فاطمه حقیقت جو : احمدی نژاد بیمار روانی است

فاطمه حقیقت جو : احمدی نژاد بیمار روانی است

فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس ششم شورای اسلامی در گفت وگو با روز با تشریح ویژگی های معرفی سه وزیر زن توسط محموداحمدی نژاد به مجلس  گفت که با توجه به عملکرد دولت وی در طی چهارسال گذشته ،این اقدام تنها فریبکاری است.

وی با تقبیح دلایلی که توسط احمدی نژاد برای حضور  زنان درکابینه مطرح کرد واز جمله اینکه حضور زنان باعث می شود مردان کابینه رفتارخود وکلماتی که می گویند را کنترل کنند گفت: "چنین اظهار نظر هایی جای تاسف دارد. این نشان می دهد کابینه ای که آقای احمدی نژاد انتخاب کرده آنقدر کابینه ضعیف، سطحی و بی فرهنگی است که باید سه تا زن به کابینه بیاورد که  حضور این زنان باعث بشود که آن مردان جوک سکسی نگویند. این نشان می دهد که چقدر وضع این مردان عضو کابینه احمدی نژاد خراب است."

حقیقت جو اقدام احمدی نژاد را از روی فریب کاری وی دانست وافزود: "همان طور که اساس دولت احمدی نژاد برپایه دروغ وفریب مردم است، این تصمیم نیزاز روی خلوص نیت و برای بهبود وضعیت و افزایش مشارکت زنان در سیاستگذاری ها وتصمیم گیری ها نیست. هدف احمدی نژاد از این تصمیم خرید زنان بوده است. چون که زنان در این جنبش سبز در خط مقدم هستند. در مواقع می خواهد بگوید که من سهم شما را داده ام و من را به عنوان رییس جمهور بپذیرید. او از روی فقدان مشروعیت می خواهد با معرفی چند زن به کسب مشروعیت در بین زنان بپردازد. همان طور که با دادن پول به بازنشستگان می خواهد به کسب مشروعیت درمیان آنها اقدام کند این هم اقدامی است برای کسب مشروعیت درمیان بخش دیگری از جامعه. خوشبختانه جنبش زنان خیلی اگاه تر وروشن تر از این است که این گونه اعمال تظاهر آمیز احمدی نژاد را بخورد. چون در پی عدم مشروعیت داخلی این دولت مشروعیت خارجی هم ندارد، می خواهد بگوید که دولت او به مساله زنان توجه دارد."

این نماینده مجلس ششم در خصوص دلایل خود برای فریب آمیز خواندن تصمیم احمدی نژاد را عملکردچهارسال گذشته دولت  در حوزه زنان دانست واضافه کرد: "بیشترین توهین ها و تحقیرها در طی این چهار سال به زنان روا شده است. برخوردهایی که نیروی انتظامی در خیابان ها به نام حجاب وارشاد واین موضوعات صورت داده، بازداشت های صورت گرفته زنان ومساپلی از این است نقطه سیاهی در کارنامه احمدی نژاد ایجاد کرده است. نکته دوم نحوه برخوردی است که درخصوص ساعات کاری زنان شاغل داشته است. نکته سوم آنکه  آقای شاهرودی در مورد لایحه تنظیم خانواده مطرح کرد که این دولت بوده که بحث تعدد زوجات را به لایحه حمایت از خانواده اضافه کرده است. این موضوع با واکنش گسترده زنان مواجه شد. نکته دیگر انتصاب یک زن بسیار سنتی درچهارسال گذشته به عنوان مسوول امور زنان که او  هم دادن فرصت های شغلی به زنان را کاری عبث می دانست و معتقد بود نقش زن در خانه وبچه داری تجلی پیدا می کند. نکته بعدی برخورد با زنان معترض در طی دو ماه گذشته است. گزارش های منتشر شده  درخصوص شکنجه وحتی آزار جنسی به این زنان صورت گرفته  هنوز پیش چشم ماست که آقای احمدی نژاد حالا آمده سه زن برای کابینه معرفی کرده است. نکته آخر از منظر جنبش این است که هدف این جنبش از درخواست معرفی وزیر در پست های سیاست گذاری بهبود وضعیت زنان است نه صرف نمایش ودکور این زنانی که آقای احمدی نژاد معرفی کرده کارنامه مثبتی از این نظر ندارند. البته من خانم کشاورز را نمی شناسم اما از همین خانم کشاورز هم ما در اعتراض به مشکلات زنان در طی چهار سال گذشته چیزی ندیده ایم  ونمی دانیم به صورت کلی مواضع و کارنامه اش در حوزه زنان چیست. اما آن دونفر دیگر یعنی خانم آجرلو و خانم مرضیه وحیددستجردی که هر دو نماینده مجلس بوده و هستند از لوایح ضدزن حمایت کرده اند."

