نگرانی سایت دولتی از ایستادگی شیخ اصلاحات : افشاگری کروبی به خاطر اختلال حواس است

نگرانی سایت دولتی از ایستادگی شیخ اصلاحات :
افشاگری کروبی به خاطر اختلال حواس است

ساعتی پس از اینکه علی لاریجانی رییس مجلس دستور داد تا کمیته پیگری حوادث اخیر درمجلس به دیدار کروبی بروند و مستندات وی را در تایید آنچه در کهریزک روی داده است دریافت کنند، سایت رجا نیوز، از حامیان تندروی محمود احمدی نژاد، در واکنشی شتابزده هرگونه مدرک ارائه شده از سوی کروبی را منتفی دانست.

این سایت دست به جعل خبری زد که حکایت داشت "پزشک معالج مهدی کروبی" در خصوص وضعیت وی اظهاراتی داشته که ضرورت درخواست سند از سوی کروبی را منتفی می کند.

سایت رجا نیوز که متعلق به فاطمه رجبی، همسر سخنگوی دولت احمدی نژاد است، به نقل از این "پزشک" ادعا کرد شیخ اصلاحات از 16 ماه قبل دچار اختلال حواس شده است.

این سایت بدون ذکر نام پزشکی که ادعا می کند پزشک مهدی کروبی است فقط به اختصار از وی  با عنوان دکتر "م " یاد کرده و مدعی شده است نامبرده 11 سال است به عنوان پزشک شخصی کروبی مسئولیت درمان و چک آپ‌های وی را برعهده دارد و نامه‌ای را به همراه پرونده پزشکی کروبی به یکی از مراجع مسئول کشور ارسال کرده و در آن بر هشدارهای خود مبنی بر لزوم کنترل حواس کروبی 70 ساله در در دو سال اخیر تاکید نموده است.

رجانیوز قصد پزشک مورد نظر خود را تنها "از بین نرفتن زحمات پزشکی‌اش در یک دهه اخیر" ذکر کرده و مدعی شده است که او هدف دیگری نداشته است!

سایت فاطمه رجبی همچنین ادعا کرده که  هشدارهای پزشک معالج کروبی می تواند کمک شایانی به  این روحانی بکند و او را با استناد به فراموشی‌اش از "اجرای حد شرعی" معاف کند.

یک تحلیل گر سیاسی نزدیک به مهدی کروبی با "خنده دار" توصیف کردن "آخرین راه حل ابتکاری هواداران متجاوزان در زندان ها" برای مقابله با افشاگری های کروبی، اظهار داشت: "اگر قرار باشد کسی در عرصه سیاست ایران اختلال حواس داشته باشد، همان فردی است که قبل و بعد از انتخابات دو بار از فوت پدر خود خبر می دهد و در حضور روحانیون ارشد با دست اندازه هاله نور دور بدن خود را نشان می دهد."

nazanin 2009 - ایران - اومیه
سایته فاطی قاطی پاتی بازم کرده قاطی.این تحلیلگره سیاسی هم خوب جوابه این سایته فاطی قاطی رو داده ایول دمش گرم.."اگر قرار باشد کسی در عرصه سیاست ایران اختلال حواس داشته باشد، همان فردی است که قبل و بعد از انتخابات دو بار از فوت پدر خود خبر می دهد و در حضور روحانیون ارشد با دست اندازه هاله نور دور بدن خود را نشان می دهد.".
دوشنبه 2 شهریور 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
همهء خبرها رو فقط آقای "کروبی" افشاء می کنه. این آقای موسوی کجاست؟!! سکوت سکوت سکوت سکوت!!!!
دوشنبه 2 شهریور 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
هلان به رجانیوز نگاه کردم و همچین خبری ندیدم
دوشنبه 2 شهریور 1388

