داروی خواب آور قوی باعث مرگ مایکل جکسون شد

داروی خواب آور قوی باعث مرگ مایکل جکسون شد

مایکل جکسون روز 29 اوت دفن می شود

پزشکان یک داروی خواب آور و بیهوش کنننده قوی بنام پروپوفل را دلیل اصلی مرگ مایکل جکسون، خواننده مشهور آمریکایی تشخیص داده اند.

این داروی مخدر در بیهوش کردن بیماران پیش از عمل جراحی کاربرد دارد.

آن طور که اعلام شده است، کالبد شکافی نشان می دهد که در بدن مایکل جکسون میزان پروپوفل در حد کشنده بالا بوده است.

مایکل جکسون روز 25 ماه ژوئن امسال در سن 50 سالگی در گذشت.

پلیس از پزشک شخصی وی، کونارد موری، چند بار بازجویی کرده است، اما وی تا کنون توسط دادستان ها به قتل عمدی یا غیرعمدی مایکل جکسون متهم نشده است.

پزشک مایکل جکسون به دادستان ها گفته است که برای درمان بیماری بیخوابی مایکل جکسون بود که به وی پروپوفیل می داده است.

پزشک وی می گوید، بعد از آن که چند داروی دیگر بر مایکل جکسون اثر نکرد، صبح روز 25 ژوئن مقدار کمی پروپوفل به وی تزریق کرد و سپس مایکل جسکون را تنها گذاشت.

وی می گوید از بیم آن که مایکل جکسون به پروپوفل معتاد شود، مقدار کمتری از آن به بیمارش تزریق می کرده است.

قرار است مایکل جکسون در روزی که می توانست پنجاه و یکمین سالگرد تولدش باشد، در ایالت کالیفرنیای آمریکا دفن خواهد شد.

خانواده وی تایید کرده است روز 29 اوت که روز تولد مایکل جکسون بود، مراسم تدفین وی برگزار خواهد شد.

این مراسم به طور خصوصی برگزار خواهد شد و فقط دوستان نزدیک و خانواده جکسون در آن حضور خواهند داشت.

جسد این خواننده آمریکایی در قبرستان فورست-لان در شهر گلندایل واقع در لوس آنجلس ایالت کالیفرنیا به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم تدفین مایکل جکسون در حالی قرار است به طور خصوصی برگزار شود که پیشتر مراسم یادبود عظیمی به یاد او در کالیفرنیا برگزار شده بود.

این مراسم عمومی روز سه شنبه (7 ژوئیه) در شهر لس آنجلس برگزار شد.

بیش از 17 هزار نفر در آن مراسم که به طور زنده از طریق شبکه های رادیویی، کانال های تلویزیونی و شبکه اینترنت در دنیا پخش شد شرکت کردند.

mr. fair - انگلستان - منچستر
روحش شاد یه آهنگ heal the world صد برابر کل قران معنی داره
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

nasim irani - اتریش - وین
mr. fair - انگلستان - منچستر . ببین به نظرمن تولای کتاب قرآن راهم باز نکردی چه برسدبه اینکه بخواهی اظهارنظری اینچنینی بکنی!سعی کن کمی ازشعورت مددبگیری و حرف بزنی.قرآن بشارتی است برای هدایت انسان ازجهل..جالب است افرادی که انتقادی توهین آمیزمی کنند اغلب چشمشان به آیات نورانی این کتاب نخورده.کلام خدا سراسرش نجات است.تواگر نتوانستی درکش کنی لطف کن ونظردرموردش نده...ممنون
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
nasim irani - اتریش - وین قرآن بشارتی است برای هدایت انسان ازجهل اول از اون به خاطر این جک قشنگ ازت ممنونم کلی خندیدم بعدشم من بیشتر اون کتاب رو خوندم نه مثل شما ها به عربی بلکه ترجمه فارسی این کتاب شامل سه بخش بخش اول رسوم اعراب جاهلی از جمله کتک زدن زنان در سوره نسا کشت وکشتار در چندین و چند سوره و ... بخش دوم کپی برداری داستهانهای عهد عتیق مثل یوسف و لوط و نوح و .. بخش سومم درباره خوده محمده مثلا این که تمام زنان دنیا بر محمد حلالند یعنی این که اگه الان زنده بود ناموس شما هم بهش حلال بود در نتیجه من جمله شمارو به این شکل اصلاح می کنم قران کتابی است برای هدایت انسان به جهل.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

