سپاه پاسداران ۲۰ روز دیگر شرکت مخابرات ایران را می خرد

سپاه پاسداران 20 روز دیگر شرکت مخابرات ایران را می خرد

شبکه جنبش راه سبز(جرس):بزرگ‌ ترین معامله تاریخ بورس کشور در 18 شهریور برگزار می شود و بنیاد تعاون سپاه پاسداران قصد دارد دراین معامله بزرگ با تشکیل کنسرسیومی سهام 50+1 درصدی مخابرات ایران را خریداری کند.

پیشتر نیز 3 بار  قرار بود با واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران در بورس این شرکت بزرگ دولتی به بخش خصوصی واگذار شود اما هر بار به بهانه ای عرضه سهام مخابرات در بورس به تعویق افتاد.

معاون واگذاری و امور حقوقی سازمان خصوصی سازی یک‌سال پس از به تعویق افتادن سهام مخابرات اعلام کرده که زمان قطعی واگذاری سهام مخابرات در بورس  18 شهریور است و  با واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران همه بخش های آن از تلفن ثابت، موبایل(اپراتوراول)، ارتباطات دیتا و زیرساخت‌های آن  از انحصار بخش دولتی خارج و به بخش خصوصی منتقل شود.

با این حال به روال واگذاری های مشابه در دولت نهم و به ویژه واگذاری کارخانه هایی چون تراکتورسازی تبریز، این بار هم یکی از موسسات زنجیره ای وابسته به سپاه پاسداران خریدار اصلی سهام این شرکت دولتی خواهد بود.

بنیاد تعاون سپاه پاسداران خر یدار اصلی سهام شرکت مخابرات ایران است.این بنیاد که از جمله ده ها موسسه وابسته به سپاه و خود به تنهایی محموعه ای شرکت ها و موسسات فرعی است که در امور اقتصادی و تجاری فعالیت می کنند، مذاکراتی با شستا و یک شخص حقیقی انجام داده تا با تشکیل  کنسرسیومی متشکل از  بنیاد تعاون سپاه، شستا(شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی) و یک شخص حقیقی خریدار بلوک 50+1 درصدی مخابرات باشند. که اسم شخص حقیقی که قرار است در این کنسرسیوم حضور داشته باشد اعلام نشده اما روزنامه تهران امروز خبر داده که این شخص حقیقی یک سرمایه گذار چینی است که به واسطه یک فرد ایرانی قصد دارد با سپاه پاسداران برای خرید سهام اصلی شرکت مخابرات سهیم شود.

در ماه های اخیر قرارگاه خاتم سپاه پاسداران نیز به اتفاق شرکت توسعه سرمایه گذاری، سهام شرکت دولتی صدرا که در حوزه نفت و سکوهای نفتی فعالیت می کند را در جریان خصوصی سازی این شرکت از دولت خریدند.

پیشتر نیز موسسه مهر اقتصاد ایرانیان یکی دیگر از موسسات زنجیره ای سپاه پاسداران تنها با پرداخت 45 میلیارد تومان در ابتدا و 132 میلیارد تومان طی اقساط 5 ساله کارخانه تراکتور سازی تبریز را از دولت نهم خرید.

این واگذاری عجیب حتی صدای برخی از متحدان احمدی نژاد را نیز در آورد تاجایی که عشرت شایق نماینده هوادار دولت نهم در همان روزها اعلام کرد «قیمت های در نظر گرفته شده برای دارایی کارخانه تراکتور سازی تبریز طی 30  تا 40 سال گذشته در مقایسه با قیمت امروزی، صدها برابر کمتر است و ارزیابی جدیدی هم نشده و برای هیچ کس پوشیده نیست که این کار حراج دارایی های دولتی است.»