hany - ایران - یزد
یعنی من نمیدونم فاطمه رجبی چه جونوریه؟والله فکر نمیکنم این جور دیوونه هایی تو هیچ جای دنیا باشن.انشاالله ایشون خودشون تشریف ببرن کهریزک ازشون خوب پذیرایی بشه تا بفهمن خودشون حواس پرتی دارن.
دوشنبه 2 شهریور 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
پاسخ مهدی کروبی به احمد توکلی اگر سکوت کنم خلاف مصلحت است / ما بی قانونی کردیم یا آنها که قانون را د ... https://karobighareman.blogfa.com/post-1.aspx
دوشنبه 2 شهریور 1388

ramin1365 - انگلیستان - لندن
hany - ایران - یزد . . اره انشالا ازش خوب پذیرایی کنن ..و...شاید حواسش اومد سر جاش
دوشنبه 2 شهریور 1388

shablizim - انگلیس - لندن
اگر کروبی اختلال حواس داشت پس چگونه شورای نگهبان صلاحیتش را برای نامزدی در انتخابات دهم پذیرفت این پزشک کذایی چرا آنموقع خفه شده بود بهتره فاطی خانم سری به دکتر غلام بزنه که ریختش عین منگلیها میمونه!!!
دوشنبه 2 شهریور 1388

all_alone313 - المان - هامبورگ
اگه کروبی 70 ساله اختلال حواس داره. پس بهتره از سران دیگه ی حکومت مثل جنتی و خامنه ای و اعضای مجلس خر پیره گان که میانگین سنی بالای 85 سال دارن هم یه چکاب بشه تا معلوم بشه بجز اختلال حواس به سادیسم . مازوخیسم. مالیخولیا . شب ادراری (جدیدا مبتلا شدن همشون) و هزاران مرض دیگه مبتلا هستند.
دوشنبه 2 شهریور 1388

سنجاقک - انگلیس - ا......
کروبی نتها اختلال حواس نداره بلکه تازه داره حواسش خیلی هم خوب کار میکنه اون 30 سال این هم مثل شما ها که اختلال دارید بود حالا عقلش سر جا اومده ای حقباز های پست فطرت
دوشنبه 2 شهریور 1388

mohammad.moein - انگلستان - لندن
آنتی اسلام - ایران - اهواز!. موسوی= کروبی...انقدر تفرقه افکنی نکن!. این ها هر کدوم کار های خودشان رو دارند می کنند و مواضی هم حرکت می کنند...کروبی افشاگری می کنه و موسوی امید می ده و تشکیلات رو رهبری می کنه!
دوشنبه 2 شهریور 1388

amo danial - نروژ - اسلو
موسوی زیر پای مردم رو خالی کرد. به شهامت کروبی باید افرین گفت که ستون جمهوری اسهالی رو لرزان کرده.
دوشنبه 2 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
فاطمه رجبی یک سفر هم که شده به کهریزک برو تا بسیجی ها از تو پذیایی کنن.در ضمن ..رم و سوزن و نخ یادت نره .......خانم
دوشنبه 2 شهریور 1388

hamid100 - یونان - اتن
فکر کنم خود خانم رجبی هم در اثر تجاوزات وی اختلال حواس پیدا کرده ودیوانه شده. اخر به اخر خط رسیدن . ما ایرانیان از اقای کروبی به عنوان یک دلیرحمایت کرده و میکنیم . مزدوران بدانند که دارند به اخرش میرسند. درود بر ایرن و ایرانیان همدل
دوشنبه 2 شهریور 1388

Iranie Azade - آلمان - هامبورگ
احمدى نژاد: فاطى جون فاطى، در به درم کن فاطى، یه ماچ از لبم کن فاطى، خون جگرم کن فاطى ى ى ى ى.... هان حالا، خاینه اى: احمدى نژاد غلط کرده فاطى جون بیا پیش خودم ، مموش یه چند وقته همجنس باز شده! به هر کى میرسه میگه جون مثل هلو میمونه!!! مرتیکه بدترکیب ایکبیرى با اون کاپشن زشتش، ایششششش..... حالم بهم خورد!!!!
دوشنبه 2 شهریور 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
دولت ترسو...دولت ترسو....ترسوها...از ترس اینکه آبروشون بره دارن تهمت و افترا میزنن...معنی دولت مهر همینه؟کروبی و موسوی که جای خود دارند ولی این دولت حتی حرمی دوستان خودش رو هم نگه نمیداره...این دوره چهار ساله عجب بگذرد//////
دوشنبه 2 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
ایران-ایران عزیز-فاطی جونور دیگه چیزی ازش نمونده که برود کهریزک فکرکنم احتیاجی به موادذکرشده لازم هم نداشته باشد کارهروز فاطی جونوره
دوشنبه 2 شهریور 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
اتفاقن چون اختلال حواس پیدا کرده داره راستشو میگه!!!!!!!!!!
دوشنبه 2 شهریور 1388

