهم تر از خودشون میخوان که بهشون امر و نهی کنن.
جمعه 13 شهریور 1388

omid var - کانادا - تورنتو
خوب اگر مفهمید که در این حکومت بهش پوستی نمیدادن.
جمعه 13 شهریور 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
این یارو همون نیست که تو اونیکی ویدیو تا بند سوم انگشتشو کرده بود تو بینیش؟.
جمعه 13 شهریور 1388

krag - آمریکا - ورجینیا
جدا قیافه ها فقط 5 سال حبس داره
جمعه 13 شهریور 1388

سنجاقک - انگلیس - ا......
آخه به این قیافه نگاه کنید همینقدر که بلده حرف بزنه خودش خیلیه. چرا توقع بیشتر از این دارید
جمعه 13 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
خوب این بیچاره اگه حرفی بزنه که ثابت بشه آی کیو ش از احمدی نژاد بیشتره در جا اخراج می شه که
جمعه 13 شهریور 1388

haghighatgo - آلمان - برلین
غربی ها - روس ها و چینی ها هم دوباره همان گاو شیراسلامی و گوساله هاش رودر ایران انتخاب کردند و تا چهار سال اسکناس های باد آورده نفتی ایران خواهند برد و لبو فروشان و سبزی فروشان میدان مولوی تهران را بعنوان روئسای مجلس بر سر حکومت نشاندند. این انگل ریشی شبه آدم اسلامی با این قیافه و شکل وشمایل چه ربطی به ورزش دارد و چه دانشی دارد که بداند که کره زمین در حال گردش است ودر کشور دیگرنسبت به وقت در ایران چند ساعت وقت به عقب و یا به جلو میرود ؟. مشکل این انگل اینست که کجا میتواند دوباره زن صیغه کند و یا زمین و یا ملک بخرد و کباب ظهر و شبش را کجا میل نماید!. البته در جامعه 60 میلیونی که بیشتر از نیمی از آن از لحاظ ظاهری در قرن کنونی و از لحاظ فهم وشعوردرچندین قرن عقب ترزندگی میکنند میتواند این حکومت ارتجاعی و خیمه شب بازی دینی در میان آن ها ریشه کند و چنین انگل هائی هم بنام وکیل ووزرایش در آنجا حکومت کنند!.
جمعه 13 شهریور 1388

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
دوستان عزیز تعجب نکنید که هر روز این فاشیستهای اسلامی صحبتهائی می کنند که بوی تعفن می دهد چون از مغز و دهان خارج نمی شود و فقط نام انسان را لکه دار می کنند. اتفاقاً خوب است که این حضرات حرفهای ت..ی می زنند تا احیاناً طرفداران احمقشان بجای آن که به منافع خود فکر کنند حداقل به آینده مملکتشان باشند. البته شاید این پیشنهاد من فقط خواب و خیال باشد چون تنها رشد یک کره خر این است که تا آخر عمر خر باقی می ماند. برای همین است که همیشه سواری می دهد. الان بیاد این شعر معروف افتادم که می گوید: "تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. هر طویله گمان مبر که خالیست شاید کره خر خوابیده باشد.
جمعه 13 شهریور 1388

jamsil - کره - سئول
انتظاری نیست..
جمعه 13 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
خر پیش اینا انیشتن تشریف داره حالا از اینا بپرس چظور باید آدم کشت یا جنایت کرد و مردم را آزار داد و به نوامیس مردم تجاوز کرد آنوقت خواهید دید که آنچنان تجربیاتشان را در زمینه ارتکاب به جرم و جنایت در اختیارتان قرار میدهند که باورتان نشود. زمان برای اینها که مهم نیست.
جمعه 13 شهریور 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
رئیس و برنامه ریزان فوتبال اروپا رو کجا واین مزدور چاپلوس کجا...اینا رو فقط باید با خود عقب موندشون مقایسه کرد ...
جمعه 13 شهریور 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
قیافه اش که شبیه خرکچی ها است (البته با عرض پوزش از این قشر زحمت کش)
جمعه 13 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
چه قیافه ی ازگلی داره
جمعه 13 شهریور 1388

33pooles - المان - دورتموند
این مردتیکه را باید بجای ادمکهای که برای تمرین ضربه ازاد و کرنر استفاده کرد . شاید هم توپ جمع کن
جمعه 13 شهریور 1388

جنبش سبزایران - ایران - شیراز
شخص رییس دولت ما، مظهر خر است نبود به جز خر، آری قایم مقام خر. چون نسبت وزیر به خر، ظلم بر خر است انصاف نیست، کاستن از احترام خر. امروز روز خرخری و خرسواری است فردا زمان خرکشی و انتقام خر. میرزاده عشقی
جمعه 13 شهریور 1388

amtin - آلمان - برلین
ایول کلی خندیدم حالا اگر دوباره بهش بگی کلا منکر میشه ! کی گفته ؟ من ؟ عمراْ . این کار آمریکاست که میخواد مارو خراب کنه !!
یکشنبه 15 شهریور 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
عجب توقعی دارید شما از این عزیز جون این چی میدونه که اینو بدونه
سه‌شنبه 17 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.