بنیاد تعاون سپاه مجموعه ای از موسسات مختلف اقتصادی و تجاری است که از آن جمله می توان به«شرکت مهندسی افق صابرین»،«موسسه مالی اعتباری انصار»،«موج نصر گستر» و ده ها موسسه و شرکت مشابه نامبرد.این بنیاد نظامی همچنین« 45 درصد سهام گروه بهمن»،« 4 درصد سهام گروه سایپا»، و« 25 درصد سهام پتروشیمی کرمانشاه» را در ماه های اخیر خریداری کرده است.

hany - ایران - یزد
این سپاه خیلی داره گنده میشه.هر جا میبینی یه دستی داره!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 6 شهریور 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
بله دیگه از این ببعد تمام مکالمات خصوصى تلفنى مردم کنترل خواهد شد
جمعه 6 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
چه بچاپ بچاپیه : هر کس به طریقی ایران را میچاپد. بیگانه جدا رژیم جدا میچاپد . هنوز سیر نشدید ؟!!!!
جمعه 6 شهریور 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
مگر از ارث باباشون مخابرات را می خرند. از پول این مردم هست.و مطمئن باشید . یک روزی ازشون میگیریم. پدرسوخته های عوضی.
جمعه 6 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
دزدی که شاخ و دم نداره.علی گدا مجوز کشتار میدهد و سپاه چهارپایان چپاول.تازیان اشغال گورتان را گم کنید.
جمعه 6 شهریور 1388

Ezhaq - ایران - تهران
نمی خواستم بخوانم اما جلو خودم را نتوانستم بگیرم سعی می کنم فوش ندام بدتر اعصابم بهم می خوره عجب نقشه ای اینها در سر دارند فکر می کنم تا مدتی تمام پروژههای زیر بنایی کشور رو به مفت بنام خودشان کنند.
جمعه 6 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
اهان کنترل شروع شد , کودتا ثبت شد. !!
جمعه 6 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
اینها دارند اموال ملی کشور را را بطور علنی غارت میکنند. مرگ بر خامنه ای. مرگ بر حکومت کثیف اسلامی
جمعه 6 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
سپاه رذالت کثافت شقاوت اسلام.
جمعه 6 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
این عکس رو ببینید: https://sobhefardaa.files.wordpress.com/2009/08/32084878.jpg
جمعه 6 شهریور 1388

Anti_diktator - ایران - گرگان
یعنی چی؟؟؟. میخوان چیکار کنن؟؟؟؟. یعنی میخوان خطا رو کنترل کنن؟؟؟. قضیه چیه؟؟؟. یه نفر برام شفاف سازی کنه
جمعه 6 شهریور 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
بچاپ بچابه، اموال ملت داره حراج مى شه ، سود و منفعتش مستقیم میره لبنان و غزه...مردم خودمون کیش و مات شدن توى این حساب و کتابها، دنبال روزى صبح تا شب باید سگ دو زد، حرفى هم بزنى یا مى کشنت و یا تو زندانهاى دولووکسشون بلا سرت میارن، از ماست که بر ماست
جمعه 6 شهریور 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
کجایند دریده دهنهاپی که برشیپور و کرنا بر منابر میدمیدند که شاه و هزار فامیلش دزدند ؟ این دزدان سرگردنه و غارتگران راهزنزادهء بی پدر مادر تمام مملکت را چاپیدند و بردند و خوردند و آروقشو رو به ملت اسیر بیدفاع زدند بنام منحوس اسلام دزد پرور جنایت ساز آدمخوار و درمجموع کثیف اندر کثیف . لعنت بقبر پدر بانیان و منادیان و مناشران و واعظان این آیین سراپا فتنه و فساد که مملکتی آباد را بباد داد . ای تو قبر اون از بالا تا پاپینتون . مردم دارن درفقر میلولند و دزدان پولشان را بیغما برده اند و به آتش حسرتشان نشانده اند . این پولها مال ملت است نه سپاه دزد فاسد ضد ایران و ایرانی. هیچ پفیوزی هم زبان از کام بیرون نمیراند که : آآآآآآی ی ی ی ی ی .جماعت این پولها را از کجا آورده اید .؟ چون خود منادی دزد است . زبانتان به هرچه نه بدترتان که یک عمر بر منابر دروغ بر زبان راندید و مردمی ساده دل را فریفتید .
جمعه 6 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
یکدفعه بگویید این حرمزاده ها کل شرکتها کارخونه ها روخریده انوقت این حرامزاده های سپاهی این پولها رو از قبر عمه جانشون میارند اصلا این حرامزاده های سپاهی پشمالو که فرق ..روباگوشت کوبیده تشخیص نمیدن ایناروبراچی می خرند ؟؟؟حرمزاده ها اینهم ازخصوصی کردن شرکتها.
جمعه 6 شهریور 1388