alisam - ایران - تهران
ببینید اگه خود خدا هم به اینا بگه شما ها فلان کارو کردید اینا بازم یه مدرکی در میارن تا حرف خدارو انکار کنن من یقین پیدا کردم که شیطون از اینا درس میگیره
دوشنبه 2 شهریور 1388

sara_iran - ایران - یزد
بعد از انتخابات فهمیدن که شیخ اختلال حواس داره!!!چی شد یه دفه دکی یادش اومد که این بیماری رو به گوش همه برسونه؟!؟!!
دوشنبه 2 شهریور 1388

7-aseman - اتریش - وین
هی فاطی خفه شو. بازم محمود از دست میره ها با ادمهایی که محمود میگوفت مثل هلو میمونه و زنهایی که حیا میکنند حرفهاشون را حتی به شوهرهاشون نمیزنند میرهها. ببین فاطی این زنها حرفهاشون را به شوهراشون نمیزنند ولی حتمی محمود میدونه و به محمود میزنندها. ازمن گفتن چون هر وقت تو پارس کردی محمود کار دست خودش میده و دوست داره بیشتر هوس و تجاوز کنه. به چه زبونی بگه دوست نداره.اینقدر فاطی اویزون نباش و خود شیرینی نکن .خوب پیر شدی دیگه به دل محمود نمی چسبی .با این حرفهای دروغ به جایی نمیرسی.
دوشنبه 2 شهریور 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
mohammad.moein - انگلستان - لندن {.. موسوی= کروبی...انقدر تفرقه افکنی نکن!...} وجدان داشته باش. موسوی= کروبی؟!!!!!!!!!! {... این ها هر کدوم کار های خودشان رو دارند می کنند...} این حرفها چیه؟!!! میشه بفرمایید کار آقای موسوی چیه؟ چرا اینقدر کلیشه ای فکر میکنی؟!! خودت عقل و شعور و خرد داری. ببین موسوی=کروبی؟ ( باشه، حالا منم تفرقه انداز.)
دوشنبه 2 شهریور 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
آنتی اسلام - ایران - اهواز . نکنه شما هم از این بسیجی های عوضی هستی ؟ که میخای تفرقه بندازی بین مردم و جنبش سبز. کور خوندی کروبی و موسوی با هم هستن و با برنامه ریزی دارن پیش میرن تو از کجا میدونی موسوی چیکار میکنه اون داره تشکیلات را سبز امید رو سامان میده و بر اساس تقسیم کار دارن پیش میرن. مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای چلاق. درود بر جنبش سبز و موسوی و کروبی
دوشنبه 2 شهریور 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
آنتی اسلام - ایران - اهواز . فکر کنم توام از اون بسیجی های ... هستی که میخای تفرقه بندازی. موسوی = کروبی. در ضمن هر دو ه نمیتونن یک کارو پیگیری کنند. با هم تقسیم کار کردن که کروبی این بحث رو ادامه بده و موسوی دنبال تشکیلات راه سبز امید. و بدون با این کارات نمیتونی تفرقه درست کنی کور خوندی. درود بر موسوی و کروبی عزیز. زنده باد جنبش سبز ازادی. مرگ بر دیکتاتور و علی گدا
دوشنبه 2 شهریور 1388

sascha - امریکا - سن هوزه
آنتی اسلام - ایران - اهواز ناراحت نشو خوشتیپ.تو گل سرسبد این سایتی
دوشنبه 2 شهریور 1388

