سعید مرتضوى به عنوان معاون دادستان کل کشور منصوب شد

سعید مرتضوى به عنوان معاون دادستان کل کشور منصوب شد

یک روز پس از برکنارى سعید مرتضوى از مقام دادستان عمومى و انقلاب تهران وى از سوى آیت الله صادق لاریجانی، رییس جدید قوه قضاییه به عنوان معاون دادستان کل کشور منصوب شد.

سعید مرتضوى که به عنوان یکى از چهره هاى تندرو در دستگاه قضایى جمهورى اسلامى ایران شهرت پیدا کرده است روز شنبه مقام خود به عنوان دادستان عمومى و انقلاب تهران را به عباس جعفرى دولت آبادى، رییس دادگسترى استان خوزستان، داده بود.

گزارش خبرگزارى هاى ایران حاکى است که به فاصله کمتر از یک روز از این تغییر، آقاى مرتضوى به عنوان معاون غلامحسین محسنى اژه اى در دادستانى کل کشور منصوب شده است.

دادستان فعلى کل کشور و سعید مرتضوى سال ها در دادسراى کارکنان دولت با یکدیگر همکارى مى کردند ولى با تصدى سمت وزارت اطلاعات از سوى آقاى محسنى اژه اى این همکارى در دستگاه قضایى قطع شده بود.

به گفته کارشناسان حقوقى و سیاسى، این دو مقام قضایى در دوران همکارى خود اقدام به بستن گسترده روزنامه ها و نشریات در ایران و بازداشت و محاکمه فعالان سیاسى و مدنى به اتهام اقدام علیه امنیت ملى کردند.

نعمت احمدى، حقوقدان و وکیل دادگسترى، در زمینه سمت جدید سعید مرتضوى به عنوان معاون دادستان کل کشور به رادیو فردا مى گوید: پستى که آقاى مرتضوى دارد پست قضایى نیست و در واقع یک پست ستادى است.

وى افزود: قانون، جایگاهى براى صدور حکم قضایى از سوى معاون دادستان کل کشور تعریف نکرده است مگر در زمینه اجراى تبصره دو ماه ۱۸؛ بر اساس این تبصره یکى از مراجع قابل اعتراض به احکامى که مراحل آن قطعیت پیدا کرده است ولى خلاف (موازین) شرع هستند، دادستانى کل کشور است.

این وکیل دادگسترى مى گوید: دادستانى کل کشور هم این جایگاه را در اختیار آقاى مرتضوى قرار خواهد داد تا از تجریبات گذشته خود در زمینه پرونده هاى خاص استفاده کند.

با این حال نعمت احمدى مى گوید: سعید مرتضوى دیگر سمت قضایى ندارد که بتواند از طریق آن تصمیم قضایى بگیرد و سمت جدید او حالت ستادى دارد و نه قضایى.

وى در خصوص علت تغییرات تازه در قوه قضاییه جمهورى اسلامى ایران گفت: نوع تغییراتى که آیت الله لاریجانى در این مدت انجام داده اند بویژه هیئت سه نفره اى را که دیروز (شنبه) براى بررسى بازداشت هاى اخیر، زندان کهریزک و حمله به کوى دانشگاه انتخاب کردند، نشانه این است که وى قصد خانه تکانى «رویه قضایى» دارد.

به گفته آقاى احمدى، رییس قوه قضاییه نمى خواهد «در دستگاه قضایى، خانه تکانى به آن معنا داشته باشد بلکه قصد دارد رویه اى که تا کنون در دستگاه قضایى خصوصا در دادسراها و زندان بوده است را تغییر دهد.»

وى افزود: «استنباط من این است که رییس جدید قوه قضاییه در صدد یک دگرگونى شکلى در شیوه رسیدگى است. کما اینکه سرپرست سازمان زندان ها و دادستان تهران را تغییر مى دهند. این دو سمت اخیرا محل مناقشه بوده است. هم مسئله زندان ها که کهریزک جزء آن بود و هم شیوه رسیدگى به دعاوى در دادسرا خصوص نسبت به فعالین سیاسى در دادگاه انقلاب تهران. ظاهرا باید منتظر ماند و (نتیجه) این تغییرات را در دستگاه قضایى دید.»

