استدلال‌های احمدی نژاد مردم عادی را متقاعد نکرد چه رسد به نمایندگان

استدلال‌های احمدی نژاد مردم عادی را متقاعد نکرد چه رسد به نمایندگان

نابب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی درباره معرفی کابینه و سوابق گزینه های پیشنهادی گفت: استدلال های احمدی نژاد در معرفی کابینه مردم عادی را متقاعد نکرد چه برسد به نمایندگان مجلس.

حجت الاسلام علی بنایی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی بویژه درباره چگونگی انتخاب 3 وزیر زن کابینه، اظهار داشت: بنده واقعا نگاه جنسیتی به کابینه ندارم اما سطح انتظارات مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیران پیشنهادی، سطح بالاتری در مقایسه با کابینه معرفی شده فعلی به مجلس است.

وی با بیان اینکه وزیران پیشنهادی به مجلس باید افرادی باشند که سوابق اجرایی، تجربه لازم، تعهد و تخصص مورد نیاز برای اداره وزارتخانه ها را داشته باشند، افزود: متاسفانه برخی از افرادی که به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده اند اجازه چند ماه یا نهایتا یک سال فعالیت در وزارتخانه ها به آنها داده شد تا رزومه کاری لازم را برای معرفی به عنوان وزیر داشته باشند.

بنایی ادامه داد: این کار دولت نمی تواند راهکار درستی برای انتخاب وزیران باشد و حتی از حیث توانمندی و کارآمدی برخی افراد معرفی شده در کابینه مردم عادی در کوچه و بازار را هم قانع نکرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بررسی کابینه پیشنهادی دولت به مجلس اظهار داشت: اگر بخواهیم از دید کلان کابینه را بررسی کنیم اطلاعاتی که درباره وزیران پیشنهادی وجود دارد در حد مطالب روزنامه ای است و این موضوع با توجه به اینکه در دهه چهارم انقلاب (دهه پیشرفت و عدالت)، آغاز برنامه پنجم و ادامه راه چشم انداز 20 ساله توسعه کشور قرار داریم اصلا مناسب نیست.

وی با تاکید بر اینکه کابینه پیشنهادی دولت به مجلس جوابگوی چشم انداز ترسیمی برای کشور نیست، خاطر نشان کرد: محقق کردن چشم انداز بیست ساله برای کشور مردان اجرایی و توانمندی می طلبد که بار مشکلات را از دوش مردم بردارند و جمهوری اسلامی ایران را هر روز به اهداف ترسیمی در چشم انداز نزدیک تر کند.

بنایی در پاسخ به این سئوال که پیش بینی شما از رای آوری وزیران پیشنهادی دولت به مجلس چیست، گفت: ممکن است مجلس با در نظر گرفتن بسیاری از مسائل که به صلاح کشور است به برخی افراد رای بدهد تا کار اجرایی مملکت را پیش ببرند چون وزیران کابینه نهم که در این دوره به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد نشده اند انگیزه لازم را برای ادامه کار ندارند و در حال حاضر وضعیت اجرایی کشور هم وضعیت خوبی نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس در دادن رای اعتماد به وزیران بسیاری از جهات را لحاظ می کند، تصریح کرد: شرایط کلی حاکی از آن است که افق روشنی را نمی توان برای کابینه فعلی متصور بود و حداقل 5 تا 6 نفر از وزیران پیشنهادی رای اعتماد نمایندگان را کسب نخواهند کرد از سویی برخی از وزیران پیشنهادی از حیث تخصص، تجربه و کارآمدی با وزارتخانه معرفی شده همخوانی ندارند.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره سطح تعامل دولت با مجلس در خصوص معرفی اعضای کابینه، یادآور شد: انتظار داشتیم تعامل قوی تری در این زمینه از سوی دولت با مجلس صورت بگیرد چون هر چه سطح تعامل قوا قوی تر باشد ترقی و پیشرفت بیشتری برای کشور فراهم می گردد.