chiman.ara - فنلاند - هوینگا
به این فاطی یکی بگه خفه شه...عوضی/به قول دوستان ایشالللللله توهم یه سری بری کهریزک...خاک بر سر
دوشنبه 2 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . باز هم تفرقه افکنی کردی کودتاچی؟ حداقل یه ذره مطالعه کن. دو عضو اولیه شورای مرکزی تشکیلات راه سبز امید که توسط موسوی معرفی شد خاتمی و کروبی هستند. برای جنبش سبز موسوی و کروبی یکی هستند همانطور که تو و نیم رخ یکی هستید و از یک آبشخور سیراب میشوید
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

kamia1 - المان - کلن
چرا بعضئ ها توئ این سایت, نمیتونن بدون اینکه انگ و بر چسبئ به کس دیگه ایئ بزنن -به نظرات بقیه گوش بدن و توضیح بدن? حتئ اگر موافق نظر شخص ثالث نیستن!. bluestar - ایران - تهران,! تو دیگه چرا? خیلئ چیزها توئ فرهنگ ما باید عوض بشه, در غیر اینصورت بوئ خوش ازادئ و دموکراسئ رو هیچکدوم از ماها نمیبوئیم..!!!!
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bluestar - ایران - تهران من بسیجی ام؟ هاهاهاه. پشت دوستهاتو خالی کردی خیانت کار؟
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
1. این جوابی بود که به کاوه توی یک لینک دیگه داده بودم: موسوی نمی تونه به مردم پشت کنه. به دو دلیل: جراتش رو نداره. چون میدونه در اون صورت ملت خیلی راحت میزارنش کنار و احتمال سرنگونی نظام هم بیشتر میشه. 2-موسوی الان دقیقاً داره جو رو کنترل میکنه و آروم میکنه و نقشش بیشتر حالت باز دارنده است تا انفعال. شرایط موسوی برای خیانت به ملت؛ دقیقاً مثل این میمونه که مثلاً علی کریمی جلوی 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی توی یک بازی بسیار حساس از پشت 18 قدم و از روی عمد بزنه زیر طاق دروازهء ایران!!! من نمیگم موسوی خیانت کاره یا خیانت کرده؛ شاید هم انتظاری که از این "مرد" دارم خیلی خیلی زیاده. اما حد اقل در حد کروبی فعال باشه و سکوت نکنه. آقای موسوی در این 2 ماه فقط به دیدار خانواده های مصیبت دیده رفته و سر سلامتی داده!!! مگر غیر از اینه؟!! مگر من انتظار زیادی از ایشون دارم؟!!!! در حد یک رهبر عادی یک جنبش کوچک ( نه در حد گاندی یا ماندلا و. در جنبش های بسیار بزرگ دنیا!) ایشان باید کروبی را تنها نگذارد و افشاء گری کند و دولت را به چالش بکشد و .... اما میبینیم که فقط سکوت کرده است!!! سکوت سکوت!!
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
یکی از روحانیان منبری تهران می گوید : انیشتین مسلمان و شیعه بود اما از بیان آن منع شده بود! https://alborznews.net/pages/?cid=9492
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

sascha - امریکا - سن هوزه
https://alborznews.net/pages/?cid=9492 ها ها واقعا که هر روز دروغی مسخره تر از دیروز.فردا پس فردا هم احتمالا میگن حضرت مسیح دم اخر رو صلیب اشهدشو خونده .اخه دروغاشونم گاها حساب شده نیست برای همینم ممکنه بگن یکی از دزدایی که با مسیح به صلیب کشیده شد مسلمون بود و برای رستگاری خودش هم که بود مسیح را به اسلام دعوت کرد .چه شود
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

آرسام - ایران - تهران
vezveznazi - ایران - ایران. دوست من ناراحت نباش به وقتش نوبت اون خانم و زن و بچه این آخوندها میرسه هر بلاپی که بسر خواهر و برادران ما آوردند سرشون میاریم
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

ADNAN ŞENSES - تورکیه - ایستانبول
مرگ بر خامنه ای . به امید الله .
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.