رییس قوه قضاییه روز یکشنبه در احکام تازه خود همچنین غلامحسین اسماعیلى را به سمت رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینى و تربیتى منصوب کرد.

آقاى اسماعیلى پیش از این سمت دادستانى مشهد را بر عهده داشته است.

amo danial - نروژ - اسلو
ننگ و نفرین بر اسلام محمدی ضد ایرانی.
دوشنبه 9 شهریور 1388

roya123 - ایران - ایران
مرتضوی برو به جهنم
دوشنبه 9 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
هههههه پست بالاتر گرفت.. یه هلو دیگه
دوشنبه 9 شهریور 1388

qdit - قطر - دوحه
برای خودم به عنوان یک ایرانی متاسفم که ...............
دوشنبه 9 شهریور 1388

sara123-toronto - کانادا - تورنتو
احمقی نژاد خیلی پررویی. یک روز حسابت میرسیم.
دوشنبه 9 شهریور 1388

dkdk - دانمارک - اسلیش
متاسفانه عده ای اینقدر وقیح و نادان هستند که به ادیان که بی احترامی میکنند هیچ.بحدی خوی حیوانی گرفته اند که به خالق هستی و خداوند پاک هم توهین میکنند.شرم بر شما و حماقت شما که کارهای زشت و جنایات عده ای از بی شرمان را پای خداوند مهربان میگذارید.کسانیکه بخداوند ایمان ندارند تهی از معنویات و پاکیها هستند.هدفی ندارند که اعمال نیکو و خوب انجام دهند.تنها تنها بدنبال خوشگذرانی مشروب خواری شهوت رانی زشتی و پلیدیند.از زیبائی احترام خودشناسی کمک کردن همدرد بودن پناهی به بی پناه دادن غذائی بگرسنه دادن دستی بسر کودک یتیمی کشیدن و .....بوئی نبردند چرا که انگیزه خوبی ندارند.اما قربون خدائی که اینهمه بخشنده و صبور است که با وجود اینهمه پستی تعدادی بازم صبور است.جالبه که این حقیران بیخدائی را فرهنگ بالا و خرافاتی نبودن تلقی میکنند.اخه چقدر حماقت.بیخردانی که ظلم دولت ایران را پای خداوند میگذارند شرمنده نادانیتان باشید .
دوشنبه 9 شهریور 1388

Anti_diktator - ایران - گرگان
با سلام به مسولین سایت... این خبر رو تو یه سایت معتبر دیدم... کلی خندیدم...!!!!. نوشته بود که مموتی گفته:همواره با اشخاص مختلف صحبت کرده و نظرات آنها را جویا می‌شوم حتی نامه‌هایی را که به دولت می‌رسد بررسی می‌کنم به طور مثال کودک پنج ساله‌ای که پیش دبستانی است با آن دست خط برایم نامه نوشته بود به او زنگ زده و صحبت کردم یا دانش‌آموز سوم دبستانی که بانقاشی‌هایش طرح داده بود مثلا در نقاشی‌هایش گفته بود که ترافیک را این‌گونه انجام دهیم. بنده زنگ زدم و با او 20 دقیقه صحبت کردم و از او پرسیدم که طرح او برای حل مشکل ترافیک چیست؟. خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید که این رئیس جمهور چقدر ک.. مغز تشریف دارند... هر چند احتمالا با همین نظرات کشور رو پیش میبره که اوضاع اینجوریه... مثلا خیر سرش خیلی مهربونه ... مرتیکه عوضی جای اینکه 20 دقیقه با یه بچه حرف بزنی و نقاشی های بچه ها رو نگاه کنی یه فکری به حال این اوضاع بکن... من به این نتیجه رسیدم که ا.ن روانیه. علاوه بر همجنس بازی .. بچه باز هم هست... البته به طور نا خودآگاه مموتی خودش رو لو داد که اون آمارهای تو مناظره هاش رو از کجا اورده... مرگ بر طالبان....چه کابل...چه تهران....
دوشنبه 9 شهریور 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
به این میگن برکناری اسلامی. اژه ایی رئیس و این معاون !!! دیگه عزرائیل حتما بازنشسته میشه. جنبش سبز هم همین الان رنگ جنبشو زرد کنه واسش بهتره. فحش بدید عزیزان. مرگ بگید تا جنبش ابیاری بشه. توهم ببافید. شعار بدید. خدا خدا کنید. از همین اراجیفی که یقتونو ول نمیکنه. نکنه دو تا سئوال اساسی از خودتون بکنیدها. باد فتق میگیرید. فحش بدید. نقد و سر زبون!!!!!! چه چیزی اسونتر از این...ها؟؟؟
دوشنبه 9 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
اخ دوست دارم اون روز بیاد که ننت به عزات نشسته و در به در دنبال جنازت میگرده
دوشنبه 9 شهریور 1388