Bomb - اکراین - کیف
nasim irani - اتریش - وین . بله.قران کتاب اسمانی است.درست .ولی موسی به دین خود و عیسئ جون هم همینطور.این اقایان بی دین و لائیک هم جای خودشون هم محترم هستند.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
nasim irani - اتریش - وین. همون قرانی که میگه زنهای شما مثل کشت شمایند ، میتوانید از هر کجای کشتتان وارد شوید...یا همان قرانی که سهم زن رو نصف مرد قائل شده...الی‌ آخر؟
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

silvana - استرالیا - ملبورن
nasim irani - اتریش - وین . دوست عزیز من هم با نظر شما صد در صد موافقم الان باز سر و کله چند تا از این بی خدا ها پیدا میشه و متاسفانه عقدهای درونیشون رو می یان و این جا خالی می کنند
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

smehdi - ایران - ساری
mr. fair - انگلستان - منچستر . تا حالا چند کلمه از قرآن یا حتی انجیل رو خوندی؟ آخه این خبر چه ربطی به قرآن داشت؟! یه چیزیو کردن تو مختون که فقط تکرار کنید
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

touraj panahi - امارات - فجیره
mr fair انگلستان - منچستر . عزیزم سعی کن هر وقت احساساتت بر عقلت غلبه یافت قبل از هر عملی کمی فکر کنی - موفق باشی.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
nasim irani - اتریش - وین. با عرض معذرت از دخالتم در جوابی که شما بهmr. fair داده اید. به عنوان فردی بیطرف باید به عرض برسانم با خواندن جمله (قرآن بشارتی است برای هدایت انسان ازجهل) شما نتوانستم از اظهار نظر خود داری کنم. جمله شما شعاری بیش نیست و فقط زمانی معنی میدهد که کلمه انسان را از ان حذف کنیم و بجای ان جمله ( اعراب بدوی و ملخ خوار ) را جایگزین کنیم. شما که ادعا میکنید که به قران اگاهی دارید فقط کافیست ایات مکی قران را درمقابل ایات مدنی قرار دهید انوقت درک خواهید کرد که اگر خدائی این ایه ها را نازل کرده از عقل سلیمی برخوردار نبوده و احتیاج به بستری شدن و درمان دارد.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

cyrusdokht - امارات - دبی
نسیم از اتریش من با شما موافقم چجوری می توانید بگویید یک شعر مایکل بهتر از قران.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
nasim irani - اتریش - وین- در واقعیت قرآن چیزی جز گلچینی از داستان های تورات و چند داستان از الواح گلی بین النهرین نیست - جملاتی کلی و بدون منطق نظیر (قرآن بشارتی است برای هدایت انسان ازجهل) برای تعریف قرآن زایده ذهن بیمار کوته فکرانی است که با شعبده بازی ذهن عوام الناس را به تسخیر خود درآورده اند و باعث فلاکت آنها گردیده اند و تاریخ گواهی می دهد جوامعی که خود را از اینچنین مهملات رها کردند و به عقل و منطق روی آوردند موجبات پیشرفت در زندگی بشری را فراهم کرده اند
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

dama200108001 - ایران - تهران
بدانید کسانی که به خدا ، قرآن ، پیامبران ، امامان ، وکلیه مقدسات توهین می کنند قطعا ...هستند.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

دیااکو - ایران - تهران
اگه کسی دلیلی آورد که چراتو قرآن آیه منسوخ داریم من می رم آخوند میشم. به نظرشماخداحرف خودشو عوض می کنه.تو قرآن چندین آیه منسوخ داریم که یه آیه؛آیه قبلی رو نقض کرده.مثلا همین آیه لااکراه فی الدین که سوره حدید که فلسفه فرستادن آهن را اینطور توضیح می ده که آهن را فرستادیم که شمشیربسازیدو گردن کسانی که اسلام نمی آورند را قطع کنید؛اونونقض می کنه.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