فاطمه حقیقت جو با اشاره به کاربرد لفظ هلو و خوردن آن توسط محمود احمدی نژاد درتوصیف دکترلنکرانی وزیر بهداشت با توجه به ویژگی هایی که به کاربردن این کلمه در فرهنگ عامه دارد گفت:  "من به عنوان یک روانشناس معتقدم که آقای احمدی نژاد از مشخصات یک بیمار روانی برخورداراست.  اصلا ادم سالمی نیست. کارهای او را ما طی چهارسال گذشته دیده ایم. ایشان فرافکنی هم می کند. یعنی آنچه درضمیرش می گذرد را بیان می کند. معلوم است که خود ایشان هم به لحاظ جنسی دچار مشکلاتی است که از واژه هلو که مفهوم جنسی دارد استفاده می کند. این نشان می دهد که وی بیمار است."

bluestar - ایران - تهران
اولین وبلاگم رو تاسیس کردم: https://sobhefardaa.wordpress.com
دوشنبه 2 شهریور 1388

irany awareh - سوید - استگهلم
میگم حرا وقتی در باره همحنس بازی در ایران ازش پرسیدند رنگش پرید.نگو این بیحاره خودش همحنس بازه.حالا نمی دونم این دگتر لنگرانی نظرش حیه ولی فگر گنم به خاطر پست وزارت قبول گنه بشه هلوی احمدی نژاد.
دوشنبه 2 شهریور 1388

ayate_sheitani_hamburg - المان - هامبورگ
کاشکی بیمار روانی بود. بیماران روانی شرف دارن
دوشنبه 2 شهریور 1388

xabrisham - ایران - اسلو
ای گفتی ! ولی کدومتون نیستین .خدا وکیلی ؟!ای تشنگان قدرت .یا به زبون سیا کاری خودتون.شیفتگان خدمت ..ای زرررررشک
دوشنبه 2 شهریور 1388

msforugh - ایران - تهران
خدائیش کدوم رئیس جمهوری رو دیدید که انقدر براش جوک بسازند . اخه هنر که نداری حداقل شخصیت داشته باش
دوشنبه 2 شهریور 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
شما خانم حقیقت جو سرتون رو طوری بسته بندی کردین که یک خال مو هم دیده نمیشه. شما چی فکر میکنین اگر مردهای به اصطلاح نامحرم چشمشون به موی شما بیوفته اونوقت جی میشه؟؟؟ یعنی مردها تحریک میشن زبونم لال به شما تجاوز میکنن؟ در اینکه دیگران رو باید ان طوری که هستن قبول کرد شکی نیست ولی اینو باید بگم که وجود خانوم های با حجاب اسلامی یک نوع توهین به خرد مردانگی خودم تلقی میکنم. ادم روشنفکری مثل شما باید دست کم توان درک و جدا کردن احکام قرون وسطائی و الزامات زندگی امروزی رو داشته باشه. حتی در ایران دخترها این طور تظاهر به دین نمیکن که شما در امریکا میکنین . شاید هم فکر کردن در اسلام زیاد جایز نیست.
دوشنبه 2 شهریور 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
امیدوارم هر چه درد و بلا و غم این خانم دارد تماما یکجا بخورد تو ملاج فاطمه رجبى, در ضمن دوستان کمى هم break بگیرند و کلیپ ذیل را تماشا کنند. https://www.voobys.com/watch?v=trx6rjpDTtA
دوشنبه 2 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
گل گفتی فاطی جون کابینه نگو انگل خونه بگو.به جای اینکه برا مردم بیچاره کاری کنند میشینند درباره سکس هاییکه داشتند فک میزنند ای دادبیداد.مرگ برجمهوری اسلامی مرگ بربسیجی توله خووک 0. مرگ برااستالین افلیجه خرمنه ای .زنده باد فقط ایرانی ازادیخواه
دوشنبه 2 شهریور 1388

tarantino - مالزی - سایبرجایا
Iraj Berlin - المان - ‌برلین - این ابتدایی ترین حق هر انسانه که پوشش رو انتخاب کنه- بر عکس من خیلی برای ایشون احترام قائلم و ایشون رو یکی از برجسته ترین خانم های ایرانی در چند ده اخیر می دونم.
دوشنبه 2 شهریور 1388

zorro.ir - ایران - تهران
حقیقت جو = حقیقت گو
دوشنبه 2 شهریور 1388

KHODESHAM - مجارستان - بوداپست
. مبارک باشه dear bluestar
دوشنبه 2 شهریور 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
Iraj Berlin - المان - ‌برلین. دمت گرم کاملا باهات موافقم خانم حقیقت نجو ! تو اول خودتو از دست این دین متعفن نجات بده مطمپن باش مردم بهتر حرفاتو قبول میکنند
دوشنبه 2 شهریور 1388

kaman - ایران - ایران
فردا خود این خانم : بیمار روانی خودمم مممممممم اینها همه اسم رمزند
دوشنبه 2 شهریور 1388