xabrisham - ایران - اسلو
تسلیت
دوشنبه 9 شهریور 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
من از این میترسیدم که این جانیان حکومتی بخوان اوانسهائی بدن که مردم کمی ساکت بشن. ولی معلومه خودشون قبر خودشونو میکنن. مرتضوی یعنی اعدام یعنی شکنجه یعنی نامردی یعنی تجاوز یعنی زور و دروغ . بخدا قسم اینها ماندنی نیستند. خدایاااااااااا خودت شاهدی و نگذار این جانیان به اهداف خود برسند.ماه رمضان معتقدین به انصاف دعا کنید .
دوشنبه 9 شهریور 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
سعید مرتضوى این جنایتکار گثیف و قاتل معروف با یک درجه ترفیع به مقام معاون دادستان کل رژیم کثیف اسلام منصوب شد .
دوشنبه 9 شهریور 1388

lili_bibi - کانادا - ونکوور
واقعا متاسفم.این کارا فیلمشونه که سر مردم بیگناه کلاه بذارن همشون دستشون تو یک کاسه است .
دوشنبه 9 شهریور 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
باز هم شر و ور نوشتی مومن مسجد ندیده ٫ زیاد انرژی مصرف نکن ٬ از متن کامنتهایت معلومه که از آن کاسه لیسهای درگاه ولی وقیحت هستی ٬ بنام خدا و پیغمبر و اسلام چه جنایتها که نمیکنند ٫ بنام همهون که بخشنده و مهربان مینامی چه خانواده هایی رو که داغدار نکرده اند ٫ آیا اعمال اینان باعث رنجش تو نمیشود که خدا رو الت دست خود قرار داده و بنام او چه ظلم ها که نمیکنند ٫ این را تو کلهء تهی از مغزت فرو کن باعث و بانی همه این به قول تو این کفر گوییها رژیم منحط آخوندیست که متاسفانه یا از روی جهل و نادانی یا از سر وابستگی و جیره خواری به ریشه نگاه نمیکنی و همواره خود را عقل کل میدانی که آن هم برمیگره دوران ناخوش طفولیتت در حوزه.
دوشنبه 9 شهریور 1388

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
نگفتم این عنتر بوزینه را یه پست بالاتر بهش میدن. مرگ بر برادران لاریجانى، خود فروخته هاى بى آبرو.
دوشنبه 9 شهریور 1388

hamvatan88 - ایران - تهران
msforugh - ایران - تهران . به خدا حرف دل من و زدی ... بیشتر از همه به خون این کثافت بی ناموس تشنه ام. بچه دهاتی ریاکار و پوفیوس ... نزدیک میبینم روزی رو که خودشو اطرافیان بی وجدانش رو دار بزنند
دوشنبه 9 شهریور 1388

sara-j - سوید - استگهلم
انتظار می رفت که پست بالاتری بگیره چون از اون هاست که تابع نظامه کثیفه
دوشنبه 9 شهریور 1388