دیااکو - ایران - تهران
من یه مدتی رو یکی از آشناها کار می کردم که به حول وقوه الهی مرتدش کنم که حرف جالبی زد گفت حرفای تو کاملا منطقیه ولی نظام فکری من شکل گرفته من وقتی اتفاقی قراره بیفته به ابوالفضل متوسل میشم کاریم ندارم کیه چون از بچگی بهم گفتند که این کمکت می کنه بهم آرامش می ده حالا نمی تونم غیر این فکر کنم دیدم راست می گه حالا اگه مسلمونم هستید عیبی نداره ولی سعی کنیدیه انسان مسلمان باشیدنه اینی که مسلمونیتون به انسانیتتون بچربه که اون وقت می شیدطالبان واحمدی نژادورهبرمعظم انقلاب
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

hezarpa - ایران - تهران
nasim irani - اتریش - وین -- به نظر شما خانم هستید پس بهتره یه سر به سوره نساء بزنید ببینم بعد از خوندن هم میگید "قرآن بشارتی است برای هدایت انسان ازجهل"
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

sascha - امریکا - سن هوزه
nasim irani - اتریش - وین چشمشان به آیات نورانی این کتاب نخورده...؟حتما نورش مضره چون بعدش حقایق را که نمیبینی هیچ دیگه شیشه نوشابه را هم فقط برای نوشیدن نمیبینی.زندان را فقط برای حبس نمیبینی.ناموس مردم را به عنوان نامحرم نمیبینی و الی اخر.روح مایکل هم شاد
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

30metry tolab - انگلستان - لندن
smehd)i - ایران - ساری )دمت گرم داداش، با‌هات موافقم.والا ما هم تو خارج هستیم ولی‌ احترام که داریم هنوز به این چیزها، توهین که نمی‌کنیم.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

garfild - ایران - تهران
مایکل نازنین رو از دست دادیم حالا با هر چیزی روحش شاد تا عمر دارم آهنگاتو گوش می دم و دوست دارم
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
nasim irani - اتریش - وین. من هم دقیقا در مورد تو همین نظر را دارم. البته با این تفاوت که شما ....
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

Anarchist - ایرلند - دبلین
واقعا خودتان قضاوت کنید که کتابهای فلسفی ارسطو و افلاطون بیشتر به بشریت کمک کرده یا کتاب قران؟. بنظر من قران با گفته های تناقض امیز شدید خود اگرچه قدری به جامعه بدوی اعراب هویت بخشید ولی خیلی زود باعث مشکلات عدیده ای برای بشریت شد که نتایج دهشتبار ان تا هم اکنون (1400 سال از اغاز پیدایش ان میگذرد ) جان بشریت را میگزد و مدنیت جامعه جهانی را به مخاطره انداخته است..!
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

sosis - ایران - یزد
mr. fair . آتیش بگیر ونظر نده . (همه رو بجون هم انداختی ). نظراتت رو برای خودت نگه دار . خوبه منم بگم صد تا . فدای یک حرف قرآن
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

سیروان - سوید - یو تیبوری
mr. fair - انگلستان - منچستر وقتی همه کم میارن به اسلام گیر میدن اخه بد بخت خودت هم میدونی چی گفتی
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

wildpiony - هند - بمبیی
mr fair, خیلیم قشنگ گفتی. مرسی. حالا خوبه همه بدبختیمون... ای بابا
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
سیروان - سوید - یو تیبوری اول از اون که من به هیچ کس توهین نکردم اگه شما یه جو منطق سرت می شه مثل انسان جواب بده بعدشم اگه انقدر اسلام برات مهمه تو بلاد کفر چیکار داری برای من جالبه این مسلمونا انقدر خودشونو برا قران محمد جر میدند بعدش بیشتر از ۸۰ درصد پناهنده های کشورهای غربی یعنی همون بلاد کفر مسلمونند بابا اگه دینتون انقدر پرفکته برید تو همون کشورهای عزیز اسلامی
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

freevahid - ایران - تهران
اینا چه ربطی به مایکل جکسون داره
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

darya_r - انگلستان - لیورپول
چرت وپرت گفتن هم حدی داره . بابا جون اگه ملحدی ٬ کافری ٬ گبری ٬ مسیحی و یهودی و هرچی کی هستی باش ولی چرت و پرت نگو لا اقل این شعر مایکل از کل قرآن بهتره !!!!
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

