غریبانه : قبرهای بی نام قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا - ویدیو

غریبانه : قبرهای بی نام قطعه  ۳۰۲ بهشت زهرا

تصاویر مربوط به قطعه  ۳۰۲ بهشت زهرا که شدیدا توسط مامورین امنیتی محافظت می شود . تعداد زیادی از قبرهای ردیف جلو تنها دارای شماره میباشند و نامی وجود ندارد.

قبرهای بدون نام از دقیقه ۱:۱۶ تا ۲:۰۶

تصاویر این قیلم مربوط به عطعه 302 بهشت زهرای تهران می باشد . قطعه 302 در محل جدید بهشت زهرا مقابل درب قدیمی آن در طرف دیگر اتوبان قرار دارد.

این قطعه شدیدا توسط مامورین امنیتی محافظت می گردد. در این تصاویر مشاهده می کنید که تعداد زیادی از قبرهای ردیف های جلوی آن تنها دارای شماره می باشد و نام متوفی وجود ندارد.

محمد حسین برزگر 25 ساله که به دلیل اصابت گلوله به سر در روز چهارشنبه مورخ 27 خرداد در میدان هفت تیر به شهادت رسید در این قطعه به خاک سپرده شده است.

به احتمال زیاد قبرهای بدون نام این قطعه شهیدانی هستند که در اثر شکنجه بدن هایی با جراحات زیاد داشتند و توسط دولت مخفیانه دفن گردیده اند.

روحشان شاد


جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

منبع : ویدئو وبلاگ انقلاب سبز ایران

vezveznazi - ایران - ایران
لعنت به علی گدا و انتری نژاد و اکبر دزده
دوشنبه 2 شهریور 1388

zorro.ir - ایران - تهران
معرفت درّ گرانیست به هر کس ندهند .............پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند.
دوشنبه 2 شهریور 1388

tina_parsi - سوئد - گتنبرگ
واااای خدا ما میگیم غریبیم جدا از کشورمونیم این جونها تو وطن خودشون غریب ترن.امیدوارام اگه خدائ باشه جواب این همه ظلم و بده البته به بودنش شک دارم با دیدن این چیزا.
دوشنبه 2 شهریور 1388

shanly - هلند - هارلم
با دیدن این فیلمها قلب ادم سوار موج دریا میشه. متاسفم
دوشنبه 2 شهریور 1388

bahar_n - امریکا - فلوریدا
مادرجان مطمئنم سهراب الان جاش تو بهشته.درود بر شما و همه شهیدان.تا زنده هستم فراموشتون نمی کنم
دوشنبه 2 شهریور 1388

Ezhaq - ایران - تهران
مرگ بر جمهوری (اسلامی)
دوشنبه 2 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
یعنی ایران داره به کجا میره؟!!!!! داریم هویت ایرانی بودنمون رو از دست میدیم. برای برگشت نام ایران چقدر دیگه باید تاوان داد؟!!!!!
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

A.salimi - ایران - تویسرکان
سلام به همه . به امید آزادی از چنگ این حیوانات کثیف (بلا نسبت حیوانات معصوم زبان بسته) خواستم بگم این کثافت ها از کساییکه شکنجه کردند از بعضیاشون تونستن به زور امضا بگیرن که تو زندون رفتار خوبی باهاشون شده و این جور مزخرفات، اگه ما مردم دست به دست هم ندیم این کثافتا بازم به کارهای شیطانی خودشون به اسم دین ادامه میدن، خدایی بیاین کاری کنیم به حال مملکت، اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم و افراد نادان به خصوص بسیجیهای فریب خورده و بیدار کردن وجدانشون (اگر هنوز داشته باشند) بهترین کاره. چند تا ارتشی که میخواستن با مردم همراه بشن پنج شنبه گذشته سر به نیست شدن. باید کاری کرد
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

amir19 - هلند - لاهه یا دنهاخ
سخنرانی کدیور حتمآ ببنید. قسمت 1. https://www.youtube.com/watch?v=fTriBVFlVVYfeature=related. قسمت 2. https://www.youtube.com/watch?v=AvtnJNK8XKAfeature=related
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

karl marx - انگلیس - لندن
مرگ بر اس..م چه با جمهوری چه بدون جمهوری.صبر کن خامنه ای میگذاریم تو به مجتبی جونت تجاوز کنی ٫ بعد مجتبی به تو٫ البته شما ملاها عادت دارین٫ چون از زمان طلبگی این مهم جز دروس حوزه ای شماست.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
اگرشاه هم این جوری جنایت میکردتاالان سلطنت پابرجابودولی شاهنشاه ضالم نبود روحتان شاد اینم ازحکومت کثیف اسلامی اخوندی
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
وای چقدر سخته واسه خانوادهای این عزیزان ! اقای موسوی کجاست چرا خفه شده نکنه خونش رنگین تر از این جوناس؟
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

sahba - ایران - ایران
وای به روزی که ما ...گ دستمون بیاد.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

jigili - ایران - تهران
انشا ا.. رهبر کثافت با احمدی نژاد رو ببینیم که قبرشون تو فاضلاب باشه
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

sosol - ایران - نیشابور
من جز لعنت فرستادن جز اشک ریختن حز دعا کردن و جز حسرت به حال این شهدای راه آزادی خوردن آیا کاری میتوانم بکنم ؟ یک ماه و نیم ایران بودم هر چه را دیده بودم و مردم نمیدانستند و طور دیگه ای باورش کرده بودند را مو به مو با اراپه مدرک و فیلم و ...که مخصوصا از این سایت و یوتیوپ و...داشتم هزار بار با این و آن گفتم و پته خامنه ای جلاد را ریختم اما مردم هم همه همین را میگفتند که میدانیم اما چه میشود کرد؟ آخ که تا این قطره ها دریا شوند هر روز باید صد بار مرد و زنده شد
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