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
dkdk - دانمارک - اسلیش: این چیزایى که تو اسم بردى ربطى به دین نداره. یه آدم بى دین هم که یه بچه یتیم گرسنه ببینه بهش خوبى میکنه. اینا اخلاقیات هست و ربطى به این ادیان پوسیده ما قبل قرون وسطایى که عده اى مثل تو هنوز اسیرش هستید نداره. آنچه در دنیاى امروز از دین در میاد جنایات رژیم اسهالى در ایران یا رژیم صهیونیستى در فلسطین یا جنگ شیعه و سنى در عراق است و بس. مگه اروپاییها یا امریکاییها دین را سر لوحه خودشون قرار دادن که دارن در صفا و صمیمیت زندگى میکنن بیشتر از هر ملت دیندارى هم به محرومان کمک میکنن. دست بردارید اخه دیگه بسه. نتیجه دین آخرش اینه که در ایران میبینیم. حالا میگى این دین تحریف شده هست، برو براى خودت هر دینى میخواى داشته باش و سعى نکن اونو به خورد ما بدى.
دوشنبه 9 شهریور 1388

shd-yazd - ایران - یزد
dkdk - دانمارک - اسلیش.سلام دمت گرم منم باهات موافقم.نباید اگه کسی به اسم دین یا خدا عمل خلافی انجام داد به پای دین بگذاریم ودست از اعتقاداتمون بکشیم.
دوشنبه 9 شهریور 1388

tehranboy - کانادا - ادمونتون
اوه اوه حروم زاده گی از چشم هاش میباره...بی پدر تخم عرب نابودی تو و اون اربابه چلاقت نزدیکه.
دوشنبه 9 شهریور 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
مملکت قحط الرجال یعنی همین که تمامی پست ها دور وبر چند صد نفری در گردش است و همه شان هم متخصص تجربی هستند یعنی بدون دانش اولیه به مرور زمان و با خراب کردن خیلی کار ها متخصص شده و یک مدرک تقلبی دکترا هم چاشنی ان . اینکه کارشناس ها میگویند شغل جدید این خونخوار ستادی است مگر مملکت ما صاحبی دارد که اختیارات مشخص ومجزا شود .وقتی امام جمعه ای برای کسی که توسط مراجع قضایی حتی دستور رسیدگی صادر نکرده فتوا گناهکاری داده وداد میزند باید دستگیر و اعدام شود از دیگران چه انتظار؟
دوشنبه 9 شهریور 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
باسلام به تو dkdk - دانمارک - اسلیش. این خدا چقدر بی عرضه است که نمیتوانه جلوی این همه جنایات را بگیره. ظلمی که به اسم خدا انجام میشه- ظالم بودن و نا توان بودن خدا را نشان میده. انسان باید ازاد باشد چه با خدا چه بی خدا
دوشنبه 9 شهریور 1388

sardab - ایران - تهران
هم دم از این باغ بری میرسد... بعضی ها فکر میکردن صادق لاریجانی میخواد یه کاری بکنه که دست اینا بسته تر بشه. زهی خیال باطل!!!
دوشنبه 9 شهریور 1388

alisam - ایران - تهران
چه فرقی کرد؟! هر چی جنایت کرده به اون هم یاد میده.
دوشنبه 9 شهریور 1388