بنایی در پایان خاطر نشان کرد: طرح موضوع تعامل دولت با مجلس برای معرفی وزیران به معنای سهم خواهی مجلس نیست بلکه قدمی در راه ترقی و پیشرفت کشور است.

beomidepirozi - ایران - تهران
به امید روزی که جناب ا.ن همینجوری چپه بشه. کثافت لجن حرومزاده
یکشنبه 1 شهریور 1388

ARIYA_TEHRAN - ایران - تهران
وقتی که تمام منابع و فکر و عقیده یه احمق خرافات باشه بهتر از این نمیشه
یکشنبه 1 شهریور 1388

garfild - ایران - تهران
اه اه من اصلا زشتی و زیبای آدما برام مهم نیست ولی این نکبت روحشم زشته و لجن که اینقدر به چشم می یاد در به در - کابینشم مثل خودش قاتل و دزد و قمه زن و دروغگو جانی اند - ملت دیگه خ. نمی شن از شماها یه قدم جلوتر / ا.ن زجر کش بشی
یکشنبه 1 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
منفورترین رپیس جمهور تقلبی دنیا . واقعا دیگه دیدن عکسش هم ناراحت کننده است. ولی کوتاه نمیایم در برابر این شارلاتان
یکشنبه 1 شهریور 1388

ADNAN ŞENSES - تورکیه - ایستانبول
ا.ن اگه می تونست کسی رو متقاعد کنه که باباهاش ! براش زن حامله نمی گرفتن .
یکشنبه 1 شهریور 1388

مبین.رشت - ایران - رشت
محمود جنایت میکند رهبر حمایت میکند. خامنه ای قاتل است برادر هیتلر است . همه با هم این شعار ها رو سر بدیم
یکشنبه 1 شهریور 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
خدای ایران این حکومت جانی وشکنجه گر را بزمین گرم میزند.
یکشنبه 1 شهریور 1388

adi - ایران - تهران
وای که چقدر تو با نمکی
یکشنبه 1 شهریور 1388

rezanl - هلند - امستردام
گفتم که ایشون داره تئوری تکامل تدریجی داروین رو برعکس طی میکنه! قیافش که میمونی شده حالا نوبت تغییر اعضا بدنشه.
یکشنبه 1 شهریور 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
''دولتی'' که همه ی کارش ویران کردن و چپاول و سرکوب و شکنجه و تجاوز سنگسار و اعدام هست چه نیازی به کاردانهای ماهر دارد؟؟؟ این حکومت است و نمی شود نامش را ''دولت'' گزاشت. در این ۳۰ سال ما دولتی در این حکومت نداشته ایم. ''حکومت'' همانگونه که از نامش پیداست حکم کننده، خلیفه گری و دیکتاتوری است که برای فریب مردم از نامهای جمهوری و دولت سودجویی میکند.
یکشنبه 1 شهریور 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
مرگ بر دیکتاتور
یکشنبه 1 شهریور 1388

seiied - ایران - یزد
این احمق همه را مثل خودش میدونه.وای بر ما وای بر ما با این چوپان دروغگو به امید سرنگونی دولت دروغ ونیرنگ
یکشنبه 1 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
قاتل 200 جوان چه خوشحال هم هست مرگ بر تو رهبرت دینت خدایت.
یکشنبه 1 شهریور 1388

bahareiran - ایران - ایران
ولی میدونین چیه؟خوشم اومد این ا.ن با بی عقلیش باعث شد مردم بریزن بیرون
یکشنبه 1 شهریور 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
من اصلا محمود ان را قبول ندارم چه برسه به اینکه بخواهم در مورد کابینه کودتااش نظر بدهم.
یکشنبه 1 شهریور 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
ماشاالله بزرگی و جاه و جلال هم که از وجناتش می بارد. به مادرش بگویید قدری اسپند برایش دود کند که یهو جشم نخورد!
یکشنبه 1 شهریور 1388

pouriya - ایران - رودسر
شکنجه ی یک جوان خرم آبادی در خیابان توسط نیروی انتظامی. https://www.youtube.com/watch?v=q3irCwUgJ4Yeurl. مرگ بر این حکومت اشغالگر اسلامی
یکشنبه 1 شهریور 1388

black chador - امریکا - ولدن
تقلبی نژاد طبق مزه هلو وزیر انتخاب میکنه.
یکشنبه 1 شهریور 1388

7-aseman - اتریش - وین
این چرا اینقدر اعتماد به نفس داره
یکشنبه 1 شهریور 1388

Anti_diktator - ایران - گرگان
مموتی در شغل شریف دلقکی(ملیجکی)
یکشنبه 1 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.