Rahsaba - اتریش - کلاگنفورت
mr. fair - انگلستان - منچستر. دستت درد نکنه این مردم از ترس خرفاتی که از بچگی تو کلّشون به زور فرو کردن میترسن به ندای عقل گوش کنن...آخه اگه این کتاب برای هدایت بشر هست چرا شماها رو هدایت نکرده؟ پیامبرتون چرا هدایت نشد؟ .
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

karoon-Ahwaz - ایران - اهواز
یادش بخیر
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
بازم جنگ حسن و حسین تو سایت شروع شد .
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
darya_r - انگلستان - لیورپول. ای قربان دهانت. به نظر من این دوست ما یک اشتباه لپی کرده است. زیرا این موزیک یاد شده نه تنها از کل قرآن معنی دار تر است، بلکه ... بر کل نهچ البلاغه و نهج الفصاحه و حلیه المتقین و مفاتیح الجنان هم ارزش دارد.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
sosis - ایران - یزد. تو هم بگو عزیزم. بگو . تو دهنی اسلام را نوش جان کن :-)
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

nasim irani - اتریش - وین
سلام به مسولین سایت...1. به تمام کسانیکه به قرآن بدمی گویندبایدبگویم نه من فرستاده این کتاب هستم ونه به خوداجازه می دهم حتی به ناباوران توهین کنم.امابه همان اندازه هم به کسی اجازه نمی دهم که به اعتقاداتم توهین شود..من قرآن رامی خوانم وبه کسانیکه می گویندسوره نساء رابخوان بایدبگویم که خواندم وقرآن کتابی است پیوسته وبهم زنجیرشده.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

nasim irani - اتریش - وین
سلام به مسولین سایت.. 2. جای بحث دارد وبانوشتن چندسطرنمی شوددرباره این کتاب نورانی قضاوت کرد.برای شمااگر خرافات است این نظررابرای خودتان نگه دارید.نشوید مثل حکومت علی شیره ایی که به نظرات دیگران توهین می کنند ودست به قتل می زنند.همانطورکه خداوندسبحان درقرآن فرموده شمابه دین خودتان وما به دین خودمان.مارابه شماکاری نیست.اصلاربطی به من ندارد که شما به چه معتقدهستید.امابه شماهم ربطی نداردکه به نظرمن توهین روادارید..درآنصورت من درصدددفاع ازحق ام برخواهم آمد.حالا آن کسانیکه نوشته مراجوک خواندند ویاآن کسانیکه ترش کردند.برای من اصلا مهم نیست اماتوهین به کلام خدا و پیامبرخدا ورامن تاب نمی آورم وپاسخ بی فکریتان رامی دهم که فکرنکنیدحق هستید.اگر جایی برای بحث بودحتما شرکت می کردم وبادلیل منطقی جواب می دادم اما حال که جایی برای صحبت نیست وشما به توهین متوسل می شوید پاسخ توهین اتان رادادم....به امیدایرانی آباد وآزاد بدون تعصب!یاد هموطنان دربندراگرامی بداریم...
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
من موندم این بیخدا ها که بقول خودشان در بلاد کفر هستند چرا اینقدر به اعتقادات دیگران توهین میکنند مثل اینکه از همه طلبکارند ...بابا اصلا کسانی که دین دارند بقول شما هیچ چیز نمی فهمند شما که فقط معتقدی زندگی همین دنیاست چرا این چند سال عمرت رو با این حرفها هدر میدی تو که در بلاد کفر هستی هر کاری دوست داشته باشی میتونی انجام بدی دیگه چی میخوای برو خوش باش اعتقاد به زندگی پس از مرگ هم که نداری بگی میخوام با کمک کردن به مردم به بهشت برم ...اصلا کمک کردن به مردم با طرز فکر شما یک کار بیهوده است اگر من مثل شما بیخدا بودم بجز خوشی خودم به چیز دیگه فکر نمی کردم ......
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
mr. fair - انگلستان - منچستر. بابا بی خیال! شما که جای خوبی هستین و باید از زندگی لذت ببرین. من نمیدونم چرا بحث مایکل جکسون را به قران کشاندید. به نظر من کار درستی نبود. چه بخواهیم چه نخواهیم تعداد زیادی از هموطنان ما به اسلام و قران اعتقاد دارند و من به شما قول میدهم که این اعتقاد هم با مسخره کردن و فحش دادن و مقایسه با مایکل جکسون امکان ندارد عوض شود. من فکر میکنم تاکید روی مشترکات ما مثل ایرانی بودن و علاقه به پیشرفت کشور و.. خیلی بهتر و انسانی تر از حمله به مذهب و عقیده یکدیگر هست و ما را به دمکراسی نزدیکتر میکند. پیروز باشید و از غذاهای Currey mile لذت ببرید.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

negar mo - ایران - تهران
عاشقش بودم.روحش شاد.
پنج‌شنبه 5 شهریور 1388

silvester - ایران - تهران
nasim irani - اتریش - وین. من با شما موافقم کاملترین کتاب قران است!!!
پنج‌شنبه 5 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.