Democratic-Iran - امریکا - نیویورک
.am.the.world. - لو کزامبورک - اش: داداش ما کارى جز فحش دادن به این رژیم اسهالى از دستمون بر نمیاد و به فکرمون نمیرسه. شما که واردى 2 تا سوال درست بپرس و 2 تا کلمه حرف حساب بزن تا ما فیض ببریم. بفرما، سراپا گوشیم.
دوشنبه 9 شهریور 1388

shd-yazd - ایران - یزد
Democratic-Iran - امریکا - نیویورک.میگن یک بار سید جمال الدین اسدابادی سفر کرده بود به اوپادربازگشت از سفرگفت من نام اسلام را اینجا می بینم ولی عمل به اسلام را دراروپا.اگه درکشورهای اسلامی ظلم میشه یافقروجود داره :چون اسلام درست اجرا نمی شه و فقط نام اسلام برده میشه که این بزرگترین ظلم به دین خدا هست چون باعث میشه افراد سست عنصری مثل تو از همه چیز حتی خدا رویگردان بشن.به خود آی. .
دوشنبه 9 شهریور 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
این قاتل همدسته خامنه ای وبقیه بوده وبایستی جائی بالاتر برایش درنظر میگرفتنددرغیر اینصورت راحت میشه مثل اون ادمخوار اوین ترورش کرد.درود بر جانباختگان راه ازادی.مرگ برمرتضوی جنایتکار.
دوشنبه 9 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
بابا ماها رو فیلم کردند . امیدوارم به زودی روزی پیش بیاد که چشم ما له دست این جماعت نباشه که یک کسی رو از جاپی بردارند الکی خوشحال بشیم و فردا یک جای دیگه مشعول بشه . بترکند دشمنان ایران . آمین
دوشنبه 9 شهریور 1388

afraafra - انگلیس - لندن
چهره اش شبیه شیطان است . من که قادر نیستم توی صورت او حتی توی عکس هم نگاه کنم. احساس می کنم شیطان از چشمهایش بیرون می یاد و اثر بدی به جا میزاره. این شیطان را روزی خواهم دید که به مردم سجده کند و طلب بخشش کن. روزی که شلوراش را زرد کرده باشد و چنان عرعر کند که برای خفه کردنش نیاز به ... باشد
دوشنبه 9 شهریور 1388

بابک - ایران - سبزوار
مرتضوی یک ولد ...است و جنایات فجیعی برای ارباب دیکتاتورش انجام داد به او سگ خامنه ای می گویند
دوشنبه 9 شهریور 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
dkdk - دانمارک - اسلیش ...تو چطور به خودت اجازه میدی که به همین راحتی طبقه بندی کنی که کسی که بی خداست (به قول شما)از توان کار. مثبت انجام دادن بی بهره است ؟؟یعنی شما که مثلا کار مثبت انجام میدید پس به طمع ان دنیا است و چندان بی طمع نیست !!!یعنی تمام ارزشهای انسانی بر مبنای طمع اخرت است !!!خیر دوست عزیز این طور نیست شاید شماها و امثال شما این طور تربیت شدید ولی خیلیها بدون هیچ طمعی مطابق ارزشهای انسانی عمل میکنند و این به دین ربطی ندارد ..
دوشنبه 9 شهریور 1388

dkdk - دانمارک - اسلیش
شایان انگلیس حال تو چی فکر میکنی که تا به این حد نادان ...هستی.اخه .. تو که از درک کوچکترین مسئله عاجز و درمانده ای چطور میشه توقع درک الطاف خداوند را از تو داشت.گور بابای هر چی اخوند حقیره اما تو که زندگی و وجود و سلامتیت را مدیون خداوندی اینقدر نمک نشناس . بی شرمی که بخداوند میگوئی وقیح شرم نمیکنی .بخدا قسم که بعضیها لیاقت زندگی که خداوند با انها ارزانی داشت را ندارند.وقاحت تا به این حد که به خالق تمام گیتی و زیبائی وخالق عشق مادر به فرزند ووو تو گفتی وقیح واقعا نمیدونم این همه حماقت بی شرمی نمک نشناسی را از کجا اوردی؟خدا بدادت برسه .خداوند اینقدر بخشنده و مهربانه که بشما بیخدایان نیز رحم میکنه.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

