فال روز جمعه ۲۸ آگوست - ۶ شهریور

فال روز جمعه 28 آگوست - 6 شهریور

فروردین

شما همیشه در میهمانی ها گل سر سبد هستید و حالا ممکن است این میهمانی به خصوص و با شکوه در خانه خودتان برگزار شود! افرادی را به منزلتان دعوت نمایید که ارزش دوستی را برای شما دارند.

اردیبهشت

به نفع شماست که راحت از کنار مسائل عبور کنید. هر چند انجام این کار برای شخصی مثل شما بسیار دشوار است، ولی لازم است اجازه دهید که زمان مشکلات زیادی را حل کرده و مسایل راه تدریجی خود را طی کنند.

خرداد

پس از یک دوره دربدری و آوارگی باید پناهگاه امنی جست و در آن آرامش را تجربه کرد. احتیاج به خلوت خود دارید تا بتوانید در مورد سرنوشت خود تاملی نمایید. این خلوت را فراهم کنید به نفع شما خواهد بود.

تیر

در جستجوی زیباییها هستید. بهتر است اگر قصد دل بردن از همسرتان را دارید، شب هنگام شام مورد علاقه اش را برایش تهیه کرده و شمعی روی میز روشن نمایید، مطمئنا" به این ترتیب ترفندتان کارساز میشود.

مرداد

امروز روی خط خوش شانسی و موفقیت هستید، اگرچه بخت و اقبال به شما رو آورده است، ولی نمیتوانید روی زمان وقوع آنها حساب کنید. امروز روزیست که باید حداکثر استفاده را از عشق و علاقه اطرافیان ببرید، چراکه فرصت و دم غنیمت است.

شهریور

همسر و همراه زندگی شما احتیاج به توجه بیشتری دارد. بخصوص در شرایط کنونی که موقعیت دشواری برای اوست. با نوازشهای خود به او روحیه دهید و این اطمینان را در او ایجاد کنید که یار و پشتیبان و همراه او خواهید بود.

مهر

همواره این مثل معروف را به یاد آورید: زمانی که دوستانتان پشت سرتان حرف میزنند ، حتم داشته باشید که در مسیر صحیحی در حال حرکت و پیشروی هستید. بهتر است به مکانهایی بروید که جو اجتماعی مناسبی برای خیالپردازی های شما وجود داشته باشد.

آبان

بار و بنه و چمدانهایتان را ببندید، چراکه سفری جالب به سرزمینهای دور خواهید داشت و امروز تمهیدات آن فراهم میشود. حتم داشته باشید که سفرتان مملو از گیرایی و فریبندگی خواهد بود. امروز دلتنگیهای خود را کنار بگذارید که از امروز زندگی در دستان شما خواهد بود.

آذر

وقتی چیزی را میخواهید باید آنرا به زبان آورید. پنهان کردن خواسته ها موجب میشود تا دیگران نتوانند تاثیر مطلوب در زندگی شما داشته باشند. وجود دوستان خوبی که در کنار خود دارید را نعمت بدانید اما اینرا بدانید که بهترین دوست شما همسر شماست.

دی

کمی صبر و تحمل داشته باشید، حتم داشته باشید که در کنار همسرتان به اوج دوست داشتن خواهید رسید. حداکثر استفاده را از عمرتان ببرید.

بهمن

امروز فرصت بیشتری برای اندیشدن به کارهایی که انجام ه اید خواهید داشت. اگرچه همواره فرصت هایی را خوب تلقی میکنید که قبلا" تجربه کرده اید. مطابق معمول، هیچ ترس و واهمه ای از پیشروی در زندگی تان به خود راه نمی دهید. ید .

اسفند

پیشرفت کردن با درجا زدن تفاوت زیادی دارد. کسیکه که یک قدم به جلو و یک قدم به عقب میگذارد، درجا میزند. اما کسیکه قدمهایی آهسته اما پیوسته و دائمی بر میدارد، مسیری مشخص را دنبال خواهد کرد و به هدف خواهد رسید.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.