برنامه‏ریزی برای قرائت اقرارنامه ساختگی حجاریان : مرتضوی برای حجاریان وکیل استخدام کرده است

برنامه‏ریزی برای قرائت اقرارنامه ساختگی حجاریان :
مرتضوی برای حجاریان وکیل استخدام کرده است

زینب حجاریان فرزند سعید حجاریان، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، گفته‏ است که قرار شده سه شنبه ۳ شهریور با برگزاری دادگاهی پدرش را بدون حضور وکیل تعیینی وی محاکمه کنند. به گفته وی، با وجود اینکه بیش از دو ماه است از دستگیری سعید حجاریان می گذرد، وکیل حجاریان، دکتر ریاحی، موفق به دیدار با او نشده و متن پرونده ی وی را نیز ندیده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه بین‏ا‏‏لمللی آلمان(دویچه‏وله)، خانم حجاریان گفت، قرار است وکیلی به نام صلاحی، که از دوستان سعید مرتضوی دادستان تهران است، وکالت پرونده را بر عهده گیرد. زینب حجاریان افزود که از دکتر ریاحی خواسته شده یا به صورت نمایشی در دادگاه شرکت کند و صحبتی نکند، وگرنه عزل خواهد شد. دختر سعید حجاریان همچنین گفت، با توجه به آنکه پدرش مشکل تکلم دارد و قادر به دفاع شفاهی از خود نیست، قرار است فردی دیگر به نمایندگی از جانب او متنی را که توسط این افراد تهیه شده به عنوان دفاعیات و اعترافات از قول پدرش بخواند.

زینب حجاریان سپس اظهار داشت که سعید مرتضوی به خانواده ی وی خبر داده که یکی دیگر از افراد دستگیرشده ی شاخه ی جوانان جبهه ی مشارکت قرار است متنی را به عنوان "دفاعیات و اعترافات" پدرش در دادگاه قرائت کند. به عقیده ی زینب حجاریان، علت قرائت متن توسط فردی دیگر بدین خاطر است که پدر وی با لکنت و ناتوانی در سخن گفتن پای تریبون نیاید و بدین شکل بتوانند از بار تبلیغاتی اینکه فردی را با این اوصاف دستگیر کرده و زیر فشار قرار داده اند تا از او اعتراف بگیرند، جلوگیری کنند.

shnasahand - دوبی - الاهلی
الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم اقای مرتضوی یا به عقوبت کارهایی که میکنه بی اعتقاده یا اصلا دین نداره یا اینقدر نفهمه که نمیدونه چوب کثافتکاریای اونو عزیزترین عزیزاش تو همین دنیا خواهند خورد خودش که نمی فهمه هیچ خونواده ای هم نداره هدایتش کنند بلکه ادم شه اقای مرده شویی نوح هم فقط نهصد سال عمر کرد
دوشنبه 2 شهریور 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
با اینکه دارد تاوان گذشتهء خویش را پس میدهد؛ اما احساس دلسوزسی بسیار شدید برایشان دارم. امیدوارم هر چه زود تر به آغوش خانواده اش برگردد. انقلاب همیشه فرزندانش را می بلعد! ((بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟))
دوشنبه 2 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
اعتراف از ادم مریض الحال گناه کبیره است
دوشنبه 2 شهریور 1388

گاگولی - مالزی - سایبر
خوب اینم از این. چند نفر مخالف موندن که هنوز مودب بودن بازجوها رو از بحر نکردن تا پای تریبون بخونن؟. موسوی و خاتمی کی قراره شکنجه بشن و اعتراف ازشون گرفته بشه ؟. با تشکّر از برادرهای زحمت کش شکنجه گر
دوشنبه 2 شهریور 1388

mardin8 - انگلستان - لندن
این هم یکی دیگر از نعمتهای وجودمحمد تازی . متجاوز.. باز
دوشنبه 2 شهریور 1388

roya123 - ایران - ایران
مرتضوی یه حیوان کثیف ..آشغال جانی
دوشنبه 2 شهریور 1388

ruhollah - سوئد - استکهلم
خاک بر سرت خامنه ای ...... در تمام طول تاریخ ایران هرگز این مردم دشمنی مثل تو و بچه حرامزاده تو. و ان احمدی ...... ندیده.
دوشنبه 2 شهریور 1388

artosh - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . کاملاْ باهات موافقم.
دوشنبه 2 شهریور 1388

persian_diamond - ایران - تهران
بدبختها ملت را خر فرض کرده اند! بی وجدان ها اگر آنقدر ناتوان است که نمیتواند از خود دفاع کند چه طور او را دستگیر کرده اید؟! . راستی چگونه از او اعتراف گرفته اید اگر یارای صحبت کردن را ندارد؟!لابد با دست لرزانش اینها را نوشته است !فردی که حتی برای غذا خوردن هم کمک میخواهد!
دوشنبه 2 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
اینفدر این بیچاره ها ترسیده اند که اگر فردا رفتند از شهدامون هم اعتراف گرفتند تعجب نمی کنیم زنده باد ازادیخواهان ایران در هر جای جهان
دوشنبه 2 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.