bij - المان - المان
shd-yazd - ایران - یزد و dkdk - دانمارک - اسلیش، کدام قانون و عملی که در ایران از 30 سال پیش در جامعه حکمفرماست در دینت اسلام مشاهده نمی کنی؟ ((اسلام درست اجرا نمی شه)) یک گزاره کلی است که مقدس مابان از ترس ریختن تقدس بر روی زمین، از دهانشان جاری میشود!! اسلام شیعی ایران را اگر با اسلام سنی عربستان و پاکستان جمع بزنی میشود همان اسلام ناب محمدی!!!
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

dkdk - دانمارک - اسلیش
امین فرانکفورت و هامبورگ برای هستی .امین خداوند بی عرضه نیست .خداوند به انسان عقل وشعور داد که قدرت انتخاب و تصمیم گیری داشته باشد.انسان میتونه با تلاش زندگیشو مثل گل بسازه یا اینکه با تن پروری زندگیشو بکثافت بکشه و این تقصیر خداوند نیست.و تو هستی هامبورگ مگه خداوند از انسان چی خواسته همونیکه زرتشت گفت..رفتار نیک.گفتار نیک.کردار نیک..مهم نیست پیرو چه دینی هستید مهم اینه که انسان خوبی باشید.یادمون نره که این انسانه که نیازمنده نه خداوند.ظمنا انسان زمانیکه کار صالحی انجام میده یک احساس مسررت بخشی به انسان دست میده که هیچ پاداشی نمیتونه چنین احساس زیبا و بی ریا را بوجود بیاوره.امیدوارم گرفته باشی.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
dkdk - دانمارک - اسلیش. فکر کنم یا کوری یا بیسوادی یا ابلهی که گفته من را مثل اون آخوند های پست فطرت تحریف میکنی ٫ البته درک و تفسیر سخنان گهربار من در توان مغز بیمارت نیست ٬ منظور از (درگاه ولی وقیح) همون سید علی گداست که شاید هم از سر نادانی او را خدای خود انگاشته ای ٫ در هرصورت نمیخواد درس اخلاق بگذاری بالاخره ما هم به چیزی غیر از خدای تو و اربابانت اعتقاد داریم٫ مطمئن باش اون خدایی که تودم از رحم و شفقت و مهربانیش میزنی چیزی جز ظلم و ستم و تجاوز ندیده ایم ٬ در ضمن این هم برای همه روشن است که تو خدا رو وسیله قرار داده ای تا ولی امرت را تبلیغ کنی ٫ و گرنه تاکنون نظری بر خلاف رهبر شیره ای و اون رئیس جمهور منتصب احمقت از تو ندیده ایم. مرگ بر اعتقادات رهبرت با اون خدای دروغینش.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
این ولد زنا٫ قاتل مرحومه کاظمى که همچنین گند کاریش در یزد ( تقاضاى کام دل از زن زندانى ) شهره خاص و عام بود ترفیع هم گرفت و به مقام بالاتر گمارده شد
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

shd-yazd - ایران - یزد
bij - المان - المان من نه متعصبم نه مقدس مآب ولی به خاطر اشتباه یک عده مقدس مآب دست از دین واعتقاداتم بر نمیدارم.تو یک مورد از ظلم های این حکومت رابگو که در اسلام آمده باشدمثل کشتن آدم های بیگناه تجاوز و... درضمن هیچ وقت حکومت شیعه را باحکومت سنی عربستان وپاکستان مقایسه نکن.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

