تحویل هواپیماهای توپولف به تاخیر افتاد

تحویل هواپیماهای توپولف به تاخیر افتاد

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور گفته است: تحویل 5 فروند هواپیمای توپولف 204 از روسیه، برای یک سال به تاخیر افتاد.

مهدی صادقی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته است: ایران این قرارداد را دو سال پیش با روسیه امضا کرد و بر اساس قرارداد، روس ها می بایست در سال جاری این هواپیماها را به ایران تحویل می دادند.

آقای صادقی با تاکید بر اینکه روس ها در بسیاری از موارد در اجرای تعهدات خود با ایران تعلل می کنند، گفته است: بر اساس مذاکرات جدید، روسیه این هواپیما ها را سال آینده به ایران تحویل می دهد.

Alireza88 - ایران - تهران
خدا را شکر فعلاْ جان مردم در امان است. ---. دوستان گرامی با شروع ماه مبارک رمضان و مسابقات لیگ فوتبال با راه اندازی برنامه های مختلف تلویزیونی مردم را دعوت به ارسال پیامک میکنند. هر پیامک میتوانند بعنوان برگ تاییدی برای صدا و سیما باشد که این بسیار بسیار خطرناک است. لطفاْ اطلاع رسانی کنید.
یکشنبه 1 شهریور 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
دولتمردان ایران از رو نرفتن و علی رغم اینهمه مخالفتها با این نوع از هواپیمای ادمکش .به علت عدم اجرای تعهد کشور سازنده تحویل هواپیما به تاخیر افتاد نه خواسته مردم عزیز از دست داده . بابا چقدر پررویید ؟
یکشنبه 1 شهریور 1388

siamak_b52 - بلژیک - وست ولاندرن
به جای واژه بیگانه توپولف از این پس تابوتف استفاده میکنیم
یکشنبه 1 شهریور 1388

rezanl - هلند - امستردام
خاک بر سر نظام ولایت .
یکشنبه 1 شهریور 1388

chkavak - ایران - تهران
با این تاخیر پرواز ابدی گروهی دیگر از هموطنان بیچاره ما هم به تاخیر افتاد. امیدوارم هموطنان ما با بایکوت کردن شرکتهای هوائی که از این تابوتهای پرنده استفاده می کنند رژیم منفور اسلامی را وادار به عقب نشینی در خرید این آلات قتل عمدی بکنند.
یکشنبه 1 شهریور 1388

iran-azad - ایران - تهران
آخیش یعنی یه سال دیگه می تونیم زنده باشیم؟
یکشنبه 1 شهریور 1388

aspiran - ایتالیا - میلان
داشتند میاوردند تحویل بدهند تو راه هر 5تاش سقوط کرد.
یکشنبه 1 شهریور 1388

کورش پارسی - امریکا - سانتاباربارا
کشته شدن هموطنان نیز به تاخیر افتاد.
یکشنبه 1 شهریور 1388

علیرضا دادا - امارات - دبی
خوب بهتر...راستی به غیر از توپولوف هواپیمای دیگه ایی پیدا نمیشه این مسئولین بخرن؟توپولوف هم شد هواپیما...قارقارک روسی به درد نخور... فقط به درد هواخوری بردن مخالفین میخوره و بس....
یکشنبه 1 شهریور 1388

hafez44 - ایران - شیراز
تا خرهایی مثل این اخوندها بر کشور ما حکومت میکنند بایستی کشورهایی مثل روسیه اینگونه به این راحتی سر مملکت ما کلاه بگذارند
یکشنبه 1 شهریور 1388

hafez44 - ایران - شیراز
یه زمانی اینقدر ارزش داشت که کشورهای اروپایی برای دادن بهترین کالا ها به ایران رقابت میکردنند ولی دست اورد این رژیم گرفتن اشغالهای کشورهای شرقیست
یکشنبه 1 شهریور 1388

غریب بن غریب - ایران - تهران
خیلی خوب شد; چون تا اون موقعه بقیه توپولوفای ایران هم سقوط میکنه ; ایران میتونه یه جا توپولوفای نو بخره
یکشنبه 1 شهریور 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
خاک بر سر توپولوفهاتون، خاک بر سر صدا و سیماتون، خاک بر سر ماه رمضانتون، خاک بر سر اسلامتون، خاک بر سر حکومت و رهبر و رییستون خاک بر سر تازی پرستی هاتون، خاک بر سر بود و نبودتون!. این همه با اسلام بهتون وارد میکنند باز هم بگید اسلام، کی میخاهید آدم بشید تازی زاده های چرکین مغز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 1 شهریور 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
خپلوف
یکشنبه 1 شهریور 1388

punisher - ایران - شیراز
بجای توپولوف بگویید " سقوط اوف "
یکشنبه 1 شهریور 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
punisher - ایران - شیراز و دوستان دیگر. من چند تا از دوستام خلبانانی هستند که با توپولوف 204 آشنایی دارند. اونا میگند رقیب ایرباسه هم از نظر فن آوری هم از نظر کیفیت . لطفا با توپولوف 154 اشتباه نگیرید.
دوشنبه 2 شهریور 1388

