مهمانی خلوت در نهاد ریاست جمهوری

مهمانی خلوت در نهاد ریاست جمهوری

یکشنبه شب در مهمانی که قرار بود به افتخار نماینده ها ترتیب دهند تنها 20 نماینده از 290 نماینده رفتند تا ضیافت تبدیل به یک ملاقات مختصر شود.

روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت:

مجلسی ها می گویند با کابینه یی که احمدی نژاد معرفی کرده دیگر توجیهی برای رفتن و آمدن و رایزنی وجود ندارد. شاید با همین استدلال هم بود که هیچ یک حاضر نشدند با وجود دعوت های مکرری که یکشنبه ظهر در راهروهای مجلس از آنها می شد، برای افطار به دفتر احمدی نژاد بروند. آنهایی هم که رفتند هیچ یک از چهره های شاخص نماینده نبودند تا قهر مجلسی ها با احمدی نژاد در آستانه رای اعتماد به کابینه نمود بیشتری پیدا کند. اما خبرگزاری دولت برای تحت الشعاع قرار دادن نرفتن 270 نماینده به مهمانی احمدی نژاد سریع این خبر را روی خروجی خود قرار داد که نماینده ها قرار است در قالب گروه های 10 و 20 نفره به دیدار احمدی نژاد بروند و در مورد گزینه ها قانع شوند. حال آنکه تاکنون بی سابقه بوده احمدی نژاد هر شب را به چنین دیدارهایی اختصاص دهد. وی که حتی دیدار مشورتی اش با نماینده ها با هزار بار اصرار از سوی نماینده ها نهایی شد اگر قرار باشد شبی با 20 نماینده دیدار کند حداقل 15 شب را باید به این ملاقات ها اختصاص دهد حال آنکه کمتر از یک هفته دیگر تکلیف کابینه اش در مجلس مشخص می شود.
iliya behniyafar - ایران - اصفهان
یک بابایی رو میگیرن میندازن تو زندون. هم سلولیش جرم جنسی داشته. ازش میپرسه:. - تو رو برا چی گرفتن؟. - ول کن بابا. - نه جون من.. زنای محسنه بوده؟. - نه بابا. - لواط بوده؟. - نه بابا بیخیال. - پس چی؟. - بابا جریان من سیاسیه. - شوخی میکنی.. با مقام معظم رهبری؟!!!
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

payeezan - انگلستان - شفیلد
امامزمان بره براش کافیه فقط احمدی جان یادت باشه ولت را بالا ببر تا هاله نورت قوی تر بشه و قیافه خونخاره چنگیزیت را نبینه.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

assyria_power - امریکا - مدستو
این بدبخت چهار تا هوری وزیر کرد که شبی 20 تا کاسب بشه مثل اینکه کشش خراب شده قبلا بهتر میکشید امریکا مدستو
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

kafar - المان - اخن
مرگ بر فرعون خامنه ای و هوادارانش .
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

Anti_diktator - ایران - گرگان
معنی عکس:آخ آخ این شپشا تا مغز کله منو خوردن....میخاااااااااااارههههههه
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
گویا بیچاره سرش بی کلاه مانده!
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

mehditm - ایران - تهران
در عوض عوامل رجاء نیز و 30/20 که حتما رفتن پیش اربابشون
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

vahid964 - ایران - تهران
حتما جایزه مهمانیش هم خوابی با فاطمه رجبی بود که 20 نفر رفتن
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

playboy972 - ایران - گرگان
اقا جرم جنسی رو خوب اومدی کلی خندیدیم. اخه ادم کثیفی مثل احمدینژاد جلو سفره باشه غذا از گلوت پایین میره که این بیچاره ها بیان پیش این حیوان کثیف و درنده تناول کنن؟
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

orange - انگلستان - ببرمینگام
وقتی که گناه در زندگی هر کسی وارد شود چون برخلاف خواست خداست خدا برکت نمیدهد ووضع شخص هر روز بدتر از روز قبل میشود و چون توبه ای در کار نیست شخص در زندگی گناه الود خود باقی می ماند تا انجا که اول در این دنیا تقاص پس می دهد و بعد در دنیای دیگر پس بهتراست هر چه زودتر توبه کنیم تا در مجازات خداوند قرار نگیریم.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
باز هم اومدن ابرو رو درست کنن زدن چشم هفت و هشت احمدی نژاد رو کور کردن . یعنی فکر میکنید که اگر شما ها حرف نزنید مردم میگن لال هستین. اخه کوته فکری و مردم را مثل خودتان احمق دانستن تا کی ؟. قبل از بیان هر دلیل وبرهانی برای لاپوشالی گند کاری تان کمی به اون کله پر از گچ تان فشار بیارید تا بیشتر از این اسباب خنده نشید که دلدرد گرفتیم بس که خندیدیم.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

keykhosro - ایران - شیراز
vahid964 - ایران - تهران . چرا توهین میکنی من به عنوان یک مرد از این که کلمه همخوابی رو با این بوزینه به 20 مرد نسبت دادی ازت شکایت میکنم... (جدی نگیر :-)
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
انتری نژاد حیا کن........دووولت را رها کن
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

jigili - ایران - تهران
سفره احمدی نژاد مگه خوردن داره مرگ بر احمدی نژاد مرگ بر احمدی نژاد مرگ بر احمدی نژاد مرگ بر احمدی نژاد
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

artosh - ایران - تهران
هاشمی به حمایت از خامنه ای برخواست به شرط آنکه مجلس به وزرای او رای اعتماد ندهد تا زمینهء عزل او فراهم شود. به زودی شاهد عزل احمدی نژاد خواهیم بود.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

morid - ایران - بوشهر
راستی اگر دیوانه با دل خودش حرف نزنه چکار باید بکنه ؟
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

rastad - ایران - تهران
بدبخت بیچاره احمقی نژاد بخدا تو هم بازیچه هستی دست بردار از این مسخره بازیها . راهی رو رفتی که نه راه پس داری نه راه پیش . امیدوارم که بچه هات بی پدر بشن که باعث شدی این همه جوونای عزیز ما به زیر خاک برن و یا تو زندانها باشن و شکنجه بشن . ای تف به غیرت نداشته ات .راستی یادم رفت دعای همیشگی : مرگ بر ضحاک ایران خامنه ای کفتار
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.