انتصاب عجیب کفاشیان : یک میلیونر مشاور فدراسیون فوتبال شد

انتصاب عجیب کفاشیان : یک میلیونر مشاور فدراسیون فوتبال شد

دیروز علی کفاشیان دو انتخاب در فدراسیون فوتبال انجام داد که در ظاهر چندان مهم به نظر نمی رسد. رئیس فدراسیون فوتبال ایران جواد نجارششکلانی و هوشنگ مقدس را به سمت های رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و مشاور رئیس فدراسیون در امور بین الملل منصوب کرد. مطمئناً این دو سمت چندان پست های مهمی محسوب نمی شوند اما آنهایی که از سوابق مقدس باخبرند کاملاً از این تصمیم کفاشیان شگفت زده اند. کفاشیان در شرایطی هوشنگ مقدس را به عنوان مشاور خود برگزیده که این فرد دارای سوابق چندان شفافی در فوتبال ایران نیست. آخرین حضور این فرد در سطح اول فوتبال به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که چند ماه پیش در عربستان برگزار شد، برمی گردد. در آن مسابقات مقدس به عنوان مسوول رسانه یی تیم ملی روی نیمکت ایران نشست که این اقدام با انتقادهای فراوان رسانه ها همراه شد. از فدراسیون انتقاد شد چرا یک تاجر ساکن دوبی باید روی نیمکت تیم جوانان ایران بنشیند. فدراسیون فوتبال در دفاع از مقدس مدعی شد تسلط این فرد به زبان های خارجی موجب شد از او به عنوان مسوول رسانه یی تیم جوانان استفاده شود. حتی عنوان شد این فرد متمول مبلغی به فدراسیون پرداخت کرده تا جواز نشستن روی نیمکت تیم ملی را دریافت کند. محمدمهدی نبی در آن روزها این شایعات را رد کرد؛ «مقدس نایب رئیس هیات فوتبال و عضو هیات رئیسه فوتبال شیراز است و تقریباً 12 سال است با فدراسیون همکاری می کند. ایشان تاجر نیست و براساس توانایی هایش روی نیمکت ایران نشست.» پس از بازگشت تیم جوانان از عربستان اتهامات دیگری هم به مقدس وارد شد. مسعود معینی رئیس وقت کمیته جوانان فدراسیون فوتبال مدعی شد مقدس برای انتقال بازیکنان تیم جوانان به باشگاه های اماراتی روی نیمکت این تیم حضور پیدا کرد. اما مقدس این اتهام را هم تکذیب کرد؛ «من به لحاظ مالی به قدری متمول هستم که نیازی به فعالیت در بازار نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال ندارم. تنها به خاطر علاقه شخصی و البته بنا به درخواست مسوولان فدراسیون همکاری خود را با تیم های نوجوانان و جوانان آغاز کردم. در حالی که تاکنون بابت کارهای انجام شده حتی یک ریال هم به عنوان پاداش یا حق ماموریت نگرفته ام.» جنجال های پیرامون حضور مقدس در فوتبال ایران تنها به همکاری او با تیم جوانان محدود نمی شود. در گذشته هم اتهامات مشابه دیگری به او وارد شده بود. این فرد یکی از دوستان نزدیک داریوش مصطفوی دبیرکل سابق فدراسیون است و در دوره دبیرکلی و ریاست مصطفوی در فدراسیون فوتبال چندین بار متهم شد در امور مالی و اداری فدراسیون به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با مصطفوی همکاری می کند و حتی گفته می شد محسن صفایی فراهانی از مقدس به خاطر این فعالیت هایش شکایت هم کرده بود. به هرحال معلوم نیست کفاشیان به چه دلیل فردی با این سوابق مبهم را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است. مطمئناً باید منتظر حواشی و جنجال های جدیدی در رابطه با این انتخاب کفاشیان بود.
7-aseman - اتریش - وین
اصل دلیلش اینه اقای کفاشیان در کناره اقای مقدس میخواند تاجر شوند و اضافه کاری کنند زندگی خرج داره گرونی.حالا اشکالی نداره سخت نگیرید طبیعی موقع بیکاری و پارتی بازی شریک یک سری میزنه و میره .سیاسیش نکنید .ورزش چیه پول را بچسب. رهبر و رپیس جمهور که دزد و قاتل باشند اینها جرم به حساب نمیاد
یکشنبه 1 شهریور 1388

armita100 - ایران - تهران
فقط فردوسی پور بیاد برنامه نود پدر کفاشیان کثافت رو در می اره حالا ببین اگه بیاد
یکشنبه 1 شهریور 1388

garfild - ایران - تهران
از این آدم مونگول تر تو فوتبال ایران نیست این سر دسته دزدا و منگولاست با این اوصاف هیچ کاری ازش عجیب نیست
یکشنبه 1 شهریور 1388

ADNAN ŞENSES - تورکیه - ایستانبول
مرگ نظام نزدیکه فقط باید همه کنار هم باشیم نه تکه تکه . الان همه مخالفن ولی هر کدوممون یه سازی می زنیم چار 3چیزه اتحاد و اتحاد و اتحاد . همه با هم همیشه سبز .ما پیروزیم . به امید الله .
یکشنبه 1 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.