kievpers - اکراین - کییف
saeed1 - کانادا - تورونتو. با سلام.204 یک کپی نا موفق از بوئینگ 757 است. اگر هر دو رو کنار هم بگذارید کاملا این مسئله مشخص میشه. در زمینه رقیب بودن با نوع دیگر هواپیما. باید دید چند دصد خریداران با داشتن امکان خرید انواع دیگر . 204 سفارش میدهند. و چرا بجای سفارش 204. ائروفلوت . ترانس ائرو و دیگر کمپانیهای روسیه و اکراین . ارباس و بوئینگ به ناوگان اضاف میکنند . مورد بسیار مهم دیگه ریسورس یا توانائی تعمیرات . سرعت انها. استقامت و طول عمر قطعات.داشتن پارامترهای خروجی گازو صداو ....منطقی بودن خرج بعد از خرید. مقرون به صرفه بودن نگهدراری انها بعد از 3-4 سال. و و و و که در حال حاضر متاسفانه هواپیمائی غیر نضامی روسیه از این مسائل و پائین بودن استانداردهای زیادی رنج میبره. بنا بر این به صرف یک کابین زیبا ونصب 4 تا مونیتور و اف-ام-سی و و و.. نمیتوان رقیب چیزی یا کسی شد. برای دوستان محترم خلبان شما ارزوی پروازهای اسوده و شیرین دارم. موفق باشید
دوشنبه 2 شهریور 1388

experthoney - بحرین - بحرین
عزیزان کمی منطقی تر باشید، شما در جریان بندهای قرارداد نیستید،. بند 6471 از بخش شرط و شروط تحویل. هواپیمای ذکر شده دو سال از تاریخ این قرارداد تحویل داده خواهد شد البته بنا بر نظر و حال و هوای سازنده زمان تحویل تا 30 بار ( هر بار 2 سال) قابل تاخیر خواهد بود، اضافه میکنیم کل مبلغ قرارداد هر بار باید بطور کامل پرداخت شود در غیر این صورت توپولفی در کار نخواهد بود و خریدار موظف به پرداخت خسارت تا سقف 60 توپولف خواهد بود. بند 3465 الحاقی از فصل 2910. توپولف 204 فقط به خود محمود خوشگله تحویل داده خواهد شد و لاغیر، ان الله مع الصابرین. و لعنت الله علی محمود و جماعته و الدوستان و العلی یک دست و الباقی الاصولگرایان الحمار و....
دوشنبه 2 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بااین سوانح اخیر هواپیماهای روسی در ایران دیکه هر کی با توپولوف ایلوشین بره مسافرت به نظر بتده ..بیشعور واحمق واز جون خودش سیره. . بنازم ایرباس وبویینگ حتی اگه سقوطم کنه وبمیری بازم باکلاس مردی!!!!!!!!!!!
دوشنبه 2 شهریور 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
kievpers - اکراین - کییف. از توضیحات فنی شما متشکرم. به هر حال با موقعیتی که ایران دارد اقدام به خرید و تولید این هواپیما میتواند قدمی در جهت بومی سازی این فنآوری باشد. شاید بیشتر جنبه یادگیری برای متخصصین داشته باشد تا اینکه در آینده خودشان بتوانند هواپیما یا قطعات آنرا تولید کنند. خود هواپیمای آنتونوف 140 هم مشکلات زیاد داشت ولی باعث یادگیری متخصصین و فعال کردن صنایع وابسته شده بود.
سه‌شنبه 3 شهریور 1388

kievpers - اکراین - کییف
saeed1 - کانادا - تورونتو. با درود. بنده با شما کاملا موافقم و فناوری را باید از جائی شروع کرد . اما مسئله اینجاست که حتی ایرانیان منطقی و دلسوز برای سربلندی میهن. پس از مدتی پی میبرند که تنهایک ایده کافی نیست و برنامه ریزی صحیح و انتخاب راه درست و شفافیت در ان برای چندین سال پیاپی میتونه نتیجه مورد نظر محترم شما رو بده. برای مثال انتخاب پژو 405 برای یاد گیری و جبران واپسماندگی خوب بود چون در ان زمان .سال 1998. اتومبیل سال اروپا شده و تایید جهانی داشت. ان-140. در اوکراین از طرف شرکتهای داخلی بایکت شده و فقط 3 فروند ان از 2000 تا حالا فقط برای خود کارخانه پرواز میکنندو 204 هم علیرغم تمامی تلاشها به شرکتهای روسی راه پیدا نکرده. در اصفهان ما 3 فروند 140 ساختیم که یکی از انها متسفانه سفوط کرد و متخصصین اوکراینی کشته شدند و پروژه میلیارد دلاری راکد مانده به دلایل مختلف. این استکه متاسفانه نتیجه مورد نظر گرفته که نمیشه هیچ. میلاردها دلار هم بدون برنامه ریزی مشخص . شفاف و اینده نگر. هدر میرود. در همه ابعاد زندگی پیروز باشید. با احترام.
چهار‌شنبه 4 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.