پارتیزان_تهران - ایران - تهران
سلام دوستان من عضو جدید هستم
دوشنبه 2 شهریور 1388

izad - تاجیکستان - دوشنبه
احمد مانکی: شما نمیدونید وزیرای من چه گوشتایی هستن...
دوشنبه 2 شهریور 1388

jamsil - کره - سئول
چیزهای دیگرش بعدا ثابت می شود ..
دوشنبه 2 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
Iraj Berlin - المان - ‌برلین. دوست عزیز کاملا" با نظرت موافقم. ولی مسئله اینجاست که مردم ما نمیدونن که این اسلام چه بلایی داره سرشون میاره. این بابا هم برای اینکه بهش برچسب کمونیست و ملحد و بی دین و سلطنت طلب نزنن مجبوره اینکارو بکنه. من اینطور فکر میکنم. البته شاید هم اشتباه باشه. ولی فکر میکنم که دیگه بس باشه که خودمونو با گفتن اینکه این ا.ن دیوانه هست مطرح کنیم. همه میدونیم که ا.ن نه تنها دیوانه هست. بلکه همه کاراش از روی دیوانگی نیست بعضی هاش هم از روی حماقته.پس هر کس حرف دیگه ای برای گفتن داره بیاد.وگرنه همه مردم میدونن که این مردک مزدور دیوانه هست.
دوشنبه 2 شهریور 1388

garfild - ایران - تهران
مگه شک داشتین؟ روانی که شاخ نداره - 100 هم از این زنا بیاره تو کابینه اش 2 زار به درد زنا و هیچ کس نمی خوره زنی که کاری از دستش بر نیاد به چه درد می خوره // زن خونه دار دستش از اینا باز تره بخدا
دوشنبه 2 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
این مارمولک خانم هم تازه به حرف زدن افتاده. آنروزها که دانشجویان و معترضین را در دوران صدارت اربابت خاتمی به مسلخ می بردند کجا بودید و چرا سکوت کرده بودید و 8 سال بیهوده با سکوت و مدارا بر عمر ننگین حکومت نامشروع اسلامی افزودید؟. مرگ بر شما و این حکومت کثیف اسلامی و توحش عربیتان اسلام منفور ارتجاع سیاه
دوشنبه 2 شهریور 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
روانی کاش روانی بود.این ..... گل نظام از ریشه روانی هستند.کار اینها از روانی بودن گذشته.
دوشنبه 2 شهریور 1388

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
از نظر علم روانشناسی و با توجه به عکسها و سخنرانی های ایشان که بعدا انکار میکند آنچه را که بر زبان آورده ایشان قطعا بیمار است.
دوشنبه 2 شهریور 1388

sorna shaheni - شیلی - لاسرنا
امیدوارمایران سرفرازتر از دیروز باشد و به کوری چشم دشمنان مردم ایران در زیر سایه مقام رهبری قله های علم و ترقی را طی کنند و در راه الهی ثابت قدم و استوار پیش بروند . خانم حقیقت جو معلوم نیست ایرانی یا عامل خارجی اینطوری حرف می زند! چرا بجای آرام کردن جامعه حرف دشمنان را می زند؟! واقعاْ برایش متاسفم ...
دوشنبه 2 شهریور 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
اینو هستم و قبول دارم چون فامیلیش هم حقیقت جو حرفهاش بیشتر بوی حقیقت میده
دوشنبه 2 شهریور 1388

