فال روز یکشنبه ۲۳ آگوست - ۱ شهریور

فال روز یکشنبه 23 آگوست - 1 شهریور

 فروردین

در هر تصمیمی باید عقل را ملاک قرار دهید. کسیکه خرد را پیشوای خود قرار دهد هرگز زیان نخواهد دید. از ماجراجویی دوری کنید، زیرا اعمال و رفتار نسنجیده میتواند امروز را برای شما سخت و دشوار و تلخ سازد.

اردیبهشت

از یک بحران مالی سخت و دشوار رنج میبرید و به نظر میرسد که هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد. با دور ساختن ناامیدی و یاس، قدرت و اراده ی شما فراتر از تصور خواهد شد و به راه های جدیدی دست خواهید یافت. امروز روزیست که باید شروع کنید.

خرداد

دورانی پر از وعده های رنگارنگ فرا میرسد باید مراقب احول خود باشید و بیهوده تحت تاثیر وعده های فریبنده قرار نگیرید. در کمال حوصله برای آینده ی خود برنامه ریزی کنید تا به استقبال شادکامی بروید.

تیر

هر کسی برای خود حرفی و فکری دارد که خاص اوست. کسیکه تجربه ی دیگران را به تجربیات خود می افزاید میتواند در تصمیمگیری موفقتر عمل کند. وقتی گوشها را بر روی نصیحت دیگران ببندید خود را از موفق بودن محروم ساخته اید.

مرداد

یک نفر خیال دارد شما را متوجه خودش کند، با چشمانی باز اطراف خود را بنگرید. دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری در مورد زندگی آینده تان.

شهریور

 پیش غریبه ها و نااهلان سفره ی دل خود را نگشایید. بخصوص در مورد مسائل کاری و برنامه ریزی های اقتصادی آینده. همیشه باید گفته ی دل پیش اهل دلش بازگو شود.

مهر

در یک شراکت خوب و سالم میتوانید به اهداف بزرگی برسید مشروط بر آنکه هر دو طرف در کمال صداقت و صمیمیت وارد شوید و هیچ دوز و کلکی در میان نباشد. احتیاج به یک دوست یک رنگ داریئ تا بتوانید در زندگی بیش از پیش موفق باشید.

آبان

امروز روزیست که باید اختلافی که با یکی از اطرافیان دارید را مورد بررسی قرار دهید و سعی نمایید آنرا برطرف کنید . اولین قدم را شما بردارید مطمئن باشید که نتیجه ی خوبی در انتظار شماست. با گذشتن از مسائل پیش پا افتاده قلب شما مجال ورود خوبی ها را به خود خواهد و زندگی شیرینتر خواهد شد.

آذر

شخصیت شما به گونه ایست که بر محیط و اطراف به راحتی تاثیر میگذارید. روابط خوبی با دیگران دارید که بر پایه محبت و دوستی استوار شده است. از طعنه ها نهراسید و همیشه قدر لحظه ها را بدانید.

دی

مراقب سلامتیت خود باشید، ورزش را فراموش نکنید با کمی مراقبت از بیماریهایی که سلامتی شما را تهدید میکند، جلوگیری خواهید کرد. داشتن همت و اراده مساله ی مهمیست که باید از امروز به آن بیشتر بها دهید.

بهمن

 مدتی خود را باید از هیجانات و غوغاها دور نگه دارید. نگذارید که امواج مخالف پدید آمده شما را در هم بکوبد. کسی را در کنار خود دارید که اگر با او همراه شوید دنیا را برای خود خواهید داشت. امروز با هم به گردش بروید و در آرامش لحظه های شاد آینده را بسازید.

اسفند

سعی کنید همانطور وظایف و تکالیف شما اقتضا میکند، عمل نمایید. مهمترین مساله در زندگی شما وظیفه شناسی و احساس مسئولیت است. رمز موفقیت شما در گرو همین موضوع است.

abiye ab - فرانسه - پاریس
آی گفتینااااااااا. جقدر فال امروز به من چسبید.ممنون
یکشنبه 1 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.