محرابیان: شاهرودی حکمم را لغو کرد

محرابیان: شاهرودی حکمم را لغو کرد

عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی به نقل از وزیر صنایع اعلام کرد: حکم صادر شده از سوی دادگاه مبنی بر لغو محکومیت محرابیان در پرونده موسوم به خانه امن ، طبق تبصره 2 ماده 18 قانون اساسی که از اختیارات رئیس قوه قضاییه به شمار می آید ، لغو شده است.


سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس امروز با برخی از وزیران پیشنهادی احمدی نژاد دیدار داشت ، گفت : در این دیدار میرکاظمی، خلیلیان، محرابیان و نجار به ترتیب وزیران پیشنهادی نفت ، جهاد کشاورزی ، صنایع ودفاع به ارائه برنامه ها ودیدگاه های خود در وزارتخانه مربوطه پرداختند.

وی با اشاره به حضور محرابیان در کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس ، عنوان کرد: محرابیان برنامه های خود را در خصوص احیا معادن، روند ادامه کار کارخانه هایی که باکمبود منابع مواجه شدند، بازارخودروی کشور ورقابت آن با سایر کشورها وهمچنین برطرف کردن ضعفهای موجود ارائه نمود.

این عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس در ادامه به سئوال نمایندگان در خصوص پرونده محرابیاندر پروژه خانه امن اشاره وتصریح کرد: اعضای این کمیسیون ازمحرابیان درباره پرونده قضایی وی سئوال کردند که وی در پاسخ گفت که در این موضوع مرتکب خلافی نشده است، حتی از رای صادره دادگاه هم اطلاع نداشته است، ضمن اینکه حکم صادر شده از سوی دادگاه مبنی برمحکومیت اش طبق تبصره 2 ماده 18 قانون اساسی که از اختیارات رئیس قوه قضاییه به شمار می آید لغو شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برنامه های ارائه شده توسط میرکاظمی، نجار و خلیلیان را برای تصدی پست وزارتی مثبت ارزیابی کرد و خبر داد که شب گذشته حسینی (گزینه وزارت اقتصاد )، حسینی (گزینه وزارت ارشاد) وخلیلیان (گزینه وزارت جهادکشاورزی) در مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی حاضر شدند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
آره خوب دزدی مگه خلافه ؟ تو روح پدر پدر سوختت
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

garfild - ایران - تهران
بلههههههههههه حکم دزد و شاه دزد لغو می کنه دیگه تعجب آور نیست / همه دنیا حکم و رای صادره تو رو می دونستن خودت خبر نداشتی ؟؟؟ تف تو روی خالیبندت / حالا خوبه اینا هنوز گزینه هستن بیان دیدگاه می کنن وقتی می رن سر کارشون هیچی به هیچی از الانم معلومه که اوکی هستن رای مجلسم کشکه لوووووووووووووول خودتی ماموت
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
هنوز دیدین یکئ رو کار بیاد و بفکر این باشه واسه پیشرفت مملکت کارئ بکنه??فقط بخور بخوره و مثله نوکرها دست ارباب رو بوسیدن!! ماها از ریشه ایراد داریم. فرهنگ باید عوض بشه!!
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اینها همون 40 دزد بغدادن که بهد از اینهمه سال تخم و ترکشون هم زیاد شده و دارن ایران را میران میکنن.البته الان دیگه همه دکترا دارن و فقط هم با طلا و سکه سیری ندارن بلکه از جان و ناموس ملت گرفته تا حتی طرح خانه امن به دستور گدا علی باید بنام این حرامزاده ها ثبت و ظبط بشه و البته بصورت قانونی اونم قانون اسهال که این انگلها بتونن راحت کوفت کنند.از دکی بیناموس دزد حرامزاده پستفطرت بیشرف جانی وطنفروش...... که رای ملتی را دزدیده انتظار نداریم که آدم شریف تو کابینه داشته باشه باید هم همین دزدان.........باهاش همکاری کنند.اما بزودی در دادگاه های ملی و در برابر ملت ایران و جهان باید جوابگو باشن.مرگ ب ر جمهوری اسهالی و کلیه مزدوران انگل و برهبری علی چلاق شیره ای........
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.