hany - ایران - یزد
ای کاش ماها بلاخره یاد میگرفتیم که هر کسی مسئول زندگی خود و سبک لباس پوشیدن و مسلک و دین خودشه کاشکی یاد میگرفتیم که انقدر سر موضوع دین با هم بحث نکنیم بفهمیم که دین یه امر شخصیه تا زمانی که به دیگران آسیب نرسونه و آزادیشون رو محدود نکنه.از اولین و کوچکترین حقوق مردم حق انتخاب پوششه ایشون هم اینجوری دوست داره لباس بپوشه به ما ربطی نداره. درسته که تو ایران رعایت نمیشه کسی نمیتونه طرز لباس پوشیدن خودش رو خودش انتخاب کنه ولی دلیل نمیشه این موضوع زیر سوال بره.اگه اها یاد گرفتیم که به مسائل شخصی هم احترام بذاریم خیلی مسائل حل میشه.
دوشنبه 2 شهریور 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
Iraj Berlin - المان - ‌برلین . شما احیانا طرفدار احمدی نژاد نیستی که فقط با یک کمی تغییر در نوع گفتار تون دارید انتقاد می کنید؟؟ اعتقادات یک نفر چه ربطی به ما دارد منم نوع پوشی که بهش اعتقاد دارم کلی با این خانوم فرق می کنه اما چه اهمیتی داره اصلا به ما چه ربطی داره مهم حرفهاییه که می زنه که من و فکر می کنم هر انسان روشنی اون رو تحسین می کنه حالا یا باید فکر کنیم شما طرفدار احمدی نژاد و امثال اون هستید یا طرز فکرتون مثل اونه که هر کس مثل خودش فکر نمی کنه رو سرکوب می کنه افکار دیکتاتوری که هر کس مثل من نیست هیچی نیست!
دوشنبه 2 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
آخه خانم حقیقت جو به بیمارهای روانی برمی خوره این حرفاتون ها
دوشنبه 2 شهریور 1388

عاشقخاک وطن - ایران - تهران
sorna shaheni - شیلی - لاسرنا . چرا فکر میکنی که هر کس خلاف نظر شما مزدورا حرف بزنه عامل بیگانه هست؟. و چرا فکر میکنی که حتما؛ نظر خارجی ها بر اینه؟. مردک مزدور کمی از ژهن هایی رو که تو کلت هست بریز دور بجاش کتاب بخون و چشماتو باز کن. بسه دیگه حماقت! امیدوارم سایه مقام معظم رهبری بیفته روتون همتون خفه شید!. به امید ایـــــــــــران آزاد
دوشنبه 2 شهریور 1388

shiva_v - ایران - شیراز
این که محمود بیماره هر آدم عادی هم میتونه بفهمه.کسی که دروغ رو طوری بیان میکنه که خودشم باورش میشه آدم نرمالی نیست.واقعاْ مریضه واقعاْ مریضه وضعش هم خیلی خرابه..دیوونه که شاخ و دم نداره.
دوشنبه 2 شهریور 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
من دارم از اون دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد تا این دوره داد میزنم که احمدی نژاد بیمار روانی هست،خانم فاطمه حقیقت جو شما تازه فهمیدین؟اینم پس از من بیاد داشته باش علاوه بر روانی بودن جنون آدمکشی داره و دروغگو و حیله گر هم هست
دوشنبه 2 شهریور 1388

roya123 - ایران - ایران
محموتی علاوه بر روانی بودن دچار بیماری سادیسم حاد و مازوخیسم است.و دچار فقر فرهنگی و شخصیتی است..
دوشنبه 2 شهریور 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
احمدی نژاد:باقری لنکرانی مثل هلو می ماند، آدم می خواهد ایشان را بخورد. دیدین گفتم احمدی نژاد بی سکشوال هست یعنی اینکه همجنسبازه
دوشنبه 2 شهریور 1388

poriyaye_vali - ق - دوحه
چکاوک ـ ایران تهران..........100٪یا گفته های شما موافقم حرف دلم را شما زدید. تو این 30سال حکومت لجن ایران هر کی اومده ورفته بیمار روانی بوده حتی شما خانوم حقیقت جو
دوشنبه 2 شهریور 1388

wetraco - المان - المان
چقدر دیر فهمیدی که انتری نژاد بیمار روانیه و یه حیوان به تمام معناست.
دوشنبه 2 شهریور 1388

experthoney - بحرین - بحرین
Iraj Berlin - المان - ‌برلین . داداش عقده داری؟ آخه اینا چه ربطی داشت اصلا؟ ایشون دلشون میخواد با حجاب باشن به کسی چه ربطی داره. این حرفی که میزنی توهین به همه ماهایی هستش که بدنبال آزادی هستیم چون ما آزادی میخوایم ولی نه اینجوریش. شما میتونی همونجا بمونی حالشو ببری.
دوشنبه 2 شهریور 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
این یارو -شیلی -لاسرنا-شک ندارم نماینده علی گداست تو شیلی برای ............اون شیره ای که سایه نداره همین روزها طرفداراش به عزاش میشینند...
دوشنبه 2 شهریور 1388