arsene lupin - ایران - برزخ
چند ماه پیش هم محل داپمی نمایشگاه بین المللی تهران به یک سوم قیمت فروخته شد.. حالا این خرید و فروش های عجیب غریب رو همه می بینند و خودشون اعلام می کنند بعد از سقوط این نظام ظالم تازه اصل خیانت ها و معلوم میشه. اونوقت برای وام چند میلیونی باید کلی معطل بشی و اخرشم هم هیچی به هیچی... این نظام سقوط می کنه دیر یا زود چون هیچوقت ظلم پایدار نبوده ولی بعدش چی میشه خدا داند و بس....
جمعه 6 شهریور 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
از کی تا حالا سپاه پاسداران شده بخش خصوصی که ما نمیدونستیم ؟!!!!!. و از این به بعد اگر تلفن در دسترس نباشه میگه : ........ بقیه جمله را هر کسی از زبان خودش کامل کنه تا برنده جایزه اعزام به غزه بشه .
جمعه 6 شهریور 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
بعد از این معامله دیگر استفاده از تلفن (چه ثابت و چه همراه )جزء حریم محسوب نخواهد شد چون این سران ادمکش برای تک تک تلفن ها شنود میگذارن . اصلا هدف سپاه از خرید مخابرات همین میتونه باشه. روزی که خمینی دستور تشکیل سپاه را صادر کرد فکرش را هم نمیکرد که فرزندان خلفش اینگونه غارتگران بیت المال بشن .
جمعه 6 شهریور 1388

TAAT - ایران - اردبیل
I)خوب شد معنی خصوصی سازی را هم فهمیدیم!! واقعیّت این است که اساساً هیچ شهروند ایرانی نه میتواند و نه به او اجازه داده میشود که روی یکی از منابع پولی دولتمردان چنگ بیاندازد.هدف از این کار،از پرده بیرون آمدن دزدان بیت المالی است که سالها بود برای تخلّفاتشان جای مانور گسترده نداشتند و مثل همه دزدان،اضطرابی گنگ از بازخواست ملّی آرامش وجودشان را خدشه دار میکرد.امروز با این بهانه که علّت تمام مشکلات در بخش مخابرات خصوصی نشدن است نه مدیریّت بالادستیِ قابل تعویض،به دو هدف میرسند:اوّلاً با معرّفی کارمندان نگون بخت این شرکتها به عنوان نیروی مصرفی ،محملی برای از بین بردن حقوق و امنیت شغلیشان و بتدریج جایگزین کردنشان با نیروهای خودی(!!) فراهم میکنند،ثانیاً در بخش بالادستی دیگر خیالشان از حسابداران مستقل دولتی که همیشه موی دماغ بوده اند راحت میشود.
جمعه 6 شهریور 1388

TAAT - ایران - اردبیل
II)نگاهی به نگرانیهای فزاینده کارمندان شرکت های مخابراتی در سراسر ایران(بویژه آنهائیکه در شرایط فعلی هم، در واحدهایشان با کمبود نفرات مواجه اند،چه برسد که همین تعداد را هم بخواهند به بهانه خصوصی سازی کاهش دهند)، دورنمای روشنی را از باقیماندن نیروهای با تجربه و دوره دیده قدیمی تصویر نمی کند.نیرویی که با تخلیه آن به بهانه خصوصی سازی،سرنوشت محتوم و آشنای ورشکستگی و اخراج و از هم پاشی و تخلّفات گسترده مالی از هم اکنون برآن سایه انداخته است.سرنوشت سرمایه ملّی ایرانیان که میتوانست با تعویض مدیریت بالادستی این قبیل شرکتها و بکارگیری اصول مدیریت مدرن به آسانی در دست ملّت بماند.
جمعه 6 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
اینجانب از امروز استفاده از هر نوع تلفن را تحریم می نمایم بنابراین از این به بعد برای تماس از دود استفاده می کنم این هم شماره دود من 0o8o08
جمعه 6 شهریور 1388

