ارتباط کلوتیلد ریس با مسائل هسته ای

ارتباط کلوتیلد ریس با مسائل هسته ای

سفیر ایران در فرانسه در گفتگو با روزنامه لو پاریزین، کلوتیلد ریس، تبعه فرانسه را که در نا آرامی های بعد از انتخابات به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود، با مسایل هسته ای ایران نیز مرتبط کرد.

مهدی میر ابوطالبی، سفیر ایران در این گفتگو گفته است "چرا یک دانشجوی جغرافیای سیاسی به جای یک استاد زبان فرانسه به ایران اعزام شده است و چرا او به اصفهان که دقیقا محل استقرار مراکز غنی ‌سازی اورانیوم است اعزام شده است و چرا او یک دانشگاه فنی را که در آن علوم اجتماعی که تخصص اوست آموزش داده نمی‌شود، انتخاب کرده است؟"

آقای میر ابوطالبی ضمن طرح این سئوالات گفته: "این دختر جوان در فواصل ماه‌های ژوئن تا سپتامبر ۲۰۰۷ یک دوره کارورزی را درباره فن‌آوری هسته‌ای در کمیساریای انرژی اتمی فرانسه گذرانده و مقاله‌ای علمی تحت عنوان "درک سیاست ایران در بحران هسته‌ای " نوشته است و این سند شک و تردیدهای ما در قبال او را تأیید می‌کند."

خانم ریس ۲۴ ساله، مدرس فرانسوی که در پی انتخابات ریاست جمهوری به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود حدود ۱۰ روز پیش با قرار وثیقه آزاد شد.

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
این اقای سفیر فکستنی راست میگه . در هنگام جستجوی کیف دستی ایشون در فرودگاه تهران یک فقره چاقوی زنگ زده اشپزخونه بدست ماموران امام زمان افتاده که نشون میده کلوئید خانم تصمیم سو قصد به جان خامنه ای رو داشته . اگر مقام های فرانسوی در مورد برنامه اتمی ایران کوتاه بیان ج.ا. هم در باره اجرای جرم خانم رایس تجدید نظر میکنه ..؟؟
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
بیچاره های تازی منش، هرچه بخاهد بگندد نمکش میزند، نه آنچه که گندیده شده است. اسلام شما از همان ۱۴۰۰ سال پیش گندیده پا به این دنیا گزاشت. محمد تازی شما همانند آن بقالی است که میگوید ماست من ترش نیست، خود را خاتم و اسلام را کاملترین نامید تا مردم فریبی کند. اکنون به هر دری که بزنید بجز آبرو ریزی بیشتر خود و اسلام منفورتان به جایی نخاهید رسید. به این و آن گیردادن هم از روی تازی منشی شما است و بس
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

kokex - ‫آلمان - ‫فرانکفورت
‫هیچ جای تعجب نیست که طرف جاسوس باشه. اگه ثابت بشه باید ‫مجازات‫ بشه.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

siavash b - ایران - تهران
تا انجایی که من شنیدم این دختره از ایران و فرهنگش خوشش میامده اگر رورزی ازاد بشه من فکر نکنم دیگه اگه کلاهش هم تو ایران بیافته بر نمیگرده برش داره من نگران ابروی ایران هستم
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

iranianfarshad - ایران - تهران
آخوندها این روزها گ...و به شقیقه ربط می دهند تا از آب کره بگیرند
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
موقعی که ایشان رو در این دانشگاه مشغول به کار کردید خواب بودید یا از سر هوس که خاص شماست محو جمال زیبای این زن و احتمالا به فکر صیغه کردنش. سفیر بیشعور اولین نفری که اونو تایید کرده و ویزا براش صادر کرده خودت بودی مگه نه ؟نکنه میخوای بگی میرحسین موسوی از امریکایی ها دستور گرفته و به تو دارو خورونده و شکنجه ات کرده تا تو مجبور شدی براش ویزا صادر کنی.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

keykhosro - ایران - شیراز
واقعا که فکر کردن همه مثل خودشونن..... ممالک خارجه هر کسی که در سفارتی کار میکنه باید درک درستی از سیاست و وضعیت اون کشور داشته باشه خوصا که رشته ایشون جغرفیای سیاسیه ....
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

Alireza88 - ایران - تهران
اگر میدانستید جاسوس است چرا زودتر دستگیرش نکردید چرا اگر واقعاْ اعتقاد دارید جاسوس است عملاْ آزادش کردید.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.