ADNAN ŞENSES - تورکیه - ایستانبول
کجای کاری آبجی تمام کارای ان فریبکاریه . به امید الله .همه با هم در آرزوی مرگ نظام .
دوشنبه 2 شهریور 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
سپیده صبح - ایران - تهران ببین این طوری که شما فکر میکنی نیست. اگه کامنت منو خوب خوانده باشی خیلی اشکار گفتم که ---در اینکه دیگران رو باید ان طوری که هستن قبول کرد شکی نیست --- خب از این رو من حق دارم به ایشون یک دید انتقادی داشته باشم بدون اینکه جایکاه علمی او رو زیر سئوال ببرم.
دوشنبه 2 شهریور 1388

Iraj Berlin - المان - ‌برلین
سپیده صبح - ایران - تهران از اونجائیکه این خانم پژوهشگر باورهای دینی اش رو در یک جامعه که جزو مسائل شخصی به حساب میاد به نمایش میذاره (بطور مثال درالمان وفرانسه حمل روسری برای معلم های مسلمان در کلاس درس ممنوع هست چون مدرسه یک مکان علمی هست ونسبت به ادیان موضع بی طرفی داره) و ایشون یک فعال سیاسی هستن ونه تنها افکارشون بلکه روش ظاهر شدن ایشون در جامعه روی مردم بی تاثیر نمیمونه باشه پس انتقاد رو هم باید اگر قبول نمیکنه دست کم تحمل کنه. به زبان دیکر کسی که در محوطه عمومی و اجتماعی پا به میدان میذاره باید بدونه که افکار و رفتارش نقد میشه. البته سیاستمداران در ایران انگار در یک کره دیگه ای زندگی میکنن و تافته جدا بافته ای هستن. بهر حال سیاست مدرن تنها افکار مفید و موئثر داشتن نیست بلکه پوشیدن نوع لباس و ارایش و مدل مو و......و.ووو نیز هست که گفتگو ئیست بس طولانی
دوشنبه 2 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
ما که چهار ساله و اندی ه که داریم میگیم این بابا بیمار روانیه / ولی کو گوش شنوا....!!!!!
دوشنبه 2 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
bluestar - ایران - تهران . رفتم وب لاگت و جایی نبود برات پیغام بذارم.از نوشتت خوشم امد . کم کم تو از این اخوندها و رژیم اسهالیشون میاریم بیرون. فقط یادت باشه انسانیت میلیونها سا عمر داره و خدا چندین هزار سال عمر داره. به امید روزی که انسانها برای انسان بودن و انسانی رفتار کردن احتیاج به منبع ترس و جایزه نداشته باشند.
دوشنبه 2 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
به یادم هست چند سال پیش با یکی از سران طالبان فکر می کنم ملا عمر بود مصاحبه ای شد که دلیل برقه//حجاب افغانی// چیست جواب این کثافت این بود///وقتی من از صدای گویندگان زن.در رادیو..محتلم ...می شوم معلوم است که چرا باید حجاب باشد. این دین سراسر شهوت و جنایت تا وقتی که حاکم بر مغز ایرانی باشد این ظلمت بر قرار خواهد بود من با هر گونه حذف فیزیکی مخالفم//نه برای قاتلین در زندانها/// ولی هر دینی دارید برای خود حفظ کنید در مغزتان ...نه تبلیغ نه اموزش و پرورش نه وسایل ارتباط جمعی... دین اسلام در دو مرحله ازمایش شده در 1400 سال از یک سو و در این 30 سال از سوی دیگر.... تا کی این فرایند جنایت؟؟
دوشنبه 2 شهریور 1388

khalije hamishe fars - ایران - خارگ
hany - ایران - یزد و سپیده صبح - ایران - تهران experthoney - بحرین - بحرین .tarantino - مالزی - سایبرجایا ...ممنون و تشکراز شما که بدرستی نظر دادین و .. دوستان درسته که بسیاری از شما روانی بودن یا دیوانگی احمدینژاد رو تشخیص دادید ولی نظریات خانم حقیقت جو با ذکر دلایل گوناگون و بنا به چهره شناخته شده ایشان بازتاب و انعکاس گسترده تری رو در رسانه های مختلف دارد و خواهد داشت...
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
black chador - امریکا - ولدن . پایین پست سمت چپ نوشته ((بیان دیدگاه)) یا ((comments)). نوشته من خیلی مذهبی بود. فکر نمیکردم بتونه یه مخالف مذهب رو جلب کنه. پس باید به خودم امیدوار بشم؟
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
این تیرخلاص زن احمقی نژادسپورچیان صهونیست ازروز اول معلوم بود مریض روانیست وادمکش.نابود باید جمهوری غیراسلامی اشغال کرده ایران.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.