بابک - ایران - سبزوار
سپاه خر کی است مخابرات را برای کنترل بیشتر مردم ایران و سرکوب انها می خرد
جمعه 6 شهریور 1388

iranianfarshad - ایران - تهران
بی جا نیست با دل و جان (باتوم و سلاح گرم)از منافعشان دفاع میکنند و بعد هم اگر به درک واصل شدند نمی گویند برای حفظ منافعشان بود می گویند شهید شدند
جمعه 6 شهریور 1388

louisette - فرانسه - مارسی
وای بحال وروز مردم بی خبر!
جمعه 6 شهریور 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران. دیدمش . تن ادمی شریف است به جان ادمیت نه همین لباس زیباست نشان ادمیت
جمعه 6 شهریور 1388

playboy972 - ایران - گرگان
چه جالب. سپاه مفت خورحالا از پول مردم میخواد مخابرات بخره.بر پدر همشون لعنت
جمعه 6 شهریور 1388

kianoosh-uk - انگلیس - شفیلد
فکر میکنید الکی سپاه از احمدی نژاد حمایت میکنه؟؟ خوب دستمزدشو بعد از کشتار مردم دارند میگیرند دیگه...خدا رحم کند
جمعه 6 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ای بابا چقدر تاریخ ایران تکراری هست. این هم دقیقا تکرار همان پروسه ای که سرداران اسلام در هزار و چهار صد سال پیش در ایران پیاده کردند. به ترتیب: زیبا نمایی و وعده های جذاب-حمله-اشغال-ایجاد ترس- چپاول. ششصد و پنجاه سال هر چه کار کردیم بار شتر و قاطر شد و خدمت سرداران اسلام در مدینه و دمشق و بغداد تقدیم شد. اکنون تنها یک تفاوت دارد و آنهم اینکه نماینگان همان اسلام ناب محمدی پول ها را به جای خر سوار هواپیما کرده و به جای مدینه و بغداد به اروپا می فرستند. زنده باد همه سرداران دزد از صدر اسلام تا همین سپاه پاسداران عزیز :-)
جمعه 6 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
بعد از خرید چندین شرکت نفت و گاز عظیم حالا نوبته مخابراته و به زودی چند تا وزارتخونه و کلانتری هم می خرند . خدا پدر مافیا رو بیامرزه روبروی اینا. باور کنید اکثر قراردادهای نفت و گاز نون و آبذار میره تو جیب سپاه و فرارگا خاتم الانبیا
جمعه 6 شهریور 1388

khaneyeh parsian - ایران - شیراز
به سلامتی, تبریکات صمیمانه ی من را پذیرا باشید.
جمعه 6 شهریور 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
hany - ایران - یزد . این سپاه خیلی داره گنده میشه.هر جا میبینی یه دستی داره!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . /////////////////////به شما توصیه میکنم حتما کتاب کسری ناجی به نام: Ahmadinejad: The Untold Story of Iran's radical Leader رو حتمابخونید. اگه نیمه اول قرن بیستم سلطنت٬ بیست سال آخر آخوندی بود٬ خواهید فهمید که چرا قرن بیست و یکم در ایران قرن سپاه هست.
جمعه 6 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
بعد در فرودگاه بین المللی ایران یک تابلو میزنن که میگه:. به کره شمالی اسهالی خوش امدید
جمعه 6 شهریور 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
ما باشیم که دیگه انقلاب نکنیم,که این سپاه پاسداران بیاد شرکت مخابرات ایران را با پول مردم بخره که جاسوسی ملت را بکنه... عجب هالو هایی هستیم ما.
جمعه 6 شهریور 1388

manenarenji - المان - اسن
بی همه کسا میخوان مکالمات مردم را کنترل کنن بزودی نفس کشیدن هم در ایران ممنوع میشه.ای بر پدرومادرت لعنت خمینی گور بگور شده ازادی نخواستیم مارو برگردون به عقب به استبدادشاهنشاهی.
شنبه 7 شهریور 1388

kaman - ایران - ایران
Anti_diktator ببین عزیزم هول نکن تلفن و مبایل و.....دیگه جزء حریم خصوصیت نیست همین
شنبه 7 شهریور 1388

لبخند سبز - ایران - تهران
لعنت به هر چی سپاهی و چهار پاهیه بیشرفای دزد از پول ملت دارن خرج میکنن انگار از ارث پدر د..س خودشون دارن میخرن . خفه شین دزدای بی شرف و بی ناموس کثافتا ای تف به اون ریش خامنه ای . به خدا قسم اگه بزودی خامنه ای بمیره به والله قسم میخورم اولین کسی باشم که برم سر قبرش و تف کنم و فحش بدم ضحاک کفتار
شنبه 7 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.