simsim1980 - ایران - تهران
سلام لطفا به همراه ویدئو هایی که میزارین عکس هم بزارین .چون از برکت وجود این بی همه چیز ها ما اینجا نمی تونیم لینک ها رو باز کنیم. حداقل عکس ها رو می بینیم . مرسی
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

odin - بلژیک - انتورپن
باش تا نفرین دوزخ از تو چه سازد . که مادران سیاه پوش. داغداران زیباترین فرزندان افتاب و باد. هنوز از سجاده ها سر بر نگرفته اند. مادر اعرابی عزیزم همونطور که در این فیلم نوشته بودن امروز همه ما مردها و پسرهای ایرانی به سهراب شما افتخار میکنیم و ارزو میکنیم ای کاش حتا برای یک ساعت هم که شده مادر ما باشی، مادر جون فریاد خونخواهی شما مادرهای دیگه را هم بیدار کرده، سرهاشون را از روی سجاده ها بلند کرده ،امروز شما نقش کاوه اهنگر را داری که ماردوش ستمگر پسرت را، برادرمون را ازمون گرفته و فریاد دادخواهی شما بقیه مادرها را هم از رخوت و ترس و وحشت دراورده. مادرم قسمت این بود بعد از هزار و پانصد سال که بیابانگردهای وحشی درفش کاویانی ما را دزدیدن و بردن شما امروز درفش نوی بسازی و با بلند کردنش پرچمدارمون بشی.دست و پات رو میبوسم حقا که ماده شیری مثل تو پسرش پلنگی مثل سهراب میشه.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

sara-j - سوید - استگهلم
سکوتی میکنم بالاتر از فریاد
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

easy_busy - مالزی - کوالالامپور
صاحب قبر فوق . با خروش . روی آسفالت می کشد فریاد . سینه اش باغ لاله های غریب. صاحب قبر فوق در خیابانى‌آرزو جان داد. صاحب قبر فوق منم!. به امید پس گرفتن خون شما عزیزان!‌روحتان آرام وشاد
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرک
وای قلبم درد گرفت روحشان شاد باشه . zorro.ir - ایران - تهران دوست عزیز شعرت زیبا بود
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
مرگ بر خامنه ای جنایتکار.پوفیوز تو گریه کردی وجنایتکاران شستشوی مغزی شده ات برن سراغ جوانان وبرای توی خونخوار خون بیاورند.بزودی تیکه ات خواهند کرد مردم ومطمئن باش به خانوادت وهمفکرهات وهملباسهایت رحم نخواهند کرد.نابود شید.درود به همه شهیدان راه ازادی
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
دوستانم تمام کنید نژاد پرستی رو به جای اتحاد هی بشینید بگوییدمن . فارسم تو ترکی بسه. درضمن اکثر ایرانیها در اروپا یا پناهنده بودن که شهروند اون کشورشدن یا هنوز کارهای اقامتی شان در حال بررسی هست منظورپرونده پناهندگی انهاست پس لطفا نه به نژاد ایرانی توهین شود نه به زندگی شخصی افراد چراکه ما ایرانیان غربت همه میدونیم چقدر سختی کشیدیم زنده بادایران وایرانی
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

ghost197 - هلند - امستردام
وای به روزی که .... شویم.خامنهای با تو هستم بیسواد . ای چلاغ یکدست. داغ عزیزانت را یکی یکی رو دلت میگزاریم.اگه جرعت داری از سوراخت بیا بیرون.خلاصه بدون تعارف و رودر واسی.هم غناسه برات حاظره هم ارپیچی.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
من که گریه ام گرفت مرگ بر علی گدا و کوسه حزب باد ویاران کثیفشان. علی گدا و چهل دزد بغداد
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

great dariush - ایران - تهران
با درود به همه دوستان سبز. قرار بر این شده که در نماز جمعه این هفته متقلب پرآوازه ا.ن سخنرانی کند از همه دوستان درخواست می شود که با حضور پررنگ خود جواب این کلاش را بدهند.(تا با چشمان خود یک بار دیگر خروش سبز ایرانیان خس و خاشاک را ببیند). در ضمن. راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر می تونه یه مجال خوب دیگه برای نشان دادن پایمردی ایرانیان برای فردایی بهتر و آزادتر باشه . از همه سبز اندیشان درخواست می شود از همین امروز به فکر فردا باشند و همه رو آگاه کنند. به امید فردایی بهتر و سبز تر.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

farhad1124 - امارات - دبی
وطن فلات شمع و شهید ..
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

ghorbat abri - انگلستان - لندن
منتظر ازادی ایران
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

amo danial - نروژ - اسلو
بوی تعفن این مذهب اسلام سراسر خاک پاک ایران را در بر گرفته و باید نعش این گندیده مذهب را در سرزمین تازیان در اعماق خاک سوزاند و مدفون کرد تا سرزمین ایران را خشنود سازیم. ننگ و نفرینتان باد اسلامیون تازی گرا
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

biinam - ایران - تهران
ببخشید مسیحی های سلح طلب!!!!!! خوبه هرروز کلی آدم بیگناه رو تو عراق و افغانستان میکشید
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
biinam - ایران - تهران . باید یک بسیجی باشی تا نابینا در برابر جنایات در ایران و بینای کشور های دیگر!!!!در ضمن نمی دانستیم طا لبان و القاعده .مسیحی هستند تمام عملیات تروریستی در این دو کشور را اینان انجام می دهند نه مسیحیان منتها وقتی بی سواد و لمپن باشی چرندیات ملایان کثیف را تکرار میکنی!!!!!
جمعه 6 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.