bij - المان - المان
shd-yazd گرام، گرایش اسلام هیچگاه پلورالیستی نیست مخصوصن اگر در سیاستگذاری دخیل داده شده باشد. پلورالیسم میتواند چند دینی یا چند بینشی معنی شود اما بهترین گزاره همان *پذیرش کثرت و نظرات مختلف در مقام عمل است*. با روشنگری میخواهیم کجروی انقلابی از نوع سال 57 را مانع شویم. سرنگونی یک دیکتاتوری برای استقرار یک دیکتاتوری دیگر یا بمراتب وحشتناکتر چون دیکتاتوری بر پایه اسلام هدف اعتراض 57 شد. هر سال زندگی در حکومت اسلامی یا مکتبی دینی برابر هزینه یک انقلاب به اصطلاح عدالتیست! گزینش عدالت اسلامی همانا مرگ ازادیها و مرگ رفاه برای همه و به ثمر رسیدن هر نوع فقر در جامعه میباشد که امروز بوضوح عیان است! کمترین هزینه ممکن در راه ازادی همین روشنگریست تا روزی سیستم سکولار در سیاستگذاری جا بیافتد و دموکراسی متبلور گردد. در ضمن فرقهای اساسی این دو مذهب با هم دارند که زیر چتر اسلام خیلی جالب قابل مقایسه اند!!! تحقق سیاستگذاری غیرمکتبی از اهداف اولیه ازادگان است! با احترام!
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

bij - المان - المان
shd-yazd گرام، یک نمونه بارز از ده ها نمونه در زمان محمد همانا کشتن و سر بریدن قبیله نسبتن بزرگ بنی قریظه است که بمراتب وحشتناکتر از بعضی از جنایات فعلی در ایران است انهم بخاطر دگراندیشی: ما جنگ نمی خواهیم! کدام قانون و عملی که در ایران از 30 سال پیش در جامعه حکمفرماست در دینت اسلام مشاهده نمی کنی؟!
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

dkdk - دانمارک - اسلیش
اینگلیس هال بذار بقیه قضاوت کنند.تو به حرفهایت خود میگوئی گهربار .چقدر متاسفانه در کودکیت بسیار بی توجهی دیدی و حقارت کشیدی که شدیدا احساس خود بزرگ بینی داری.البته تو مقصر نیستی مقصر کسانیند که در کودکیت بتو بی مهری کردند و تو را حقیر پنداشتند.عزیزم من با تو دعوائی ندارم و اگر به شخصیت تو با اون دوران کودکیت واقف بودم هرگز جوابت را نمیدادم.از این به بعد هر چی تو بنویسی فبول دارم.منو عفو کن....در اخر روی صحبتم با والدینهائیست که به کودک خود بیمهری و بی عشقی میکنند.انهائیکه تا بچه حرفی میزنه توی دهنش میزنند و او را حقیر و فرومایه بزرگ میکنند.بخدا که گناهکار شمائید نه شایانها و غیره.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
dkdk - دانمارک - اسلیش ...فکر کنم کسی که نگرفته شمایی . من چی گفتم؟ گفتم که نیکی کردن ربطی به دین نداره و خود شما جواب خودتان را دادید گفتی که در نیکی کردن حس خوبی به ادم دست میده ...بله این درست است خوب حالا ربطش به دین چه بود ؟؟!!خود شما گفته هات ضدو نقیض است !!. و ضمنا شما که این قدر به خوب بودن خدای خودتان اطمینان دارید پس مطمین باشید که او به دین و ایمان کسی کاری نداره چون. نیازی نداره پس شما این وسط چه کاره هستید که این طور به دیگران توهین می کنید؟!این که کسی به خدای شما ایمان داره یا نداره یک مساله کاملا شخصی ست و بگذارید حداقل در این دنیای مجازی شخصی بماند.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
dkdk - دانمارک - اسلیش. این حرف ها رو که خودم یادت میمون ٫ شاید در دوران کودکی به من بی توجهی شده ولی بالعکس دستان زیادی آن هم با عشق و شور و شعف فراوان به سر و رویت کشیده اند ولی نگران نباش نظری جز نظر سوء نداشته اند حداقلش اینه که بواسطهء آن نوازشهای رنگ وارنگ الان صاحب رویی شذه ای که اگر همان دلالان محبت رو ببینی به تو یه چیزی هم بدکار خواهند شد. پس بیا بجای شکر خوری زیاد ٫ از برداشت نابخردانه ات در باره ولی وقیح اظهار ندامت کرده و به یاد دوران کودکی ات ما را نیز مستحفیظ کن.
چهار‌شنبه 11 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.